-
Αφού απορρίψαμε πολλά ηλεκτρικά.. καταλήξαμε ότι η πιο κατάλληλη επιλογή αυτή την στιγμή είναι το rav4 plugin. Η ερώτηση είναι: Συμφέρει leasing για ατομική επιχείρηση;
-
@maxximos said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
Αφού απορρίψαμε πολλά ηλεκτρικά.. καταλήξαμε ότι η πιο κατάλληλη επιλογή αυτή την στιγμή είναι το rav4 plugin. Η ερώτηση είναι: Συμφέρει leasing για ατομική επιχείρηση;
εξαρταται απο παρα πολλους παραγοντες!
πχ εισοδημα, λτπφ κλπ -
Νομίζω ότι τα πράγματα πρέπει να αποδοθούν με μαθηματικά.
Έστω ότι κάνεις leasing , το 3008 γνωστής εταιρίας μίσθωσης.
Δίνεις 118001,24 + 48460 , άρα σύνολο = 36.712€ στην τετραετία.
Προσωπικά κάνω τις πράξεις με 20% φορολογία προς διευκόλυνση (έχω συνηθίσει στην παρακράτηση στα τιμολόγια , μην ασχολείστε , λάθος γράφω...), που δε φορολογούμαι με τόσο λίγο . αλλά ,με πολύ περισσότερο ( απλά χάνομαι μετά με τα σκαλοπάτια....). Άρα θα εκπίπτει στην τετραετία : 29.608 ( βάζω χωρίς ΦΠΑ δε ξέρω αν κάνω λάθος ) * 1,30 ( καθώς είναι phev) 0,20 = 7.698,00 . Αν βάλεις και το ΦΠΑ, ως ετήσιο έξοδο ( καθώς δεν εκπίπτει στο τρίμηνο , αλλά λογίζεται ως δαπάνη στο τέλος του έτους ) : 7.1050,20 = 1.420€ . Παρένθεση στις σκέψεις , εδώ δε ξέρω αν κάνω λάθος , αν πρέπει να εκπέσει ο ΦΠΑ στο έτος και αν θα μπορούσε και αυτός να πάρει το *1,30 των phev. Άρα συνολικά "γλυτώνεις φορολογικά στην τετραετία : 9.200 € (χοντρικά!). Επιμένω με μόνο 20% φορολογία.Άρα το ετήσιο κόστος χρήσης είναι : (36.712-9200)/4 = 6.878€.
Πάμε σε αγορά , έστω ότι αγοράζεις ένα tuscon HEV 4WD, (βάζω αυτό γιατί έχει εύκολο μετρητή δόσεων το σάιτ κυρίως και γιατί θεωρητικά δεν είναι ιδιαίτερα υποδεέστερο όχημα ). Με το σενάριο της ίδιας προκαταβολής ( 15.500) και με 48 δόσεις των 631,98 € , κοστίζει : 45.835€ . Βάλε και ασφάλεια κανένα 4* 800αρι ( υποθέτω) , βάλε μία τετράδα λάστιχα ( 600 ) , βάλε και κανά 2 σέρβις ( 400) , τέλη δε ξέρω βαριέμαι να υπολογίσω υποθέτω στην τετραετία κανένα 400αρι ,.......Σύνολο : 50635€ . Πώληση στην τετραετία , υποθέσεις κανώ πολύ χοντρικές κάπου στις 25.000€ θα τα "πιάσει" ( μη σου πω και αρκετά παραπάνω) . Άρα κόστος χρήσης στην 4ετία : 6.408,75€
Άρα με ΠΟΛΥ χοντροκομμένους υπολογισμούς , αρκεί να έχεις έσοδα στην επιχείρηση ικανοποιητικά για να σου κοστίζει ( 400/12 ) 33,33 € το μήνα η "ηρεμία" του leasing!.
Υ.Γ. 1 . Οι παραπάνω υπολογισμοί μου, πολύ πιθανόν να είναι επιπέδου τρεις το λάδι - τρεις το ξύδι , δεν έχω ιδέα, όποιος γνωρίζει παραπάνω ευπρόσδεκτος σε διορθώσεις....
Υ.Γ. 2. Τα οχήματα επιλέχθηκαν μόνο για λόγους ευκολίας υπολογισμών, υποθέτω ότι σε κάθε άλλη περίπτωση θα είναι διαφορετικές οι πράξεις...
Υ.Γ.3. Προφανώς η αγορά μετρητοίς του tuscon , αλλάζει τα δεδομένα...
Υ.Γ.4 Χαζομάρα μου, μάλλον έπρεπε να είχα συγκρίνει τα ίδια οχήματα..... -
ε, ναι κανεις λαθη!
εαν εχει καποιος σοβαρα εσοδα, που για να εχεις αμαξι των 50+ χιλιαδων πρεπει να εχεις, σημαινει 44% πανω απο 40000, 36% πανω απο 30000
φυσικα και αφαιρεις την δαπανη απο το πιο πανω σκαλι φορολογησης του εισοδηματος γιατι εαν δεν ειχες το ληζ, αυτο δεν θα μειωνοτανε και αυτα θα πληρωνες.
το 1.3 παει σε ολα τα του ληζ ΚΑΙ στο φπα
επισης οι δοσεις μετα την πρωτη αυξημενη ειναι 47 και οχι 48
το 20% της παρακρατησης ειναι προφανως και ασχετον
ολα τα παραπανω εαν πας μεχρι 39999 λτπφ
σε οτιδηποτε απο εκει και πανω παιζεις με τη φωτια και τον σταικουρα
το φεβοχρεπο της τουοτα, αυτο ειναι το ραβ φεβ, σε ελαφρα εξοπλισμενη εκδοση κοστιζει παραπανω. οποτε ραβ-ω τεσσερο γιοκ. το αυτο και ο κλωνος της σουζ. -
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
ε, ναι κανεις λαθη!
εαν εχει καποιος σοβαρα εσοδα, που για να εχεις αμαξι των 50+ χιλιαδων πρεπει να εχεις, σημαινει 44% πανω απο 40000, 36% πανω απο 30000
φυσικα και αφαιρεις την δαπανη απο το πιο πανω σκαλι φορολογησης του εισοδηματος γιατι εαν δεν ειχες το ληζ, αυτο δεν θα μειωνοτας και αυτα θα πληρωνες.
το 1.3 παει σε ολα τα του ληζ ΚΑΙ στο φπα
επισης οι δοσεις μετα την πρωτη αυξημενη ειναι 47 και οχι 48
το 20% της παρακρατησης ειναι προφανως και ασχετον
ολα τα παραπανω εαν πας μεχρι 39999 λτπφ
σε οτιδηποτε απο εκει και πανω παιζεις με τη φωτια και τον σταικουρα
το φεβοχρεπο της τουοτα, αυτο ειναι το ραβ φεβ, σε ελαφρα εξοπλισμενη εκδοση κοστιζει παραπανω. οποτε ραω τεσσερο γιοκ. το αυτο και ο κλωνος της σουζ.Το είχα φανταστεί ότι λανθάνω, ήσουν κατατοπιστικότατος , ευχαριστώ!
-
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
ε, ναι κανεις λαθη!
εαν εχει καποιος σοβαρα εσοδα, που για να εχεις αμαξι των 50+ χιλιαδων πρεπει να εχεις, σημαινει 44% πανω απο 40000, 36% πανω απο 30000
φυσικα και αφαιρεις την δαπανη απο το πιο πανω σκαλι φορολογησης του εισοδηματος γιατι εαν δεν ειχες το ληζ, αυτο δεν θα μειωνοτανε και αυτα θα πληρωνες.
το 1.3 παει σε ολα τα του ληζ ΚΑΙ στο φπα
επισης οι δοσεις μετα την πρωτη αυξημενη ειναι 47 και οχι 48
το 20% της παρακρατησης ειναι προφανως και ασχετον
ολα τα παραπανω εαν πας μεχρι 39999 λτπφ
σε οτιδηποτε απο εκει και πανω παιζεις με τη φωτια και τον σταικουρα
το φεβοχρεπο της τουοτα, αυτο ειναι το ραβ φεβ, σε ελαφρα εξοπλισμενη εκδοση κοστιζει παραπανω. οποτε ραβ-ω τεσσερο γιοκ. το αυτο και ο κλωνος της σουζ.Οπότε; Το συγκεκριμένο αξίζει leasing; 20 -36% εδώ..
-
@maxximos said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
ε, ναι κανεις λαθη!
εαν εχει καποιος σοβαρα εσοδα, που για να εχεις αμαξι των 50+ χιλιαδων πρεπει να εχεις, σημαινει 44% πανω απο 40000, 36% πανω απο 30000
φυσικα και αφαιρεις την δαπανη απο το πιο πανω σκαλι φορολογησης του εισοδηματος γιατι εαν δεν ειχες το ληζ, αυτο δεν θα μειωνοτανε και αυτα θα πληρωνες.
το 1.3 παει σε ολα τα του ληζ ΚΑΙ στο φπα
επισης οι δοσεις μετα την πρωτη αυξημενη ειναι 47 και οχι 48
το 20% της παρακρατησης ειναι προφανως και ασχετον
ολα τα παραπανω εαν πας μεχρι 39999 λτπφ
σε οτιδηποτε απο εκει και πανω παιζεις με τη φωτια και τον σταικουρα
το φεβοχρεπο της τουοτα, αυτο ειναι το ραβ φεβ, σε ελαφρα εξοπλισμενη εκδοση κοστιζει παραπανω. οποτε ραβ-ω τεσσερο γιοκ. το αυτο και ο κλωνος της σουζ.Οπότε; Το συγκεκριμένο αξίζει leasing; 20 -36% εδώ..
κανε συνδυασμο της απαντησης του σιβιλ και της δικη μου ωστε να βγαλεις τα δικα σου νουμερα και να αποφασισεις, δηλαδη
πρωτη δοση * 1.24 * 1.3 + μηνιαια δοση *47 * 1.24 * 1.3
μετα θα πρεπει να κανεις το εξης
για τον πρωτο χρονο πρεπει να κανεις την αγορα στο τελος της χρονια, προσεξε, οχι την παραγγελια αλλα να σου ερθει το αμαξι και να κοπει το πρωτο τιμολογιο ας πουμε νοεμβριο ή δεκεμβριο ακομη καλυτερα. αυτο επειδη εχεις οριακο εισοδημα και αν μπουν στην ιδια χρονια και δοσεις δεν θα εχεις καλο οφελος (ακουει και ο σιβιλ?)
τις επομενες δεν εχεις κανενα θεμα.
υπολογισε λοιπον οτι απο το αθροισμα (πρωτη δοση * 1.24 * 1.3 + μηνιαια δοση * 47 * 1.24 * 1.3) θα οφεληθεις το 28% (ή μαλλον προς 25% σε βλεπω) κατα μεσο ορο, καθολου ασχημα καθως θα πρεπει να συγκρινεις και τι παιρνεις αλλα και τι θα χαλαγες για οχημα.
περι ραβ.
αν λτπφ>40000 = ΟΧΙ
αν λτπφ<40000 αλλα γυμνο, παλι ΟΧΙ
φεβ εχει πολλα στην αγορα για να βρεις κατι σε αυτα τα πλαισια,
η δικη μου επιλογη, οσο και να με στεναχωρησε το after sales, ηταν το 3008 hybrid4
θα εβλεπα και την alfa
ομως ακομη θεωρω το 3008 hybrid4 την καλυτερη επιλογη σε φεβ με λτπφ<40000 -
Φίλε γατε, η απάντηση σου, καθώς οι υπολογισμοί μου στη δική μου περίπτωση, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία σου, έφεραν οφθαλμοφανη αποτελέσματα υπέρ της μίσθωσης μου απέδειξε (ακόμα μια φορά) το μέγεθος της ηλιθιότητας μου....
Ψάχνω τοίχο για να κοπανηθω...
Η χρονιά χάθηκε, περιμένω πλέον χωρίς τύψεις τις τιμές της tonale.
-
@civil357 said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
Φίλε γατε, η απάντηση σου, καθώς οι υπολογισμοί μου στη δική μου περίπτωση, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία σου, έφεραν οφθαλμοφανη αποτελέσματα υπέρ της μίσθωσης μου απέδειξε (ακόμα μια φορά) το μέγεθος της ηλιθιότητας μου....
Ψάχνω τοίχο για να κοπανηθω...
Η χρονιά χάθηκε, περιμένω πλέον χωρίς τύψεις τις τιμές της tonale.
μπα... νομιζεις
για 3008 σε βλεπω....
η tonale οπως το κοβω ατυχως θα ειναι 45+ λτπφ
ναι, ξερω οτι θα πειτε οτι μεχρι τα 39999 βγαινει με τους συντελεστες κλπ...
αλλα εγω δεν ξεχναω ποτες τον σταικουρα και πως θα ξυπνησει αλλα και το πως διαολο θα γινουν οι υπολογισμοι για το ανω των 40k σαν μισθωτες υπηρεσιες σε ατομικη που δεν προβλεπεται, πραγμα που μπορει να φερει τα καλα παιδια κοντα στο τηλεφωνο 'περαστε για θεμα σας'. κατι σαν βομβα ειναι. δες το σαν δισκοποτηρο της δεξιας το 40αρι. -
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
@civil357 said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
Φίλε γατε, η απάντηση σου, καθώς οι υπολογισμοί μου στη δική μου περίπτωση, σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία σου, έφεραν οφθαλμοφανη αποτελέσματα υπέρ της μίσθωσης μου απέδειξε (ακόμα μια φορά) το μέγεθος της ηλιθιότητας μου....
Ψάχνω τοίχο για να κοπανηθω...
Η χρονιά χάθηκε, περιμένω πλέον χωρίς τύψεις τις τιμές της tonale.
μπα... νομιζεις
για 3008 σε βλεπω....
η tonale οπως το κοβω ατυχως θα ειναι 45+ λτπφ
ναι, ξερω οτι θα πειτε οτι μεχρι τα 39999 βγαινει με τους συντελεστες κλπ...
αλλα εγω δεν ξεχναω ποτες τον σταικουρα και πως θα ξυπνησει αλλα και το πως διαολο θα γινουν οι υπολογισμοι για το ανω των 40k σαν μισθωτες υπηρεσιες σε ατομικη που δεν προβλεπεται, πραγμα που μπορει να φερει τα καλα παιδια κοντα στο τηλεφωνο 'περαστε για θεμα σας'. κατι σαν βομβα ειναι. δες το σαν δισκοποτηρο της δεξιας το 40αρι.Θα είναι αυτοκτονικη κίνηση της alfa κάτι τέτοιο, όταν η bmw δεν ξεπερνά, σίγουρα δεν ξεπερνούσε υποθέτω ακόμα δεν.... Κοινώς θα τη βάλει απέναντι μόνο στα αγγλικά, ενώ η μάρκα δείχνει να έχει βάλει στόχο δυνατό τις εταιρικές πωλήσεις.
Ευσεβείς πόθοι; Ίσως, αλλά η τιμολόγηση του compass του δίνει λίγο αέρα για την tonale.
Τα άλλα, αρχίζω να σε χάνω και είναι αυτά που με προβληματίζουν στο leasing....
-
απλα να θυμασαι το 39999 ΛΤΠΦ
μεχρι εκει αρχοντας
οι εταιρικες πωλησεις ειναι στο στοχο της alfa.
το κρατος βορεια απο την αιγυπτο, οχι.
το compass μια και εχω ενα, ειναι σαν επιπλα vidaxl, μουφα κινεζια με ωραιες φωτο. και ας ειναι ιταλικο. -
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
απλα να θυμασαι το 39999 ΛΤΠΦ
μεχρι εκει αρχοντας
οι εταιρικες πωλησεις ειναι στο στοχο της alfa.
το κρατος βορεια απο την αιγυπτο, οχι.
το compass μια και εχω ενα, ειναι σαν επιπλα vidaxl, μουφα κινεζια με ωραιες φωτο. και ας ειναι ιταλικο.Να φανταστώ ότι το 3008 με τα 300 άλογα είναι πάνω από 39999,99999...
-
Πάρε tesla Y RWD με κλειστά μάτια και άσε το rav4 plugin.
και φθηνότερα θα σου έρθει και το κόστος χρήσης θα είναι απείρως χαμηλότερο
-
@maxximos said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
απλα να θυμασαι το 39999 ΛΤΠΦ
μεχρι εκει αρχοντας
οι εταιρικες πωλησεις ειναι στο στοχο της alfa.
το κρατος βορεια απο την αιγυπτο, οχι.
το compass μια και εχω ενα, ειναι σαν επιπλα vidaxl, μουφα κινεζια με ωραιες φωτο. και ας ειναι ιταλικο.Να φανταστώ ότι το 3008 με τα 300 άλογα είναι πάνω από 39999,99999...
φανταζεσαι λαθος.
39990!!!!
βασικος λογος επιλογης εκτος απο τα γκαζια, την τετρακινηση, την ανεξαρτητη αναρτηση, τον εξοπλισμο -
@george1977 said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
Πάρε tesla Y RWD με κλειστά μάτια και άσε το rav4 plugin.
και φθηνότερα θα σου έρθει και το κόστος χρήσης θα είναι απείρως χαμηλότερο
αλλα δεν θα πηγαινεις οπου θες αλλα οπου εχει πριζες
-
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
@maxximos said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
@gatoz said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
απλα να θυμασαι το 39999 ΛΤΠΦ
μεχρι εκει αρχοντας
οι εταιρικες πωλησεις ειναι στο στοχο της alfa.
το κρατος βορεια απο την αιγυπτο, οχι.
το compass μια και εχω ενα, ειναι σαν επιπλα vidaxl, μουφα κινεζια με ωραιες φωτο. και ας ειναι ιταλικο.Να φανταστώ ότι το 3008 με τα 300 άλογα είναι πάνω από 39999,99999...
φανταζεσαι λαθος.
39990!!!!
βασικος λογος επιλογης εκτος απο τα γκαζια, την τετρακινηση, την ανεξαρτητη αναρτηση, τον εξοπλισμοΑρχίζω και ψήνομαι.. θα πάω για τέστ.. χρόνος παράδοσης; Καί οι οποιες απαλλαγές ισχύουν και για ατομική επιχείρηση έτσι;;
-
@george1977 said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
Πάρε tesla Y RWD με κλειστά μάτια και άσε το rav4 plugin.
και φθηνότερα θα σου έρθει και το κόστος χρήσης θα είναι απείρως χαμηλότερο
Τα ηλεκτρικά απορρίφθηκαν λόγω μειωμένης εμβέλειας.. ψηνομουν για το c40.. Θα είναι πάντως η επόμενη επιλογή μετά την παρέλευση της τετραετίας με phev..
-
Oταν βρεις phev διαθέσιμο πες μας και εμάς!
-
Τώρα που το συζητάτε βλέπω στην AVIS το τούμπανο Peugeot 3008 HYBRID4 300 GT https://www.myavis.gr/el/offers-list/peugeot-3008-hybrid περίπου με τα νούμερα που χρησιμοποίησε ο @civil357 για τους υπολογισμούς του.
Η τιμή αυτή με δόση σύνολο με ΦΠΑ στα 420-470 το μήνα είναι ασυναγώνιστη αν δείτε τι παίζει με άλλα μοντέλα σε παρόμοιες τιμές που δεν πλησιάζουν με τίποτα τα 300 άλογα , τετρακίνηση και GT εξοπλισμό του Peugeot.
Τι έγινε;;;
Έριξε ο γάτος το internet με τις αναφορές του για βλάβες;;;;;!!!Οπότε με παρόμοιο σκεπτικό με το @civil357
Για 15000 χλμ/έτος δόση 422 συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ Χ 47 δόσεις +Προκ/λη - 1ο μίσθωμα με ΦΠΑ 14632 =
14.632 + 19.834 = 34.466 €
(Για αξία λιανικής 52.427 όπως λέει η ΑVIS άρα λογικά κάτω απο 39.999 ΛΤΠΦ για να είμαστε φίλοι με τον Σταικούρα)Και παίρνοντας το μεσοσταθμικό 25% του γάτου ώς όφελος απο την έκπτωση φόρου για κάποιον που δηλώνει τα πραγματικά έσοδα στα βιβλία του έχουμε:
34.466 Χ (25%-) = 25849,50 € τελικό κόστος τετραετίας ή 6462,38€ / έτος ή 538,53€ τον μήνα.Οπότε αν δεν κάνω και εγώ κάποιο λάθος μιλάμε για απίστευτο deal για αυτά που ...θεωρητικά προσφέρει το αυτοκίνητο αυτό.
Ειδικά μάλιστα όταν με ένα γρήγορο ψάξιμο σε leasplan και AVIS που έκανα με 15000/έτος και 48 μήνες τα πιο φθηνά αυτοκίνητα αυτή την στιγμή Dacia Jogger , Skoda Kamiq 1.5 dsg και ΒΜW 118 έχουν με το παραπάνω σκεπτικό απο 313 € , 313€ και 375€ αντίστοιχα κόστος / μήνα τελικό.
Τρίχες κατσαρές η διαφορά δηλαδή μέχρι τα 538/μήνα του 3008 λόγω του αδιανότητα συγκριτικά καλύτερου πακέτου που προσφέρει σε σχέση με τους παραπάνω κουβάδες,
και για να παραννοήσουμε τελείως αν λάβουμε υπόψη και μια μικρότερη κατανάλωση του 3008 2,5 λίτρων βενζίνης / 100 χλμ στα 60.000χλμ που θα διανύσουν στην τετραετία μιλάμε για 1500 λίτρα καυσίμου , με 2€ το λίτρο = -3000€ κόστος.
/48 μήνες = 62,5€ λιγότερα το μήνα στο κόστος χρήσης. Αρα θα μπορούσαμε λίγο τραβηγμένα να πούμε πως το τελικό κόστος του phev 3008 έιναι 538-62=476/μήνα με την έννοια αυτή.(Και αν το πάμε λίγο παρακάτω απο το τελικό κόστος χρήσης θα πρέπει να αφαιρέσουμε και το φορολογικό όφελος απο την έκπτωση των δαπανών καυσίμων για κάποιον που δεν περνούσε ως τώρα στα βιβλία του τα σχετικά έξοδα , οπότε με 5/100 κατανάλωση στα 60000χλμ θα έχουμε και άλλα 31,25€ φορολογικό όφελος / μήνα)
Πολύ χοντρικά δηλαδή 500ε το μήνα κόστος ή 25.000€ την τετραετία για αυτή την αυτοκινητάρα.
Αλήθεια @maxximos ποιά είναι η οικονομική προσφορά για το RAV 4 Plugin που επέλεξες;
-
@vagkirk said in RAV4 phev. Αξίζει με leasing;:
Τώρα που το συζητάτε βλέπω στην AVIS το τούμπανο Peugeot 3008 HYBRID4 300 GT https://www.myavis.gr/el/offers-list/peugeot-3008-hybrid περίπου με τα νούμερα που χρησιμοποίησε ο @civil357 για τους υπολογισμούς του.
Η τιμή αυτή με δόση σύνολο με ΦΠΑ στα 420-470 το μήνα είναι ασυναγώνιστη αν δείτε τι παίζει με άλλα μοντέλα σε παρόμοιες τιμές που δεν πλησιάζουν με τίποτα τα 300 άλογα , τετρακίνηση και GT εξοπλισμό του Peugeot.
Τι έγινε;;;
Έριξε ο γάτος το internet με τις αναφορές του για βλάβες;;;;;!!!Οπότε με παρόμοιο σκεπτικό με το @civil357
Για 15000 χλμ/έτος δόση 422 συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ Χ 47 δόσεις +Προκ/λη - 1ο μίσθωμα με ΦΠΑ 14632 =
14.632 + 19.834 = 34.466 €
(Για αξία λιανικής 52.427 όπως λέει η ΑVIS άρα λογικά κάτω απο 39.999 ΛΤΠΦ για να είμαστε φίλοι με τον Σταικούρα)Και παίρνοντας το μεσοσταθμικό 25% του γάτου ώς όφελος απο την έκπτωση φόρου για κάποιον που δηλώνει τα πραγματικά έσοδα στα βιβλία του έχουμε:
34.466 Χ (25%-) = 25849,50 € τελικό κόστος τετραετίας ή 6462,38€ / έτος ή 538,53€ τον μήνα.Οπότε αν δεν κάνω και εγώ κάποιο λάθος μιλάμε για απίστευτο deal για αυτά που ...θεωρητικά προσφέρει το αυτοκίνητο αυτό.
Ειδικά μάλιστα όταν με ένα γρήγορο ψάξιμο σε leasplan και AVIS που έκανα με 15000/έτος και 48 μήνες τα πιο φθηνά αυτοκίνητα αυτή την στιγμή Dacia Jogger , Skoda Kamiq 1.5 dsg και ΒΜW 118 έχουν με το παραπάνω σκεπτικό απο 313 € , 313€ και 375€ αντίστοιχα κόστος / μήνα τελικό.
Τρίχες κατσαρές η διαφορά δηλαδή μέχρι τα 538/μήνα του 3008 λόγω του αδιανότητα συγκριτικά καλύτερου πακέτου που προσφέρει σε σχέση με τους παραπάνω κουβάδες,
και για να παραννοήσουμε τελείως αν λάβουμε υπόψη και μια μικρότερη κατανάλωση του 3008 2,5 λίτρων βενζίνης / 100 χλμ στα 60.000χλμ που θα διανύσουν στην τετραετία μιλάμε για 1500 λίτρα καυσίμου , με 2€ το λίτρο = -3000€ κόστος.
/48 μήνες = 62,5€ λιγότερα το μήνα στο κόστος χρήσης. Αρα θα μπορούσαμε λίγο τραβηγμένα να πούμε πως το τελικό κόστος του phev 3008 έιναι 538-62=476/μήνα με την έννοια αυτή.(Και αν το πάμε λίγο παρακάτω απο το τελικό κόστος χρήσης θα πρέπει να αφαιρέσουμε και το φορολογικό όφελος απο την έκπτωση των δαπανών καυσίμων για κάποιον που δεν περνούσε ως τώρα στα βιβλία του τα σχετικά έξοδα , οπότε με 5/100 κατανάλωση στα 60000χλμ θα έχουμε και άλλα 31,25€ φορολογικό όφελος / μήνα)
Πολύ χοντρικά δηλαδή 500ε το μήνα κόστος ή 25.000€ την τετραετία για αυτή την αυτοκινητάρα.
Αλήθεια @maxximos ποιά είναι η οικονομική προσφορά για το RAV 4 Plugin που επέλεξες;
Προσφορά έχω πάρει προς στιγμήν μόνο για το c40 της Volvo
4 χρόνια χωρίς εξαγορά 567ευρω συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ
RAV4 phev. Αξίζει με leasing;