-
Οι τιμές έχουν ανέβει σε όλες τις μάρκες παρά πολύ.
Δεν έχω μπει,ούτε οδηγήσει κανένα από golf- 308- astra αλλά τελευταία είδα στο δρόμο και 308 και astra.
Προσωπικά μου άρεσε περισσότερο από τα τρία το astra. -
Και όλα αυτά τα υποστηρίζουν με τον ορο upper mainstream που μας παρουσιάζει ο όμιλος.
-
Ναι , θα πάω να πάρω το 308 ή το νέο Astra αντί για τον Άσσο , ή το 3008 αντί για την X1 αυτό νομίζουν.
Βασίζονται ακόμη στα leasing και τις μικρότερες κατηγορίες.
Θα τους πάρει τα σωβρακα ο Σπανός και η Toyota με τους κορεάτες και θα βάλουν μυαλό σε κάνα δυο χρόνια.
Άστους. -
@haralabosg said in Opel Mokka 2021:
@dimsabas said in Opel Mokka 2021:
@haralabosg said in Opel Mokka 2021:
H κατασταση πλεον ξέφυγε της λογικής. Σημερινές αυξήσεις....:
OPEL CORSA +1500€
OPEL MOKKA +2000€
GRANDLAND +3000/4000€Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, αν και μου σακάτεψες την ψυχολογία και τον ύπνο.
Εγω τι να πω που εχω παραγγειλει το Mokka. Παντως στην Γερμανια απο οτι πληροφορήθηκα δεν υπαρχει η έννοια της ανοιχτης τιμής!! Μήπως ειναι και αυτη δικια μας παντεντα....? Στο site της Opel μόνο στην διαμορφωση εμφανιζονται οι νεες τιμες , ο καταλογος δεν εχει αλλαξει (ακομα).
Δεν σου έχουν πει ότι έχεις κλειδωμένη τιμή?
-
1000 και πλέον ευρώ ακριβότερο το μόκκα από τον κροσσλαντ, στον ίδιο εξοπλισμό, με πετρέλαιο. Το μόκκα! Που εγώ στο πίσω κάθισμα δυσκολεύομαι να μπω με τη στενή πόρτα που έχει. Και στο μπροστά να βγω...
25.000 ευρώ το κροσσλαντ με τεμπέλη, πιλότο, στενή Ρεζέρβα, μηδέν τέλη και ελεύθερο δακτυλίου. -
@dstou said in Opel Mokka 2021:
1000 και πλέον ευρώ ακριβότερο το μόκκα από τον κροσσλαντ, στον ίδιο εξοπλισμό, με πετρέλαιο. Το μόκκα! Που εγώ στο πίσω κάθισμα δυσκολεύομαι να μπω με τη στενή πόρτα που έχει. Και στο μπροστά να βγω...
25.000 ευρώ το κροσσλαντ με τεμπέλη, πιλότο, στενή Ρεζέρβα, μηδέν τέλη και ελεύθερο δακτυλίου.Ειμαι κατοχος opel mokka 2022 GSLine full extra, AT, μπαινω εμπρος καθομαι ανετα, με υπεροχα καθισματα, μπαινω πισω καθομαι κανονικα,εσυ τωρα πως δεν χωρας,,,,,ειναι στα ανεξηγητα,,(1,82 υψος)
-
Στο 1,70 που ειμαι , μια χαρα ειμαι μεσα στο Mokka που δοκίμασα. Οσο αφορά το Crossland, ΟΚ πιο μεγάλο είναι αλλα λιγο παραδοσιακο στην εμφάνιση. Για την τιμή τώρα , απο οτι έμαθα οι τιμες για αυτους που εχουν ηδη παραγγείλει θα παραμείνουν ιδιες αλλα περιμένω επιβεβαιωση την Δευτέρα... Απο Δευτέρα νεες τιμες και για την Peugeot!!!!
-
Στο πίσω κάθισμα έχετε μπει; και μπήκατε εύκολα; Όταν εγώ μπήκα μπροστά στο μόκκα, μια χαρά καθόμουνα, στο βγες κόλλαγε το πόδι μου. Είναι βαθύ το κατώφλι, όπως στο 2008 από το οποίο προέρχεται. Το κροσσλαντ, που πατάει στο προηγούμενο 2008, δεν έχει τέτοια θέματα. Και γενικά, θεωρώ κρύο ανέκδοτο το μικρότερο να είναι ακριβότερο με τον ίδιο εξοπλισμό και κινητήρα με το μεγαλύτερο.
-
@valderama said in Opel Mokka 2021:
@dstou said in Opel Mokka 2021:
1000 και πλέον ευρώ ακριβότερο το μόκκα από τον κροσσλαντ, στον ίδιο εξοπλισμό, με πετρέλαιο. Το μόκκα! Που εγώ στο πίσω κάθισμα δυσκολεύομαι να μπω με τη στενή πόρτα που έχει. Και στο μπροστά να βγω...
25.000 ευρώ το κροσσλαντ με τεμπέλη, πιλότο, στενή Ρεζέρβα, μηδέν τέλη και ελεύθερο δακτυλίου.Ειμαι κατοχος opel mokka 2022 GSLine full extra, AT, μπαινω εμπρος καθομαι ανετα, με υπεροχα καθισματα, μπαινω πισω καθομαι κανονικα,εσυ τωρα πως δεν χωρας,,,,,ειναι στα ανεξηγητα,,(1,82 υψος)
Απλό, υπάρχουν και άνθρωποι 2.10 και 200 κιλά.
-
Έχει να κάμει με την πλάτη του καθίσματος. Την κλίση του.
-
Το Μόκκα είναι μοντέρνο και όμορφο, το Κρόσλαντ παλιομοδίτικο με αισθητικά θέματα, οπότε λογικό είναι να είναι ακριβότερο το νεότερο.
Στους χώρους όμως, όντως το Μόκκα πάσχει είναι πολύ πιο στενάχωρο από το Κρόσλαντ το οποίο κερδίζει και από το ύψος του, που σου επιτρέπει πιο όρθια θέση οδήγησης.
-
Οι τιμές έχουν όντως ξεφύγει. Το δικό μου Crossland Ultimate1.5 diesel με μηχανικό κιβώτιο το Νοέμβριο του '21το παρήγγειλα 24.000€ και πρόσφατα είχε φτάσει 31.000€!!!, χωρίς καμία αλλαγή στον εξοπλισμό..
-
@criuser said in Opel Mokka 2021:
Το Μόκκα είναι μοντέρνο και όμορφο, το Κρόσλαντ παλιομοδίτικο με αισθητικά θέματα, οπότε λογικό είναι να είναι ακριβότερο το νεότερο.
Στους χώρους όμως, όντως το Μόκκα πάσχει είναι πολύ πιο στενάχωρο από το Κρόσλαντ το οποίο κερδίζει και από το ύψος του, που σου επιτρέπει πιο όρθια θέση οδήγησης.
Crossland/Aircross είναι απίστευτα σε χώρους. Απίστευτα.. όμως στην διαφορά τιμής πρέπει να υπολογίσουμε ότι η Β των Mokka/2008/C4 είναι η νεώτερη του ομίλου (μαζί με τα κιβώτια που είναι διαφορετικά) άρα και ακριβότερη.
Περιμένουμε την καινούργια C που θα περιλαμβάνει και αμιγώς ηλεκτρικά, όπως τώρα η B. Πολύ σωστά η PSA ξεκίνησε τα αμιγώς ηλεκτρικά της από την πολυπληθέστερη κατηγορία, και με τις περισσότερο λογικές τιμές (25-26.000 το 208).
-
Σε αυτό συμφωνώ...
Άλλη πλατφόρμα άλλες λεπτομέρειες που δεν φαίνονται με το μάτι.
Τόσο κοστίζει το 208;;;; Με τι αυτονομία;;
@fanis75 το είδατε το e208?
-
37600 λέει το ηλεκτρικό 208 σε άκτιβ πλας...
Το επόμενο 3 θα είναι φτηνό με τις δύο εκδόσεις μπαταρίας, αλλά σε 1,5 χρόνο...
-
Ποιά διαφορετικά κιβώτια? Συγκρίνω 1500 πετρέλαιο Μόκκα με 1500 κροσσλαντ. Όλα πετρέλαιο, όλα euro6d, όλα 6άρια χειροκίνητα, όλα τεμπέλη και πιλότο, ίδια τυπολογία ανάρτησης και φρένων. Τα αμάξια ταυτίζονται σε ποσοστό άνω του 70-80%. Το κρόσσλαντ με επιπλέον στενή ρεζέρβα με γρύλλο = 350 ευρώ! Στα 1.300 ευρώ φθηνότερο το μεγαλύτερο κροσσλαντ (=24.900).
Πως γίνεται αυτό? Λόγω νέας πλατφόρμας? Να θυμίσω ότι η νέα πλατφόρμα είναι μικρότερη και νεώτερη, πιθανότατα λοιπόν και φθηνότερη. Αλλά όχι, είναι πιο ακριβή, το μαγαζί θέλει να βγάλει τα μάτια του.Μήπως απλά να υποθέσουμε ότι πουλάει έτσι επειδή πέσανε πολλά μελανούρια στο μόκκα και τσιμπάνε πολύ?
Να θυμίσω εδώ ότι το έχει ξανακάνει η πσα. Όταν πήγα να δω το 2008, μετά από τις νουβέλλες που γράφονταν εδωμέσα, το 3008 ήταν φθηνότερο στον ίδιο κινητήρα/κιβώτιο, το είχα γράψει τότε έκπληκτος! Ξαναέφυγα έτσι χθες από το μαγαζί. -
Κανείς δεν ξέρει τα υλικά της νέας πλατφόρμας. Από πού προκύπτει πως θα είναι και φθηνότερη; Η παλιότερες αποσβένουν δυναμικά κόστη. Οι νεότερες έχουν δρόμο ακόμα..
Γενικά όμως ο όμιλος την έχει δει.....upper mainstream -
Δεν είναι μικρότερη η νέα πλατφόρμα. Μεγαλύτερη είναι απόδειξη η C4.
Kαι προφανώς έχει κόστη να αποσβέσει.Επίσης έχει δυνατότητες περισσότερες στα συστήματα ασφαλείας, όπως και ηλεκτροκίνηση.
Τώρα μιλάνε για τροποποίηση με υβριδισμό και ίσως και 4κίνηση.Αλλά έρχονται και καινούργιες πλατφόρμες .
-
Οι πλατφόρμες βγάζουν περίπου 15-20 χρόνια ζωής, όταν παρουσιάζεται μία καινούργια στα πρώτα 3-4 οχήματα, λογικά να είναι πανάκριβη.
Στις επιλογές μου έχει παίξει κάποιο "μικρό" ρόλο με τα χρόνια αυτό σαν κριτήριο.
Πόση διαφορά έχει τώρα το 2008 με το 3008; Γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα.
Νομίζω 26.000 πήρε το e208 πέρλα ο γείτονας.
"Με την μικρή μπαταρία".Αν τον πετύχω και βρω το θάρρος θα τον ξαναρωτήσω. Βασικά αναρωτιέμαι που φορτίζει, γιατί δεν το έχω δει ποτέ μα φορτίζει και το έχει στο πεζοδρόμιο, κάθε φορά όπου βρει..
-
Δεν γνωρίζουμε αν είναι φθηνότερη ή ακριβώτερη. Έχω διαβάσει πολλές φορές δελτία τύπου να λένε ότι πάνε σε νέα πλατφόρμα για να ενοποιήσουν και καταργήσουν κάποιες παλιές γλιτώνοντας έτσι χρήματα. Μπορεί να είναι και εδώ έτσι, μπορεί και όχι.
Η ουσία είναι ότι αυτά είναι καινοφανή στο μάρκετιγκ, το φθηνότερο και κατά 70-80% ίδιο με το αμέσως μεγαλύτερο, να είναι και ακριβώτερο. Και για μένα κοροιδία.Π.χ. όταν συγκρίνεις Σαντέρο με Ντάστερ, Q2 με Q3, GLA με GLB, Μπαιγκόν με Κόνα, ΧC40 με XC60, κ.ο.κ. στο ίδιο μοτέρ, σαζμάν και εξοπλισμό, επανερχόμαστε στην κανονικότητα : μεγαλύτερο = ακριβώτερο.+_
Opel Mokka 2021