Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 148
    • 186
    • 187
    • 146 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3735
    81162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Ήταν βασισμένο στο πάτωμα του προηγούμενου fiesta. Αν και το mazda ήταν σε αυτό τότε ναι θα είχαν κοινή πλατφόρμα

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • georgekn
        georgekn @lap last edited by

        @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

        Ήταν βασισμένο στο πάτωμα του προηγούμενου fiesta. Αν και το mazda ήταν σε αυτό τότε ναι θα είχαν κοινή πλατφόρμα

        Ναι έτσι ήταν Mazda 2 και το Fiesta mk6??? Είχαν βασιστεί στο ίδιο πάτωμα.
        Πολλά εξαρτήματα στο Mazda μου έχουν επάνω τη φίρμα FoMoCo...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Αν είναι έτσι σε αίσθηση το μαζντακι σου, εξαιρετικό είναι.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • mastoras78
            mastoras78 last edited by

            FoMoCo to MaGaZaKi Φορδ genuine parts

            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
            #tsekourato_ksevrakoma

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Swiftakias 0
              Swiftakias 0 last edited by

              Καλησπερα στην ομαδα.
              Πριν 5 ημερες παρελαβα επιτελους το swiftακι μου.
              Ειναι το mild hybrid με τα 83 αλογα.

              Εχω μια ερωτηση να σας κανω. Οταν το παρελαβα η μπαταρια του υβριδικου ηταν σχεδον αδεια. Αφου εκανα την πρωτη ημερα περιπου 25km , οταν εφτασα στο σπιτι μου η μπαταρια ηταν 100% γεματη.
              Τις επομενες 3-4 ημερες εκανα αλλα 100km και παρατηρησα οτι η μπαταρια δεν αποφορτιστηκε καθολου. Δηλαδη ολα τα "νταμακια" παρεμειναν πρασινα.
              Κατα την οδηγηση παρατηρω στην οθονη οτι οταν αφηνω το γκαζι με ταχυτητα στο σασμαν η μπαταρια φορτιζει. Το καταλαβαινω γιατι βλεπω τα βελακια να εχουν κινηση απο την ηλεκτρογεννητρια ISG προς την μπαταρια.
              Οταν ομως επιταχυνω δεν βλεπω να γινεται η αντιθετη ενεργεια. Δηλαδη δεν βλεπω τα βελακια να κινουνται απο την μπαταρια προς την ηλεκτρογεννητρια.
              Μαλιστα το "πίεσα" λιγακι απο εκκινηση αλλα και απο ρεπριζ να δω μπας και πεσει η σταθμη της μπαταριας αλλα τιποτα. Η μπαταρια παραμενει 100% γεματη.
              Ειναι αυτο φυσιολογικο? Μηπως ειναι πολυ καινουργιο και θελει λιγο χρονο για να στρωσει?
              Εχω ενα αλλο full hybrid οπου αναλογα την επιταχυνση ή επιβραδυνση τα βελακια στην οθονη κινουνται αναλογα.

              Κατα τ αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ καλες !!!

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lap last edited by lap

                Για προσπάθησε να ξεκινήσεις πιο σιγά και δες το. Παράξενο μου φαίνεται.
                Κανονικά συνεχώς μέχρι τις 3000 Σαλ δινει ενέργεια. Ιδιαίτερα όταν ξεκινάς από στάση

                Κατά τα άλλα πως σου φαίνεται;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                Swiftakias 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Δείτε εδώ αυτό που αναφέρω σε άλλα ποστς και δεν με πιστεύετε.

                  Με 5η σχέση στα 50 χλμ/ώρα και στις 1300 Σαλ δεν ρεταρει, και έχει ροπή να κινηθεί. Κανονικά δεν είναι 1300 όπως λέει αλλά 1150 -1200Σαλ! Σε κάποια φάση του βίντεο κινείται με 1000 Σαλ και με 5η σχέση αλλά δεν το καταλαβαίνει.

                  Αυτό με τρικυλινδρα turbo βενζίνης ή τετρακύλινδρα diesel ...πολύ απλά δεν μπορεί να συμβεί.

                  Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και στα ταξίδια. Δεν χρειάζεται να κατεβάσεις σε 4η ακόμα και σε ανηφόρες και φορτωμένο και με κλίμα εκτός από σπάνιες περιπτώσεις.

                  Εδώ το αναφέρει στο 5:55 όπως και τον πολύ χαμηλό θόρυβο του κινητήρα σε ταχύτητες πόλης. Να πω και εδώ πως οι εργοστασιακές τιμές του 0-100 είναι υπερβολικές, γύρω στα 10,5-11" στα 0-100 είναι στην πραγματικότητα.

                  Youtube Video

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • Swiftakias 0
                    Swiftakias 0 @lap last edited by

                    @lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                    Για προσπάθησε να ξεκινήσεις πιο σιγά και δες το. Παράξενο μου φαίνεται.
                    Κανονικά συνεχώς μέχρι τις 3000 Σαλ δινει ενέργεια. Ιδιαίτερα όταν ξεκινάς από στάση

                    Κατά τα άλλα πως σου φαίνεται;

                    Θα το βγαλω παλι αυριο για δοκιμη μιας και σημερα η μερα ειναι χάλια. Ξεχασα να αναφερω οτι τα χιλιομετρα τα εχω κανει στην παραλιακη απο Βουλα μεχρι Αναβυσσο. Θα προσπαθησω αυριο να κανω καποια χιλιομετρα μεσα στη κινηση μηπως δω διαφορα.
                    Θυμαμαι οταν ειχα δοκιμασει το test drive , οτι το συγκεκριμενο αμαξι "τραβαγε" καλυτερα. Καταλαβαινα την εξτρα ροπη απο το ηλεκτρικο μοτερ.

                    Εσυ στο δικο σου, οταν επιταχυνεις σου δειχνει στην οθονη τη μεταφορα ρευματος απο την μπαταρια προς την ηλεκτρογεννητρια ? Στο δικο μου, οχι.
                    Μου δειχνει μονο το αντιθετο, δηλαδη οταν επιβραδυνω τα βελακια μου δειχνουν τη μεταφορα ρευματος απο την ηλεκτρογεννητρια προς τη μπαταρια. Δηλαδη οτι φορτιζει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Ναι πάντα το δείχνει και μάλιστα αν δεν κάνω λάθος όταν φορτίζει τα βελάκια κινούνται σε διαφορετικές ταχύτητες.
                      Δηλαδή αν απλά έχω ταχύτητα μέσα και φορτίζει τα βελάκια κινούνται κάπως αργά. Αν φρενάρω τα βελάκια κινούνται πιο γρήγορα δείχνοντας μου ότι φορτίζει πιο έντονα.
                      Όταν δίνει ρεύμα το δείχνει. Νομίζω με γκρι χρώμα είναι όταν δίνει και με μπλε όταν φορτίζει

                      Κανονικά η μπαταρία ποτέ δεν πέφτει κάτω από 2 μπάρες. Είναι η προστασία της για μακροζωία.

                      Στις διαδρομές που λες αν κινείσαι με 5η σχέση εκεί στις στροφές και στις μικρές ανηφόρες πάντα το σύστημα δίνει έξτρα βοήθεια ηλ. ροπής.

                      Υποψιάζομαι κάποιο γκλιτς. Ίσως με μηδενισμό μπαταρίας ή εγκεφάλου διορθωθεί. Θα το μπέρδεψε το γεγονός ότι η μπαταρία έφτασε στο μηδεν

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Swiftakias 0
                        Swiftakias 0 last edited by

                        Θα το δοκιμασω 2-3 ημερες ακομα και εαν δεν βελτιωθει θα το παω στον Σφακιανακη να το τσεκαρουν.

                        Εκδοση GLX. Πρωτες εντυπωσεις:
                        Τιμονι πουπουλο, καλο σασμαν, καλα φρενα και για τις διαστασεις του εχει πολυ καλους χώρους.
                        Μου αρεσει που εχει αρκετα συστηματα ασφαλειας οπως το blind spot monitor και το dual sensor brake support.
                        Γενικως δειχνει να ειναι πολυ ευχάριστο στην οδηγηση.
                        Το μονο που με ενοχλησε λιγο ειναι η ηχομονωση του.

                        L antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap @Swiftakias 0 last edited by

                          @swiftakias-0 said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                          Το μονο που με ενοχλησε λιγο ειναι η ηχομονωση του.

                          Χαχα σε όλους

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis @Swiftakias 0 last edited by antonakis

                            @swiftakias-0 said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                            Θα το δοκιμασω 2-3 ημερες ακομα και εαν δεν βελτιωθει θα το παω στον Σφακιανακη να το τσεκαρουν.

                            Εδώ μπορείς να δεις πως θα έπρεπε να είναι η χρήση ενέργειας/φόρτιση στην οθόνη.
                            Youtube Video – [01:53..]

                            Υ.Γ. το swift έχει κουμπάκι στο τιμόνι να αλλάζει οθόνες και δεν έχουν τα vitara/scross... ΝΑ ΣΟΥ ΓΑ....

                            Moments before detonation...

                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • Swiftakias 0
                              Swiftakias 0 last edited by

                              Δυστυχως το δικο μου δεν κανει ετσι οταν παταω το γκαζι.
                              Η μπαταρια δεν στελνει ρευμα στην ηλεκτρογεννητρια.
                              Αυριο θα παρω τηλ τον Σφακιανακη να παω απο εκει.
                              Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap @antonakis last edited by lap

                                @antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                @swiftakias-0 said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                Θα το δοκιμασω 2-3 ημερες ακομα και εαν δεν βελτιωθει θα το παω στον Σφακιανακη να το τσεκαρουν.

                                Εδώ μπορείς να δεις πως θα έπρεπε να είναι η χρήση ενέργειας/φόρτιση στην οθόνη.
                                Youtube Video – [01:53..]

                                Υ.Γ. το swift έχει κουμπάκι στο τιμόνι να αλλάζει οθόνες και δεν έχουν τα vitara/scross... ΝΑ ΣΟΥ ΓΑ....

                                Πολύ σωστά, εδώ φαίνεται πόσο συχνά συνδράμει το ηλ.μοτερ. πάρα πολύ συχνά και συνεχώς.

                                Χλατς χλουτς πάντως οι ταχύτητες.... Να τα βλέπουν οι εχθροί του.

                                Ναι, και από το κουμπί στο τιμόνι και από εκείνο σαν μπατονετα στο καντράν...💪

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  groover1972 @Swiftakias 0 last edited by

                                  @swiftakias-0 said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                  Καλησπερα στην ομαδα.
                                  Πριν 5 ημερες παρελαβα επιτελους το swiftακι μου.
                                  Ειναι το mild hybrid με τα 83 αλογα.

                                  Εχω μια ερωτηση να σας κανω. Οταν το παρελαβα η μπαταρια του υβριδικου ηταν σχεδον αδεια. Αφου εκανα την πρωτη ημερα περιπου 25km , οταν εφτασα στο σπιτι μου η μπαταρια ηταν 100% γεματη.
                                  Τις επομενες 3-4 ημερες εκανα αλλα 100km και παρατηρησα οτι η μπαταρια δεν αποφορτιστηκε καθολου. Δηλαδη ολα τα "νταμακια" παρεμειναν πρασινα.
                                  Κατα την οδηγηση παρατηρω στην οθονη οτι οταν αφηνω το γκαζι με ταχυτητα στο σασμαν η μπαταρια φορτιζει. Το καταλαβαινω γιατι βλεπω τα βελακια να εχουν κινηση απο την ηλεκτρογεννητρια ISG προς την μπαταρια.
                                  Οταν ομως επιταχυνω δεν βλεπω να γινεται η αντιθετη ενεργεια. Δηλαδη δεν βλεπω τα βελακια να κινουνται απο την μπαταρια προς την ηλεκτρογεννητρια.
                                  Μαλιστα το "πίεσα" λιγακι απο εκκινηση αλλα και απο ρεπριζ να δω μπας και πεσει η σταθμη της μπαταριας αλλα τιποτα. Η μπαταρια παραμενει 100% γεματη.
                                  Ειναι αυτο φυσιολογικο? Μηπως ειναι πολυ καινουργιο και θελει λιγο χρονο για να στρωσει?
                                  Εχω ενα αλλο full hybrid οπου αναλογα την επιταχυνση ή επιβραδυνση τα βελακια στην οθονη κινουνται αναλογα.

                                  Κατα τ αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι πολυ καλες !!!

                                  Καλοταξιδο και με ασφαλή χιλιόμετρα. Γράψε αν θέλεις και θετικά και αρνητικά σε λίγο καιρό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Swiftakias 0
                                    Swiftakias 0 last edited by Swiftakias 0

                                    Ευχαριστω για τις ευχες.
                                    Μολις κανω τα πρωτα 2000-3000km θα γραψω επιπλεον εντυπωσεις .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • Swiftakias 0
                                      Swiftakias 0 last edited by

                                      Καλησπερα.
                                      Το προβλημα με την μπαταρια που δεν εδινε ρευμα στην ηλεκτρογεννητρια διορθωθηκε μονο του εχθες.
                                      Μαλλον η μπαταρια ηθελε να φορτισει καλα για να "ξυπνησει" .
                                      Ολες τις προηγουμενες ημερες παρατηρησα οτι οταν πατουσα το κουμπι που ενεργοποιει-απενεργοποιει το συστημα προειδοποιησης αλλαγης λωριδας , δεν γινοταν κατι.
                                      Δηλαδη δεν υπηρχε ουτε ηχητικη αλλα ουτε οπτικη ειδοποιηση στο ταμπλο.
                                      Τους το πηγα σημερα για ελεγχο, το ειδαν και μου ειπαν οτι δεν ειχε κουμπωσει καλα η φυσσα πισω απο το μπουτον.
                                      Οντως τωρα στο πατημα του κουμπιου ενεργοποιω-απενεργοποιω το συστημα προειδοποιησης αλλαγης λωριδας.
                                      Πηγαινοντας λοιπον προς το σπιτι μου απο την Βουλιαγμενης (μεγαλος δρομος με διαγραμμιση) ειχα την οπτικη ενδειξη στο καντραν οτι παταω καποια λωριδα αλλα δεν παρατηρησα καμια δονηση στο τιμονι !!
                                      Λετε και αυτο να ειναι αλλο ενα προβλημα ή η δονηση στο τιμονι ειναι τοσο χαλαρη που ειναι δυσκολο να την αντιληφθει κανεις??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        manast last edited by

                                        Καλοτάξιδο.
                                        Μολονότι εμένα πια σχεδόν 5,5 ετών να σου πω ότι την διατήρηση λωρίδας την έχω απενεργοποιημένη ...5,5 χρόνια. Μόνο στο test drive που είχα κάνει ήταν ενεργή. Θυμάμαι αδρά ένα ανεπαίσθητο κραδασμό και ...μασάζ στα ακροδάκτυλα. Σίγουρα δεν ήταν παρεμβατικό, παρ'όλα αυτά το απενεργοποίησα από την παραλαβή. Δεν θυμάμαι για ήχους αλλά, μπορεί και απλώς να το ξέχασα.
                                        Για το άλλο το ερώτημα θυμάμαι μία φορά μου έκανε νερά και ενώ τα βελάκια έδειχναν ότι φόρτιζαν, αυτό ήταν κολλημένο στις 3 γραμμές και δεν έδειχνε να φορτίζει παραπάνω. Εσβησα, ξαναέβαλα μπροστά, τίποτα 2-3 μέρες. Ξαφνικά όλα ΟΚ. 4 χρόνια τώρα δεν το ξανάκανε. Οταν το ανέφερα στο συνεργείο, ανασήκωσαν τους ώμους. Τώρα δουλεύει; λέω ναι. Εντάξει!
                                        Διαβόλου πράγματα!
                                        Νομίζω όμως ότι την μπαταρία την έχουν αλλάξει από την δική μου έκδοση.
                                        Το swift είναι ωραίο! Να το χαρείς σου ξαναεύχομαι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Ναι έτσι το νιώθεις πολύ απαλα στο τιμόνι.

                                          Ωραία, για πες δίνει συχνά ρεύμα για μείωση του φορτίου του κινητήρα; Πως το βλέπεις;

                                          Εγώ δεν το έχω απενεργοποίησει.

                                          Θα σου μάθει να οδηγείς πιο στρωτά και με σεβασμό από ότι πριν. Και εγώ και όλοι οδηγούμε σαν πρωτόγονοι, με τα adas το αυτοκίνητο σου μάθαινει να σέβεσαι τις αποστάσεις και να οδηγείς με λογική, όχι ότι και πάλι δεν κάνεις ταρζανιες αλλά θα καταλάβεις τι λέω με τον καιρό. Θα δεις πως θα αλλάξει ο τρόπος οδήγησης σου.

                                          Πολύ ωραία αίσθηση το ότι κάθε φορά που φρενάρει βλέπεις να γεμίζει η μπαταρία, θα πιάσεις τον εαυτό σου να παίζει με αυτό και να θες να γεμίσεις την μπαταρία

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          Swiftakias 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Swift (σε οποιαδήποτε έκδοση) πλέον 10-11 μήνες παράδοση κι ανοιχτή τιμή (κι όπως είπε η πωλήτρια να υπολογίζεται συν κανένα χιλιάρικο ως την παραλαβή,αφού ήδη από πέρσι είναι +1200). Δυστυχώς,ενδιαφερόμενο άτομο που το είχε προκρίνει για αγορά (GL+ manual),με αυτά τα δεδομένα έκανε πίσω.

                                            Κλειστή τιμή πλέον (άγνωστο για πόσο ακόμη) μόνο στους κορεάτες Hyundai/Kia ( τουλάχιστον για i10,picanto αλλά υποθέτω και για τα υπόλοιπα μοντέλα).

                                            fanis75 Swiftakias 0 alexandros-k 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 146 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr