-
Κάνεις μεγάλο λάθος. Πάντα μνημονεύεται το όνομα του οδηγού "με Mercedes","με Honda",με με με.......
Αν φέτος το πάρει ο ολλανδός,κανείς δεν θα θυμάται του χρόνου ότι το κατασκευαστών το πήρε η Ferrari!!! Νομοτελειακά. -
@ggab said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Κάνεις μεγάλο λάθος. Πάντα μνημονεύεται το όνομα του οδηγού "με Mercedes","με Honda",με με με.......
Αν φέτος το πάρει ο ολλανδός,κανείς δεν θα θυμάται του χρόνου ότι το κατασκευαστών το πήρε η Ferrari!!! Νομοτελειακά.Δεν ισχύει αυτό. Οι τιφόζι είναι η μεγαλύτερη κοινότητα οπαδών και όλοι οι τιφόζι ξέρουν ότι η Scuderia έχει 16 Κατασκευαστών. Μπορώ να στα απαριθμήσω από έξω (κάπου στο '60 μπερδεύομαι μόνο).
Επίσης μπορώ να παραθέσω δηλώσεις των επικεφαλής των ομάδων που λένε ότι ο κύριος στόχος τους είναι το κατασκευαστών (καλά, το ιδανικό είναι και τα δύο φυσικά).
-
Και με αυτές τις στρατηγικές ελπίζουν να πάρουν το κατασκευαστών;
Επίσης θα είχε πολύ ενδιαφέρον μια έρευνα για το πόσες φορές έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών διαφορετική ομάδα από αυτή του πρωταθλητή οδηγών. -
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@ggab said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Κάνεις μεγάλο λάθος. Πάντα μνημονεύεται το όνομα του οδηγού "με Mercedes","με Honda",με με με.......
Αν φέτος το πάρει ο ολλανδός,κανείς δεν θα θυμάται του χρόνου ότι το κατασκευαστών το πήρε η Ferrari!!! Νομοτελειακά.Δεν ισχύει αυτό. Οι τιφόζι είναι η μεγαλύτερη κοινότητα οπαδών και όλοι οι τιφόζι ξέρουν ότι η Scuderia έχει 16 Κατασκευαστών. Μπορώ να στα απαριθμήσω από έξω (κάπου στο '60 μπερδεύομαι μόνο).
Επίσης μπορώ να παραθέσω δηλώσεις των επικεφαλής των ομάδων που λένε ότι ο κύριος στόχος τους είναι το κατασκευαστών (καλά, το ιδανικό είναι και τα δύο φυσικά).
Μόνο οι τιφοζι ασχολούνται με αυτό και ξέρουν λεπτομέρειες. Ο υπόλοιπος πλανήτης ξέρει τον πρωταθλητή οδηγό και το αυτοκίνητο που έτρεχε.
-
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@harisma23 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Δεν υπάρχει Νο 1 και Νο 2 οδηγοί στην Ferrari. Πάνω από όλα μετράει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών!
ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ κύριε Μπινότο ή αλλιώς, πως κάνουμε την ανάγκη φιλοτιμία!
Όλοι εμείς που παρακολουθούμε εδώ και δεκαετίες μηχανοκίνητα σπορ (είτε πρόκειται για F1. είτε για WRC. είτε για MotoGP. είτε πρακτικά για οποιαδήποτε άλλη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού) ξέρουμε ότι ο τίτλος με τη μακράν μεγαλύτερη προβολή είναι αυτός των οδηγών. Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι μεν επιθυμητός, αλλά στην ουσία μπορεί να αποτελέσει μόνο παρηγοριά στον άρρωστο, αν απολεσθεί το πρωτάθλημα οδηγών.
Όχι βέβαια. Για τις ομάδες αυτό που μετράει είναι ο τίτλος των Κατασκευαστών. Αυτή ήταν και η εντολή του Enzo: "Φέρτε μου το δικό μου πρωτάθλημα και μετά παλεψτε εσείς για το δικό σας!". Ο τίτλος των οδηγών δεν μετράει στο παλμαρέ του Κατασκευαστή στα βιβλία της ισοτρίας. Η FIA λέει ότι το πήρε ο Φερστάπεν ή ο Χάμιλτον, όχι η red Bull ή η Mercedes. Πρψταθλητής σαν ομάδα γίνεσαι όταν κερδίσεις το Κατασκευαστών και αυτό είναι που δίνει και τα λεφτά στην ομάδα (κάθε χρόνο παίρνουν ένα ποσό ανάλογα με το που τερμάτισαν στο Κατασκευαστών).
