-
Χαχαχα τα 120 είναι το σκαλοπάτι που λέω πως μετά από αυτό ανεβαίνει αισθητά ο θόρυβος...αμάν ρε συ..
Χαχα
Αλλά μέχρι τα 120 χλμ/ώρα είναι σαν ένα c seg γαλλικό του 2004-2005.Ναι μια χαρά δοκιμαστής εισαι...τα πιάνεις γρήγορα με μια τιμονια.
Τα ακούτε κύριε @dimsabas ???
Τι ρωτάω με τέτοια αυτιά τα ακούτε φυσικά -
@lap said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Χαχαχα τα 120 είναι το σκαλοπάτι που λέω πως μετά από αυτό ανεβαίνει αισθητά ο θόρυβος...αμάν ρε συ..
ΧαχαΑλλά μέχρι τα 120 χλμ είναι σαν ένα c seg γαλλικό του 2004-2005.
Τα ακούτε κύριε @dimsabas ???
Τι ρωτάω με τέτοια αυτιά τα ακούτε φυσικάΔεν ειχε δρομο να παω παραπανω . Παντως το συμπαθησα τo Σουιφτ . Ηταν ευχαριστη εκπληξη .
-
Έτσι λένε όλοι και πάνε και παντρεύονται τα άλλα...
-
Εξαιρετικός! Το κείμενό σου θα δημοσιευτεί, ένα αρτιότατο. Συγχαρητήρια! Μόνο που θα αφαιρέσω τις αναφορές στον Λάπη. Δεν είναι Γάτοζ, να τον γνωρίζει το αναγνωστικό κοινό χαχαχα!
-
@lap said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Έτσι λένε όλοι και πάνε και παντρεύονται τα άλλα...
Εν τω μεταξυ πηγα και στην Μαζντα να δουνε στο συνεργειο τους το Πεζω , για να εκτιμησουν ακριβως την τιμη που το κρατανε,οπως μου ζητησαν, αλλά ειχανε πολλη δουλεια και μου ειπανε να περασω μια άλλη μερα. Αλλά με μια πρωτη ματια μου ειχε πει 6 με 6,5 . Η Σουζουκι μου ειπε καλυτερα να το πουλησεις μονος σου , θα πιασεις παραπανω. Εμεις 4-4,5 θα το κρατησουμε
Αααα. 8 μηνες αναμονη για παραγγελια το Σουιφτ
Οπως και ξεχασα εχει πολυ ευκολο μπες βγες, και μπρος και πισω . Για μας τους ηλικιωμενους ειναι συν και αυτο -
@dimsabas said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Εξαιρετικός! Το κείμενό σου θα δημοσιευτεί, ένα αρτιότατο. Συγχαρητήρια! Μόνο που θα αφαιρέσω τις αναφορές στον Λάπη. Δεν είναι Γάτοζ, να τον γνωρίζει το αναγνωστικό κοινό χαχαχα!
Σκατα ειναι , δεν ειναι για "αναμεταδοση" , απλα ηθελα να μεταφερω αυτο που ειδα με απλα λογια
Αν σου κανει , δικο σου -
Σκατά είναι που λείπουν οι τόνοι και κάθομαι και τους περνάω έναν-έναν!
-
Όλα καταλήγουν στο Μάζντα.
Ακριβώς όπως τα λες. Το έχω αναφέρει και εγώ πως εάν ψάχνετε ένα suv για την πόλη μόνο και μόνο για το μπες βγες πάτε δείτε το swift. Θα σας βγει τουλάχιστον 5000 ευρώ φθηνότερα. Σκύβεις ελάχιστα το κεφάλι λόγω κάθετης γωνίας του a pillar με την οροφή. Το οποίο βολεύει και αν παρκαρεις κοντά σε άλλο αυτοκίνητο, διότι ανοίγεις ελάχιστα την πόρτα και μπαίνεις εύκολα. Αυτό μόνο όποιος το ζήσει θα το διαπιστώσει. Το κατάλαβες και αυτό...άμα σου λέω κόβει το μάτι σου.
Και να συμπληρώσω πως αν μάλιστα σηκώσεις τέρμα ψηλά το κάθισμα του οδηγού, πράγμα που δεν είναι ακραίο διότι η οροφή του είναι πολύ υψηλή και δεν βρίσκει το κεφάλι σου τότε μπορείς να κάτσεις σαν σε καρέκλα χωρίς να χτυπάς το κεφάλι σου πουθενά και απλά να γυρίσει προς το τιμόνι. Κανένα άλλο μικρό δεν το έχει αυτό παρά μόνο το jazz όπου και αυτό έχει κάθετη γωνία στο a pillar
-
@alexandros-k said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
@dimsabas said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Εξαιρετικός! Το κείμενό σου θα δημοσιευτεί, ένα αρτιότατο. Συγχαρητήρια! Μόνο που θα αφαιρέσω τις αναφορές στον Λάπη. Δεν είναι Γάτοζ, να τον γνωρίζει το αναγνωστικό κοινό χαχαχα!
Σκατα ειναι , δεν ειναι για "αναμεταδοση" , απλα ηθελα να μεταφερω αυτο που ειδα με απλα λογια
Αν σου κανει , δικο σουΚαλύτερα δεν θέλω να γίνω διάσημος. Είναι πολύ καλός ο Αλέξανδρος.....να συνεργαστείτε
-
Κάτι ακόμα... Αλέξανδρε συγκριτικά με τα σαξοραλα τα παλιά δεν στα θύμισε;
-
@lap said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Κάτι ακόμα... Αλέξανδρε συγκριτικά με τα σαξοραλα τα παλιά δεν στα θύμισε;
Δεν μου πηγε το μυαλο σ αυτα, αλλά τωρα που το λες, ναι τα θυμιζει. Ειναι το ελαφρυ αμαξωμα , αισθηση τραπεζιου (χωρις κλίσεις δλδ) που ακουει στο παραμικρο γυρισμα του τιμονιου οπως και τοτε. Αλλά και η αισθηση του "ντενεκε", χωρις πολλες ηχομονωσεις , οπως και τοτε
-
Έτσι αντρικά πράγματα.....ηχομόνωση;;;πφφφ
Εγώ μόλις το οδήγησα αυτό μου ήρθε στο μυαλό, και μάλιστα το πίεσα σε στροφή, ήταν έτσι σαν τραπεζάκι και άλλαζε σαν μυγα κατεύθυνση και σε μια γρήγορη κλειστή καμπή, βεντουζαρει στο εσωτερικο της στροφής, σήκωσα απότομα το πεντάλ και γλίστρησε και η ουρά όπως τα σαξοραλα μέχρι να μπει το esp..
Ο πωλητής δίπλα μου είχε τρομάξει....έψαχνε να βρει την χειρολαβή -
Εκανα το ιδιο, αλλά δεν γλίστρησε . Ηταν και φρεσκια η ασφαλτος . Ουτε λακουβες δεν ειχε .
Ποια εκδοση εχεις Λαπ ?
Μονο η GLX εχει πισω δισκοφρενα , οι αλλες ταμπουρα , οπως και το Μαζντακι εχει ταμπουρα -
Glx... Για τα δισκόφρενα, τα full led και για το acc την πείρα. Μου είπαν θα σας κάνουμε δώρο το mhev. Δεν το θέλω, είπα. Δεν βγαίνει, μου είπαν, το παίρνετε με το ζόρι στην glx. Σιγά το δώρο τότε είπα....
Τώρα το δίνουν σε όλες τις εκδόσεις.
Εγώ πέρασα και από λακούβες και μου φάνηκε νορμάλ...τελικά είναι σκληρουτσικο
... Το καταλαβαίνεις όταν φυγει ο ενθουσιασμός -
Αν κάποιος ψάχνει χειροκίνητο πόλης κι ατμοσφαιρικό, και οικονομικό και φθηνό στην αγορά και όμορφο είναι και χρήσιμο χώρο έχει και σχετικά αξιόπιστο.
Έπρεπε να έχει και μια έκδοση Σουίφτ "κρος" με τον τούρμπο χιλιάρι και το Aisin, (οπως έδιναν την Κούλα) θα είχε αλλάξει τα δεδομένα.
Εκεί που ίσως υπολείπεται, θα είναι ποιότητα ταξιδιού. -
Δεν ξέρω μήπως η AWD έκδοση έχει καλύτερη κύλιση....ο Γύρος θα μας κατατοπίσει...
-
@piliourits said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Αν κάποιος ψάχνει χειροκίνητο πόλης κι ατμοσφαιρικό, και οικονομικό και φθηνό στην αγορά και όμορφο είναι και χρήσιμο χώρο έχει και σχετικά αξιόπιστο.
Έπρεπε να έχει και μια έκδοση Σουίφτ "κρος" με τον τούρμπο χιλιάρι και το Aisin, (οπως έδιναν την Κούλα) θα είχε αλλάξει τα δεδομένα.
Εκεί που ίσως υπολείπεται, θα είναι ποιότητα ταξιδιού.Έβγαινε και στο swift το turbo με το aisin. 20.000 Euro κόστιζε.
Σε ταξίδια με 120 χλμ/ώρα είναι όπως ένα c seg μέχρι το 2010. Δηλαδή, αρκετά ανεκτό. Αλλά όχι καλό με τα σημερινά δεδομένα. Από εκεί και πάνω ακούγεται αισθητά ο θόρυβος τροχασμου. Εάν βάλεις το κλίμα και τον ανεμιστήρα σε ένταση στην μέση τότε το white noise καλύπτει τον θόρυβο τροχασμου. Δηλαδή υπάρχουν κάποιες πατέντες για να κάνεις άνετο ταξίδι και με 140++χλμ/ωρα. Γενικά κάνει πολύ άνετο ταξίδι. Έχει δύναμη για το βάρος του.Τον κίνητρα δεν τον ακούς σχεδόν ποτέ εκτός αν κάνεις έντονες επιταχύνσεις. Με 150++ χλμ/ώρα γράφει 7 αρια λίτρα ανά 100 χλμ. Με 115-120 από 4,5 έως 5,0 αναλόγως την ζέστη και το βάρος που κουβαλά.
Υπάρχει awd έκδοση με χειροκίνητο. Δεν ξέρω αν βγαίνει με αυτόματο. Για όποιον έχει κολλήματα με τα αυτόματα κιβώτια δεν κάνει μάλλον. Το ποσό άνετο είναι δεν το ξέρω. Πιθανολογω πως θα είναι χειρότερο λόγω του αυξημένου ύψους από το έδαφος άρα και την μετατόπιση του κέντρου βάρους υψηλότερα. Συνεπώς ίσως του βάζουν τελικά πιο σκληρά αμορτισέρ για να διατηρηθεί αυτή η σπορτίφ αίσθηση οδήγησης και το sharpness των κινήσεων.
Η αλήθεια είναι πως το δικινητο είναι χαμηλό και αν έχεις πυλωτη με ράμπα κάτι μικρά πλαστικά μπροστά από τους τροχούς που έχει, δείτε τις φωτό του, τα γδερνει. Θέλει να το βάλεις κάπως πιο πλάγιαστα η με την όπισθεν .Στην όπισθεν να πω πως το fl έχει το σύστημα που αν βγαίνεις και περνάει αυτοκίνητο ή πεζός (?) φρενάρει αυτόματα μόνο του.
-
@lap έχει διαφορά στο ύψος το 2WD με το 4WD γνωρίζεις???
-
Ναι σε κάποια βρίσκω πως το δικινητο είναι από 11,5 έως 12 εκ ενώ το awd 14 εκ
-
@lap said in Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο:
Ναι σε κάποια βρίσκω πως το δικινητο είναι από 11,5 έως 12 εκ ενώ το awd 14 εκ
Thanks!
Αλλαγη του 207 rallye με καινουριο