-
Αφού είναι καθολική η συμμετοχή στο fuel pass.
Στην μείωση στην αντλία μόνο για ντίζελ όλοι ανεξαιρέτως είτε φτωχοί είτε πλούσιοι, είτε με καινούργιο αυτοκίνητο είτε με σαραβαλο, όλοι δεχονται την επιδότηση. Χωρίς κανένα κριτήριο
Και η υπόλοιπη μισή κοινωνία τους κοίτα να επιδοτούνται, γιατί οδηγούν diesel.
-
Το χλατς χλουτς είναι απόλαυση.... Κόβονται οι απολαύσεις;
Άντε καλό μπανάκι...ρίξε μια και για εμάς εδώ στο φόρουμ
-
Κοίτα φίλε Lap με όλο τον σεβασμό στο πρόσωπο σου αλλά ρε φίλε το χεις πάρει λίγο κατάκαρδα το θέμα
2ον Αφού μιλάμε για την αντλία μην ξεχνάς πως diesel δεν είναι μόνο τα ιχ αλλά και τα φορτηγά που μεταφέρουν κάθε πρωί μέσα στην αγορά πράγματα, τα ταξί οι courier, οι νταλίκες, τα αγροτικά και άλλα πολλά που δεν θυμάμαι αν δεν υπήρχε αυτή η έκπτωση εσύ θα και γω θα πληρώναμε πχ ένα μπλουζάκι από 20 ευρώ 40,μια νταλίκα πέρυσι με 20 τόνους ήθελε πέρυσι 1000 ευρώ (μιλάω στο περίπου) για να πάει Ιταλία όταν ακριβυνε το πετρέλαιο έφτασε κοντά στα 1800 με 2000 αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ζητάνε από τον παραγωγό το προϊόν του σε χαμηλότερη τιμη(ένα από τα πολλά κακά είναι αυτό)
Οπότε έπρεπε να βρεθεί μια λύση έστω της πλάκας.
Αποτελεσμα... Όλα είναι αλυσίδα και το diesel είναι το καύσιμο του επαγγελματια
Πιο απλά ακόμα το σουβλακι στην Αθήνα δεν σου το αυξήσει γιατι το παπί του ντελιβερα φουλάρει με 10 αντί 5,αλλα γιατί για να έρθουν τα προϊόντα στο μαγαζί περάσανε από 10 μηχανήματα Diesel. -
@mastoras78 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έχουμε πλερώ την απάτη με τα κυβικά των ΓαποΣαμαράδων με τα τέλη κυκλοφορίας και τους φόρους πολυτελείας να εκτοξεύουν το κόστος κτήσης των οχημάτων μας και έχουμε και τον Lap να γκρινιάζει για το χλατς χλουτς πρρρρ που του βάζει πιο ακριβά μπεντζίνα αντί μαζούτ. Τέσπα.. Πάω παραλία
Τυχερακιαααααα
-
Άλεξ διαφωνώ. Τα φορτηγά και τα επαγγέλματικα οχήματα βγάζουν τιμολόγια κατά τον ανεφοδιασμό τους. Εάν ήθελε το κράτος να συμβάλει στην απορρόφηση μέρους του πληθωρισμού της αγοράς θα μπορούσε να κάνει κατα την έκδοση του τιμολογίου επιδότηση στην αντλία και όχι μονο15 λεπτά στο λίτρο, αλλά 40 λεπτά. Αφού θα ήταν συγκεκριμένα τα τιμολόγια και θα υπήρχε δημοσιονομική ευκολία.
Στα ιχ όμως που είναι απλά οχήματα βόλτας, ή μέσον για να πας στην εργασία σου, δεν γίνεται να μειώνεις τον πληθωρισμο στην αντλία μόνο για το ένα καύσιμο και όχι για το άλλο. Ειναι αδικία.
Απλά, χωρίς καμία οργάνωση πέταξαν μια επιδότηση στην αντλια στο ντίζελ και άφησαν το θέμα στην τύχη του.
-
Ας το παραδεχτούμε, οι μαζούτηδες είναι μπροστά και θα τρώμε πάντα τη σκόνη τους, οπότε αν δεν μπορείς να τους νικήσεις γίνε σαν και αυτούς!
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ας το παραδεχτούμε, οι μαζούτηδες είναι μπροστά και θα τρώμε πάντα τη σκόνη τους, οπότε αν δεν μπορείς να τους νικήσεις γίνε σαν και αυτούς!
Σε αυτήν την χώρα αυτό πρέπει να γίνει. Να πάρεις μεταχειρισμένο euro5, να βγάζει τα άντερα του από Nox στην ατμόσφαιρα των πόλεων, να νομίζεις ότι έχεις κάνει οικολογική επιλογή επειδή εκπέμπεις κάποια γραμμάρια/Km λιγότερα co2 από τα βενζίνης, που δεν είναι ρύπος το co2, να αναπνέουμε όλοι μαζί όλα τα παράγωγα των euro5 diesel, για να σε σεβαστούν ως ιδιοκτήτη ιχ και να πληρώνεις μικρότερο κόστος μετακίνησης.
-
Μετά το ρεσιτάλ απαντήσεων σε κάθε παραλογισμό που μου αναφέρετε και τις καταγγελίες μου στο τοπικό για τις αδικίες της κοινωνίας, λήγει το σημερινό επεισόδιο.
Μουσική παρακαλώ...
-
Λαπ ξεχνάς ότι πάντα το ντίζελ ήταν πιο φτηνό από την βενζίνη. Εδώ και δεκαετίες και το περνάς στο ντούκου γιατί σου χαλάει το παραμύθι που μας σερβίρεις...
-
Άντε πάλι...
Δεν μπορεί, είτε δεν διαβάζετε τις απαντήσεις μου είτε δεν ξέρω και εγώ τι άλλο.
Ειναι πιο φθηνό λόγω της διαφορετικής φορολογικής πολιτικής κινήτρων για την αντιμετώπιση του προβλήματος της αύξησης του co2. Αν και υπάρχουν κάποιες ενστάσεις διότι και άλλοι ρύποι των Diesel συμβάλουν σε διάφορα φαινόμενα που ενισχύουν πλαγιως και πάλι το πρόβλημα του co2, αλλά εντάξει ας το αφήσουμε αυτό εκτός συζήτησης.
Αυτό λοιπόν είναι η επιλογή μας ως οδηγοί των βενζινοκίνητων, ότι δηλαδή ξέρουμε εκ προοιμίου ότι στο λίτρο φορολογουμαστε περισσότερο, ασχετως αν οδηγούμε υβριδικά ή μη μοντέλα με λιγότερο εκπεμπόμενο co2 από τα diesel !!!!!
Το θέμα που κάνετε την πάπια εσείς οι άντε μη πω.... Είναι πως πέρα από τον μειωμένο φόρο συγκρικτικα με της βενζίνης έχετε έξτρα επιδότηση στην αντλία με λεφτά από τα δημόσια ταμεία που πάνε κατευθείαν στους πρατηριουχους και στις εταιρείες πετρελαιοειδών. Δηλαδή πληρώνουμε όλοι μαζί και βάζουμε λεφτά σε ένα κοινό ταμείο, εμείς περισσότερο ποσοστιαία λόγω βενζίνης αλλά είπαμε το αφήνουμε αυτό εκτός, και εσεις βάζετε το χεράκι σας στο κοινό ταμείο. Είτε θα το βάζουμε όλοι μαζί ισόποσα, είτε κανείς. Αυτό το τόσο λογικό και απλό λέω.
Το θες πρακτικά; Δεν γίνεται εσύ ως εργολάβος να σε επιδοτούν στην αντλία το 25.000 ευρώ suv σου και το παπάκι ενός παιδιού με 4ωρη εργασία, οχι. Υπάρχει στρέβλωση ως προς τα εισοδηματικά κριτήρια
Άλλο παράδειγμα. Δεν γινεται εσύ ως diesel suv με 130-140 gr/km co2 να έχεις και μειωμένη επιβάρυνση στο φόρο λόγω οικολογικής πολιτικής αλλά και επιδότηση στην αντλία συγκριτικά με ένα ένα yaris hybrid των 95gr/Km co2. Υπάρχει στρέβλωση ως προς τα οικολογικά κριτήρια.Αν κάνεις και διαγωνιες συγκρίσεις τότε γίνεται ένας χαμός. Επιδοτούμε euro4 diesel suv των 200gr/km co2 που βγάζει τα άντερα του χωρίς adblue και dpf και όχι ένα όμορφο και ταπεινό σουζουκακι των 88gr/km co2 euro 6
Δηλαδή από όπου και αν το πιάσεις πριμοδοοτουμε τα diesel σε βάρος τόσων άλλων υποκατηγοριών και οχημάτων.
-
Εχει απόλυτο δίκιο ο Λαπ παιδιά.
Αν ήθελαν να εξασφαλίσουν φθηνότερο καύσιμο για τους επαγγελματίες θα μπορούσαν μέσω τιμολογίων να το κάνουν.
Μόνο εδώ έχουμε χρονια το παραμύθι ότι θα ακριβαίνουν όλα αν πειράξουμε το ρυπαρό diesel.
Το πετρέλαιο άλλωστε ακόμα και ίδια τιμή να είναι πάλι πιο οικονομικό είναι γιατί πετυχαίνεις περισσότερα χιλιόμετρα. Δεν ειναι τυχαίο οτι στο εξωτερικό δεν υπάρχει υπάρχει αυτή η διαφορα.Αλλά τι δεν είναι στρεβλό σε αυτή τη χώρα ;
Εδώ πληρώνουμε όλοι τα αφορολόγητα αμάξια των στελεχών και τις φοροαπαλλαγές των πλουσίων με τα phev και τα ηλεκτρικα. -
Εχει δικιο ο Lap σε ελαχιστες ευρωπαικες χωρες το diesel ειναι φτηνοτερο απο τη βενζινη.
Η ευθυνη ειναι κυβερνητικη, η Γερμανια εφαρμοσε μειωση στην αντλια και στο diesel και στη βενζινη, ενω οι μαγκες εδω αντεγραψαν το μετρο οπως τους βολευε (μονο στο diesel). Εικονα των εσοδων ακριβη δεν εχουμε, αλλα αυτο που σιγουρα προκαλεσε ειναι μειωση στην καταναλωση βενζινης:
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/kafsima-ti-dichnoun-ta-stichia-gia-tin-katanalosi-se-venzini-ntizel-stin-ellada-vid/
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/oikonomia/venzini-sta-ipsi-i-timi-tis-miothike-eos-ke-20-i-zitisi-vid/
Την ιδια ωρα που ολοι διωχνουν τα diesel, εδω ειναι σαν να τους λενε φερτε οτι σαπακι εχετε.
Το ωραιο της υποθεσης ειναι οτι αυτοι με τα καινουρια diesel και μειωση στην αντλια πηραν (που σημαινει κιολας οτι επιτηρηθηκαν κατα καποιο τροπο οι αυξησεις ωστε η μειωση στην αντλια να μη φαγωθει απο τριτους), και fuel pass, και λιγοτερα τελη κυκλοφοριας πληρωνουν πολλοι απο βενζινοκινητα. -
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.carandmotor.gr/nea/stin-oyra-fortisi-ilektrikoy-terastioi-hronoi-anamonis
Αγοραζεις Tesla και μετα καθεσαι στην ουρα για τσαμπα φορτιση. Οι μισοι τουλαχιστον απο αυτους στην ουρα θα ειναι τετοιοι. Μου θυμιζει κατι τυπους που αγοραζουν Iphone και μετα δεν εχουν λεφτα για καρτα και κανουν αναπαντητες.
-
Άρχιζα να νιώθω ως μοναδικός παράφρων και όλοι οι άλλοι απέναντι μου. Ευτυχώς έχω συγκατοίκους στην τρέλα.
-
ΛΕΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.
Μέχρι πριν 3-4 χρόνια σε όλη την Ευρώπη το ντίζελ ΉΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ και όλοι αγόραζαν ντίζελ.Το ότι τα τελευταία χρόνια επικράτησε η προσπάθεια προώθησης των ηλεκτρικών και άρχισε η επίθεση στο ντίζελ, δεν σημαίνει ότι εμείς που μπήκαμε στο ντίζελ το 2012 μόλις, θα πρέπει να τρέχουμε πίσω από τους Ευρωπαίους, που είχαν 90 % ΝΤΙΖΕΛ ΟΛΑ ΤΑ ΙΧ τους.
Εδώ το ντίζελ ήταν πάντα φτηνότερο στην αντλία και έτσι θα παραμείνει.
Επίσης υβριδικά του κω...ου, με μία μπαταρία που θα θέλεις ένα κάρο λεφτά να την αλλάξεις και θα καίς στο μποτιλιάρισμα μισό λίτρο λιγότερο από την βενζίνη, είναι καθρεφτάκια για ιθαγενείς.
Οπως και τα σημερινά ηλεκτρικά είναι για τσέους, που έχουν φόρτιση στο γκαράζ τους, φόρτιση στο γκαράζ του γραφείου τους και άπειρο χρόνο στα ταξίδια τους.
Την Τετάρτη έχω να κάνω πάλι 600 χλμ σε χρόνο από τις 10 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα, να πάω σε ένα έργο σε ορεινό χωριό της Μεσσηνίας και να πάω και στις άλλες δουλειές στην Αθήνα και να έχω χρόνο να πιω και ένα καφέ για συζήτηση με τους πελάτες.
Μπορώ να ασχοληθώ με πρίζες ?
Αφήστε λοιπόν τα παραμύθια για τους Ευρωπαίους και για τους τσέους...
-
Όπως είπα ότι λες μικρό καλάθι. Αλλοιωνεις την αλήθεια και την πραγματικότητα απλά επειδή εξυπηρέτει το συμφέρον σου.
Το θέμα μας δεν είναι τα ηλεκτρικά. Αλλάζεις θέμα όπως σε βολεύει.Η αλήθεια είναι πως το diesel είχε μικρότερη επιβάρυνση λόγω μικρότερης εκπομπής co2 για το ίδιο έργο ,και εδώ και στην ευρωπη, αλλά η βεντάλια των περιβαλλοντικών επιβαρύνσεων μεγάλωσε, άσχετα αν στα γιαπια δεν το πήρατε χαμπάρι και πέρα από τα co2 εξετάζει πλεον και άλλα θέματα που το ντίζελ είναι υπεύθυνο για αυτό και σταμάτησε η προνομιακή τιμή στην αντλία. Εκτός από εδώ σε εμάς. Όπου στηρίζουμε τους πονηρούς.
Όλα τα άλλα είναι ανέκδοτα και ιστορίες για αγρίους -
Αν πληρώνεται ίδια τιμή το ντίζελ, που σημαίνει θα είναι μόνο 30% πιο οικονομικό απ τη βενζίνη, εκτόςαν πληρώσεις και πάρεις ΤΟΥΟΤΑ σε δυο χρόνια οπότεθα είναι μόνο 10% πιο οικονομικό το ντίζελ, θα είσαι ικανοποιημένος;
Ποιες θα είναι οι επιπλέον αξιώσεις σου;
Δεν θα ήταν πιο εύκολο να πάρεις ένα ντιζελάκι, αντί να τα βάζεις με θεούς και δαίμονες; -
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
ΛΕΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.
Μέχρι πριν 3-4 χρόνια σε όλη την Ευρώπη το ντίζελ ΉΤΑΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΑΝΤΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ και όλοι αγόραζαν ντίζελ.Το ότι τα τελευταία χρόνια επικράτησε η προσπάθεια προώθησης των ηλεκτρικών και άρχισε η επίθεση στο ντίζελ, δεν σημαίνει ότι εμείς που μπήκαμε στο ντίζελ το 2012 μόλις, θα πρέπει να τρέχουμε πίσω από τους Ευρωπαίους, που είχαν 90 % ΝΤΙΖΕΛ ΟΛΑ ΤΑ ΙΧ τους.
Εδώ το ντίζελ ήταν πάντα φτηνότερο στην αντλία και έτσι θα παραμείνει.
Επίσης υβριδικά του κω...ου, με μία μπαταρία που θα θέλεις ένα κάρο λεφτά να την αλλάξεις και θα καίς στο μποτιλιάρισμα μισό λίτρο λιγότερο από την βενζίνη, είναι καθρεφτάκια για ιθαγενείς.
Οπως και τα σημερινά ηλεκτρικά είναι για τσέους, που έχουν φόρτιση στο γκαράζ τους, φόρτιση στο γκαράζ του γραφείου τους και άπειρο χρόνο στα ταξίδια τους.
Την Τετάρτη έχω να κάνω πάλι 600 χλμ σε χρόνο από τις 10 το πρωί μέχρι τις 7 το απόγευμα, να πάω σε ένα έργο σε ορεινό χωριό της Μεσσηνίας και να πάω και στις άλλες δουλειές στην Αθήνα και να έχω χρόνο να πιω και ένα καφέ για συζήτηση με τους πελάτες.
Μπορώ να ασχοληθώ με πρίζες ?
Αφήστε λοιπόν τα παραμύθια για τους Ευρωπαίους και για τους τσέους...
Αν δεν κατάλαβες τι κάνει τόσο καιρο, αρμεγει από τους κατόχους βενζινοκινητων και επιδοτεί το diesel σου στην αντλία. Αν είχες βενζινοκίνητο πως θα σου φαινόταν?
Ήδη βέβαια αυτοί που έχουν βενζινοκίνητο και κάνουν πολλά χιλιόμετρα το γυρνάνε σε υγραέριο (αν δεν το είχαν ήδη). -
Επιδοτεί το ντήζελ γιατί με αυτό κινούνται όλες οι δημόσιες μεταφορές, τόσο προσώπων όσο και αγαθών.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά