-
Μόνο και μόνο για τον σιδερένιο προφυλακτήρα, εύκολα το αγόραζα το Gremlin X. Ελπίζω και πίσω να έχει παρόμοιο προφυλακτήρα.
Τέτοιους προφυλακτήρες είχα στο Fiesta το 1986. Θωρηκτό το φιεστάκι.
-
-
Diesel;
Ποιος είναι;
-
Υπάρχουν 4 πράματα που δείχνουν ότι δεν είναι diesel.
-
Βασικά, πως είναι έτσι η κιλυνδροκεφαλη.
Δεν βλέπω μπουζί, για αυτό.
Για πες ποια είναι; Ποιος κινητήρας είναι;
-
Φαίνεται η άκρη του μπουζί στο κέντρο. Οι βαλβίδες είναι σαν σε V, στους diesel είναι κάθετες. Το πιστόνι είναι επίπεδο, στους diesel είναι σκαμένο. Η μεταλλική μπάρα στα δεξιά είναι εκεί που περνά το καύσιμο για τα μπεκ, φαίνεται το ένα στο βάθος.
Ένας παλιός Saab από τις αρχές του 2000 είναι
-
Δεν ήξερα που να το βάλω, νέες αυξήσεις αναμένονται.
https://www.carandmotor.gr/nea/erhontai-neoi-foroi-sto-aytokinito
-
Είναι πολιτική οικονομικού προστατευτισμού. Πάντοτε υπήρχαν αυτές οι επιβαρύνσεις στην Ευρώπη για πολλά προιοντα. Δεν είναι κάτι νέο. Υπήρχαν από την ίδρυση της.
Η λύση για πολλούς κατασκευαστές θα είναι να εγκαταστήσουν παραγωγή στα ευρωπαϊκά εδάφη.Άλλη μια ευκαιρία για την Ελλάδα που είναι σταυροδρόμι ηπείρων και hub αγορών.
-
@dublin said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δεν ήξερα που να το βάλω, νέες αυξήσεις αναμένονται.
https://www.carandmotor.gr/nea/erhontai-neoi-foroi-sto-aytokinito
Επιτέλους! Καιρός ήτανε. Τόσες ώρες αμετάβλητες τιμές!
-
@manast said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@dublin said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Δεν ήξερα που να το βάλω, νέες αυξήσεις αναμένονται.
https://www.carandmotor.gr/nea/erhontai-neoi-foroi-sto-aytokinito
Επιτέλους! Καιρός ήτανε. Τόσες ώρες αμετάβλητες τιμές!
Χαχα!
-
Άλλο άσχετο, αλλά δείχνει μια - σωστή κατά τη γνώμη μου - τάση.
https://www.carandmotor.gr/nea/ta-podilata-tha-plimmyrisoyn-toys-dromoys-poleon
-
Τα δίτροχα δεν είναι λύση.
Βασικά είναι σούπερ επικίνδυνα
Αλίμονο αν γεμίσουν οι δρόμοι των αυτοκινήτων με δίτροχα ανασφάλιστα χωρίς κανόνες και χωρίς παιδεία. -
Αν έβγαινε στο εμπόριο ένα σκούτερ (θερμικό φυσικά) με προστασία από βροχή το αγόραζα αύριο το απόγευμα. Κάποτε έβγαινε το BMW C1 125cc.
Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι στο εμπόριο.
Δυστυχώς, το δίτροχο είναι μονόδρομος για μετακινήσεις εντός της Αθήνας.
-
@storm said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Αν έβγαινε στο εμπόριο ένα σκούτερ (θερμικό φυσικά) με προστασία από βροχή το αγόραζα αύριο το απόγευμα. Κάποτε έβγαινε το BMW C1 125cc.
Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι στο εμπόριο.
Δυστυχώς, το δίτροχο είναι μονόδρομος για μετακινήσεις εντός της Αθήνας.
Τα ποδήλατα που κυκλοφορούν ανασφάλιστα και δεν μπορούν να σε αποζημιώσουν για ζημιές με τίποτα στην Αθήνα.
Τα δίτροχα γενικά είναι επικίνδυνα. Εισαι στο έλεος του Θεού. -
Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως…
-
@iceman7 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Τα δίτροχα γενικά είναι επικίνδυνα. Εισαι στο έλεος του Θεού.
Μεγάλη αλήθεια. Αν μπορούσα αύριο κιόλας το παρατούσα.
Τα τελευταία χρόνια το σκέφτομαι, λόγω προβλημάτων υγείας και οράσεως.
Αλλά δεν έχω βρει λύση* που να μου καλύπτει την ανάγκη για τα πέρα-δώθε στην εργασία.
Οπότε όσο εργάζομαι υποχρεωτικά δίκυκλο.*Λύση στα δικά μου μέτρα με βάση τον δικό μου τρόπο σκέψης και τις παραξενιές που έχω.
-
Μια βδομάδα στην κίνηση της Αθήνας. Χωρίς εγώ να οδηγήσω. Συνοδηγός.
Ειλικρινά. Εχουν σκεφτεί ποτέ οι δίτροχοι ότι κάθε βράδυ που επιστρέφουν ζωντανοί πρέπει να ανάβουν ένα κερί στον "άγνωστο συγχωρητικό οδηγό"; Είναι ξεκάθαρο ότι σε κάθε διαδρομή που είχα, τουλάχιστον δυο μηχανάτορες οφείλουν την ζωή τους στην υποχωρητικότητα του νόμιμου χρήστη που τους ελέησε...
Οι ίδιοι βέβαια δεν δίνουν ούτε " στον άγγελό τους νερό". -
@manast said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Οι ίδιοι βέβαια δεν δίνουν ούτε " στον άγγελό τους νερό".
δεν ισχύει.
ΔΕΝ είναι όλοι οι οδηγοί μηχανών ίδιοι όπως ΔΕΝ είναι όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων ίδιοι
εχω χτυπήσει με μηχανή 4 φορές. Και τις 4 δεν έφταιγα και τις 4 παραδέχθηκε ο άλλος το λάθος του.
και οι περισσότεροι μηχανόβιοι όπως και έγω όταν οδηγούσα οδηγάμε αμυντικά, δηλαδή σε τυχόν μακακία του οδηγού αυτοκινήτου να την γλιτώσω.
Αν οδηγούσες μηχανή θα καταλάβαινες.
Ολοκληρωμένη άποψη έχουν όσοι οδηγούν και τα 2 και το βλέπουν σφαιρίκα.
Οσοι οδηγούν μηχανές μόνο ή αυτοκίνητα μόνο δεν το βλέπουν αντικειμενικά και κρίνουν μόνο την μία μεριά.
-
Φίλε cirus.
Χωρίς να σε ξέρω επί του προσωπικού και χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, μάλλον εσύ αντιπροσωπεύεις την μειονότητα των μοτοσυκλετιστών που αγαπούν τις μηχανές.
Οι περισσότεροι απλώς "κάνουν την δουλειά τους" και αγαπούν την βολικότητα.
Επίσης ποσοστιαία, όσο πιο μηχανή και λιγότερο μηχανάκι οδηγούν, τόσο πιο αξιόλογοι "καβαλάρηδες" είναι.
Η αντικοινωνικότητα μέσα στην πόλη, αντιπροσωπεύεται από τα μικρά δίτροχα.
Από το 1986 οδηγός και από το 1991 με δικό μου αυτοκίνητο, εκεί έχω καταλήξει.
Και προσοχή στους δρόμους! -
Εγώ από την άλλη θα συμφωνήσω με τον @manast ! 90% οδηγών με παπιά ή μικρά σκούτερ ειναι επικίνδυνοι για τους υπόλοιπους, στοπ, προτεραιότητα, είσοδος σε κόμβο, φανάρι κτλ είναι σαν να μην υπάρχουν, εδώ ισχύει ο νόμος του ινδιάνου, και σε χτυπήσουν ή σε γρατζουνισουν εξαφανιζονται μέσα στην κίνηση.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!