-
Το θέμα είναι ότι το Καπτούρ μπορείς να το παραλάβεις σύντομα, ενώ το γιάρις κρος μπορείς μόνο να το παραγγείλεις και όταν το παραλάβεις, μέσα με τέλος του 24 να είναι εντελώς παρωχημένο, αφού θα έχουν βγει καινούργια μοντέλα.
-
Οκ ας πούμε έχει μια μικρή δικαιολογία που τσίμπησε τιμή αλλά όχι και σχεδόν 3.500ε σε 2 χρόνια . Να θυμίσω ότι πήρα Dynamic lpg ,με τριπλής επίστρωσης χρώμα και διχρωμία με κάτι λιγότερο απο 21κ ... Μεγάλη αύξηση
-
Συγγενής μου βρέθηκε στο ίδιο δίλημμα την άνοιξη. Επέμενα για το Cross αλλά πήρε τον Γάλλο. Τον έχει ήδη ενάμιση μήνα, εκεί που με το άλλο θα ήθελε κάνα εννιάμηνο ακόμα.
-
Βασικά σε ένα χρόνο, μάλλον θα έχουμε νέο C3/Fiat 600, ίσως και ως Μίτο.
Facelift σε 208 και Κόρσα και όλα αυτά με ελαφρό υβριδισμό.
Και ό,τι άλλο αναμένεται...
-
@yem said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Γιέμ, δε γνωρίζω πώς βρέθηκε εκεί η τσόχα. Ούτε ασχολήθηκα περαιτέρω. Πώς πας από τριγμούς;
Ακολούθησα την συνταγή του @lap με wd40 silicone στο ασημί φιλέτο του ταμπλό και κάπου εκεί κοντά στην οθόνη και δεν ξαναάκουσα τίποτα , όλοι οι μικροτριγμοί ήταν δεξιά μετά το infotainment
Ετσι, περνάν έτη για να ξανά τρίξει.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Το θέμα είναι ότι το Καπτούρ μπορείς να το παραλάβεις σύντομα, ενώ το γιάρις κρος μπορείς μόνο να το παραγγείλεις και όταν το παραλάβεις, μέσα με τέλος του 24 να είναι εντελώς παρωχημένο, αφού θα έχουν βγει καινούργια μοντέλα.
To YC παρωχημένο ; Σε 5-6 χρόνια οταν θα βγάλει η Toyota τον αντικαταστάτη του ...ίσως! τους είδαμε και τους Γάλλους τωρα που επιχείρησαν να βγάλουν full hybrid ,αλήθεια πως πάει σε πωλήσεις το υβριδικό clio;
Ακόμη και τότε όμως ,αυτό που κυκλοφορεί τώρα χρόνια μπροστά απο τα χειροκίνητα mildhybrid και θα εχει και εγγύηση ! -
Καλά λέμε τώρα, αν θέλεις να έχεις αμάξι σχολής οδηγών, μια χαρά είναι...
-
Μεγαλώσαμε σε μοντέλα που είχαν ασθενικούς κινητήρες λίγων κυβικών εξαιτίας της παράλογης φορολογίας. Κι όμως, το ίδιο έπαθε κι η Ferrari με την 308.
https://cartalk.gr/ferrari-208-turbo-omos-downsizing-ksekinise-apto-maranello/
-
ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Ηλεκτρικό πολυτελές C-SUV της Mercedes, που υπόσχεται 429 χιλιόμετρα αυτονομίας και σου δίνει ρέστα από 42 χιλιάρικα; Πώς να αντισταθείς; -
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Ηλεκτρικό πολυτελές C-SUV της Mercedes, που υπόσχεται 429 χιλιόμετρα αυτονομίας και σου δίνει ρέστα από 42 χιλιάρικα; Πώς να αντισταθείς;Δεν χρειάζεται να αντισταθείς αν δε σου φτάνουν τα λεφτά.
-
Αυτό είναι το μυστικό μου. Δεν έχω και έτσι δεν με πιάνουν κορόιδο
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Ηλεκτρικό πολυτελές C-SUV της Mercedes, που υπόσχεται 429 χιλιόμετρα αυτονομίας και σου δίνει ρέστα από 42 χιλιάρικα; Πώς να αντισταθείς;Βγαίνει κάτω από 42 αυτό; Πως έτσι;
-
50 παρά, μείον 8 η επιδότηση. Μιλάμε πάντα για τη βασική έκδοση.
-
Mini Clubman, ένα Mini με εντυπωσιακούς χώρους κι άνετη ανάρτηση. Τι εντυπώσεις αφήνει όμως στον δρόμο;
-
Όποια Celica και να σηκώσεις, από κάτω υπάρχει ένας Έλληνας!
https://cartalk.gr/toyota-celica-skonizotan-gia-20-chronia-tin-anastainei-ellinas/
-
Volkswagen κι ασφάλεια, δύο έννοιες σχεδόν ταυτόσημες.
https://cartalk.gr/pentasteri-asfaleia-gia-nea-volkswagen-id-buzz-kai-amarok/
-
Σύμφωνα με παλιά αμερικάνικη παράδοση, την ημέρα των Ευχαριστιών, οι Maserati μπορούν να τρακάρουν τα τραμ χωρίς να παθαίνουν ζημιά. Ή μήπως όχι;
https://cartalk.gr/tram-maserati-simeiosate-ena-animera-ton-efcharistion-vid/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
50 παρά, μείον 8 η επιδότηση. Μιλάμε πάντα για τη βασική έκδοση.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Η Honda ψηφίζει Yokohama!
https://cartalk.gr/yokohama-advan-ergostasiaka-elastika-sto-neo-honda-zr-v/
-
Οι Κινέζοι έμαθαν να φτιάχνουν γεροδεμένα αμάξια. Πότε θα μάθουν οι Ινδοί; Σκοτώστρες τα Swift και Ignis!
https://cartalk.gr/global-ncap-anasfali-tria-indika-suzuki-ena-molis-asteri/
CarTalk.gr