Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan Pulsar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan Pulsar
    • 1
    • 2
    • 66
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 69 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    1397
    21633
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-k
      alexandros-k @sta42 last edited by

      @sta42 said in Nissan Pulsar:

      Καλημέρα. Έχει προχωρήσει κανείς σε ECU tuning στο 1.5 και αν με τι αποτελεσματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      Εννοεις το diesel? Μια χαρα δυναμωνει με προγραμμα

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @alexandros-k last edited by

        @alexandros-k said in Nissan Pulsar:

        @sta42 said in Nissan Pulsar:

        Καλημέρα. Έχει προχωρήσει κανείς σε ECU tuning στο 1.5 και αν με τι αποτελεσματα; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

        Εννοεις το diesel? Μια χαρα δυναμωνει με προγραμμα

        Ο dci θεωρητικα ανεβαινει αλλα με καλες λυσεις και reprogramming, οχι με αυτες τις απατες τα κουτακια που λεει με 100 ευρω παιρνεις 40 αλογα
        Στο clio της γατας που ειχα ασχοληθει το 19 πηγε πανω απο 5 κατοσταρικα, πες 7 με τα δυναμομετρα που πηγα και μονος πριν και μετα για να δω αν ειναι μουφες οσα λενε. Πηρε περιπου 15%, φυσικα δεν ειναι μετρησιμο σε αλογα αυτο αφου οτι θελει γραφει ο καθενας. 90αρης dci.
        Για την ιστορια, εξαιρετικο αμαξι το πουλσαρ, εχω ενα στη δουλεια ντηζελι. Ασπαστο, αχαλαστο, καλο ταξιδι, γαματοι χωροι.

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • mastoras78
          mastoras78 last edited by

          Έδωκες επτακό για τιουνινγκ σε clio dci? Καλά σου κάνει η Cat-a!

          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
          #tsekourato_ksevrakoma

          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            sta42 last edited by

            350+φπα ζητά γνωστός προγραμματιστης στη Θεσσαλονίκη. Στα 130 άλογα και 30 κιλά ροπή εκτιμά ότι θα ανέβει. Η αξιοπιστία σε βάθος χρόνου με προβληματίζει μιας και κάνω πολλά χιλιόμετρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz @mastoras78 last edited by

              @mastoras78 said in Nissan Pulsar:

              Έδωκες επτακό για τιουνινγκ σε clio dci? Καλά σου κάνει η Cat-a!

              Και τον τζουν που περασε, 300 για διορθωμα σε γρατζουνιες, 200 για γνησια τασια, 450 για λαστιχα, 500 για σερβις με αλλαγη δισκοπλακες και τακακια, ολα γνησια σε εξουσιοδοτημενο. 75000 σε 7 χρονια

              #milf-a-man

              mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                Έλεος .. μα από τι είναι φτιαγμένα τα τάσια των 200 ευρώ ? 😆

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • gatoz
                  gatoz @mastoras78 last edited by

                  @mastoras78 said in Nissan Pulsar:

                  Έλεος .. μα από τι είναι φτιαγμένα τα τάσια των 200 ευρώ ? 😆

                  Ρενάουλτ. Δοκιμασε να βρεις 15αρια. Κλαμα λεμε.

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • mastoras78
                    mastoras78 @gatoz last edited by

                    @gatoz said in Nissan Pulsar:

                    @mastoras78 said in Nissan Pulsar:

                    Έδωκες επτακό για τιουνινγκ σε clio dci? Καλά σου κάνει η Cat-a!

                    Και τον τζουν που περασε, 300 για διορθωμα σε γρατζουνιες, 200 για γνησια τασια, 450 για λαστιχα, 500 για σερβις με αλλαγη δισκοπλακες και τακακια, ολα γνησια σε εξουσιοδοτημενο. 75000 σε 7 χρονια

                    Οκ, την αγαπάς πραγματικά.. Έτσι ευτυχισμένοι να είστε πάντα 😛 😊

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    yem 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • yem
                      yem @mastoras78 last edited by

                      @mastoras78 said in Nissan Pulsar:

                      @gatoz said in Nissan Pulsar:

                      @mastoras78 said in Nissan Pulsar:

                      Έδωκες επτακό για τιουνινγκ σε clio dci? Καλά σου κάνει η Cat-a!

                      Και τον τζουν που περασε, 300 για διορθωμα σε γρατζουνιες, 200 για γνησια τασια, 450 για λαστιχα, 500 για σερβις με αλλαγη δισκοπλακες και τακακια, ολα γνησια σε εξουσιοδοτημενο. 75000 σε 7 χρονια

                      Οκ, την αγαπάς πραγματικά.. Έτσι ευτυχισμένοι να είστε πάντα 😛 😊

                      Χαχαχαχα #true_love

                      Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Στα 300 ευρώ για γρατζουνιες φαίνεται η αγάπη

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          grinderx @axel12p last edited by

                          @axel12p said in Nissan Pulsar:

                          Για τον 1.2lt βενζίνης, είχα πέσει παλιότερα στο παρακάτω άρθρο

                          https://www.theguardian.com/money/2017/jan/28/nissan-qashqai-engine-failure-mechanical-oil-problems

                          Some buyers of the 1.2 litre turbo models allege that the vehicles are being forced off the road by mechanical and oil problems

                          Επίσης, σε όσα συγκριτικά έχω δει, καίει παραπάνω σε σχέση με ανταγωνιστικούς κινητήρες (Ford, VW, κλπ) ίδιας φιλοσοφίας και απόδοσης.

                          Καλημέρα/καλησπέρα. Με ενδιαφέρει κι εμένα το Nissan Pulsar στην έκδοση με τον 1.2 κινητήρα βενζίνης (μεταχειρισμένο φυσικά). Με προβληματίζουν όμως τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί. Όσοι έχουν το Pulsar με το συγκεκριμένο κινητήρα μπορούν να μοιραστούν εμπειρίες;; Το αυτοκίνητο είναι αυτό:

                          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325086245-nissan-pulsar

                          (Κάπως λίγα δεν είναι τα χιλιόμετρα που αναφέρουν για την ηλικία του;)

                          Κάτι που με προβληματίζει είναι η ύπαρξη τούρμπο σε τόσο μικρό κινητήρα και κατά πόσο επηρεάζει την αξιοπιστία, το κόστος των σέρβις, κτλ (δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο με τούρμπο). Ξέχωρα από αυτό ο 1.2 έχει καδένα χρονισμού σωστά;

                          Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            grinderx @axel12p last edited by

                            @axel12p said in Nissan Pulsar:

                            Για τον 1.2lt βενζίνης, είχα πέσει παλιότερα στο παρακάτω άρθρο

                            https://www.theguardian.com/money/2017/jan/28/nissan-qashqai-engine-failure-mechanical-oil-problems

                            Some buyers of the 1.2 litre turbo models allege that the vehicles are being forced off the road by mechanical and oil problems

                            Επίσης, σε όσα συγκριτικά έχω δει, καίει παραπάνω σε σχέση με ανταγωνιστικούς κινητήρες (Ford, VW, κλπ) ίδιας φιλοσοφίας και απόδοσης.

                            Σχετικά με αυτό το πρόβλημα οι ενδιαφερόμενοι ας δουν αυτά:

                            https://qashqaiforum.gr/thread/96/1-2-dig?page=3&scrollTo=26736
                            https://qashqaiforum.gr/thread/96/1-2-dig?page=3&scrollTo=26737
                            https://qashqaiforum.gr/thread/96/1-2-dig?page=3&scrollTo=26738

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grinderx last edited by

                              Αν δε μπορείτε να εγγραφείτε στο Qashqai forum, παραθέτω εδώ:

                              Το έχω ψάξει πάρα πολύ, βασικά όσο δεν πάει! Τί να πω. Μακάρι να πάει καλά με το Megane που έκλεισα. Δεν έβρισκα τίποτα καλύτερο που να με ψήνει (από πολλές απόψεις και μη τεχνικές, πχ πωλητής, κτλ) στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω. Επίσης πετρέλαιο δεν ήθελα (δε γράφω τόσα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση), ενώ και για διάφορους λόγους ήταν κάπως ψιλο-επείγουσα η αγορά (ναι, βλακεία, αλλά it is what it is που λένε και οι Άγγλοι. μια άλλη επιλογή ήταν ένα Toyota Auris 1.3 του 2013).

                              Όσον αφορά τις διορθωτικές κινήσεις, αυτό που ξέρω είναι πως έχουν κάνει κάποιο update στο firmware του εγκεφάλου, που δε φαίνεται να διορθώνει όμως εντελώς το πρόβλημα (συν ότι μάλλον έχει επίπτωση στις εκπομπές καυσαερίων). Επίσης οι περισσότερες αναφορές φαίνεται να έρχονται από Γαλλία κατά κύριο λόγο, Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία κατά δεύτερο (από Γερμανία δε φαίνεται να έχει ακουστεί κάτι). Το καλό είναι πως οι περιπτώσεις με πρόβλημα στους H5FT με τους 100 HP είναι ελάχιστες, σε αντίθεση με αυτούς των 115, 125 και 130 HP.

                              Εδώ ένας χάρτης που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις:

                              https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1qNkpCl3n6r4orzmaNFCGb3Py8YR2jQEW&ll=47.78258826336403%2C3.0920375258507384&z=5

                              Κι εδώ βάσεις δεδομένων όπου έχουν συλλεχθεί διάφορα στοιχεία (VIN, μοντέλο, κινητήρας, χιλιόμετρα όπου εμφανίστηκε το πρόβλημα, κτλ):

                              https://www.rsl.si/tezave-z-motorjem-1-2-tce/
                              https://casse-moteur-renault.weebly.com/cas_litiges_plaintes.html

                              Εδώ έγγραφα σχετικά με το θέμα που έχουν διαρρεύσει από Nissan:

                              https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html

                              Facebook groups:

                              Γαλλικό: https://www.facebook.com/groups/365306860735230/
                              Βρετανικό: https://www.facebook.com/groups/enginefailuresnissanrenault/

                              Απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει ήδη μια απόφαση κατά της Renault:

                              https://casse-moteur-renault.weebly.com/accueil/renault-condamne

                              Γενικότερα το τελευταίο site έχει μαζέψει πολλή πληροφορία.

                              Αν κάποιος στην Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα ας μας αναφέρει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                grinderx last edited by

                                Συνέχεια:

                                Αυτή η σελίδα τα έχει συγκεντρωμένα πολύ ωραία:

                                https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html

                                Το ζουμί είναι αυτό :

                                Αυτό το σχεδιαστικό ελάττωμα στους κινητήρες 1.2 TCe και DIG-T αφορά κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 11 Μαΐου 2016 και όχι μέχρι τις 20 Ιουλίου 2016, όπως έγραψαν κάποιοι. Πράγματι, η τελευταία ημερομηνία αντιστοιχεί στο τέλος της παραγωγής του κινητήρα, ενώ η πρώτη είναι η ημερομηνία κατά την οποία έγιναν οι τροποποιήσεις στο εργοστάσιο (η λύση Actis 10575 είναι αρκετά σαφής). Κατά συνέπεια, το ελάττωμα αυτό είναι γνωστό στις μάρκες της Renault-Nissan Alliance. Ήδη από το 2014, οι τεχνικές υπηρεσίες ανέφεραν αύξηση του αριθμού των περιπτώσεων, σημειώνοντας ότι από το φαινόμενο αυτό επηρεάζονται κυρίως οχήματα που κινούνται στην πόλη ή στο δρόμο με χαμηλές ταχύτητες και με συχνές αλλαγές στροφών. Ο όμιλος Renault δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι το 2016, ο κινητήρας 1.2 PureTech της PSA είχε επίσης την τάση να τρώει λάδι και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 ήταν θύμα του φαινομένου της αυτοανάφλεξης.

                                (μετάφραση από https://www.deepl.com/en/translator)

                                Η λύση Actis 10575 αναφέρει τα εξής:

                                Λύση APV:
                                Διορθώστε τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα χρησιμοποιώντας το λάδι που συνιστά ο κατασκευαστής και επαναπρογραμματίστε τον υπολογιστή ψεκασμού χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο CLIP που είναι συνδεδεμένο στο Renault.Net

                                Evolution Serie:
                                Βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας το αργότερο από τις 11/05/2016

                                Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού όμως διαβάζω πως θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αλλιώς δεν προσφέρει τίποτα:

                                Η "λύση" που τελικά αναπτύχθηκε είναι ένας επαναπρογραμματισμός της ECU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), ο οποίος υποτίθεται ότι θα ανακούφιζε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού. Δυστυχώς, αυτός ο επαναπρογραμματισμός φαίνεται να είναι αναποτελεσματικός, επειδή συνήθως εφαρμόζεται πολύ αργά, αφού έχουν ήδη ανακαλυφθεί τα συμπτώματα και ο κινητήρας έχει ήδη υποστεί ζημιά. Αυτός ο επαναπρογραμματισμός έχει επίσης ως αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται αραίωση του καυσίμου στο λάδι...

                                (το παραπάνω από το https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html που έχω δώσει και στο πιο πάνω μήνυμά μου)

                                Μελετώντας τις βάσεις δεδομένων, που παρέθεσα παραπάνω και οι οποίες συγκεντρώνουν μοντέλα, VIN, κινητήρες, κτλ, μέτρησα μόνο 8 περιπτώσεις με Renault Megane IV 1.2TCe 100 HP. Αυτό είναι κάπως ενθαρρυντικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και γενικότερα όσων μοντέλων φορούν το συγκεκριμένο κινητήρα των 100HP (αυτό που έκλεισα έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 28/12/2016).

                                Δυστυχώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σειρές VIN για κατόχους Renault και Dacia που φορούν τον H5FT. Μόνο από τη Nissan έχουν διαρρεύσει αυτά τα στοιχεία. Για το μελλοντικό αναγνώστη παραθέτω:

                                The engines concerned

                                DACIA:
                                1.2 TCe 115 and 125 hp (Duster I, Lodgy and Dokker)

                                NISSAN:
                                1.2 DIG-T 115 hp (Juke, Pulsar and Qashqai II): Juke with chassis number SJNEF15U700001 to 7210197, Qashqai (SJNEJ11U1000001 to 1572966) and Pulsar (VSKDC13U0000001 to 00665235)

                                RENAULT:
                                1.2 TCe 100, 115, 120 and 130 hp (Clio IV, Captur, Mégane III/IV, Scénic III, Kangoo II and Kadjar)

                                Ελπίζω να βοήθησα 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • C
                                  captain92 last edited by

                                  Γεια σας ηθελα να ρωτισω αν γνωριζει καποιος αγορασα κ εγω το pulsar 2016 και μου κανει εντυπωση ο συμπλεκτης του πριν την τερματιση του για να ακαξω ταχυτητα νιοθω ενα γρεζι στο ποδι μου ειναι φυσιολογικο?

                                  Κ T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • Κ
                                    Κώστας-1958 @captain92 last edited by

                                    @captain92 said in Nissan Pulsar:

                                    Γεια σας ηθελα να ρωτισω αν γνωριζει καποιος αγορασα κ εγω το pulsar 2016 και μου κανει εντυπωση ο συμπλεκτης του πριν την τερματιση του για να ακαξω ταχυτητα νιοθω ενα γρεζι στο ποδι μου ειναι φυσιολογικο?

                                    Μάλλον είχε το ιδιο πρόβλημα του γιού μου, επίσης του 2016 μοντέλο το acenta στα 97.600 χιλ. άλαξαν ιμάντα και βολάν στον Κυριακούδη έγινε αλλο αυτοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      than123 @captain92 last edited by

                                      @captain92 said in Nissan Pulsar:

                                      Γεια σας ηθελα να ρωτισω αν γνωριζει καποιος αγορασα κ εγω το pulsar 2016 και μου κανει εντυπωση ο συμπλεκτης του πριν την τερματιση του για να ακαξω ταχυτητα νιοθω ενα γρεζι στο ποδι μου ειναι φυσιολογικο?

                                      Οχι. Δεν εναι φυσιολογικο. Μηπως υπαρχει κατι στο πενταλ που σου δινει αυτη την εντυπωση;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stelios tsihlas last edited by

                                        Καλησπέρα παλικάρια να κάνω μια ερώτηση επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο μπορεί να μου πει κάποιος που ξέρει που "πονάνε" αυτά τα αυτοκίνητα αν βγάζουν κάποια συγκεκριμένα προβλήματα γιατί έχω δει 2-3 στο car.gr αλλά είμαι αρκετά σκεπτικός
                                        Επίσης άμα κάποιος ξέρει περίπου πόσο βελτίωση σηκώνουν τα συγκεκριμένα μοτέρ αν παίρνουν πρόγραμμα και εξάτμιση σε φυσιολογικές τιμές η αν δεν αξίζει
                                        Ευχαριστώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          accentwizard last edited by

                                          Ολα παιρνουν βελτιωση,προβληματα τιποτα ιδιαιτερο...
                                          Για τι μοτερ μιλαμε?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            petp3624 last edited by

                                            Καλημέρα σε όλους,
                                            δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί προηγούμενα, αλλά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τελευταία με το σύστημα εξαερισμού, όπου η κατεύθυνση του αέρα έχει «κολλήσει» στα πόδια και δεν αλλάζει. Η ροή μεταβάλλεται κανονικά. Γνωρίζει κανείς κάτι;
                                            Ευχαριστώ.

                                            georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 69 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr