Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 457
    • 458
    • 459
    • 460
    • 461
    • 488
    • 489
    • 459 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp @ggab last edited by

      @ggab said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

      Αν με το δεύτερο κλειδί δουλεύουν οι κλειδαριές πάντα,τότε σίγουρα αυτό που ευθύνεται στο πρώτο κλειδί,είναι ότι απο τις πολλές χρήσεις έχουν φθαρεί οι ακμές του και δεν κάνουν επαφή με τις αντίστοιχες εσοχές της κλειδαριάς. Έλεγξε το με το μάτι,λογικά θα φαίνεται.

      Το πρόβλημα να μην δουλεύει η κλειδαριά το έπαθα μία φορά με το πρώτο κλειδί και σήμερα με το δεύτερο κλειδί. Επίσης να πω ότι ποτέ δεν έκανα χρήση των κλειδαριών αφού είχα τηλεχειριστήριο. Μόνο τον τελευταίο μήνα κάνω χρήση του κλειδιού

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        megane98hp last edited by

        Πήγα στον κλειδαρά, μου άλλαξε μπαταρία και όλα καλά. Του ανέφερα το πρόβλημα και μου είπε ότι το πιο πιθανό είναι με λίγο αντισκουριακό να μην το ξανα πάθει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • 2
          21clown last edited by

          Παιδιά καλησπέρα σε ολους σας παρακαλω κάποιος μια συμβουλή... Εχω ενα Hyundai coupe του 1999 tuscani που ηταν παρατημενο περιπου 2 χρόνια... Το εκανα σερβις και ολα τα σχετικά και παρατηρούσα οτι εχανα λαδια... Ενα συνεργειο μου ειπε οτι τα καιει αλλα δεν βγαζει ούτε καπνο ουτε γενικα ρεταρισματα μυρωδιες και τιποτα.. Προσφατα αλλαξα καπακι βαλβιδων λογω οτι ηταν ραγισμενο και παλι βλεπω μια πιο μικρη πτωση εσεις τι πιστεύετε ευχαριστώ για τον χρονο σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Εφόσον έχεις τσεκάρει και τα νερά και είναι καθαρά τότε ίσως από κάπου χάνει αλλά αυτό θα πρέπει να είναι εμφανές. Επιπλέον μπορεί να έχει κατανάλωση λαδιού μέσα στα πλαίσια των προδιαγραφών του άρα να μη βλέπεις μπλε καπνούς.
            Τι πτώση στο λάδι βλέπεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg last edited by

              Από το 2000 και μετά τα περισσότερα αυτοκίνητα δεν κόβουν τον ψεκασμό τελείως σε κατηφόρα με κλειστό γκάζι και πάνω από 2000 Σαλ ? Παρατηρώ μια παράξενη λειτουργία στο δεύτερο w202 , αφήνει τη θερμοκρασία να πέσει μέχρι τους 70 στις κατηφόρες ( έχει και υγραέριο οπότε ο θερμοστάτης γίνεται ουσιαστικά bypass) αλλά μετά την ξανανεβαζει μόνο του .Στο παλιότερο w202 θα αφήσει να πέσει αρκετά χαμηλότερα η θερμοκρασία πριν ξαναδώσει καύσιμο .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Αν έχεις ταχύτητα η αντλία μεταφέρει ανάλογες με τις Σαλ ποσότητες ψυκτικού υγρού και επειδή ψεκάζουν απειροελάχιστο καύσιμο του στυλ 0.1 λ/100χλμ η θερμοκρασία πέφτει. Too much ψύξη δηλαδή.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg @lap last edited by

                  @lap said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                  Αν έχεις ταχύτητα η αντλία μεταφέρει ανάλογες με τις Σαλ ποσότητες ψυκτικού υγρού και επειδή ψεκάζουν απειροελάχιστο καύσιμο του στυλ 0.1 λ/100χλμ η θερμοκρασία πέφτει. Too much ψύξη δηλαδή.

                  Το ξέρω το θέμα είναι ότι πολύ νωρίς φαίνεται να ψεκάζει για να ξαναθερμανει τον κινητήρα, βγαίνει από τη λειτουργία του 0-0.1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Δεν ξέρω αν έχει κάποιο bypass για τον λόγο αυτό.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ρε φιλαράκι την παλεύεις;;;;
                      Το ίδιο ποστ σε τόσες θεματικές ενότητες!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • storm
                        storm last edited by

                        Άσχετο, αλλά το Hyundai Coupe του 1999 λεγόταν Tiburon (καρχαρίας στα Ισπανικά) ή Turbulence σε ορισμένες χώρες. Ο γνωστός καρχαρίας, αχ και βαχ...♥

                        Tuscani ήταν η 2η γενιά (2003-2008)...αχ και βαχ ξανά... .♥

                        Και φυσικά είχα την τύχη να τα αγοράσω και τα δύο... ♥

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • bassstarlet
                          bassstarlet last edited by

                          «Καρχαρία» δεν λέγανε, και το RX-7, με 'κείνες το ρηξικέλευθες καμπύλες, που αστειευόταν ο Σταθάκης λέγοντας, αλοίμονο στον φαναρτζή που θα χρειαστεί να το φτιάξει....;

                          Αλλά μια και μιλάτε για κατεβάσματα, γιατί άλλα αυτοκίνητα, μειώνουν σημαντικά ταχύτητα στο κατέβασμα, ενώ άλλα, ελάχιστα;

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @bassstarlet last edited by

                            @bassstarlet said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                            «Καρχαρία» δεν λέγανε, και το RX-7, με 'κείνες το ρηξικέλευθες καμπύλες, που αστειευόταν ο Σταθάκης λέγοντας, αλοίμονο στον φαναρτζή που θα χρειαστεί να το φτιάξει....;

                            Αλλά μια και μιλάτε για κατεβάσματα, γιατί άλλα αυτοκίνητα, μειώνουν σημαντικά ταχύτητα στο κατέβασμα, ενώ άλλα, ελάχιστα;

                            μπατμαν - μπατμομπάιλ

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • georgemit
                              georgemit last edited by

                              alt text

                              Καρχαρίας...

                              i30 160 N line!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • bassstarlet
                                bassstarlet last edited by

                                Έλα μωρέ που είναι καρχαρίας αυτό..

                                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • georgekn
                                  georgekn last edited by

                                  Πρός φαλαινοκαρχαρία το κόβω....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • H
                                    hammerhead last edited by hammerhead

                                    Συγκρίνω σε διάφορα site με χαρακτηριστικά, κατανάλωση μεταξύ αυτόματου (5Τ), ημιαυτόματου (5T-σειριακό με paddles) και χειροκίνητου (εξάρι) κιβωτίου σε Mercedes C200 W203 163hp και μου κάνει εντύπωση που οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι λίγο πολύ ίδιες.
                                    Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
                                    Στην πραγματικότητα, τι αύξηση σε κατανάλωση, και τι μείωση σε επιδόσεις (sec/100km) αναμένεται να έχει το αυτόματο σε σχέση με το χειροκίνητο;
                                    To ημιαυτόματο, αν το χρησιμοποιεί κάποιος με τον ίδιο ρυθμό που θα άλλαζε ταχύτητες στον λεβιέ-συμπλέκτη, θα έχει και ίδιες επιδόσεις/καταναλώσεις;
                                    Ευχαριστώ

                                    W 106s16 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • W
                                      w202-amg @hammerhead last edited by

                                      @hammerhead said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                      Συγκρίνω σε διάφορα site με χαρακτηριστικά, κατανάλωση μεταξύ αυτόματου (5Τ), ημιαυτόματου (5T-σειριακό με paddles) και χειροκίνητου (εξάρι) κιβωτίου σε Mercedes C200 W203 163hp και μου κάνει εντύπωση που οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι λίγο πολύ ίδιες.
                                      Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
                                      Στην πραγματικότητα, τι αύξηση σε κατανάλωση, και τι μείωση σε επιδόσεις (sec/100km) αναμένεται να έχει το αυτόματο σε σχέση με το χειροκίνητο;
                                      To ημιαυτόματο, αν το χρησιμοποιεί κάποιος με τον ίδιο ρυθμό που θα άλλαζε ταχύτητες στον λεβιέ-συμπλέκτη, θα έχει και ίδιες επιδόσεις/καταναλώσεις;
                                      Ευχαριστώ

                                      Είσαι σίγουρος ότι η w203 c200 φόρεσε ημιαυτόματο? Με χειροκίνητο κιβώτιο της μερκ να βγάλεις το 0-100 που δίνουν είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο εκτός αν απλά τις καρφώνεις. Το αυτόματο (722.6) είναι αρκετά καλό απλά αλλάζει πολύ σοφτ τις ταχύτητες. Το αρχαίο 722.4 τις αλλάζει σχεδόν καρφωτες . Πάντως αν κοιτάς να αγοράσεις , ούτε για αστείο χειροκίνητο. Τα χειροκίνητα μερκ μπροστά στα ίδια αυτόματα είναι σαν τρακτέρ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • 106s16
                                        106s16 @hammerhead last edited by 106s16

                                        @hammerhead said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                        Συγκρίνω σε διάφορα site με χαρακτηριστικά, κατανάλωση μεταξύ αυτόματου (5Τ), ημιαυτόματου (5T-σειριακό με paddles) και χειροκίνητου (εξάρι) κιβωτίου σε Mercedes C200 W203 163hp και μου κάνει εντύπωση που οι καταναλώσεις που αναφέρονται είναι λίγο πολύ ίδιες.
                                        Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό;
                                        Στην πραγματικότητα, τι αύξηση σε κατανάλωση, και τι μείωση σε επιδόσεις (sec/100km) αναμένεται να έχει το αυτόματο σε σχέση με το χειροκίνητο;
                                        To ημιαυτόματο, αν το χρησιμοποιεί κάποιος με τον ίδιο ρυθμό που θα άλλαζε ταχύτητες στον λεβιέ-συμπλέκτη, θα έχει και ίδιες επιδόσεις/καταναλώσεις;
                                        Ευχαριστώ

                                        Εγώ αυτό που μπορώ να σε πω, είχα αυτόματο sc cl203 192ps (M271) και τώρα έχω χειροκίνητο slk r171 163ps (M271) δηλαδή ουσιαστικά ο ιδιος κινητήρας, το αυτόματο σε κρουζιν καταστάσεις 100-130 κμ /ω είναι ελαφρώς ποιό οικονομικό περίπου 0,2 λιτρα/100κμ, σε απόλυτες επιδόσεις το χειροκίνητο είναι πιο γρήγορο, αλλά ποιός ο λόγος να πας τσίτα ένα τέτοιου χαρακτήρα αυτοκίνητο, από άποψη συντήρησης - βλαβών το χειροκίνητο υπερτερεί, έχει μέτρια εως κακή αίσθηση, το αυτόματο για την εποχή του ήταν κορυφή, άλωστε έκανε +5 χιλιάρικα, στο θέμα αλλαγής όλων των υγρών του και πλύσιματος υπάρχει μεγάλη διαμάχη-συζήτηση με την μερσεντές να μην έχει ξεκαθαρη απάντηση πρόταση εδώ και δύο δεκαετίες, αν βρεις αυτόματο που να δουλεύει σωστά (χωρίς κάποιο ''σκάλωμα'' στα ανεβάσματα-κατεβάσματα, στην κρύα εκκίνηση να μη σκορτσάρει καθόλου, να μη χάνει υγρά από κάτω ή στα νερά του ψυγείου (άλλο μεγάλο πρόβλημα) πάρε αυτόματο, διαφορετικά χειροκίνητο και συμβιβασμος στην κακή αίσθηση και στο ανεκάτεμα της σούπας
                                        ΥΓ. Κάπου κάνεις λάθος, ένα είναι το αυτόματο με paddles η χωρίς paddles απλώς χρησιμοποιείς τον επιλογέα δεξια-αριστερα και ΔΕΝ είναι σειριακό, αν το βάζεις στο 2 π.χ ανεβάζει μόνο μέχρι 2, αν το βάλεις στο 4 ανεβάζει μέχρι 4η (οι ενδείξεις φαίνονται στο κατράν)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hammerhead last edited by

                                          Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διαφωτιστικές απαντήσεις σας.
                                          Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα ότι το αυτόματο με τα paddles λειτουργεί έτσι! Μαλλον θα πάω σε καμμιά μάντρα για test drive για να δω αν με βολεύει.
                                          Εντάξει, όσων αφορά το χειροκίνητο κιβώτιο, αν προέρχεσαι από συμβατικά (μη premium-μη sport) αμάξια δηλαδή Hyundai, Toyota, Skoda, τότε σου φαίνεται super, όπως μου φαίνεται κι εμένα όταν οδηγώ την C230 193hp του συγχωρεμένου του πατέρα μου. Βασικά ο λόγος που ψάχνω για C-Class W203 (με σχετικά λιγα χλμ) είναι ότι το γνωρίζω το αμάξι και θεωρώ ότι δεν θα βρεθώ προ εκπλήξεως.
                                          Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας 😊

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg @hammerhead last edited by

                                            @hammerhead said in Διάφορες Τεχνικές απορίες..........:

                                            Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις διαφωτιστικές απαντήσεις σας.
                                            Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα ότι το αυτόματο με τα paddles λειτουργεί έτσι! Μαλλον θα πάω σε καμμιά μάντρα για test drive για να δω αν με βολεύει.
                                            Εντάξει, όσων αφορά το χειροκίνητο κιβώτιο, αν προέρχεσαι από συμβατικά (μη premium-μη sport) αμάξια δηλαδή Hyundai, Toyota, Skoda, τότε σου φαίνεται super, όπως μου φαίνεται κι εμένα όταν οδηγώ την C230 193hp του συγχωρεμένου του πατέρα μου. Βασικά ο λόγος που ψάχνω για C-Class W203 (με σχετικά λιγα χλμ) είναι ότι το γνωρίζω το αμάξι και θεωρώ ότι δεν θα βρεθώ προ εκπλήξεως.
                                            Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας 😊

                                            C230 w202 ή w203 ? Όπλα και τα δύο με ανάλογο σετ απ . Ψάξε καλά και με υπομονή ,οι ιδιώτες νομίζουν ότι και τα δύο αυτά μερκ έχουν κάπου χρυσόσκονη αν κρίνω από τις αγγελίες.

                                            H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 457
                                            • 458
                                            • 459
                                            • 460
                                            • 461
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 459 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr