-
-
Ο ταξιδευτής θα βάζει το ένα πόδι στον οδηγό και το άλλο στον συνοδηγό. Έχει και κάτι ξύλα και πολυτέλειες εκεί να του θυμίζει την αστικη καταγωγή του. Μια χαρά αυτοκίνητο
-
Και οι γυναίκες έχουν χώρο να βάζουν τα πόδια τους στην εταζέρα μπροστά από την θέση της συνοδηγού...
-
Σωστός!
Θα αλλάζουν σταθμό και με τα δάχτυλα των ποδιώνΜια χαρά εργαλείο είναι
-
Θυμάμαι κάτι ταξί της δεκαετίας του ´70 με καναπέ μπροστά, το λεβιέ ταχυτήτων στο τιμόνι, χειρόφρενο δεν θυμάμαι, μάλλον κάτω απ´το τιμόνι θα ήταν.
Αργότερα έτσι ήταν κάτι αγροτικά, αλλά είχαν το λεβιέ στο δάπεδο με στραβή βέργα για το γόνατο του μεσαίου επιβάτη.
Πόσο μπροστά ήταν... -
Σας φαίνεται αστείο που εστιάζω στην απουσία της εταζέρας, αλλά θα ήθελα να δω πόσοι από το φόρουμ θα ήθελαν να είχαν εκδρομικό αυτοκίνητο χωρίς εταζέρα.
Εγώ πάντως το επιδίωξα με το Pajero Pinin και η απουσία της εταζέρας μας έκανε τη ζωή δύσκολη. Όπου πηγαίναμε και αφήναμε το αυτοκίνητο κοιτούσαμε να μην αφήσουμε κάτι στο πορτμπαγκάζ.
Και αυτά το μακρινό 2004. Δεν θέλω καν να σκεφτώ την περίπτωση να είχα σήμερα αυτοκίνητο χωρίς εταζέρα. Να βάζω στο πορτμπαγκάζ πράγματα αξίας και να το αφήνω εκτεθειμένο μέσα στους δρόμους.
-
@storm said in SUZUKI FORUM:
Σας φαίνεται αστείο που εστιάζω στην απουσία της εταζέρας, αλλά θα ήθελα να δω πόσοι από το φόρουμ θα ήθελαν να είχαν εκδρομικό αυτοκίνητο χωρίς εταζέρα.
Εγώ πάντως το επιδίωξα με το Pajero Pinin και η απουσία της εταζέρας μας έκανε τη ζωή δύσκολη. Όπου πηγαίναμε και αφήναμε το αυτοκίνητο κοιτούσαμε να μην αφήσουμε κάτι στο πορτμπαγκάζ.
Και αυτά το μακρινό 2004. Δεν θέλω καν να σκεφτώ την περίπτωση να είχα σήμερα αυτοκίνητο χωρίς εταζέρα. Να βάζω στο πορτμπαγκάζ πράγματα αξίας και να το αφήνω εκτεθειμένο μέσα στους δρόμους.
ρε συ καταιγις, αντιλαμβανομαι τι λες. δεν ειναι ομως και λογος απορριψης. τελικα εαν καποιος θελει, ειναι πολυ φθηνο να κανει μια κατασκευη απο pvc - στον δουση ας πουμε στο περιστερι και να τελειωνει το θεμα.
-
Εμ για αυτό λέω ότι "ξεκινάμε από διαφορετικές αφετηρίες".
Δούσης; Ακόμη υπάρχει αυτός;
Το 2000 έτρεχα σε δαύτον για μοντιφιές...foliatec...για όσους ξέρουν. -
@storm said in SUZUKI FORUM:
Εμ για αυτό λέω ότι "ξεκινάμε από διαφορετικές αφετηρίες".
Δούσης; Ακόμη υπάρχει αυτός;
Το 2000 έτρεχα σε δαύτον για μοντιφιές...foliatec...για όσους ξέρουν.ο γιος του πλεον...
-
Standard στην glx το fronx έχει hud, σε άλλα επιπεδα πλεον τα suzuki
-
Τι είναι αυτό;
-
Head up display.
-
thank you...
-
Δες πως φαίνεται,ιδιαίτερα το βράδυ, αν και από κάμερα ίσως δεν μποροθμε να καταλάβουμε ακριβώς την αίσθηση που αφήνει
-
Μ'άρεσει το όχημα γιατί εκτός των άλλων είναι καλό να ξέρουμε οτι υπάρχουν εναλλακτικές στην Tesla
ξέρετε τώρα σε περίπτωση
που δεν εκλεγεί ο Μητσοτάκης άλλες δυο πλήρεις θητείες για να επανιδρύσει την Ελλάδα
που γίνει πόλεμος με την Τουρκία
που δεν τελειώσει ο άλλος στην Ουκρανία όπως θέλουν οι Δυτικοίλείπει ο piliouritis και είπα να πάρω την θέση του...
-
Αν κατασκευάζεται στην Ινδία ως παγκόσμιο αυτοκίνητο, ακριβώς στα πρότυπα του baleno, το οποίο απέδειξε την αξιοπιστία του, τότε ίσως στην 1,2 mhev gl+ να κοστίζει στα 17-18Κ. Μη πω και η glx.
Σε αυτό ελπίζω δηλαδή.Σήμερα στα 16,5K και κατασκευή στην Ιαπωνία είναι το gl+ swift.
Αν γίνουν όλα αυτά με διακύμανση +- 1Κ ευρώ τοτε μαλλον θα έχουμε ένα εξαιρετικό πακέτο για το ελληνικό κοινό
-
Για να μην αναφέρω πως επίσης standard έχει τη νέα γενιά 360 μοιρών κάμερα.
Πριν 4-5 έτη τέτοια συστήματα έβλεπες στην s class.
Γενικά όσον αφορά τον εξοπλισμό η suzuki είναι κορυφαία.
Να θυμίσω το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία με 13Κ τελική τιμή και με acc το μακρινό 2015.
Ακόμα και σήμερα σε πολλά ακριβά το αγοράζεις ως έξτρα
-
Στην Ινδία το Ignis στις δύο αντίστοιχες εκδόσεις GL+ και GLX έχει στάνταρ ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες [Electrically Folding ORVM] και όχι μόνο.
Στην Ευρώπη τα φέρνουν με τη λογική: "ο Ευρωπαίος αγοράζει ότι του πασσάρουν και λέει και ευχαριστώ".
Ευτυχώς που δίνουν στάνταρ εξοπλισμό το τιμόνι.
-
@lap said in SUZUKI FORUM:
Για να μην αναφέρω πως επίσης standard έχει τη νέα γενιά 360 μοιρών κάμερα.
λαπ παίρνω έναν τηλ για μια αγγελία (qq) και μου λέει πατάς ένα κουμπί και σου δείχνει απευθείας την εικόνα απο δορυφόρο για να παρκάρεις.
Ώπα του λέω, ώπα.... Μην τα παραλέμε...
-
Χεχε, εννοώ πως έχει τα γραφικά ως cgi.
Πρόσεξε τη διαφορά, δηλαδή πέρα από την εικόνα της κάμερας σε κάθε πλευρά του οχήματος έχει επιπλέον ένα πρόγραμμα όπου παίρνει αυτές τις εικόνες και τις παραμορφώνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορείς να δεις το αυτοκίνητο απ εξω σαν τα παιχνίδια σε υπολογιστή ώστε να καταλάβεις τον όγκο του στο περιβάλλον.
Δηλαδη θέλεις να παρκάρεις σε μία πλευρά του πεζοδρομίου. Γυρίζεις την εικόνα από την οελυρα που θέλεις και παρκάρεις σαν να παρκάρεις ένα αυτοκίνητο σε ηλεκτρονικό παιχνίδι βλέποντας το ολόκληρο αλλα απ' έξω.
Αυτό δεν το έχουν τα άλλα παρά μόνο τα πολυτελείας.
SUZUKI FORUM