-
To απόλυτο καλοκαιρινό όχημα βγαίνει προς πώληση. 500 Jolly, αρχίζουμε να ετοιμαζόμαστε για το καλοκαίρι του 2023.
https://cartalk.gr/500-jolly-ksekiniste-tin-proetoimasia-tou-epomenou-kalokairiou/
-
Τι οδηγούμε αυτή την εβδομάδα;
Πολλοί θα το ψήφιζαν ως το ιδανικό οικογενειακό. Όμορφο στο μάτι, με άπλετους χώρους επιβατών κι αποσκευών, αυτό το C-SUV είναι ξεκούραστο στην καθημερινή χρήση χάρη στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο και ταξιδιάρικο, χάρη στον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων. Με τιμή 32.400 €, σίγουρα δεν είναι χάρισμα αλλά ούτε και παράλογα τιμολογημένο, όπως τόσα και τόσα που ακούμε γύρω μας. -
Θέλετε να εξασφαλίσετε τα καρύδια της χρονιάς; Απλώς παρκάρετε στο κατάλληλο σημείο.
https://cartalk.gr/skiouros-katafere-krypsei-558-karydia-subaru-forester/
-
Κατέκτησαν όλη την Ευρώπη αλλά τους μπλόκαραν στην Ελλάδα. Όχι πια, οι υπέροχες ρέπλικες από την Κατερίνη διαθέσιμες και στο ελληνικό κοινό.
https://cartalk.gr/rch-tha-polountai-kai-stin-ellada-replikes-apo-tin-katerini/
-
Κύριε πολιτσμάνε μου, νόμιζα ότι ήσαστε κριτής σε διαγωνισμό drift. Λοιπόν, τι βαθμό μού βάλατε;
https://cartalk.gr/burnout-mprosta-apo-peripoliko-den-einai-kai-toso-eksypni-idea/
-
@gatoz said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Τετρακίνητο, αυτόματο, με 300+ ίππους, χώρους με το κιλό, κινείται στην πόλη τελείως ηλεκτρικά χωρίς ρύπους και με κόστος σοκοφρέτας, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με χαμηλή κατανάλωση και χωρίς να χρειάζεται στάση και φόρτιση. Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κάνει χαρούμενο τον λογιστή της εταιρίας. Το Suzuki Across είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο Suzuki που έχει κατασκευαστεί ποτέ!οταν κανεις το γκεικο, θα καταλαβεις....
Ειναι καλύτερο το πεζό?
-
Μερικά κλικ στο κινητό και πετάγεσαι στο Μαρούσι να βολτάρεις με το ηλεκτρικό θηρίο.
https://cartalk.gr/test-drive-tin-ilektriki-mustang-mach-e-liga-molis-klik/
-
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Τετρακίνητο, αυτόματο, με 300+ ίππους, χώρους με το κιλό, κινείται στην πόλη τελείως ηλεκτρικά χωρίς ρύπους και με κόστος σοκοφρέτας, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με χαμηλή κατανάλωση και χωρίς να χρειάζεται στάση και φόρτιση. Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κάνει χαρούμενο τον λογιστή της εταιρίας. Το Suzuki Across είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο Suzuki που έχει κατασκευαστεί ποτέ!οταν κανεις το γκεικο, θα καταλαβεις....
Ειναι καλύτερο το πεζό?
σε χωρους οχι. σε ολα τα αλλα, ναι. με μεγαλη διαφορα.
-
Μένει να το διαπιστώσω και στην πράξη, γιατί η Peugeot με κάνει νάζια και δε μου έχει δώσει ακόμα όχημα.
Σε άλλα νέα:
Επαγγελματικό ηλεκτρικό van με χορταστική αυτονομία από 32 χιλιάρικα, η Nissan κάνει τη διαφορά.
https://cartalk.gr/nissan-townstar-prosito-ilektriko-epangelmatiko-apo-32-000/
-
Αυτό είναι: ένας αγώνας στην έρημο μόνο για κορίτσια, σύγχρονες αμαζόνες. Αλλά με το Wrangler, όλα είναι πιο εύκολα.
https://cartalk.gr/rebelle-rally-agonas-gia-koritsia-sto-telos-kerdizei-wrangler/
-
Το να τρέχεις σα μουρλός σε κατοικημένη περιοχή είναι αντίστοιχα επικίνδυνο με το να πυροβολείς μες στον κόσμο.
https://cartalk.gr/dyo-nekroi-apo-18chrono-paranomi-synathroisi-sto-jersey/
-
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Τετρακίνητο, αυτόματο, με 300+ ίππους, χώρους με το κιλό, κινείται στην πόλη τελείως ηλεκτρικά χωρίς ρύπους και με κόστος σοκοφρέτας, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με χαμηλή κατανάλωση και χωρίς να χρειάζεται στάση και φόρτιση. Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κάνει χαρούμενο τον λογιστή της εταιρίας. Το Suzuki Across είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο Suzuki που έχει κατασκευαστεί ποτέ!οταν κανεις το γκεικο, θα καταλαβεις....
Ειναι καλύτερο το πεζό?
καλό χρυσό τίμιο αλλά........ αν βάλεις δίπλα του το 3008, μονο την εμφανιση να συγκρίνεις χάνει από τα αποδυτήρια , δεν μπαίνουν καν στο γήπεδο για μπαλίτσα.
γνώμη μου έτσι!!!! με αυτή την εμφάνιση δεν θα προχωρούσα καν σε τεστ drive αν είχε το 3008 δίπλα
-
Θα εντυπωσιαστώ πολύ πάντως αν το υβριδικό του σύστημα πλησιάζει έστω αυτό της Toyota.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Δίπλωμα στα 21 στην Αυστραλία, αλλά μόνο για τους άνδρες. Είναι πιο επικίνδυνοι, λένε οι ειδικοί. Κάτσε να πήξει λίγο το μυαλό τους.
https://cartalk.gr/afstralia-andres-prepei-pairnoun-diploma-meta-21-eti/
Μάλλον έχουν δίκιο. Στα 18 μου, πρώτη φορά με εμπιστεύεται ο πατέρας μου να πάω μόνος μου με το Toyota του στο διπλανο χωριό να του παρω κάτι. Μετά από 5', σκάω σε μαντρότοιχο μετά από χειρόφρενο και διαλύω το αμάξι (έπαιζα ColinMcrae rally τότε). Σοφά λοιπόν τα καγκουρό
-
Aventador: πούλησε περισσότερο από όλα τα προηγούμενα V12 μοντέλα της Lambo. Τώρα ρίχνει τους τίτλους τέλους.
https://cartalk.gr/lamborghini-aventador-apochairetismos-ston-atmosfairiko-v12/
-
@cirus said in CarTalk.gr:
@gtsartsal said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Τετρακίνητο, αυτόματο, με 300+ ίππους, χώρους με το κιλό, κινείται στην πόλη τελείως ηλεκτρικά χωρίς ρύπους και με κόστος σοκοφρέτας, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με χαμηλή κατανάλωση και χωρίς να χρειάζεται στάση και φόρτιση. Δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κάνει χαρούμενο τον λογιστή της εταιρίας. Το Suzuki Across είναι με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο Suzuki που έχει κατασκευαστεί ποτέ!οταν κανεις το γκεικο, θα καταλαβεις....
Ειναι καλύτερο το πεζό?
καλό χρυσό τίμιο αλλά........ αν βάλεις δίπλα του το 3008, μονο την εμφανιση να συγκρίνεις χάνει από τα αποδυτήρια , δεν μπαίνουν καν στο γήπεδο για μπαλίτσα.
γνώμη μου έτσι!!!! με αυτή την εμφάνιση δεν θα προχωρούσα καν σε τεστ drive αν είχε το 3008 δίπλα
Εντάξει, εμφανισιακά δεν συγκρίνονται, αν και έχουμε πει ότι είναι υποκειμενικό.
Μήπως όμως το ένα θα μπαίνει για να παίξει και το άλλο θα είναι πολλές φορές τραυματίας?
-
Cayenne: έβαλε σκοπό να τη "σπάσει" αλλά τον έβγαλε ασπροπρόσωπο.
https://cartalk.gr/mama-porsche-cayenne-deichnei-poso-kali-einai-ektos-dromou/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Cayenne: έβαλε σκοπό να τη "σπάσει" αλλά τον έβγαλε ασπροπρόσωπο.
https://cartalk.gr/mama-porsche-cayenne-deichnei-poso-kali-einai-ektos-dromou/
Ο Γάτος να τα βλέπιε αυτά που το το λέω αλλά δεν με ακούει!!
-
Γοητευτικό και πύραυλος, αλλά πού θα βρούμε τώρα τα 300 χιλιάρικα;
https://cartalk.gr/wiesmann-anoiksan-parangelies-gia-ilektriko-tis-roadster/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Γοητευτικό και πύραυλος, αλλά πού θα βρούμε τώρα τα 300 χιλιάρικα;
https://cartalk.gr/wiesmann-anoiksan-parangelies-gia-ilektriko-tis-roadster/
Αμαξάρα και πανέμορφο, τι να λέμε τώρα!! Πάντα χάζευα τα Βιισμαν, από όταν είχαν μηχανικά μέρη μπεμβέ. Θα ήθελα ένα....αλλά φευ...!
CarTalk.gr