Συνέχεια:
Αυτή η σελίδα τα έχει συγκεντρωμένα πολύ ωραία:
Το ζουμί είναι αυτό :
Αυτό το σχεδιαστικό ελάττωμα στους κινητήρες 1.2 TCe και DIG-T αφορά κινητήρες που κατασκευάστηκαν μέχρι τις 11 Μαΐου 2016 και όχι μέχρι τις 20 Ιουλίου 2016, όπως έγραψαν κάποιοι. Πράγματι, η τελευταία ημερομηνία αντιστοιχεί στο τέλος της παραγωγής του κινητήρα, ενώ η πρώτη είναι η ημερομηνία κατά την οποία έγιναν οι τροποποιήσεις στο εργοστάσιο (η λύση Actis 10575 είναι αρκετά σαφής). Κατά συνέπεια, το ελάττωμα αυτό είναι γνωστό στις μάρκες της Renault-Nissan Alliance. Ήδη από το 2014, οι τεχνικές υπηρεσίες ανέφεραν αύξηση του αριθμού των περιπτώσεων, σημειώνοντας ότι από το φαινόμενο αυτό επηρεάζονται κυρίως οχήματα που κινούνται στην πόλη ή στο δρόμο με χαμηλές ταχύτητες και με συχνές αλλαγές στροφών. Ο όμιλος Renault δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Μέχρι το 2016, ο κινητήρας 1.2 PureTech της PSA είχε επίσης την τάση να τρώει λάδι και μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018 ήταν θύμα του φαινομένου της αυτοανάφλεξης.
(μετάφραση από https://www.deepl.com/en/translator)
Η λύση Actis 10575 αναφέρει τα εξής:
Λύση APV:
Διορθώστε τη στάθμη του λαδιού του κινητήρα χρησιμοποιώντας το λάδι που συνιστά ο κατασκευαστής και επαναπρογραμματίστε τον υπολογιστή ψεκασμού χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό εργαλείο CLIP που είναι συνδεδεμένο στο Renault.Net
Evolution Serie:
Βελτίωση της παραγωγικής διαδικασίας το αργότερο από τις 11/05/2016
Όσον αφορά τον επαναπρογραμματισμό του ψεκασμού όμως διαβάζω πως θα πρέπει να γίνει έγκαιρα, αλλιώς δεν προσφέρει τίποτα:
Η "λύση" που τελικά αναπτύχθηκε είναι ένας επαναπρογραμματισμός της ECU (μονάδα ελέγχου κινητήρα), ο οποίος υποτίθεται ότι θα ανακούφιζε το πρόβλημα της κατανάλωσης λαδιού. Δυστυχώς, αυτός ο επαναπρογραμματισμός φαίνεται να είναι αναποτελεσματικός, επειδή συνήθως εφαρμόζεται πολύ αργά, αφού έχουν ήδη ανακαλυφθεί τα συμπτώματα και ο κινητήρας έχει ήδη υποστεί ζημιά. Αυτός ο επαναπρογραμματισμός έχει επίσης ως αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις να προκαλείται αραίωση του καυσίμου στο λάδι...
(το παραπάνω από το https://casse-moteur-renault.weebly.com/docs.html που έχω δώσει και στο πιο πάνω μήνυμά μου)
Μελετώντας τις βάσεις δεδομένων, που παρέθεσα παραπάνω και οι οποίες συγκεντρώνουν μοντέλα, VIN, κινητήρες, κτλ, μέτρησα μόνο 8 περιπτώσεις με Renault Megane IV 1.2TCe 100 HP. Αυτό είναι κάπως ενθαρρυντικό για τους κατόχους του συγκεκριμένου μοντέλου και γενικότερα όσων μοντέλων φορούν το συγκεκριμένο κινητήρα των 100HP (αυτό που έκλεισα έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας 28/12/2016).
Δυστυχώς δεν υπάρχουν συγκεκριμένες σειρές VIN για κατόχους Renault και Dacia που φορούν τον H5FT. Μόνο από τη Nissan έχουν διαρρεύσει αυτά τα στοιχεία. Για το μελλοντικό αναγνώστη παραθέτω:
The engines concerned
DACIA:
1.2 TCe 115 and 125 hp (Duster I, Lodgy and Dokker)
NISSAN:
1.2 DIG-T 115 hp (Juke, Pulsar and Qashqai II): Juke with chassis number SJNEF15U700001 to 7210197, Qashqai (SJNEJ11U1000001 to 1572966) and Pulsar (VSKDC13U0000001 to 00665235)
RENAULT:
1.2 TCe 100, 115, 120 and 130 hp (Clio IV, Captur, Mégane III/IV, Scénic III, Kangoo II and Kadjar)
Ελπίζω να βοήθησα