Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia XCeed - crossover
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Kia XCeed - crossover
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 105
    • 106
    • 72 / 106
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    2117
    135736
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix @georgemit last edited by

      @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

      Μια από τα ίδια. Ξεκίνησα για 1.000άρι πήγα στο 1.5. Ξεκίνησα για distinctive, στο N line κατέληξα, πόσο ακόμα να ανέβω;

      Ετσι ακριβως εγω ειχα παραγγειλει την μεσαια εκδοση δεν θυμαμαι τωρα πως την ελεγαν σε λευκο. Καθε μηνα αναβολη, νευριαζω και λεω τι υπαρχει σε οτι χρωμα υπαρχει εκτος απο το χρυσαφι και το κοκκινο. Υπηρχε η titanium που τοτε ηταν η φουλ εξτρα σε μαυρο, με 2χιλ κατι παραπανω. Φερτο λεω ενα 20ρικο με 30 παραπανω ειναι στην δοση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • georgemit
        georgemit last edited by

        Ωραίο το μαύρο και το κόκκινο, το χρυσαφί όντως χάνει πολύ, το έχει από αποκάτω μου και δείχνει κιτς.

        i30 160 N line!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          paraskevas013 @georgemit last edited by

          @georgemit said in Kia XCeed - crossover:

          @paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:

          Καλησπέρα στην ομάδα, από κατανάλωση πως πηγαίνει το 15αρι με τους 160 και την 48vt, έχω δύο ημέρες που έχω διαβάσει όλα τα test drive και αυτό που μου έχει μείνει είναι ότι πίνει αρκετά ειδικά εντός πόλης, ισχύει?

          Εχω το ίδιο μοτέρ σε i30 όμως, δε νομίζω να έχουν τρελές διαφορές. Κινούμαι κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο και εθνικές οδούς, μόλις πέρασα τα 1.000 χλμ και δεν έχω περάσει ποτέ τα 6.5.
          Μέση κατανάλωση από την 1η μέρα, νομίζω είμαι στο 6.2. Στρωτή οδήγηση με τα πατηματάκια μου που και που.
          Για πόλη δε ξέρω να σου πω.
          Έκανα τα Χριστούγεννα μερικά χλμ στην Αθήνα, έγραψα κάτω από 7 αλλά είχα και Κηφισό και Αττική οδό οποτε η κατανάλωση έπεσε.
          Αν το θέλεις για πόλη ίσως δε θα σε ικανοποιήσει. Όχι μόνο αυτό, οποιοδήποτε αντίστοιχων κυβικών και ίππων.
          Αν το θέλεις για ταξίδια είναι σούπερ.

          Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, τα περισσότερα χιλιόμετρα εντός πόλης(Θεσσαλονίκη) θα ειναι με τα εκτός να είναι λιγότερα μέσα στον χρόνο!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sabas_thess last edited by

            @georgemit @alex-mix κάνατε και οι δύο εξαιρετικές επιλογές, τα αμάξια σας τα θεωρώ πραγματικά τίμια VFM (και πολύ όμορφα) ακόμα και αν δεν κάνουν "κλικ" στο μάτι κάποιου γείτονα. Αν σας τύχει κανένα τέτοιο γαϊδούρι απλά αγνοήσετέ τον, είστε πρώτοι μάγκες! Τέλος κατανοητό απόλυτα αυτό που λέτε για το χρηματικό γι'αυτό και εγώ το έθεσα βασική προϋπόθεση. Καλημέρα σε αμφότερους.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              paraskevas013 last edited by

              Οδήγησα χθες από την βελμαρ εδώ Θεσσαλονίκη το συγκεκριμένο, 1.5 160ps 48vt!
              Σαν πρώτη αίσθηση το τιμόνι ελαφρύ σαν παιχνίδι(μου άρεσε ιδιαίτερα) συμπλέκτης αερατος, σαλόνι ποιοτικό αρκετά και εργονομική κονσόλα! Το δούλεψα ένα 35λεπτο περίπου στο sport mode στην πλειοψηφία του! Αν και ένιωσα να υστερεί στο ξεκίνημα (ίσως αυτό το turbo lag δεν ξερω) μετά γέμιζε ευχάριστα, ήσυχο, κατάπινε τις ανωμαλίες χωρίς κοπανηματα! Κατανάλωση, εκεί είναι λίγο που με ανησύχησε γιατί κάτω από 8μιση δεν είδα και εύκολα τα έχει τα 9αρια! Θα μου πεις σε μισή ώρα τι να δεις και έχετε δίκιο, αλλά το πήγα χαλαρά λίγο αλλά και με ανεβάσματα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tkin73 last edited by tkin73

                Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                alex-mix P T A 4 Replies Last reply Reply Quote 6
                • alex-mix
                  alex-mix @tkin73 last edited by alex-mix

                  @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                  Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα.

                  Μην ξεχναμε και τις 18αρες ζαντες😉😉😉.
                  Diesel αλλη αισθηση και αλλη οικονομια καυσιμου.
                  Αν το παιδι πανω λεει 8.5 με 9 με sport mode και γω ειμαι στα 6.5 μιλαμε ειναι κοντα στα 2 με 2.5 λιτρα.

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tkin73 @alex-mix last edited by

                    @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

                    @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                    Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα.

                    Μην ξεχναμε και τις 18αρες ζαντες😉😉😉.
                    Diesel αλλη αισθηση και αλλη οικονομια καυσιμου.
                    Αν το παιδι πανω λεει 8.5 με 9 με sport mode και γω ειμαι στα 6.5 μιλαμε ειναι κοντα στα 2 με 2.5 λιτρα.

                    Εννοείται άλλη οικονομία ο ντίζελ αλλά και εδώ την οικονομία που ψάχνεις την προπληρωνεις στην τιμή αγοράς. Κλασικά πληρώνεις για να κάνεις οικονομία.
                    Τα ντίζελ γενικά χιουνται/κια τα κοπαναει στις τιμές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dublin last edited by

                      Δυστυχώς δεν υπάρχουν φθηνά diesel πλέον, μόνο κάνα C3 έμεινε, τα υπόλοιπα τα κοπανανε που πλέον γίνονται λογικές αγορές για πολύ συγκεκριμένο τρόπο χρήσης/lifestyle.

                      Απορώ που το 22 είχε περίπου 17% σε πωλήσεις..μου φαίνεται αδιανόητο που είχε πάνω από 5% της αγοράς σε αυτήν την την οικονομία και με ελάχιστα μοντέλα προσφερόμενα, και ακόμη λιγότερα ετοιμοπαραδοτα.. μεγάλο μυστήριο.. θεωρώ ότι αν εξακολουθήσει να έχει διψήφιο αριθμό πωλήσεων από εδώ και πέρα θα είναι σχεδόν ανήκουστο και μεγάλο λάθος από τις εταιρείες η κατάργησή του αφού προφανώς εξυπηρετεί ανάγκες..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alex-mix
                        alex-mix last edited by

                        Εγω παντως την τελευταια φορα που πηγα αντιπροσωπεια μου ειπαν πως κανουν κρα για diesel xceed ειδικα αυτοματο αλλα δεν υπαρχουν απο εργοστασιο,δεν παραγει αρκετα μαλλον απο οτι καταλαβα.Αφου τους ειπα για πλακα δινω το δικο μου και γουρλωσανε τα ματια

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dublin @alex-mix last edited by

                          @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

                          Εγω παντως την τελευταια φορα που πηγα αντιπροσωπεια μου ειπαν πως κανουν κρα για diesel xceed ειδικα αυτοματο αλλα δεν υπαρχουν απο εργοστασιο,δεν παραγει αρκετα μαλλον απο οτι καταλαβα.Αφου τους ειπα για πλακα δινω το δικο μου και γουρλωσανε τα ματια

                          Είναι κάποια αυτοκίνητα που είναι μανούλα για diesel, το XCeed είναι ένα από αυτά, αλλά και τα περισσότερα crossover/suv θα έλεγα που έχουν εκδρομική φύση και θα πατήσουν πολύ Ε.Ο ή δεν θα κλειστούν μεταξύ Κυψέλης και Κουκακίου..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Η επαρχία δεν έχει κανένα θέμα με τα diesel. Μπορεί άνετα να έχει diesel για τα επόμενα 30-40 έτη, ιδιαίτερα euro6.
                            Δυστυχώς οι μεγάλες πόλεις παρασέρνουν και την επαρχία στις επιλογές τους.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              paraskevas013 @tkin73 last edited by

                              @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                              Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                              Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                              Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                              Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?

                              alex-mix cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • alex-mix
                                alex-mix @paraskevas013 last edited by

                                @paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:

                                @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                                Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                                Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                                Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                                Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?

                                Να ρωτησω κατι?Μηπως στο τεστ ντραιβ εβλεπες την στιγμιαια καταναλωση και οχι την μεση.Το λεω αυτο γιατι το δικο μου με το που βαλεις μπροστα ξεκιναει στο καντραν νε την στιγμιαια καταναλωση.

                                P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  paraskevas013 @alex-mix last edited by

                                  @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

                                  @paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:

                                  @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                                  Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                                  Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                                  Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                                  Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?

                                  Να ρωτησω κατι?Μηπως στο τεστ ντραιβ εβλεπες την στιγμιαια καταναλωση και οχι την μεση.Το λεω αυτο γιατι το δικο μου με το που βαλεις μπροστα ξεκιναει στο καντραν νε την στιγμιαια καταναλωση.

                                  Screenshot_20230120_142556.jpg

                                  η φωτογραφία είναι ενδεικτική, επειδή είχε το αναλογικο καντράν, αυτό στην μέση της κατανάλωσης έβλεπα που ανεβοκατεβαινε σε όλη την διάρκεια της δοκιμής! Ίσως κάνω και λάθος και έβλεπα κάτι άλλο!

                                  alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alex-mix
                                    alex-mix @paraskevas013 last edited by

                                    @paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:

                                    @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

                                    @paraskevas013 said in Kia XCeed - crossover:

                                    @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                                    Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                                    Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                                    Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                                    Σωστά μιλάς είναι πάρα πολύ καλή η ποιότητα κύλισης, επειδή με ενδιαφέρει περισσότερο στην πόλη τα χιλιόμετρα, αν έβλεπα καταναλώσεις όμοιες του πουμα θα το έκλεινα άμεσα το xceed! Δεν το αποκλείω όμως, βέβαια με τις τιμές που κυμαίνονται στο ίδιο εύρος πάνω κάτω, Πλέον κοιτάμε το ποσό και βάζουμε στο σακούλι τα οχήματα και ας είναι διαφορετικής κατηγοριας! Αυτό στην αρχή που δεν έδινε σαν κομπιασμα είναι το λεγόμενο turbo lag?

                                    Να ρωτησω κατι?Μηπως στο τεστ ντραιβ εβλεπες την στιγμιαια καταναλωση και οχι την μεση.Το λεω αυτο γιατι το δικο μου με το που βαλεις μπροστα ξεκιναει στο καντραν νε την στιγμιαια καταναλωση.

                                    Screenshot_20230120_142556.jpg

                                    η φωτογραφία είναι ενδεικτική, επειδή είχε το αναλογικο καντράν, αυτό στην μέση της κατανάλωσης έβλεπα που ανεβοκατεβαινε σε όλη την διάρκεια της δοκιμής! Ίσως κάνω και λάθος και έβλεπα κάτι άλλο!

                                    Αυτο ειναι η στιγμιαια καταναλωση

                                    P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tsofras @tkin73 last edited by

                                      @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                                      Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                                      Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                                      Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                                      Τα 380 λίτρα βέβαια είναι ονομαστικά , μάλλον για 300 + 80 λίτρα διάσπαρτα στα πλαινά της μπαταρίας το έκοψα εγώ που το είδα

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dublin @tsofras last edited by

                                        @tsofras said in Kia XCeed - crossover:

                                        @tkin73 said in Kia XCeed - crossover:

                                        Τούρμπο 160 άλογα είναι 1500 κιλά μην περιμένεις θαύματα. Η μπαταρία είναι για τους ρύπους και την εκκίνηση και σταμάτημα. Αλλά σαφώς είναι ο κινητήρας που κολακεύει το αμάξι. Με τον χιλιαρη σερνόταν. Το αμάξι έχει μια από τις καλύτερες ποιότητες κύλισης της κατηγορίας με τρομερή πίσω ανάρτηση, ανώτερη φοκους που είχα οδηγήσει κολλητά.
                                        Στην κατηγορία του είναι κορυφαία επιλογή όταν βγήκε ήταν ακριβό τώρα το λες και φθηνό.
                                        Όποιος βολεύεται με τα 380λτ και δεν περιμένει να βγει πρωταθλητής στην οικονομία ας το βάλει στην τελική διαδα επιλογών. Ολοκληρωμένο πλέον με αυτόν τον κινητήρα, όπως φυσικά και με τον ντίζελ αλλά εκεί τσιμπάει λίγο η τιμή (αυτόματο ντίζελ καλή έκδοση 32-33)

                                        Τα 380 λίτρα βέβαια είναι ονομαστικά , μάλλον για 300 + 80 λίτρα διάσπαρτα στα πλαινά της μπαταρίας το έκοψα εγώ που το είδα

                                        Είναι μείον, όπως και στο προηγούμενο Sprotage.. κλέβουν χώρο οι μπαταρίες, και πάντα η σύγκριση μπαίνει με τα ίδια αυτοκίνητα, ή ανταγωνιστικά ανάλογα με το μέγεθος. Είναι από τα μείον του αυτοκινήτου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alex-mix
                                          alex-mix last edited by

                                          Παιδια μπορει να κανω λαθος αλλα με τον κολλητο μου που εχει 2008 οκ δεν βλεπω και μεγαλη διαφορα απλα το δικο του εχει πολυ λιτρα σε υψος και μενα εχει μεγαλυτερο πως να το πω μακρος βαθος.Βεβαια οκ δεν χρειαζεται να κουβαλαω πραγματα οπως οι περισσοτεροι που εχουν μικρα.Για μενα σας εχω πει ηθελα απλα τα καθισματα λιγο πιο πλατια.

                                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tsofras @alex-mix last edited by tsofras

                                            @alex-mix said in Kia XCeed - crossover:

                                            Παιδια μπορει να κανω λαθος αλλα με τον κολλητο μου που εχει 2008 οκ δεν βλεπω και μεγαλη διαφορα απλα το δικο του εχει πολυ λιτρα σε υψος και μενα εχει μεγαλυτερο πως να το πω μακρος βαθος.Βεβαια οκ δεν χρειαζεται να κουβαλαω πραγματα οπως οι περισσοτεροι που εχουν μικρα.Για μενα σας εχω πει ηθελα απλα τα καθισματα λιγο πιο πλατια.

                                            mild hybrid έχεις και εσύ μαν ? Και έχεις την μπαταρία πίσω ? Γιατί νομίζω στα facelift την έβαλαν

                                            Τα πρώτα δεν την είχαν κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγού ή λάθος θυμάμαι ?

                                            Η διαφορά πάντως είναι εμφανής με το μάτι , εγώ το που το άνοιξα είπα στον πωλητή αποκλείεται να είναι 380 λίτρα, ήταν λες και έβλεπα τα 300 λίτρα στο c3 της γυναίκας μου.

                                            Οκ έχει και τις ράγες οροφής οπότε το σώζει , αλλά γνώμη μου το να παίρνεις ένα cross over αμάξι για να καταλήξεις να μην έχεις ρεζέρβα και μικρό πορτ μπαγκαζ , χάνει την ουσία του αυτοκινήτου

                                            alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 72 / 106
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr