-
Το ecvt φαινεται να το καταφέρει πολύ καλά στο ταξίδι
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ecvt φαινεται να το καταφέρει πολύ καλά στο ταξίδι
Και το DCT της Kia επίσης.
-
Πριν 10-15 χρόνια, την εποχή που τα λεφτά ήταν εύκολα, ακόμα και σαν δανεικά, αν εξαιρέσεις τα πρίμιουμ αμάξια που ξεκίναγαν από 30-35000, όλη η αγορά των συνηθισμένων αυτοκινήτων ήταν ανάμεσα στα 10 και στα 20 χιλιάρικα, ενώ από 20-30000 κυκλοφορούσαν μεγάλα αυτοκίνητα, μη πρίμιουμ κατασκευαστών.
Σήμερα που τα λεφτά είναι δύσκολα, τα μικρά είναι στα 20-25000, τα Β-σουβ, στα 20-35000, τα c επίσης στα 25-35000 και τα c-suv στα 30-40000, μιλώντας για βενζίνες και πετρέλαια.
Τα πρίμιουμ είναι λίγο παραπάνω, αλλά εδώ έχει σημασία ο εξοπλισμός.
Επίσης έχουμε μη υβριδικά, ψευτουβριδικά με 24 και 48 βόλτ, υβριδικά, ηλεκτρικά που έχουν επιδότηση και τα φεβ, που ξεκινάνε πάνω από 40000.
Μίλαγα χτες με φίλο που κινείται με εταιρικό αμάξι στην ευρύτερη Αθήνα και Αττική. Είχε ένα 308 ντίζελ, με κατανάλωση 6-6,2 και τώρα πήρε ένα ψευτουβριδικό Ι-30, με την κατανάλωση όμως στο 8,3.
Που πάμε λοιπόν ?
Σε ακριβές επιλογές για τα πάντα, που σημαίνει δυσκολία για πολλούς να αγοράσουν αμάξι, ενώ οι δόσεις είναι δύσκολές και τα επιτόκια ανεβαίνουν.
Από την άλλη όμως όταν φτάνεις εύκολα στα 30-35000, εκεί μπορεί να δεις και τα 40000, ακόμα και τα 45000.
Γιατί τα 30-35 δεν μαζεύονται εύκολα για τον περισσότερο κόσμο, ενώ αν τα έχεις εύκολα, μπορεί να ζοριστείς να πας ψηλότερα.
Για μένα λοιπόν οι καλύτερες επιλογές είναι τα plug-in phev. Εχουμε πολλές τέτοιες στα 40-45000.
Εκεί όμως έχουμε και ψευτουβριδικά πρίμιουμ με μέτριους εξοπλισμούς.
Στο παρελθόν μία C5 δεν έφτανε και υπερπλούσια να ήταν κοντά σε μία 520, ή Ε κλάσε .
Σήμερα ένα 5 αιρκρος με φεβ είναι στην τιμή μιας Χ1, ή GLA με ψευτουβριδικό χαρακτήρα.
Η μία Κορόλλα Κρός με κάποιο εξοπλισμό φτάνει τα 37000 και έχει 200 άλογα, ενώ ένα 5 αιρκρός με καλύτερο εξοπλισμό και φεβ έχει 180 άλογα στα 44000.
Ολα αυτά όμως βάζουν και νέους όρους στο λήζινγκ.
Για παράδειγμα το να αγοράσει κάποιος ένα μη υβριδικό βενζίνης σήμερα που θα είναι πιο φτηνό και μάλιστα χειροκίνητο, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να έχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ μεταπώληση.
Αντίθετα ένα φεβ μπορεί να έχει πολύ καλή μεταπώληση και αυτό να σημαίνει μικρότερο μίσθωμα στο λήζινγκ.
Οντως είμαστε σε μεταβατική περίοδο, έρχεται και το γιούρο 7 , να δούμε ποιοί θα τολμήσουν να αγοράσουν αμάξια.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ecvt φαινεται να το καταφέρει πολύ καλά στο ταξίδι
Ενα αυτοκίνητο με μάξιμουμ 120 ίππους καίει 1 λίτρο παρακάτω στο ταξίδι από τα αυτοκίνητα με 200 ίππους που επίσης είναι και μίση, αν όχι μία, κατηγορία μεγαλύτερα.
Προφανώς για τις Ελληνικές συνθήκες είναι πιο συμφέρον και οικονομικό να χεις 120 άλογα να κάνεις τη δουλειά σου, αλλά μέχρι τα 230 αλλάζουν όλα...
βέβαια, είναι άλλη κατηγορία μεγέθους και τιμής.
Εφόσον κυκλοφόρησε έπρεπε να συγκρίνουν την Corolla Cross με το Tucson.Επίσης αυτό που μου ξενίζει είναι πως "το 80% των χιλιομέτρων είναι αστικά", εκτός κι αν οι πρωτευουσιάνοι όταν φύγετε απ' τον Πειραιά να πάτε στην Κηφισιά, το λογίζετε ως "αστική μετακίνηση"...
-
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
-
Εμένα πάντως περίπου 5% των χιλιομέτρων είναι αστικά...
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Δηλαδή κι ένας που θα φύγει απ τα Τρίκαλα να πάει στο Περτούλι κάνει κι αυτός "αστική μετακίνηση" αν αυτοί είναι οι όροι στας Αθήνας.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Όλα για τον ταξιδευτή αστικά είναι. Ο ταξιδευτής δεν οδηγεί με λαϊκές ταχύτητες. Μόνο με αστικές.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Δηλαδή κι ένας που θα φύγει απ τα Τρίκαλα να πάει στο Περτούλι κάνει κι αυτός "αστική μετακίνηση" αν αυτοί είναι οι όροι στας Αθήνας.
Εάν έχει μέση ταχύτητα 20 χλμ/ώρα και πολλά σταματά ξεκινά σε φανάρια τότε ναι.
Εαν βάλεις ένα suv diesel σε τέτοια ταχύτητα κίνησης με πολλά φανάρια μέσο όρος κατανάλωσης είναι τα 7-8 λίτρα/100χλμ . Στο λέω έχοντας πείρα και απόδειξη διότι έχω τέτοιο αυτοκίνητο στο περιβάλλον μου και το ξέρω από πρώτο χέρι. Αντίστοιχα η corolla cross θέλει 4,5 λίτρα και με μια διαφορά +80 αλόγων στην ιπποδύναμη. Και φυσικά σε επίπεδο ρύπων είναι χαοτική η διαφορά, δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Ένα suv diesel με υψηλό φορτίο για να υπερκερδισει την αδράνεια της μάζας του στα φανάρια και στις χαμηλές ταχύτητες παράγει πολλαπλάσιους ρύπους από ένα hybrid.
Και η πλάκα είναι πως πολλοί με παλαιά diesel μετά κάποια έτη όπου βγάζουν βλάβες κάποια συστήματα απο τσιγκουνιά να το πω, από οικονομική δυσκολία να το πω, δεν ξέρω, οδηγούνται σε κατάργηση αντιρυπαντικων συστημάτων και τότε οι ρύποι είναι πέρα από κάθε φαντασία συγκριτικά με τα υβριδικά. Ένα diesel ισούται με 100 υβριδικά!
Πρέπει να ξεκολλήσει το μυαλό από τις απόψεις τις παλιές περί diesel, ροπής και την άποψη πως ειναι μια διαχρονική λύση σε κάθε περίπτωση μετακίνησης. Αφήστε τον καθε μαστρομητσο της γειτονιάς να λέει τις μπούρδες του και να παρασέρνει τους πελάτες αυτοκινήτων. Τα υβριδικά είναι το μέλλον στις πόλεις. Όλοι οι όμιλοι επενδύουν σε κάθε μορφή υβρδικοτητας. Είτε πολύπλοκη, είτε φθηνή, είτε σύνθετη αναλόγως το καταναλωτικό τους κοινό και την οικονομική του δυνατότητα.
Το diesel ως καύσιμο είναι πρακτικό, και σωτήριο για την οικονομία. Την σωστή χρήση του συζητάμε εδώ πέρα.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ecvt φαινεται να το καταφέρει πολύ καλά στο ταξίδι
Ενα αυτοκίνητο με μάξιμουμ 120 ίππους καίει 1 λίτρο παρακάτω στο ταξίδι από τα αυτοκίνητα με 200 ίππους που επίσης είναι και μίση, αν όχι μία, κατηγορία μεγαλύτερα.
Προφανώς για τις Ελληνικές συνθήκες είναι πιο συμφέρον και οικονομικό να χεις 120 άλογα να κάνεις τη δουλειά σου, αλλά μέχρι τα 230 αλλάζουν όλα...
βέβαια, είναι άλλη κατηγορία μεγέθους και τιμής.
Εφόσον κυκλοφόρησε έπρεπε να συγκρίνουν την Corolla Cross με το Tucson.Επίσης αυτό που μου ξενίζει είναι πως "το 80% των χιλιομέτρων είναι αστικά", εκτός κι αν οι πρωτευουσιάνοι όταν φύγετε απ' τον Πειραιά να πάτε στην Κηφισιά, το λογίζετε ως "αστική μετακίνηση"...
Οκ, δεν έχεις άδικο. Η σύγκριση πρέπει να γίνει με την corolla cross με το 5ης γενιάς υβριδικό σύστημα και τα 200 άλογα.
Στα περί αστική μετακίνησης σου απάντησα. Όλα εξαρτώνται από το φορτίο που συνεχώς σηκώνει ο κινητήρας κατά το σταματά ξεκινά και την μέση ταχύτητα
-
Λαπ, 7-8 λτ είναι η κατανάλωση που έχουν τα καινούριας τεχνολογίας βενζίνης στην κίνηση φαναριών, όχι τα καινούρια ντίζελ. Τα ψευτουβριδικά ίσως λιγότερο. Υπολόγισέ τα κανα-δυο λίτρα κάτω τα καινούρια ντίζελ στην κίνηση των φαναριών, αυτό ακριβώς είναι το πλεονέκτημα της ροπής.
Κίνηση πόλης θα έπρεπε να θεωρείται η κίνηση στο κέντρο, στο εσωτερικό των Δήμων. Στους μεγάλους άξονες με πολλάπλες λωρίδες και ταχύτητες από 50-60χαω και πάνω, οι συνθήκες είναι επαρχιακού δικτύου. Κι εκεί υπάρχουν διασταυρώσεις με φανάρια ανά κάποια χιλιόμετρα. Και πολλοί μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι υπάρχουν στην Αθήνα, όπου γίνονται τα περισσότερα "αστικά", όπως τα θεωρείτε, χιλιόμετρα.
-
Ε τώρα μη μας τρελαίνεις. Του 2020 αυτοκίνητο είναι. Άσε να ξέρουμε καλύτερα.
Ποια ροπή ρε, που σέρνεται μέχρι να μπει το turbo, ή όταν μπαίνει σε στενά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Άσε τις ιστορίες για αγρίους. Χειροκίνητο είναι, εσύ έχεις αυτόματο και σε καλύπτει το πατιναρισμα του μετατροπέα ροπής και νομιζες πως έχει ροπή
Η κατανάλωση είναι αυτή που είπα για c suv diesel και λίγο λέω.
Αν το οδηγήσεις κάπως έντονα για να προλάβεις δουλειές σε δρομους με φανάρια και λεωφόρους πιάνει και 10αρια.
Ξαναλέω η προσπάθεια του κινητήρα να κερδίσει την αδράνεια ενός c suv τον οδηγεί να δουλεύει με φορτίο, ανεξάρτητα το που βγάζει την ροπή του.
Τα υβριδικά συμπληρώνουν ή αντικαθιστούν με ηλ ενέργεια την φάση αυτή.
Η κίνηση πόλης είναι ο μέσος όρος ταχύτητας. Έτσι εξετάζεται και από τα πρωτόκολλα ρύπων. Όπως επίσης και το σταματά ξεκινά για κάποια χιλιόμετρα σε φανάρια.
Πόλη δεν είναι μέση ταχύτητα στα 50-60 χλμ/ώρα σε επαρχιακούς δρόμους και με κάποια φαναρια ενδιάμεσα. Εσύ σε τέτοιες συνθήκες βλέπεις τις καταναλώσεις με το δικό σου και δεν μπορείς να καταλάβεις τα οφέλη των υβριδικών.
Έαν πας να οδηγήσεις σε μεγάλες πόλεις με μικρή μέση ταχύτητα θα είσαι στα 7-8-10 λίτρα κατανάλωσης ενώ με τα υβριδικά θα είσαι στα μισά ακριβώς.
Και βγάζω απ έξω τις διαφορές στα περί ρύπων. Τα έχω γράψει άλλωστε.
-
Εδώ σε φυσιολογικές συνθήκες πόλης το ελαφρύτερο diesel a3 με 116 αλογα γράφει 6,1 λίτρα κατανάλωσης με μέση ταχύτητα τα 22 χλμ/ώρα. Είναι και αυτόματο και κάνει πάντα τέλεια αλλαγή σχέσης στην καλύτερη φάση λειτουργίας του κίνητρα.
Ένα c suv toyota με 200 άλογα γράφει περίπου 4,5
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επίσης αυτό που μου ξενίζει είναι πως "το 80% των χιλιομέτρων είναι αστικά", εκτός κι αν οι πρωτευουσιάνοι όταν φύγετε απ' τον Πειραιά να πάτε στην Κηφισιά, το λογίζετε ως "αστική μετακίνηση"...
Μα είναι Αστική μετακίνηση
Πειραιά - Κηφισιά που είπες πρέπει να το κάνεις στις 6 τα χαράματα ή στις 10 το βράδυ για να πιάσεις πάνω απο 50χλμ με ρυθμό , μιας και χρησιμοποιώ τον Κηφισό καθημερινά να σου πω ότι από Ποσειδώνος αν μπεις Κηφισό μετά τις 9 θα πας σημειωτόν απο την λαχαναγορά Ρέντη μέχρι και μετά την Φιλαδέλφεια για περίπου 15χλμ θές σίγουρα 30' οπότε ναι υπεραστικά μάϊ αςς .
Ο μαιευτήρας της γυναίκας μου είναι σχεδόν απέναντι απο το υγεία , κοντά στα 20χλμ απο το σπίτι και θέλαμε 45-1 ώρα μέσο όρο στις καλύτερες περιπτώσεις , δε συζητάω για απεργίες / μαραθώνιους / επισκέψεις VIP που πας στις +2ώρες.
Δεν θα ξεχάσω στην επίσκεψη Ολάντ που μου ήρθε η ιδέα - για να μην ακυρώσουμε το ραντεβού - να μην πάμε από Κηφισό αλλά να βγούμε από τα Ελληνικά Πετρέλαια στην περιφερειακή Αιγάλεω και να πιάσουμε Αττική Οδό ....κόντεψε να γεννήσει στο αμάξι χααχχαχα -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Δηλαδή κι ένας που θα φύγει απ τα Τρίκαλα να πάει στο Περτούλι κάνει κι αυτός "αστική μετακίνηση" αν αυτοί είναι οι όροι στας Αθήνας.
Εχει φανάρια για το Περτούλι ?
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Δηλαδή κι ένας που θα φύγει απ τα Τρίκαλα να πάει στο Περτούλι κάνει κι αυτός "αστική μετακίνηση" αν αυτοί είναι οι όροι στας Αθήνας.
Εάν έχει μέση ταχύτητα 20 χλμ/ώρα και πολλά σταματά ξεκινά σε φανάρια τότε ναι.
Εαν βάλεις ένα suv diesel σε τέτοια ταχύτητα κίνησης με πολλά φανάρια μέσο όρος κατανάλωσης είναι τα 7-8 λίτρα/100χλμ . Στο λέω έχοντας πείρα και απόδειξη διότι έχω τέτοιο αυτοκίνητο στο περιβάλλον μου και το ξέρω από πρώτο χέρι. Αντίστοιχα η corolla cross θέλει 4,5 λίτρα και με μια διαφορά +80 αλόγων στην ιπποδύναμη. Και φυσικά σε επίπεδο ρύπων είναι χαοτική η διαφορά, δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Ένα suv diesel με υψηλό φορτίο για να υπερκερδισει την αδράνεια της μάζας του στα φανάρια και στις χαμηλές ταχύτητες παράγει πολλαπλάσιους ρύπους από ένα hybrid.
Και η πλάκα είναι πως πολλοί με παλαιά diesel μετά κάποια έτη όπου βγάζουν βλάβες κάποια συστήματα απο τσιγκουνιά να το πω, από οικονομική δυσκολία να το πω, δεν ξέρω, οδηγούνται σε κατάργηση αντιρυπαντικων συστημάτων και τότε οι ρύποι είναι πέρα από κάθε φαντασία συγκριτικά με τα υβριδικά. Ένα diesel ισούται με 100 υβριδικά!
Πρέπει να ξεκολλήσει το μυαλό από τις απόψεις τις παλιές περί diesel, ροπής και την άποψη πως ειναι μια διαχρονική λύση σε κάθε περίπτωση μετακίνησης. Αφήστε τον καθε μαστρομητσο της γειτονιάς να λέει τις μπούρδες του και να παρασέρνει τους πελάτες αυτοκινήτων. Τα υβριδικά είναι το μέλλον στις πόλεις. Όλοι οι όμιλοι επενδύουν σε κάθε μορφή υβρδικοτητας. Είτε πολύπλοκη, είτε φθηνή, είτε σύνθετη αναλόγως το καταναλωτικό τους κοινό και την οικονομική του δυνατότητα.
Το diesel ως καύσιμο είναι πρακτικό, και σωτήριο για την οικονομία. Την σωστή χρήση του συζητάμε εδώ πέρα.
εγώ με αυτόματο και 20 χαω μωτ έχω 6-6,1 και μάλιστα σε συνολικές διαδρομές άνω των 1000 χλμ.
Σε πόλη με 28-30 χαω δηλαδή περιλαμβάνει Κατεχάκη σε ώρες χωρίς κίνηση, έχω 5,7-5,8.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Δηλαδή κι ένας που θα φύγει απ τα Τρίκαλα να πάει στο Περτούλι κάνει κι αυτός "αστική μετακίνηση" αν αυτοί είναι οι όροι στας Αθήνας.
Εχει φανάρια για το Περτούλι ?
Ναι μέχρι την Πύλη.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ε τώρα μη μας τρελαίνεις. Του 2020 αυτοκίνητο είναι. Άσε να ξέρουμε καλύτερα.
Ποια ροπή ρε, που σέρνεται μέχρι να μπει το turbo, ή όταν μπαίνει σε στενά με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο. Άσε τις ιστορίες για αγρίους. Χειροκίνητο είναι, εσύ έχεις αυτόματο και σε καλύπτει το πατιναρισμα του μετατροπέα ροπής και νομιζες πως έχει ροπή
Η κατανάλωση είναι αυτή που είπα για c suv diesel και λίγο λέω.
Αν το οδηγήσεις κάπως έντονα για να προλάβεις δουλειές σε δρομους με φανάρια και λεωφόρους πιάνει και 10αρια.
Ξαναλέω η προσπάθεια του κινητήρα να κερδίσει την αδράνεια ενός c suv τον οδηγεί να δουλεύει με φορτίο, ανεξάρτητα το που βγάζει την ροπή του.
Τα υβριδικά συμπληρώνουν ή αντικαθιστούν με ηλ ενέργεια την φάση αυτή.
Η κίνηση πόλης είναι ο μέσος όρος ταχύτητας. Έτσι εξετάζεται και από τα πρωτόκολλα ρύπων. Όπως επίσης και το σταματά ξεκινά για κάποια χιλιόμετρα σε φανάρια.
Πόλη δεν είναι μέση ταχύτητα στα 50-60 χλμ/ώρα σε επαρχιακούς δρόμους και με κάποια φαναρια ενδιάμεσα. Εσύ σε τέτοιες συνθήκες βλέπεις τις καταναλώσεις με το δικό σου και δεν μπορείς να καταλάβεις τα οφέλη των υβριδικών.
Έαν πας να οδηγήσεις σε μεγάλες πόλεις με μικρή μέση ταχύτητα θα είσαι στα 7-8-10 λίτρα κατανάλωσης ενώ με τα υβριδικά θα είσαι στα μισά ακριβώς.
Και βγάζω απ έξω τις διαφορές στα περί ρύπων. Τα έχω γράψει άλλωστε.
Να το οδηγήσουμε και εμείς να κατεβάσουμε 3 λίτρα χαλαρά την κατανάλωση. Χρόνια χειροκίνητα οδηγούσαμε και μάλιστα βενζίνες.. Το ντίζελ εύκολα κρατάει χαμηλή κατανάλωση παντού.
Επίσης τα συγκρίνεις με τα υβριδικά που είναι αυτόματα.
Ε εκεί σε σχέση με μένα είναι 1,5 λίτρο κάτω στην πόλη και 3 λίτρα πάνω στον αυτοκινητόδρομο, γιατί αν πάνε με τις ταχύτητες που πάω τα 8 λίτρα τα έχουν για πλάκα, ενώ αν πάω εγώ με τις ταχύτητες που πάνε δεν καίω πάνω από 4,5 λίτρα, ενώ αυτά θα είναι στα 6,5-7.
Η μόνη περίπτωση να κάψει το ντίζελ, είναι τον χειμώνα, να κάνει διαδρομή 2-3 χλμ και να μην προλάβει να ζεσταθεί.
Ε τώρα αν πήρε ντίζελ για τέτοιες διαδρομές και τις κάνει συνέχεια, προφανώς έκανε λάθος.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Είναι αστική μετακίνηση όταν κάνεις μία ώρα για 20 χλμ
Δηλαδή κι ένας που θα φύγει απ τα Τρίκαλα να πάει στο Περτούλι κάνει κι αυτός "αστική μετακίνηση" αν αυτοί είναι οι όροι στας Αθήνας.
Εχει φανάρια για το Περτούλι ?
Ναι μέχρι την Πύλη.
Το ξέρω αλλά η Πύλη είναι κάμπος, μετά είναι η διαδρομή.
-
Αν πάω από Μαρούσι, Ψυχικό μέσω Κηφισίας, είναι υπεραστική μετακίνηση ή αστική; Φαντάζομαι ανάλογα τις ώρες;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά