-
@storm said in Suzuki Jimny IV (2018):
Μπορεί κάποιος ιδιώτης να αγοράσει σήμερα Jimny; Μόνο ως επαγγελματικό δεν πουλιέται;
Μπορείς αν δηλωσεις κανα χωραφάκι και μη κυριο επάγγελμα αγροτης. Πας στον αγροτικο συνεταιρισμο και το κανεις. Γενικά κοροιδευομαστε. Σωζουμε τον πλανητη με καλαμακια, αφαιρωντας δυο θεσεις απο το τζιμνυ και δηλωνοντας ταχαμου αγροτες. "Θεατρο παραλόγου".
Defender ξεκινησε αγροτικο και ξεκινα απο τα 90+. Είναι βλαμμενοι. Στο βουνο θα παω. θα γρατσουνιστει και θα σπασει. Μόνο τζιμνυ. Παρτε οσο προλαβετε γιατι μετα θα το ψυλιαστουνε και θα το πουλανε 40 κι αυτο.
-
Θα έρθει λένε ως hev
-
Μέχρι να έρθει θα έχουν απαγορευτεί τα θερμικά στην Ευρώπη.
-
Το 2025 λέει το πλάνο της suzuki που δημοσιεύουν κάποια sites. Δηαοδη 10 έτη πριν την κατάργηση τους. Ότι πρέπει δηαλδη για μια 10 έτη καριέρα του 5θυρου Jimny
-
Εγώ διαβάζω εδώ: https://www.motor1.com/news/630701/2023-suzuki-jimny-5-door/ ότι το 5θυρο Jimny μετά την Ινδία θα διατεθεί σε "Africa, Australia, and Latin America". Καμιά αναφορά σε Ευρώπη.
Και εδώ https://www.carscoops.com/2022/12/2023-suzuki-jimny-4-door-spied-completely-undisguised-in-india/ διαβάζω ότι στην Ευρώπη για να μπορέσει να έρθει Jimny θα είναι κάποιο μελλοντικό μπαταριοκίνητο facelifted μοντέλο. "The electrified motor that is rumored for the entire facelifted Jimny range, would allow Suzuki to make it available again as a passenger SUV in Europe."
Υποψιάζομαι ότι στην Suzuki ξέρουν ότι δεν προλαβαίνουν να τηρούν τους διαρκώς μεταβαλλόμενους κανόνες ρύπων και ασφαλείας και δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με την αγορά της Ευρώπης. Όπως και άλλοι κατασκευαστές.
-
Μια χαρά βγαίνουν οι χρόνοι. Αν έρθει το 2025 τότε στα 5 έτη θα κάνει το fl του για να πάρει ίσως και τον ενδιάμεσο αερόσακο που θα είναι επιβεβλημένος και θα του βάλουν και το υβριδικό σύστημα του βιταρα.
-
Θεωρητικά θα ερχόταν ένα ηλεκτρικό Ignis φέτος. Αναμένουμε. Για δεύτερο πόλης καλά θα κάθοταν.
-
Δύο χρόνια λοιπόν αναμονή. Αν ήμαστε ακόμη εδώ στο φόρουμ θα δούμε αν τελικά θα έρθει Ευρώπη. Μέχρι τότε θα το βλέπουμε στο youtube.
-
Δεν είμαι αισιόδοξος για το Jimny εδώ από θέμα τιμής.
Από ότι φαίνεται θα είναι ακριβότερο από το Vitara Ινδίας και στα ίδια λεφτά με το S-Cross(Grand Vitara) Ινδίας.
Αν έρθει Ευρώπη με χώρα κατασκευής Ινδία, θα φάει έξτρα καπέλο φόρο. Κι άντε ο Ευρωπαίος να πάρει αμάξι made in India.
Τεσπά. Αναμονή. -
Ένας από τους λόγους που ίσως δεν έρθει θα είναι και το κόστος πώλησής του. Επειδή θα πρέπει να βγει σε αρκετά υψηλή τιμή θα τα βάλουν κάτω και θα δουν ότι ίσως δεν αξίζει να ασχοληθούν με την αγορά της Ευρώπης.
Η μόνη λύση θα ήταν να αξιοποιηθεί το εργοστάσιο της Ουγγαρίας είτε για την παραγωγή του jimny ή για κάποιο άλλο μοντέλο μικρό για την Ευρώπη μόνο. Αν και από ότι διαβάζω το εργοστάσιο στην Ουγγαρία αντιμετωπίζει προβλήματα (έλλειψη προσωπικού, μεγάλη γήρανση υφιστάμενου προσωπικού, αδυναμία εισόδου προσωπικού από άλλες χώρες).
-
Το baleno ήταν ινδικό και ήταν 2000 ευρώ φθηνότερο από το ιαπωνικο swift
-
Τότε...
Σήμερα το Baleno θα ξεκινούσε από 18 χιλιάρικα.
Το jimny ξεκινούσε από 16 χιλιάρικα. Σήμερα θα είχε 21 χιλιάρικα.
Όλα έχουν ανέβει 5 χιλιάρικα.Σε δύο χρόνια, αν έρθει και είναι και 5θυρο το υπολογίζω να ξεκινά από 25 χιλιάρικα.
-
@storm said in Suzuki Jimny IV (2018):
Τότε...
Σήμερα το Baleno θα ξεκινούσε από 18 χιλιάρικα.
Το jimny ξεκινούσε από 16 χιλιάρικα. Σήμερα θα είχε 21 χιλιάρικα.
Όλα έχουν ανέβει 5 χιλιάρικα.Σε δύο χρόνια, αν έρθει και είναι και 5θυρο το υπολογίζω να ξεκινά από 25 χιλιάρικα.
ξερω κατι για 40 σε αυτοματο
οκ, πολλα λογω εποχης.
αλλα μονοδρομος. -
Το εργοστάσιο της Ουγγαρίας είναι παλιό και δεν έχει πολλές δυνατότητες επέκτασης λόγω χώρου.
Επίσης εκτός από καρότσα και πλαστικά εσωτερικού, όλα τα υπόλοιπα τα φέρνει από αλλού, τα περισσότερα από Ουγγαρία (μοτέρ νομίζω από τζαπαν).
Με αυτή τη λογική, η συναρμολόγηση νέας καρότσας δεν είναι ανέφικτη, αλλά αν κρίνω από τα video που έχουν δημοσιεύσει για τη γραμμή παραγωγής, θέλει γενικό εκσυγχρονισμό.Επίσης έφτιαχνε Swift μέχρι το προηγούμενο μοντέλο ('16).
Πάντως από Ουγγαρία λένε ότι θα μπορούσαν να ασχοληθούν και με ηλεκτρικά της μάρκας στο μέλλον.
-
@gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):
ξερω κατι για 40 σε αυτοματο
Κάτι τέτοια βλέπει ο κόσμος και ζητάει ότι να ναι.
Μάλλον επειδή είναι all γκρι
-
35 χιλιάρικα, 36 χιλιάρικα, 30 χιλιάρικα.
Και έχω τον τιμοκατάλογο της SUZUKI εκείνης της εποχής και βλέπω: -
@antonakis said in Suzuki Jimny IV (2018):
@gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):
ξερω κατι για 40 σε αυτοματο
Κάτι τέτοια βλέπει ο κόσμος και ζητάει ότι να ναι.
Μάλλον επειδή είναι all γκρι
Με πρόσχημα την περιβόητη θεωρία του "κόστους αντικατάστασης" ο οποιοσδήποτε μπορεί πλέον να ζητήσει οποιαδήποτε τιμή. Και δεδομένου ότι η εναλλακτική του καινούργιου δεν υφίσταται τη στιγμή αυτή, η αξία του συμπαθούς κατσικανιαρικου τενεκέ απλά απειριζεται.
Πλάκα πλάκα με τον παραλογισμό των Ευρωπαίων γραφειοκρατών το Λόου Μπάτζετ αγριοκάτσικο απέκτησε κύρος συλλεκτικού οντας ακόμα σε παραγωγη.
Μερικές φορές σκέφτομαι ότι αν κάποιος αγοράσει το νέο Civic Type-R ή οποιοδήποτε "ειδικό" θερμικό και το κλείσει σε ένα γκαράζ για μια δεκαετία παίζει η τότε αξία μεταπώλησης του να είναι αρκετή για χωρίς άγχη πρόωρη συνταξιοδότηση.
-
Maruti Suzuki's SUV Jimny witnesses 9,000 bookings in just 8 days
Maruti Suzuki is producing just 1,000 units of Jimny a month. As a result, the waiting period for this SUV has been extended to ten months which can stretch to a year. In case the carmaker increases production, only then the waiting period will decrease.
Το κατσικανιάρικο τραγί σε νέες περιπέτειες ...
-
Ηλεκτρικό BEV Jimny στας Ευρώπας από του 2024?
https://www.globalsuzuki.com/ir/library/financialpresentation/pdf/2022/bsgs_fy2030.pdf
-
με πόση αυτονομία? 100 km?
Suzuki Jimny IV (2018)