Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 5
    • Groups 0

    grinderx

    @grinderx

    7
    Reputation
    1
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    grinderx Unfollow Follow

    Best posts made by grinderx

    • RE: RENAULT FORUM

      Συνέχεια:

      Αυτή η σελίδα τα έχει συγκεντρωμένα πολύ ωραία:

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html

      Το ζουμί είναι αυτό :

      Αυτό το σχεδιαστικό ελάττωμα στους κινητήρες 1.2 TCe και DIG-T αφορά κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 11 Μαΐου 2016 και όχι μέχρι τις 20 Ιουλίου 2016, όπως έγραψαν κάποιοι. Πράγματι, η τελευταία ημερομηνία αντιστοιχεί στο τέλος της παραγωγής του κινητήρα, ενώ η πρώτη είναι η ημερομηνία κατά την οποία έγιναν οι τροποποιήσεις στο εργοστάσιο (η λύση Actis 10575 είναι αρκετά σαφής). Κατά συνέπεια, το ελάττωμα αυτό είναι γνωστό στις μάρκες της Renault-Nissan Alliance. Ήδη από το 2014, οι τεχνικές υπηρεσίες ανέφεραν αύξηση του αριθμού των περιπτώσεων, σημειώνοντας ότι από το φαινόμενο αυτό επηρεάζονται κυρίως οχήματα που κινούνται στην πόλη ή στο δρόμο με χαμηλές ταχύτητες και με συχνές αλλαγές στροφών. Ο όμιλος Renault δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι το 2016, ο κινητήρας 1.2 PureTech της PSA είχε επίσης την τάση να τρώει λάδι και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 ήταν θύμα του φαινομένου της αυτοανάφλεξης.

      (μετάφραση από https://www.deepl.com/en/translator)

      Η λύση Actis 10575 αναφέρει τα εξής:

      Λύση APV:
      Διορθώστε τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα χρησιμοποιώντας το λάδι που συνιστά ο κατασκευαστής και επαναπρογραμματίστε τον υπολογιστή ψεκασμού χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο CLIP που είναι συνδεδεμένο στο Renault.Net

      Evolution Serie:
      Βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας το αργότερο από τις 11/05/2016

      Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού όμως διαβάζω πως θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αλλιώς δεν προσφέρει τίποτα:

      Η "λύση" που τελικά αναπτύχθηκε είναι ένας επαναπρογραμματισμός της ECU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), ο οποίος υποτίθεται ότι θα ανακούφιζε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού. Δυστυχώς, αυτός ο επαναπρογραμματισμός φαίνεται να είναι αναποτελεσματικός, επειδή συνήθως εφαρμόζεται πολύ αργά, αφού έχουν ήδη ανακαλυφθεί τα συμπτώματα και ο κινητήρας έχει ήδη υποστεί ζημιά. Αυτός ο επαναπρογραμματισμός έχει επίσης ως αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται αραίωση του καυσίμου στο λάδι...

      (το παραπάνω από το https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html που έχω δώσει και στο πιο πάνω μήνυμά μου)

      Μελετώντας τις βάσεις δεδομένων, που παρέθεσα παραπάνω και οι οποίες συγκεντρώνουν μοντέλα, VIN, κινητήρες, κτλ, μέτρησα μόνο 8 περιπτώσεις με Renault Megane IV 1.2TCe 100 HP. Αυτό είναι κάπως ενθαρρυντικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και γενικότερα όσων μοντέλων φορούν το συγκεκριμένο κινητήρα των 100HP (αυτό που έκλεισα έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 28/12/2016).

      Δυστυχώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σειρές VIN για κατόχους Renault και Dacia που φορούν τον H5FT. Μόνο από τη Nissan έχουν διαρρεύσει αυτά τα στοιχεία. Για το μελλοντικό αναγνώστη παραθέτω:

      The engines concerned

      DACIA:
      1.2 TCe 115 and 125 hp (Duster I, Lodgy and Dokker)

      NISSAN:
      1.2 DIG-T 115 hp (Juke, Pulsar and Qashqai II): Juke with chassis number SJNEF15U700001 to 7210197, Qashqai (SJNEJ11U1000001 to 1572966) and Pulsar (VSKDC13U0000001 to 00665235)

      RENAULT:
      1.2 TCe 100, 115, 120 and 130 hp (Clio IV, Captur, Mégane III/IV, Scénic III, Kangoo II and Kadjar)

      Ελπίζω να βοήθησα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: Nissan Pulsar

      Συνέχεια:

      Αυτή η σελίδα τα έχει συγκεντρωμένα πολύ ωραία:

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html

      Το ζουμί είναι αυτό :

      Αυτό το σχεδιαστικό ελάττωμα στους κινητήρες 1.2 TCe και DIG-T αφορά κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 11 Μαΐου 2016 και όχι μέχρι τις 20 Ιουλίου 2016, όπως έγραψαν κάποιοι. Πράγματι, η τελευταία ημερομηνία αντιστοιχεί στο τέλος της παραγωγής του κινητήρα, ενώ η πρώτη είναι η ημερομηνία κατά την οποία έγιναν οι τροποποιήσεις στο εργοστάσιο (η λύση Actis 10575 είναι αρκετά σαφής). Κατά συνέπεια, το ελάττωμα αυτό είναι γνωστό στις μάρκες της Renault-Nissan Alliance. Ήδη από το 2014, οι τεχνικές υπηρεσίες ανέφεραν αύξηση του αριθμού των περιπτώσεων, σημειώνοντας ότι από το φαινόμενο αυτό επηρεάζονται κυρίως οχήματα που κινούνται στην πόλη ή στο δρόμο με χαμηλές ταχύτητες και με συχνές αλλαγές στροφών. Ο όμιλος Renault δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι το 2016, ο κινητήρας 1.2 PureTech της PSA είχε επίσης την τάση να τρώει λάδι και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 ήταν θύμα του φαινομένου της αυτοανάφλεξης.

      (μετάφραση από https://www.deepl.com/en/translator)

      Η λύση Actis 10575 αναφέρει τα εξής:

      Λύση APV:
      Διορθώστε τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα χρησιμοποιώντας το λάδι που συνιστά ο κατασκευαστής και επαναπρογραμματίστε τον υπολογιστή ψεκασμού χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο CLIP που είναι συνδεδεμένο στο Renault.Net

      Evolution Serie:
      Βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας το αργότερο από τις 11/05/2016

      Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού όμως διαβάζω πως θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αλλιώς δεν προσφέρει τίποτα:

      Η "λύση" που τελικά αναπτύχθηκε είναι ένας επαναπρογραμματισμός της ECU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), ο οποίος υποτίθεται ότι θα ανακούφιζε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού. Δυστυχώς, αυτός ο επαναπρογραμματισμός φαίνεται να είναι αναποτελεσματικός, επειδή συνήθως εφαρμόζεται πολύ αργά, αφού έχουν ήδη ανακαλυφθεί τα συμπτώματα και ο κινητήρας έχει ήδη υποστεί ζημιά. Αυτός ο επαναπρογραμματισμός έχει επίσης ως αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται αραίωση του καυσίμου στο λάδι...

      (το παραπάνω από το https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html που έχω δώσει και στο πιο πάνω μήνυμά μου)

      Μελετώντας τις βάσεις δεδομένων, που παρέθεσα παραπάνω και οι οποίες συγκεντρώνουν μοντέλα, VIN, κινητήρες, κτλ, μέτρησα μόνο 8 περιπτώσεις με Renault Megane IV 1.2TCe 100 HP. Αυτό είναι κάπως ενθαρρυντικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και γενικότερα όσων μοντέλων φορούν το συγκεκριμένο κινητήρα των 100HP (αυτό που έκλεισα έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 28/12/2016).

      Δυστυχώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σειρές VIN για κατόχους Renault και Dacia που φορούν τον H5FT. Μόνο από τη Nissan έχουν διαρρεύσει αυτά τα στοιχεία. Για το μελλοντικό αναγνώστη παραθέτω:

      The engines concerned

      DACIA:
      1.2 TCe 115 and 125 hp (Duster I, Lodgy and Dokker)

      NISSAN:
      1.2 DIG-T 115 hp (Juke, Pulsar and Qashqai II): Juke with chassis number SJNEF15U700001 to 7210197, Qashqai (SJNEJ11U1000001 to 1572966) and Pulsar (VSKDC13U0000001 to 00665235)

      RENAULT:
      1.2 TCe 100, 115, 120 and 130 hp (Clio IV, Captur, Mégane III/IV, Scénic III, Kangoo II and Kadjar)

      Ελπίζω να βοήθησα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      Αν δε μπορείτε να εγγραφείτε στο Greek Renault Club forum, παραθέτω εδώ:

      Το έχω ψάξει πάρα πολύ, βασικά όσο δεν πάει! Τί να πω. Μακάρι να πάει καλά με το Megane που έκλεισα. Δεν έβρισκα τίποτα καλύτερο που να με ψήνει (από πολλές απόψεις και μη τεχνικές, πχ πωλητής, κτλ) στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω. Επίσης πετρέλαιο δεν ήθελα (δε γράφω τόσα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση), ενώ και για διάφορους λόγους ήταν κάπως ψιλο-επείγουσα η αγορά (ναι, βλακεία, αλλά it is what it is που λένε και οι Άγγλοι. μια άλλη επιλογή ήταν ένα Toyota Auris 1.3 του 2013).

      Όσον αφορά τις διορθωτικές κινήσεις, αυτό που ξέρω είναι πως έχουν κάνει κάποιο update στο firmware του εγκεφάλου, που δε φαίνεται να διορθώνει όμως εντελώς το πρόβλημα (συν ότι μάλλον έχει επίπτωση στις εκπομπές καυσαερίων). Επίσης οι περισσότερες αναφορές φαίνεται να έρχονται από Γαλλία κατά κύριο λόγο, Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία κατά δεύτερο (από Γερμανία δε φαίνεται να έχει ακουστεί κάτι). Το καλό είναι πως οι περιπτώσεις με πρόβλημα στους H5FT με τους 100 HP είναι ελάχιστες, σε αντίθεση με αυτούς των 115, 125 και 130 HP.

      Εδώ ένας χάρτης που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις:

      https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1qNkpCl3n6r4orzmaNFCGb3Py8YR2jQEW&ll=47.78258826336403%2C3.0920375258507384&z=5

      Κι εδώ βάσεις δεδομένων όπου έχουν συλλεχθεί διάφορα στοιχεία (VIN, μοντέλο, κινητήρας, χιλιόμετρα όπου εμφανίστηκε το πρόβλημα, κτλ):

      https://www.rsl.si/tezave-z-motorjem-1-2-tce/
      https://casse-moteur-renault.weebly.com/cas_litiges_plaintes.html

      Εδώ έγγραφα σχετικά με το θέμα που έχουν διαρρεύσει από Nissan:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html

      Facebook groups:

      Γαλλικό: https://www.facebook.com/groups/365306860735230/
      Βρετανικό: https://www.facebook.com/groups/enginefailuresnissanrenault/

      Απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει ήδη μια απόφαση κατά της Renault:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/accueil/renault-condamne

      Γενικότερα το τελευταίο site έχει μαζέψει πολλή πληροφορία.

      Αν κάποιος στην Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα ας μας αναφέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: Nissan Pulsar

      Αν δε μπορείτε να εγγραφείτε στο Qashqai forum, παραθέτω εδώ:

      Το έχω ψάξει πάρα πολύ, βασικά όσο δεν πάει! Τί να πω. Μακάρι να πάει καλά με το Megane που έκλεισα. Δεν έβρισκα τίποτα καλύτερο που να με ψήνει (από πολλές απόψεις και μη τεχνικές, πχ πωλητής, κτλ) στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω. Επίσης πετρέλαιο δεν ήθελα (δε γράφω τόσα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση), ενώ και για διάφορους λόγους ήταν κάπως ψιλο-επείγουσα η αγορά (ναι, βλακεία, αλλά it is what it is που λένε και οι Άγγλοι. μια άλλη επιλογή ήταν ένα Toyota Auris 1.3 του 2013).

      Όσον αφορά τις διορθωτικές κινήσεις, αυτό που ξέρω είναι πως έχουν κάνει κάποιο update στο firmware του εγκεφάλου, που δε φαίνεται να διορθώνει όμως εντελώς το πρόβλημα (συν ότι μάλλον έχει επίπτωση στις εκπομπές καυσαερίων). Επίσης οι περισσότερες αναφορές φαίνεται να έρχονται από Γαλλία κατά κύριο λόγο, Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία κατά δεύτερο (από Γερμανία δε φαίνεται να έχει ακουστεί κάτι). Το καλό είναι πως οι περιπτώσεις με πρόβλημα στους H5FT με τους 100 HP είναι ελάχιστες, σε αντίθεση με αυτούς των 115, 125 και 130 HP.

      Εδώ ένας χάρτης που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις:

      https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1qNkpCl3n6r4orzmaNFCGb3Py8YR2jQEW&ll=47.78258826336403%2C3.0920375258507384&z=5

      Κι εδώ βάσεις δεδομένων όπου έχουν συλλεχθεί διάφορα στοιχεία (VIN, μοντέλο, κινητήρας, χιλιόμετρα όπου εμφανίστηκε το πρόβλημα, κτλ):

      https://www.rsl.si/tezave-z-motorjem-1-2-tce/
      https://casse-moteur-renault.weebly.com/cas_litiges_plaintes.html

      Εδώ έγγραφα σχετικά με το θέμα που έχουν διαρρεύσει από Nissan:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html

      Facebook groups:

      Γαλλικό: https://www.facebook.com/groups/365306860735230/
      Βρετανικό: https://www.facebook.com/groups/enginefailuresnissanrenault/

      Απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει ήδη μια απόφαση κατά της Renault:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/accueil/renault-condamne

      Γενικότερα το τελευταίο site έχει μαζέψει πολλή πληροφορία.

      Αν κάποιος στην Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα ας μας αναφέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      @aposkieros4 said in RENAULT FORUM:

      Megane 4 1,2 tce 130ps 50.000+χλμ έως τώρα. Κανένα θέμα με τον κινητήρα. Στο συνεργείο που ρώτησα αφορούσ εκυρίως την προηγούμενη γενιά.

      Μια χαρά. Ποιας χρονιάς είναι το Megane 4 σου; Αυτό που έκλεισα είναι κατασκευασμένο το 10/2016 και είναι με τον 1.2 TCe των 100 HP.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx

    Latest posts made by grinderx

    • RE: RENAULT FORUM

      @aposkieros4 said in RENAULT FORUM:

      2018 το δικό μου.

      Λογικά είσαι ΟΚ 👍

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      @aposkieros4 said in RENAULT FORUM:

      Megane 4 1,2 tce 130ps 50.000+χλμ έως τώρα. Κανένα θέμα με τον κινητήρα. Στο συνεργείο που ρώτησα αφορούσ εκυρίως την προηγούμενη γενιά.

      Μια χαρά. Ποιας χρονιάς είναι το Megane 4 σου; Αυτό που έκλεισα είναι κατασκευασμένο το 10/2016 και είναι με τον 1.2 TCe των 100 HP.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      Συνέχεια:

      Αυτή η σελίδα τα έχει συγκεντρωμένα πολύ ωραία:

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html

      Το ζουμί είναι αυτό :

      Αυτό το σχεδιαστικό ελάττωμα στους κινητήρες 1.2 TCe και DIG-T αφορά κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 11 Μαΐου 2016 και όχι μέχρι τις 20 Ιουλίου 2016, όπως έγραψαν κάποιοι. Πράγματι, η τελευταία ημερομηνία αντιστοιχεί στο τέλος της παραγωγής του κινητήρα, ενώ η πρώτη είναι η ημερομηνία κατά την οποία έγιναν οι τροποποιήσεις στο εργοστάσιο (η λύση Actis 10575 είναι αρκετά σαφής). Κατά συνέπεια, το ελάττωμα αυτό είναι γνωστό στις μάρκες της Renault-Nissan Alliance. Ήδη από το 2014, οι τεχνικές υπηρεσίες ανέφεραν αύξηση του αριθμού των περιπτώσεων, σημειώνοντας ότι από το φαινόμενο αυτό επηρεάζονται κυρίως οχήματα που κινούνται στην πόλη ή στο δρόμο με χαμηλές ταχύτητες και με συχνές αλλαγές στροφών. Ο όμιλος Renault δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι το 2016, ο κινητήρας 1.2 PureTech της PSA είχε επίσης την τάση να τρώει λάδι και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 ήταν θύμα του φαινομένου της αυτοανάφλεξης.

      (μετάφραση από https://www.deepl.com/en/translator)

      Η λύση Actis 10575 αναφέρει τα εξής:

      Λύση APV:
      Διορθώστε τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα χρησιμοποιώντας το λάδι που συνιστά ο κατασκευαστής και επαναπρογραμματίστε τον υπολογιστή ψεκασμού χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο CLIP που είναι συνδεδεμένο στο Renault.Net

      Evolution Serie:
      Βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας το αργότερο από τις 11/05/2016

      Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού όμως διαβάζω πως θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αλλιώς δεν προσφέρει τίποτα:

      Η "λύση" που τελικά αναπτύχθηκε είναι ένας επαναπρογραμματισμός της ECU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), ο οποίος υποτίθεται ότι θα ανακούφιζε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού. Δυστυχώς, αυτός ο επαναπρογραμματισμός φαίνεται να είναι αναποτελεσματικός, επειδή συνήθως εφαρμόζεται πολύ αργά, αφού έχουν ήδη ανακαλυφθεί τα συμπτώματα και ο κινητήρας έχει ήδη υποστεί ζημιά. Αυτός ο επαναπρογραμματισμός έχει επίσης ως αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται αραίωση του καυσίμου στο λάδι...

      (το παραπάνω από το https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html που έχω δώσει και στο πιο πάνω μήνυμά μου)

      Μελετώντας τις βάσεις δεδομένων, που παρέθεσα παραπάνω και οι οποίες συγκεντρώνουν μοντέλα, VIN, κινητήρες, κτλ, μέτρησα μόνο 8 περιπτώσεις με Renault Megane IV 1.2TCe 100 HP. Αυτό είναι κάπως ενθαρρυντικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και γενικότερα όσων μοντέλων φορούν το συγκεκριμένο κινητήρα των 100HP (αυτό που έκλεισα έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 28/12/2016).

      Δυστυχώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σειρές VIN για κατόχους Renault και Dacia που φορούν τον H5FT. Μόνο από τη Nissan έχουν διαρρεύσει αυτά τα στοιχεία. Για το μελλοντικό αναγνώστη παραθέτω:

      The engines concerned

      DACIA:
      1.2 TCe 115 and 125 hp (Duster I, Lodgy and Dokker)

      NISSAN:
      1.2 DIG-T 115 hp (Juke, Pulsar and Qashqai II): Juke with chassis number SJNEF15U700001 to 7210197, Qashqai (SJNEJ11U1000001 to 1572966) and Pulsar (VSKDC13U0000001 to 00665235)

      RENAULT:
      1.2 TCe 100, 115, 120 and 130 hp (Clio IV, Captur, Mégane III/IV, Scénic III, Kangoo II and Kadjar)

      Ελπίζω να βοήθησα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: Nissan Pulsar

      Συνέχεια:

      Αυτή η σελίδα τα έχει συγκεντρωμένα πολύ ωραία:

      https://www.largus.fr/actualite-automobile/consommation-dhuile-nissanrenault-12-tce-creation-dun-collectif-9704390.html

      Το ζουμί είναι αυτό :

      Αυτό το σχεδιαστικό ελάττωμα στους κινητήρες 1.2 TCe και DIG-T αφορά κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 11 Μαΐου 2016 και όχι μέχρι τις 20 Ιουλίου 2016, όπως έγραψαν κάποιοι. Πράγματι, η τελευταία ημερομηνία αντιστοιχεί στο τέλος της παραγωγής του κινητήρα, ενώ η πρώτη είναι η ημερομηνία κατά την οποία έγιναν οι τροποποιήσεις στο εργοστάσιο (η λύση Actis 10575 είναι αρκετά σαφής). Κατά συνέπεια, το ελάττωμα αυτό είναι γνωστό στις μάρκες της Renault-Nissan Alliance. Ήδη από το 2014, οι τεχνικές υπηρεσίες ανέφεραν αύξηση του αριθμού των περιπτώσεων, σημειώνοντας ότι από το φαινόμενο αυτό επηρεάζονται κυρίως οχήματα που κινούνται στην πόλη ή στο δρόμο με χαμηλές ταχύτητες και με συχνές αλλαγές στροφών. Ο όμιλος Renault δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι το 2016, ο κινητήρας 1.2 PureTech της PSA είχε επίσης την τάση να τρώει λάδι και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 ήταν θύμα του φαινομένου της αυτοανάφλεξης.

      (μετάφραση από https://www.deepl.com/en/translator)

      Η λύση Actis 10575 αναφέρει τα εξής:

      Λύση APV:
      Διορθώστε τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα χρησιμοποιώντας το λάδι που συνιστά ο κατασκευαστής και επαναπρογραμματίστε τον υπολογιστή ψεκασμού χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο CLIP που είναι συνδεδεμένο στο Renault.Net

      Evolution Serie:
      Βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας το αργότερο από τις 11/05/2016

      Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού όμως διαβάζω πως θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αλλιώς δεν προσφέρει τίποτα:

      Η "λύση" που τελικά αναπτύχθηκε είναι ένας επαναπρογραμματισμός της ECU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), ο οποίος υποτίθεται ότι θα ανακούφιζε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού. Δυστυχώς, αυτός ο επαναπρογραμματισμός φαίνεται να είναι αναποτελεσματικός, επειδή συνήθως εφαρμόζεται πολύ αργά, αφού έχουν ήδη ανακαλυφθεί τα συμπτώματα και ο κινητήρας έχει ήδη υποστεί ζημιά. Αυτός ο επαναπρογραμματισμός έχει επίσης ως αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται αραίωση του καυσίμου στο λάδι...

      (το παραπάνω από το https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html που έχω δώσει και στο πιο πάνω μήνυμά μου)

      Μελετώντας τις βάσεις δεδομένων, που παρέθεσα παραπάνω και οι οποίες συγκεντρώνουν μοντέλα, VIN, κινητήρες, κτλ, μέτρησα μόνο 8 περιπτώσεις με Renault Megane IV 1.2TCe 100 HP. Αυτό είναι κάπως ενθαρρυντικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και γενικότερα όσων μοντέλων φορούν το συγκεκριμένο κινητήρα των 100HP (αυτό που έκλεισα έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 28/12/2016).

      Δυστυχώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σειρές VIN για κατόχους Renault και Dacia που φορούν τον H5FT. Μόνο από τη Nissan έχουν διαρρεύσει αυτά τα στοιχεία. Για το μελλοντικό αναγνώστη παραθέτω:

      The engines concerned

      DACIA:
      1.2 TCe 115 and 125 hp (Duster I, Lodgy and Dokker)

      NISSAN:
      1.2 DIG-T 115 hp (Juke, Pulsar and Qashqai II): Juke with chassis number SJNEF15U700001 to 7210197, Qashqai (SJNEJ11U1000001 to 1572966) and Pulsar (VSKDC13U0000001 to 00665235)

      RENAULT:
      1.2 TCe 100, 115, 120 and 130 hp (Clio IV, Captur, Mégane III/IV, Scénic III, Kangoo II and Kadjar)

      Ελπίζω να βοήθησα 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      Αν δε μπορείτε να εγγραφείτε στο Greek Renault Club forum, παραθέτω εδώ:

      Το έχω ψάξει πάρα πολύ, βασικά όσο δεν πάει! Τί να πω. Μακάρι να πάει καλά με το Megane που έκλεισα. Δεν έβρισκα τίποτα καλύτερο που να με ψήνει (από πολλές απόψεις και μη τεχνικές, πχ πωλητής, κτλ) στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω. Επίσης πετρέλαιο δεν ήθελα (δε γράφω τόσα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση), ενώ και για διάφορους λόγους ήταν κάπως ψιλο-επείγουσα η αγορά (ναι, βλακεία, αλλά it is what it is που λένε και οι Άγγλοι. μια άλλη επιλογή ήταν ένα Toyota Auris 1.3 του 2013).

      Όσον αφορά τις διορθωτικές κινήσεις, αυτό που ξέρω είναι πως έχουν κάνει κάποιο update στο firmware του εγκεφάλου, που δε φαίνεται να διορθώνει όμως εντελώς το πρόβλημα (συν ότι μάλλον έχει επίπτωση στις εκπομπές καυσαερίων). Επίσης οι περισσότερες αναφορές φαίνεται να έρχονται από Γαλλία κατά κύριο λόγο, Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία κατά δεύτερο (από Γερμανία δε φαίνεται να έχει ακουστεί κάτι). Το καλό είναι πως οι περιπτώσεις με πρόβλημα στους H5FT με τους 100 HP είναι ελάχιστες, σε αντίθεση με αυτούς των 115, 125 και 130 HP.

      Εδώ ένας χάρτης που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις:

      https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1qNkpCl3n6r4orzmaNFCGb3Py8YR2jQEW&ll=47.78258826336403%2C3.0920375258507384&z=5

      Κι εδώ βάσεις δεδομένων όπου έχουν συλλεχθεί διάφορα στοιχεία (VIN, μοντέλο, κινητήρας, χιλιόμετρα όπου εμφανίστηκε το πρόβλημα, κτλ):

      https://www.rsl.si/tezave-z-motorjem-1-2-tce/
      https://casse-moteur-renault.weebly.com/cas_litiges_plaintes.html

      Εδώ έγγραφα σχετικά με το θέμα που έχουν διαρρεύσει από Nissan:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html

      Facebook groups:

      Γαλλικό: https://www.facebook.com/groups/365306860735230/
      Βρετανικό: https://www.facebook.com/groups/enginefailuresnissanrenault/

      Απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει ήδη μια απόφαση κατά της Renault:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/accueil/renault-condamne

      Γενικότερα το τελευταίο site έχει μαζέψει πολλή πληροφορία.

      Αν κάποιος στην Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα ας μας αναφέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: Nissan Pulsar

      Αν δε μπορείτε να εγγραφείτε στο Qashqai forum, παραθέτω εδώ:

      Το έχω ψάξει πάρα πολύ, βασικά όσο δεν πάει! Τί να πω. Μακάρι να πάει καλά με το Megane που έκλεισα. Δεν έβρισκα τίποτα καλύτερο που να με ψήνει (από πολλές απόψεις και μη τεχνικές, πχ πωλητής, κτλ) στα λεφτά που μπορώ να διαθέσω. Επίσης πετρέλαιο δεν ήθελα (δε γράφω τόσα χιλιόμετρα σε ετήσια βάση), ενώ και για διάφορους λόγους ήταν κάπως ψιλο-επείγουσα η αγορά (ναι, βλακεία, αλλά it is what it is που λένε και οι Άγγλοι. μια άλλη επιλογή ήταν ένα Toyota Auris 1.3 του 2013).

      Όσον αφορά τις διορθωτικές κινήσεις, αυτό που ξέρω είναι πως έχουν κάνει κάποιο update στο firmware του εγκεφάλου, που δε φαίνεται να διορθώνει όμως εντελώς το πρόβλημα (συν ότι μάλλον έχει επίπτωση στις εκπομπές καυσαερίων). Επίσης οι περισσότερες αναφορές φαίνεται να έρχονται από Γαλλία κατά κύριο λόγο, Βρετανία, Ισπανία, Πορτογαλία κατά δεύτερο (από Γερμανία δε φαίνεται να έχει ακουστεί κάτι). Το καλό είναι πως οι περιπτώσεις με πρόβλημα στους H5FT με τους 100 HP είναι ελάχιστες, σε αντίθεση με αυτούς των 115, 125 και 130 HP.

      Εδώ ένας χάρτης που έχουν σημειωθεί αρκετές περιπτώσεις:

      https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1qNkpCl3n6r4orzmaNFCGb3Py8YR2jQEW&ll=47.78258826336403%2C3.0920375258507384&z=5

      Κι εδώ βάσεις δεδομένων όπου έχουν συλλεχθεί διάφορα στοιχεία (VIN, μοντέλο, κινητήρας, χιλιόμετρα όπου εμφανίστηκε το πρόβλημα, κτλ):

      https://www.rsl.si/tezave-z-motorjem-1-2-tce/
      https://casse-moteur-renault.weebly.com/cas_litiges_plaintes.html

      Εδώ έγγραφα σχετικά με το θέμα που έχουν διαρρεύσει από Nissan:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html

      Facebook groups:

      Γαλλικό: https://www.facebook.com/groups/365306860735230/
      Βρετανικό: https://www.facebook.com/groups/enginefailuresnissanrenault/

      Απ' ότι φαίνεται. Υπάρχει ήδη μια απόφαση κατά της Renault:

      https://casse-moteur-renault.weebly.com/accueil/renault-condamne

      Γενικότερα το τελευταίο site έχει μαζέψει πολλή πληροφορία.

      Αν κάποιος στην Ελλάδα έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα ας μας αναφέρει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: Nissan Pulsar

      @axel12p said in Nissan Pulsar:

      Για τον 1.2lt βενζίνης, είχα πέσει παλιότερα στο παρακάτω άρθρο

      https://www.theguardian.com/money/2017/jan/28/nissan-qashqai-engine-failure-mechanical-oil-problems

      Some buyers of the 1.2 litre turbo models allege that the vehicles are being forced off the road by mechanical and oil problems

      Επίσης, σε όσα συγκριτικά έχω δει, καίει παραπάνω σε σχέση με ανταγωνιστικούς κινητήρες (Ford, VW, κλπ) ίδιας φιλοσοφίας και απόδοσης.

      Σχετικά με αυτό το πρόβλημα οι ενδιαφερόμενοι ας δουν αυτά:

      https://qashqaiforum.gr/thread/96/1-2-dig?page=3&scrollTo=26736
      https://qashqaiforum.gr/thread/96/1-2-dig?page=3&scrollTo=26737
      https://qashqaiforum.gr/thread/96/1-2-dig?page=3&scrollTo=26738

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      @grinderx said in RENAULT FORUM:

      Καλησπέρα! Έχει κανείς άποψη (ή ακόμα καλύτερα εμπειρία) με αυτό εδώ:

      https://plugavel.com/6958/car/defective-renault-engines-is-your-car-affected/

      Με ενδιαφέρει η αγορά μεταχειρισμένου Renault Megane (ή Nissan Pulsar που επίσης φοράνε αυτόν τον κινητήρα). Σας ευχαριστώ.

      Σχετικά με αυτό το πρόβλημα οι ενδιαφερόμενοι ας δουν αυτά:

      https://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=10725.msg672931#msg672931
      https://www.greekrenaultclub.gr/forum/index.php?topic=10725.msg672934#msg672934

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: RENAULT FORUM

      Καλησπέρα! Έχει κανείς άποψη (ή ακόμα καλύτερα εμπειρία) με αυτό εδώ:

      https://plugavel.com/6958/car/defective-renault-engines-is-your-car-affected/

      Με ενδιαφέρει η αγορά μεταχειρισμένου Renault Megane (ή Nissan Pulsar που επίσης φοράνε αυτόν τον κινητήρα). Σας ευχαριστώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • RE: Nissan Pulsar

      @axel12p said in Nissan Pulsar:

      Για τον 1.2lt βενζίνης, είχα πέσει παλιότερα στο παρακάτω άρθρο

      https://www.theguardian.com/money/2017/jan/28/nissan-qashqai-engine-failure-mechanical-oil-problems

      Some buyers of the 1.2 litre turbo models allege that the vehicles are being forced off the road by mechanical and oil problems

      Επίσης, σε όσα συγκριτικά έχω δει, καίει παραπάνω σε σχέση με ανταγωνιστικούς κινητήρες (Ford, VW, κλπ) ίδιας φιλοσοφίας και απόδοσης.

      Καλημέρα/καλησπέρα. Με ενδιαφέρει κι εμένα το Nissan Pulsar στην έκδοση με τον 1.2 κινητήρα βενζίνης (μεταχειρισμένο φυσικά). Με προβληματίζουν όμως τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί. Όσοι έχουν το Pulsar με το συγκεκριμένο κινητήρα μπορούν να μοιραστούν εμπειρίες;; Το αυτοκίνητο είναι αυτό:

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325086245-nissan-pulsar

      (Κάπως λίγα δεν είναι τα χιλιόμετρα που αναφέρουν για την ηλικία του;)

      Κάτι που με προβληματίζει είναι η ύπαρξη τούρμπο σε τόσο μικρό κινητήρα και κατά πόσο επηρεάζει την αξιοπιστία, το κόστος των σέρβις, κτλ (δεν είχα ποτέ αυτοκίνητο με τούρμπο). Ξέχωρα από αυτό ο 1.2 έχει καδένα χρονισμού σωστά;

      Ευχαριστώ για τις όποιες απαντήσεις 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      grinderx
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr