Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 143
    • 144
    • 61 / 144
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2862
    210224
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thodoris91 last edited by

      Πλέον έχει βγει και το hankook ventus prime 4 στη διάσταση σου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        celebrimor last edited by

        Να αναφέρω ότι η διαφορά ενός ελαστικού με δείκτη αντίστασης κύλησης Α με ένα Ε είναι απειροελάχιστη και δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν..Δείτε αυτό το βιντεο τα https://youtu.be/sUDXxcoYo3I ..Επίσης μην μένετε στα ταμπελάκια και τις βαθμολογίες Α Β κτλπ μόνο γιατί σαν παράδειγμα το ελαστικό Ecocontact 6 σε διάσταση 205/45/r17 έχει βαθμολογία Α σε βρεγμένο αλλά σε όλα τα τεστ φρενάρει 6-7 μέτρα μακριά εν συγκρίσει με αλλά λάστιχα..και στο aquaplaning είναι τραγικό αλλά με κάποιο περίεργο τρόπο έχει Α(ισως θα πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος μέτρησης στα ελαστικά και να έρθει στο σήμερα)..σε αυτό το σαιτ θα βρείτε πολλά ελαστικά και αποτελέσματα από διαφορά επίσημα τεστ,πληροφορίες κτλπ https://www.tyrereviews.com/

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          driver-m @otokomae last edited by

          @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Φίλε τίποτα δεν πάει μαζί. Αν ήταν όπως λες τότε στα λάστιχα επιδόσεων δεν θα υπήρχαν 2 και 3 επιλογές. Πασπαρτου για όλα δεν υπάρχει, χρυσή αναλογία ναι αλλά με θυσίες χαρακτηριστικών!!!

          To σιγουρο ειναι οτι τα περισσοτερα ελαστικα σοβαρων εταιρειων με δεικτες καταναλωσης Α ή Β ειναι μακραν ανωτερα απο κατι σκουπιδια θυγατρικων ή Κινεζων με δεικτες D και Ε.

          Η αντισταση κυλισης δε σχετιζεται με την προσφυση στα σοβαρα ελαστικα. Και στη βροχη αυξημενη αντισταση κυλισης εχεις, δε σημαινει οτι εχεις και προσφυση ομως. Οποιος νομιζει οτι αν παρει ελαστικο με δεικτη καταναλωσης D θα εχει και καλυτερη προσφυση απο καποιον με δεικτη Β, το πιο πιθανο ειναι οτι θα βαλει λαστιχα σαπακια με τραγικη καταναλωση και προσφυση της συμφορας.

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            otokomae @driver-m last edited by

            @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            Φίλε τίποτα δεν πάει μαζί. Αν ήταν όπως λες τότε στα λάστιχα επιδόσεων δεν θα υπήρχαν 2 και 3 επιλογές. Πασπαρτου για όλα δεν υπάρχει, χρυσή αναλογία ναι αλλά με θυσίες χαρακτηριστικών!!!

            To σιγουρο ειναι οτι τα περισσοτερα ελαστικα σοβαρων εταιρειων με δεικτες καταναλωσης Α ή Β ειναι μακραν ανωτερα απο κατι σκουπιδια θυγατρικων ή Κινεζων με δεικτες D και Ε.

            Η αντισταση κυλισης δε σχετιζεται με την προσφυση στα σοβαρα ελαστικα. Και στη βροχη αυξημενη αντισταση κυλισης εχεις, δε σημαινει οτι εχεις και προσφυση ομως. Οποιος νομιζει οτι αν παρει ελαστικο με δεικτη καταναλωσης D θα εχει και καλυτερη προσφυση απο καποιον με δεικτη Β, το πιο πιθανο ειναι οτι θα βαλει λαστιχα σαπακια με τραγικη καταναλωση και προσφυση της συμφορας.

            Εσύ αναφέρεις λάστιχα από 2ο 3ο η4ο ράφι. Εγώ αναφέρομαι στο 1ο ράφι. Δες ps4- ps4s- pz4 -eagle asymmetric-conti pc6 τον δείκτη οικονομίας για να τα ξεμπερδεψεις λίγο!!

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              w202-amg last edited by

              Ανάλογα το αυτοκίνητο μπορείς να βάλεις παραπάνω πίεση από ότι λέει ο κατασκευαστής και να δεις μεγάλο όφελος στην κατανάλωση. Όσον αφορά το κράτημα οι οεμ πιέσεις δεν είναι απαραίτητα για όλους οι ιδανικές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab @celebrimor last edited by

                @celebrimor said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                Να αναφέρω ότι η διαφορά ενός ελαστικού με δείκτη αντίστασης κύλησης Α με ένα Ε είναι απειροελάχιστη και δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν..Δείτε αυτό το βιντεο τα https://youtu.be/sUDXxcoYo3I ..Επίσης μην μένετε στα ταμπελάκια και τις βαθμολογίες Α Β κτλπ μόνο γιατί σαν παράδειγμα το ελαστικό Ecocontact 6 σε διάσταση 205/45/r17 έχει βαθμολογία Α σε βρεγμένο αλλά σε όλα τα τεστ φρενάρει 6-7 μέτρα μακριά εν συγκρίσει με αλλά λάστιχα..και στο aquaplaning είναι τραγικό αλλά με κάποιο περίεργο τρόπο έχει Α(ισως θα πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος μέτρησης στα ελαστικά και να έρθει στο σήμερα)..σε αυτό το σαιτ θα βρείτε πολλά ελαστικά και αποτελέσματα από διαφορά επίσημα τεστ,πληροφορίες κτλπ https://www.tyrereviews.com/

                Να ξέρεις ότι τις βαθμολογίες στα ταμπελακια τις βάζει η κάθε εταιρεία Αυθαίρετα για τα ελαστικά της και δεν υπάρχει συγκεκριμένος φορέας βαθμολόγησης!
                Καλό,ε;;;;;
                Δυστυχώς πολλοί αγοράζουν με γνώμονα αυτά τα ταμπελακια.

                C H 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • C
                  celebrimor @ggab last edited by

                  Να ξέρεις ότι τις βαθμολογίες στα ταμπελακια τις βάζει η κάθε εταιρεία Αυθαίρετα για τα ελαστικά της και δεν υπάρχει συγκεκριμένος φορέας βαθμολόγησης!
                  Καλό,ε;;;;;
                  Δυστυχώς πολλοί αγοράζουν με γνώμονα αυτά τα ταμπελακια.

                  Δεν το γνώριζα αυτό,ευχαριστώ για την διευκρίνιση!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisma23 @ggab last edited by

                    @ggab said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    @celebrimor said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Να αναφέρω ότι η διαφορά ενός ελαστικού με δείκτη αντίστασης κύλησης Α με ένα Ε είναι απειροελάχιστη και δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν..Δείτε αυτό το βιντεο τα https://youtu.be/sUDXxcoYo3I ..Επίσης μην μένετε στα ταμπελάκια και τις βαθμολογίες Α Β κτλπ μόνο γιατί σαν παράδειγμα το ελαστικό Ecocontact 6 σε διάσταση 205/45/r17 έχει βαθμολογία Α σε βρεγμένο αλλά σε όλα τα τεστ φρενάρει 6-7 μέτρα μακριά εν συγκρίσει με αλλά λάστιχα..και στο aquaplaning είναι τραγικό αλλά με κάποιο περίεργο τρόπο έχει Α(ισως θα πρέπει να αλλάξει και ο τρόπος μέτρησης στα ελαστικά και να έρθει στο σήμερα)..σε αυτό το σαιτ θα βρείτε πολλά ελαστικά και αποτελέσματα από διαφορά επίσημα τεστ,πληροφορίες κτλπ https://www.tyrereviews.com/

                    Να ξέρεις ότι τις βαθμολογίες στα ταμπελακια τις βάζει η κάθε εταιρεία Αυθαίρετα για τα ελαστικά της και δεν υπάρχει συγκεκριμένος φορέας βαθμολόγησης!
                    Καλό,ε;;;;;
                    Δυστυχώς πολλοί αγοράζουν με γνώμονα αυτά τα ταμπελακια.

                    Νομίζω ότι έχει μπερδέψει τη βαθμολογία της κατανάλωσης του ελαστικού, η οποία εξ όσων γνωρίζω δεν είναι εκτίμηση της κάθε εταιρείας, με τη βαθμολογία της φθοράς (treadware), η οποία όντως είναι μια αυθαίρετη εκτίμηση της κάθε εταιρείας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Εγώ λέω για το ταμπελακι που αναφέρει τα 📀 db,την απόδοση στο βρεγμένο και στην κατανάλωση. Αυτό το βάζει η κάθε εταιρεία για τα ελαστικά της. Έτσι πολλά κινέζικα έχουν ανταγωνιστική βαθμολογία,ενώ στην πραγματικότητα είναι βοήθα Παναγία!

                      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • gtsartsal
                        gtsartsal @ggab last edited by gtsartsal

                        @ggab said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Εγώ λέω για το ταμπελακι που αναφέρει τα 📀 db,την απόδοση στο βρεγμένο και στην κατανάλωση. Αυτό το βάζει η κάθε εταιρεία για τα ελαστικά της. Έτσι πολλά κινέζικα έχουν ανταγωνιστική βαθμολογία,ενώ στην πραγματικότητα είναι βοήθα Παναγία!

                        Αν όντως ισχύει αυτό, καηκαμε....

                        Γουρούνι στο σακί τα λάστιχα....
                        Δλδ δεν υπάρχει πιστοποίηση από κάποιον φορέα ή έστω με κάποιες προδιαγραφές για όλες τις εταιρείες;

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab @gtsartsal last edited by

                          @gtsartsal said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @ggab said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          Εγώ λέω για το ταμπελακι που αναφέρει τα 📀 db,την απόδοση στο βρεγμένο και στην κατανάλωση. Αυτό το βάζει η κάθε εταιρεία για τα ελαστικά της. Έτσι πολλά κινέζικα έχουν ανταγωνιστική βαθμολογία,ενώ στην πραγματικότητα είναι βοήθα Παναγία!

                          Αν όντως ισχύει αυτό, καηκαμε....

                          Γουρούνι στο σακί τα λάστιχα....
                          Δλδ δεν υπάρχει πιστοποίηση από κάποιον φορέα ή έστω με κάποιες προδιαγραφές για όλες τις εταιρείες;

                          Χαχαχα. Ψάξτε το και πείτε και σε μένα αν βρείτε φορέα ή οργανισμό.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            driver-m @otokomae last edited by

                            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Φίλε τίποτα δεν πάει μαζί. Αν ήταν όπως λες τότε στα λάστιχα επιδόσεων δεν θα υπήρχαν 2 και 3 επιλογές. Πασπαρτου για όλα δεν υπάρχει, χρυσή αναλογία ναι αλλά με θυσίες χαρακτηριστικών!!!

                            To σιγουρο ειναι οτι τα περισσοτερα ελαστικα σοβαρων εταιρειων με δεικτες καταναλωσης Α ή Β ειναι μακραν ανωτερα απο κατι σκουπιδια θυγατρικων ή Κινεζων με δεικτες D και Ε.

                            Η αντισταση κυλισης δε σχετιζεται με την προσφυση στα σοβαρα ελαστικα. Και στη βροχη αυξημενη αντισταση κυλισης εχεις, δε σημαινει οτι εχεις και προσφυση ομως. Οποιος νομιζει οτι αν παρει ελαστικο με δεικτη καταναλωσης D θα εχει και καλυτερη προσφυση απο καποιον με δεικτη Β, το πιο πιθανο ειναι οτι θα βαλει λαστιχα σαπακια με τραγικη καταναλωση και προσφυση της συμφορας.

                            Εσύ αναφέρεις λάστιχα από 2ο 3ο η4ο ράφι. Εγώ αναφέρομαι στο 1ο ράφι. Δες ps4- ps4s- pz4 -eagle asymmetric-conti pc6 τον δείκτη οικονομίας για να τα ξεμπερδεψεις λίγο!!

                            Ναι αυτο αναφερω. Εσυ δεν εκανες συγκριση μεταξυ touring και supersport ελαστικων αλλα παραπλησιας κατηγοριας ελαστικων με διαφορα στη μαρκα και στο δεικτη καταναλωσης. Ε εκει κατα κανονα, οσο πιο χαμηλο βαθμο καταναλωσης εχει ενα ελαστικο, τοσο χειροτερο ειναι και στους υπολοιπους τομεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otokomae last edited by

                              Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                driver-m @otokomae last edited by

                                @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                                Παλι δεν επιασες το νοημα.
                                Απο'κει και περα, μιλαω βασει εμπειριας. Ακομα και στα supersport ελαστικα, τα ps4 που φοραω τωρα εχουν εξισου καλο κρατημα με τα potenza s001 που φορουσα πριν κι εχουν 3-4 βαθμους καλυτερη καταναλωση, κατι που καταλαβαινω μια χαρα οταν αφηνω το γκαζι και βλεπω ποση αντισταση κυλισης εχει το αμαξι που ειναι χαοτικα καλυτερη απ'οτι ηταν με τα potenza.
                                Καμια σχεση λοιπον η προσφυση με τον δεικτη καταναλωσης, οταν μιλαμε για ομοιας κατηγοριας ελαστικα.

                                realzeus O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @driver-m last edited by

                                  @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                                  Παλι δεν επιασες το νοημα.
                                  Απο'κει και περα, μιλαω βασει εμπειριας. Ακομα και στα supersport ελαστικα, τα ps4 που φοραω τωρα εχουν εξισου καλο κρατημα με τα potenza s001 που φορουσα πριν κι εχουν 3-4 βαθμους καλυτερη καταναλωση, κατι που καταλαβαινω μια χαρα οταν αφηνω το γκαζι και βλεπω ποση αντισταση κυλισης εχει το αμαξι που ειναι χαοτικα καλυτερη απ'οτι ηταν με τα potenza.
                                  Καμια σχεση λοιπον η προσφυση με τον δεικτη καταναλωσης, οταν μιλαμε για ομοιας κατηγοριας ελαστικα.

                                  Και όμως υπάρχει μια χαλαρή συσχέτιση ανάμεσα στα δύο. Απλά η πρόοδος της τεχνολογίας έχει επιτρέψει να συγκεράζονται καλύτερα αυτά τα δύο αντιφατικά στοιχεία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    otokomae @driver-m last edited by

                                    @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                                    Παλι δεν επιασες το νοημα.
                                    Απο'κει και περα, μιλαω βασει εμπειριας. Ακομα και στα supersport ελαστικα, τα ps4 που φοραω τωρα εχουν εξισου καλο κρατημα με τα potenza s001 που φορουσα πριν κι εχουν 3-4 βαθμους καλυτερη καταναλωση, κατι που καταλαβαινω μια χαρα οταν αφηνω το γκαζι και βλεπω ποση αντισταση κυλισης εχει το αμαξι που ειναι χαοτικα καλυτερη απ'οτι ηταν με τα potenza.
                                    Καμια σχεση λοιπον η προσφυση με τον δεικτη καταναλωσης, οταν μιλαμε για ομοιας κατηγοριας ελαστικα.

                                    Μιας και το άλλο θέμα μάλλον εξαντλήθηκε ήθελα να σε ρωτήσω αν με τα potenza είχες καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο τιμόνι από τα ps4.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      driver-m @otokomae last edited by

                                      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                                      Παλι δεν επιασες το νοημα.
                                      Απο'κει και περα, μιλαω βασει εμπειριας. Ακομα και στα supersport ελαστικα, τα ps4 που φοραω τωρα εχουν εξισου καλο κρατημα με τα potenza s001 που φορουσα πριν κι εχουν 3-4 βαθμους καλυτερη καταναλωση, κατι που καταλαβαινω μια χαρα οταν αφηνω το γκαζι και βλεπω ποση αντισταση κυλισης εχει το αμαξι που ειναι χαοτικα καλυτερη απ'οτι ηταν με τα potenza.
                                      Καμια σχεση λοιπον η προσφυση με τον δεικτη καταναλωσης, οταν μιλαμε για ομοιας κατηγοριας ελαστικα.

                                      Μιας και το άλλο θέμα μάλλον εξαντλήθηκε ήθελα να σε ρωτήσω αν με τα potenza είχες καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο τιμόνι από τα ps4.

                                      Eιχα ναι. Καταπληκτικο ελαστικο απ'αυτη την αποψη. Αλλα περιεργως δεν ειχε ιδιαιτερη αντοχη σε χιλιομετρα (παροτι τα bridgestone συνηθως βγαζουν πολλα χλμ) και οπως εγραψα και πριν, αισθητα αυξημενη καταναλωση (απο μισο εως ενα λιτρο, αναλογα τις συνθηκες οδηγησης). Συνολικα προτιμω το πιο ισορροπημενο ps4 αν και η αισθηση τιμονιου των s001 ηταν αξεπεραστη.

                                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        otokomae @driver-m last edited by

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                                        Παλι δεν επιασες το νοημα.
                                        Απο'κει και περα, μιλαω βασει εμπειριας. Ακομα και στα supersport ελαστικα, τα ps4 που φοραω τωρα εχουν εξισου καλο κρατημα με τα potenza s001 που φορουσα πριν κι εχουν 3-4 βαθμους καλυτερη καταναλωση, κατι που καταλαβαινω μια χαρα οταν αφηνω το γκαζι και βλεπω ποση αντισταση κυλισης εχει το αμαξι που ειναι χαοτικα καλυτερη απ'οτι ηταν με τα potenza.
                                        Καμια σχεση λοιπον η προσφυση με τον δεικτη καταναλωσης, οταν μιλαμε για ομοιας κατηγοριας ελαστικα.

                                        Μιας και το άλλο θέμα μάλλον εξαντλήθηκε ήθελα να σε ρωτήσω αν με τα potenza είχες καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο τιμόνι από τα ps4.

                                        Eιχα ναι. Καταπληκτικο ελαστικο απ'αυτη την αποψη. Αλλα περιεργως δεν ειχε ιδιαιτερη αντοχη σε χιλιομετρα (παροτι τα bridgestone συνηθως βγαζουν πολλα χλμ) και οπως εγραψα και πριν, αισθητα αυξημενη καταναλωση (απο μισο εως ενα λιτρο, αναλογα τις συνθηκες οδηγησης). Συνολικα προτιμω το πιο ισορροπημενο ps4 αν και η αισθηση τιμονιου των s001 ηταν αξεπεραστη.

                                        Αυτή την αίσθηση έχω και εγώ. Τα bridg ήθελαν και λίγα χιλ ζεσταμα για να αποδίδουν. Στα ps4 όμως ο θερμικός κύκλος απόδοσης είναι μικρότερος και από ένα σημείο και μετά τελειώνει η πρόσφυση σε σχέση με το bridg που πάει κι άλλο.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          driver-m @otokomae last edited by

                                          @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @driver-m said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                          Ότι ισχύει για τα σπορ ελαστικά ισχύει και για τα τουριστικά. Οι ίδιοι κανόνες είναι. Και μη κοιτάς πολύ τις ταμπελες!!!!

                                          Παλι δεν επιασες το νοημα.
                                          Απο'κει και περα, μιλαω βασει εμπειριας. Ακομα και στα supersport ελαστικα, τα ps4 που φοραω τωρα εχουν εξισου καλο κρατημα με τα potenza s001 που φορουσα πριν κι εχουν 3-4 βαθμους καλυτερη καταναλωση, κατι που καταλαβαινω μια χαρα οταν αφηνω το γκαζι και βλεπω ποση αντισταση κυλισης εχει το αμαξι που ειναι χαοτικα καλυτερη απ'οτι ηταν με τα potenza.
                                          Καμια σχεση λοιπον η προσφυση με τον δεικτη καταναλωσης, οταν μιλαμε για ομοιας κατηγοριας ελαστικα.

                                          Μιας και το άλλο θέμα μάλλον εξαντλήθηκε ήθελα να σε ρωτήσω αν με τα potenza είχες καλύτερη πληροφόρηση και αίσθηση στο τιμόνι από τα ps4.

                                          Eιχα ναι. Καταπληκτικο ελαστικο απ'αυτη την αποψη. Αλλα περιεργως δεν ειχε ιδιαιτερη αντοχη σε χιλιομετρα (παροτι τα bridgestone συνηθως βγαζουν πολλα χλμ) και οπως εγραψα και πριν, αισθητα αυξημενη καταναλωση (απο μισο εως ενα λιτρο, αναλογα τις συνθηκες οδηγησης). Συνολικα προτιμω το πιο ισορροπημενο ps4 αν και η αισθηση τιμονιου των s001 ηταν αξεπεραστη.

                                          Αυτή την αίσθηση έχω και εγώ. Τα bridg ήθελαν και λίγα χιλ ζεσταμα για να αποδίδουν. Στα ps4 όμως ο θερμικός κύκλος απόδοσης είναι μικρότερος και από ένα σημείο και μετά τελειώνει η πρόσφυση σε σχέση με το bridg που πάει κι άλλο.

                                          Δεν εχω φτασει σε σημειο να μην εχω προσφυση με τα ps4 και το ψιλοκυνηγαω το αμαξι. Οση προσφυση και σιγουρια μου ενεπνεαν τα s001 αλλη τοση εχω και τωρα, απλα με λιγο χειροτερη αισθηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Στο αιρκρός είχα στο βενζίνης Χάνκουκ Κίνερτζι 3 M+S. Δεν φρέναραν καλά, είχαν θόρυβο, αλλά με το γκρίπ στο χιόνι κάπως πήγαιναν.

                                            Το ντίζελ έχει Μπρίτζεστον τουράντσα θερινά. Στο χιόνι δεν κάνουν βήμα, φθείρονται πολύ γρήγορα και πλέον στα 33000 χλμ, δεν βλέπονται και έτσι παράγγειλα τα Crossclimate 2.

                                            Οι τιμές τους, είναι περίπου εκεί που ήταν πέρσι, 630 με ζυγοστάθμιση και τοποθέτηση, σκέφτηκα ότι οι νέες παραγγελίες, μόλις αρχίσουν οι βροχές, θα είναι ακριβότερα.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 61 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr