-
Ξέρει κάποιος αν το καινούριο επαγγελματικό πωλείται στην έκδοση GLX με τα LED φώτα και τον υπόλοιπο εξοπλισμό που είχε και το επιβατικό GLX;
-
ακομη μεριμενω απαντηση στο παραπανω ερωτημα...
αυτο που δινουν ειναι εντελως γτπ, ουτε καν οθονουλα
εστω και με τζι ελ πλας θα ηταν πειρασμος μεγαλος
-
Εγώ ακόμη περιμένω να δω το αμάξι αυτό στον Σφακιανάκη στην Κηφησίας όπου πηγαίνω 3 φορές το χρόνο για σέρβις το Ντάτσια. Έχει όλα τα άλλα Σουζούκια, εκτός από αυτό. Και είναι δικιά του η αντιπροσωπεία!
-
Ξέρει κάποιος αν το καινούριο επαγγελματικό πωλείται στην έκδοση GLX με τα LED φώτα και τον υπόλοιπο εξοπλισμό που είχε και το επιβατικό GLX;
Νομιζω στην δοκιμη του drive σε μια απόστροφη του λόγου ελεγαν πως είναι η μοναδική έκδοση.
Οκ την οθονουλα την βάζεις..... Εχει ομως αυτοματο φρενάρισμα;
Είδα δύο τις προάλλες. Χωρίς πλάκα μ αρεσει και το θέλω να το έχω μέσα στην πόλη. Οπου έχει λακκούβα μέσα θα πέφτω και το Σαββατοκύριακο στα πιο ερημωμένα μέρη για μπανακια
-
Νεκρανάσταση του νήματος λόγω επικείμενης(?) παρουσίασης του 5πορτου στην Ινδική αγορά.
... Maruti Suzuki Jimny 5-door will make its global debut tomorrow (January 12) at Auto Expo in Greater Noida. The Maruti Suzuki Jimny 5-door is much awaited SUV from the automaker that was expected to make its debut on the first day of Auto Expo 2023, however the company unveiled the EVX SUV concept on the Day 1, leaving Maruti Suzuki Jimny 5-door and Baleno Cross for the second day of the event. Although there are almost 70 unveils at this year’s Auto Expo, the Jimny 5-door is getting special attention from auto enthusiasts across the globe. The Maruti Suzuki Jimny 5-door also has the attention of a large chunk of potential Mahindra Thar buyers who are awaiting the 5-door version of the popular SUV ...
-
Κάποιος έγραφε ότι αν δεν προλάβει να έρθει σύντομα Ευρώπη, θα το φάνε οι ρύποι.
-
Κάτσε να φάει κανενα power capsule, να τους φάει αυτό.
-
O K15B παραμένει. H Αυστραλία ακολουθεί.
https://www.globalsuzuki.com/globalnews/2023/0112.html
https://www.drive.com.au/news/2023-suzuki-jimny-five-door-wagon-official/
Όταν δω το επίσημο press kit θα επανέλθω.
-
Εδώ η διαφημιστική μπροσούρα από το ινδιάνικο δίκτυο πωλήσεων:
100 κιλά βαρύτερο από το 3θυρο με το ίδιο ωφέλιμο φορτίο ±350 κιλά όμως.
Απορώ που ακριβώς ανακάλυψαν τον υβριδικό κινητήρα οι αντιγράφοντες από τα αγγλικά σάιτς έλληνες δημοσιογράφοι ... Το ινδιάνικο μοτέρ φαίνεται να είναι ο ήδη γνωστός από το τρίπορτο Κ15Β.
-
Μπορεί στην ευρωπαϊκή αγορά να έρθει με το υβριδικό σύστημα της εταιρίας
-
@lap said in Suzuki Jimny IV (2018):
Μπορεί στην ευρωπαϊκή αγορά να έρθει με το υβριδικό σύστημα της εταιρίας
προφανως - τον ιδιο κινητηρα εχει το strong vitara.
-
@lap said in Suzuki Jimny IV (2018):
Μπορεί στην ευρωπαϊκή αγορά να έρθει με το υβριδικό σύστημα της εταιρίας
Στο ινδιάνικο αναφέρονται και όχι στο ευρωπαϊκό όμως πχ:
"Κάτω από το καπό του φιλοξενεί ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ 1,5 λίτρων απόδοσης 106 PS στις 6.000 rpm και 134 Nm ροπής στις 4.400 rpm που συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα."
https://www.drive.gr/news/nea-montela/apokalypsi-gia-5thyro-suzuki-jimny
-
Τζιμνυ το τετράγωνο κατσίκι σε άπταιστα ινδιάνικα
-
@lap said in Suzuki Jimny IV (2018):
Τζιμνυ το τετράγωνο κατσίκι σε άπταιστα ινδιάνικα
Λόου μπάτζετ στόρυ είναι μεν, με μικροσκοπικούς χώρους και καραμπινάτες αβλεψίες - πλήν όμως σε καινούργιο αμάξι πιθανότατα δεν θα υπάρξει κανένα απολύτως ανταγωνιστικό του ΑΝ τελικά επανεισαχθεί στην Ε.Ε (με άλλο κονφιγκουρέισον στο πάουερ τρέιν προφανώς).
-
@argyn said in Suzuki Jimny IV (2018):
@lap said in Suzuki Jimny IV (2018):
Μπορεί στην ευρωπαϊκή αγορά να έρθει με το υβριδικό σύστημα της εταιρίας
Στο ινδιάνικο αναφέρονται και όχι στο ευρωπαϊκό όμως πχ:
"Κάτω από το καπό του φιλοξενεί ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ 1,5 λίτρων απόδοσης 106 PS στις 6.000 rpm και 134 Nm ροπής στις 4.400 rpm που συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα."
https://www.drive.gr/news/nea-montela/apokalypsi-gia-5thyro-suzuki-jimny
δεν σημαινει οτι διαβαζουν το δελτιο τυπου που ειναι σε εσενα διαθεσιμο, υποθετω οι εταιρικες επικοινωνιες του κατασκευαστη εχουν διαφορετικα για καθε περιπτωση και αποδεκτη.
και τελικα τι σημασια εχει? -
@gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):
@argyn said in Suzuki Jimny IV (2018):
@lap said in Suzuki Jimny IV (2018):
Μπορεί στην ευρωπαϊκή αγορά να έρθει με το υβριδικό σύστημα της εταιρίας
Στο ινδιάνικο αναφέρονται και όχι στο ευρωπαϊκό όμως πχ:
"Κάτω από το καπό του φιλοξενεί ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μοτέρ 1,5 λίτρων απόδοσης 106 PS στις 6.000 rpm και 134 Nm ροπής στις 4.400 rpm που συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύστημα."
https://www.drive.gr/news/nea-montela/apokalypsi-gia-5thyro-suzuki-jimny
δεν σημαινει οτι διαβαζουν το δελτιο τυπου που ειναι σε εσενα διαθεσιμο, υποθετω οι εταιρικες επικοινωνιες του κατασκευαστη εχουν διαφορετικα για καθε περιπτωση και αποδεκτη.
και τελικα τι σημασια εχει?Μα για αυτό με παραξενεύει. Ότι η παρουσίαση του 5πορτου αφορά αποκλειστικά στην maruti suzuki και ότι δεν έχει υπάρξει καμία απολύτως ανακοίνωση στην suzuki global για οτιδήποτε άλλο πέραν αυτού. Θα φανεί στην πορεία πάντως τι τελικά ισχύει - πιθανά υπάρχουν αντίστοιχες δηλώσεις στελεχών όπως πχ της σουζούκι αυστραλίας, βλ παραπάνω.
Το αν υπάρξει διαθέσιμο άμεσα το υβριδικό είναι ενδεικτικό των προθέσεων της σουζούκι για την εισαγωγή της 5πορτης έκδοσης στην Ευρώπη συντομότερα.
-
Μόλις βγήκε και το επίσημο press release της Maruti Suzuki, κουβέντα για υβριδικά παουερ τρέινς παρά την αναφορά για μελλοντική εισαγωγή του τζιμνιού στα suzuki global markets:
-
Επίσης η αναφορά στο αυστραλικό Site λέει ότι το 5θυρο θα κατασκευάζεται αποκλειστικά Ινδία.
-
Επειδη ημουν ετοιμος να παραγγείλω, περιμενα την ανακοινωση μπας και..... Καταλαβαινω ότι θα φτιάχνεται στο εργοστασιο της Ινδιας. Θέλουν να ανταγωνιστουν ένα μοντέλο δικινητο νομιζω της ΤΑΤΑ και θελουν να το βγαλουν πριν τους μουσώνες στην αγορα για να παρουν μεριδιο απο την ΤΑΤΑ.
Πρόκειται προς το παρόν για κατι που δεν θα δουμε σην Ευρώπη -αν το δουμε- πριν τα τελη του 24. Δλδ καλο 25.
Η κατασταση με τα AWD/4x4 ειναι αστεια. Χρόνια ακουγαμε ότι θελουν να τα κανουν ηλεκτρονικα για να μειωθει το κόστος. Τελικα τα εξαφανισανε. Το Jeep Renegade ξκινα απο τα 42Κ -το θεωρώ αστείο αυτο βεβαια- ενω κατω απο τα 30Κ υπάρχουν μονο μοντελα απο την Suzuki, την Dacia με το Duster που πριν απο κάποια χρονια θα το λέγαμε Suvάκι (νομιζω έχει την τετρακίνηση του παλιού x-trail), και το Subaru XV οριακά. Μπορεί να ξεχναω κανα δυο.
ΑΡΑ οποιος προλαβει αγοραζει jimny τώρα. Αλλιώς αγροτικό αλλά εκεί πάλι ξεκινάμε απο τα 35Κ.
Οποιος δεν μπορει, κραταει το χρεπι του και εχει μηχανικό 4χ4 και αξιοπρέπεια. Και μοιός τολμα να βγαλει στο βουνό 40Κ+ ? Εγω δεν εχω δει κανεναν.
-
Μπορεί κάποιος ιδιώτης να αγοράσει σήμερα Jimny; Μόνο ως επαγγελματικό δεν πουλιέται;
Suzuki Jimny IV (2018)