Ρε συ Αλέξανδρε, δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό που γράφεις; Δεν σε έχω για να τρως αμάσητο το σανό που σερβίρει ο Μπινότο.
Τα λεφτά που δίνει η FIA και αναφέρεις ως επιχείρημα είναι ασήμαντα σε σχέση με τα υπόλοιπα κέρδη που αποκομίζουν οι ομάδες.
-
@harisma23 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@harisma23 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Δεν υπάρχει Νο 1 και Νο 2 οδηγοί στην Ferrari. Πάνω από όλα μετράει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών!
ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ κύριε Μπινότο ή αλλιώς, πως κάνουμε την ανάγκη φιλοτιμία!
Όλοι εμείς που παρακολουθούμε εδώ και δεκαετίες μηχανοκίνητα σπορ (είτε πρόκειται για F1. είτε για WRC. είτε για MotoGP. είτε πρακτικά για οποιαδήποτε άλλη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού) ξέρουμε ότι ο τίτλος με τη μακράν μεγαλύτερη προβολή είναι αυτός των οδηγών. Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι μεν επιθυμητός, αλλά στην ουσία μπορεί να αποτελέσει μόνο παρηγοριά στον άρρωστο, αν απολεσθεί το πρωτάθλημα οδηγών.
Όχι βέβαια. Για τις ομάδες αυτό που μετράει είναι ο τίτλος των Κατασκευαστών. Αυτή ήταν και η εντολή του Enzo: "Φέρτε μου το δικό μου πρωτάθλημα και μετά παλεψτε εσείς για το δικό σας!". Ο τίτλος των οδηγών δεν μετράει στο παλμαρέ του Κατασκευαστή στα βιβλία της ισοτρίας. Η FIA λέει ότι το πήρε ο Φερστάπεν ή ο Χάμιλτον, όχι η red Bull ή η Mercedes. Πρψταθλητής σαν ομάδα γίνεσαι όταν κερδίσεις το Κατασκευαστών και αυτό είναι που δίνει και τα λεφτά στην ομάδα (κάθε χρόνο παίρνουν ένα ποσό ανάλογα με το που τερμάτισαν στο Κατασκευαστών).
Ρε συ Αλέξανδρε, δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό που γράφεις; Δεν σε έχω για να τρως αμάσητο το σανό που σερβίρει ο Μπινότο.
Τα λεφτά που δίνει η FIA και αναφέρεις ως επιχείρημα είναι ασήμαντα σε σχέση με τα υπόλοιπα κέρδη που αποκομίζουν οι ομάδες.
Καμία σχέση με τον Binotto, Χάρη. Αυτή ήταν η φιλοσοφία της Ferrari από εποχής Enzo. Αλλά και άλλων μεγάλων, όπως του Williams που απέλυε τους Πρωταθλητές του για να μην πάρουν αέρα, καθώς πάνω από όλα η ομάδα. Το τι ξέρει ο μέσος άσχετος που χαζεύει F1 είναι αδιάφορο. Το τι μετράει για τις ομάδες είναι το σημαντικό. Δες και τι έλεγε ο Arrivabene (ο τότε Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari) to 2017:
MA: No. I was reading after Monaco and hearing a lot of speculation about number one and number two. I always said that it’s not that situation in the team. We are looking forward to the Championship. We do all our best for the Constructors’ Championship. To be able to do well in the Constructors’ Championship, you need two drivers. This is very important for the house, this is very important for Ferrari. It’s the only trophy. That trophy, if you are able to win that trophy, stays at home. The drivers’ trophy goes to the driver, of course. I was very, very clear since the beginning of the season in our rule of engagement, the team it’s above anything. But, until the numbers, they’re not going in one direction or in the other direction – I’m talking about the drivers – no team orders. This is very, very clear. The drivers know about this, they accept it and I think what’s happening in Monaco, I was… let me say I was also a bit laughing when I heard all these comments – because it’s not the reality. There’s no problem in between the drivers. We are looking as Ferrari to the Constructors’. The Drivers’ Championship is their job. They are free to do it, until the numbers are going clearly in one direction or the other. In that case, we apply our rules of engagement – but not now, and not in Monaco.
Και είναι απόλυτα λογικό. Η Ferrari στα ταμπελάκια που έβαζε στα αυτοκίνητα της (γράφω έβαζε γιατί έχει να πάρει τίτλο από το 2008), ανέγραφε τα πρόσφατα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών που πήρε. Για την Ferrari αυτό μετράει, καθώς είναι ο κατασκευαστής!
-
Λοιπόν, από το 1958 που υπάρχει και πρωτάθλημα κατασκευαστών, 11 φορές το έχει πάρει ομάδα διαφορετική από την ομάδα του πρωταθλητή οδηγών.
Δηλαδή 11 στα 63 πρωταθλήματα. Ποσοστό 17,46%. Κάτι λιγότερο από το 1/5.Άρα να τους πούμε εκεί στη Ferrari, ότι τα ποσοστά να πάρεις το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι πολύ περσσότερα αν καταφέρεις να πάρεις και των οδηγών.
Αλλά μου φαίνεται, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Και το λέω εγώ που είμαι fan της Ferrari. -
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Καμία σχέση με τον Binotto, Χάρη. Αυτή ήταν η φιλοσοφία της Ferrari από εποχής Enzo. Αλλά και άλλων μεγάλων, όπως του Williams που απέλυε τους Πρωταθλητές του για να μην πάρουν αέρα, καθώς πάνω από όλα η ομάδα. Το τι ξέρει ο μέσος άσχετος που χαζεύει F1 είναι αδιάφορο. Το τι μετράει για τις ομάδες είναι το σημαντικό.
Αλέξανδρε, ο κάθε "άσχετος" είναι ο εν δυνάμει πελατάκος της Ferrari (μπορεί να μην έχει τη δυνατότητα να αγοράσει αυτοκίνητο, αλλά υπάρχει άφθονο προσιτό merchandise, υλικό και άυλο) και αυτός στον οποίο βασίζεται η Ferrari για να συντηρήσει το μύθο της. Οπότε αυτό που πιστεύει ο μέσος άσχετος, θα έπρεπε να είναι και αυτό που θα κυνηγήσει η εταιρία.
-
Παιδιά εγώ σας είπα τι πιστεύουν και τι είναι σημαντικό για τις ομάδες. Από εκεί και πέρα μπορείτε να πιστεύετε ότι θέλετε, αλλά μην σας κάνει έκπληξη αν οι στρατηγικές τους προκρίνουν το Κατασκευαστών και μην αναρωτιέστε γιατί δεν στήριξαν τον οδηγό τους στο οδηγών, αν είναι να διαλέξουν ανάμεσα στα δύο. Βέβαια το ιδανικό είναι να κερδίσουν και τα δύο, αλλά αν έπρεπε να διαλέξουν, θα διάλεγαν το Κατασκευταστών. Επίσης αυτό που λες Χάρη, το ανέφερα πιο πάνω. Η Ferrari στα αυτοκίνητα που πουλάει αναφέρει σε ταμπελάκι τα κατασκευαστών που έχει πάρει, καθώς ο πελάτης αγοράζει Ferrari, δεν αγοράζει Leclerc ή Sainz!
@katafractos17 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Άρα να τους πούμε εκεί στη Ferrari, ότι τα ποσοστά να πάρεις το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι πολύ περσσότερα αν καταφέρεις να πάρεις και των οδηγών.
Αλλά μου φαίνεται, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Και το λέω εγώ που είμαι fan της Ferrari.Ανάποδα πάει. Επειδή είχαν καλό μονοθέσιο και κέρδισαν το Κατασκευαστών, μπόρεσε και ο οδηγός τους να πάρει το Οδηγών. Δεν πήραν το Κατασκευαστών, επειδή ο οδηγός τους έγινε πρωταθλητής.
-
Δηλαδή θα επιλέξει κάποιος μια Φερράρι έναντι μιας Λαμποργκίνι λόγω των τίτλων;
Και αν ναι, πόσοι είναι αυτοί;
Στο άλλο που συζητείται
Δηλαδή αν έχουν το καλύτερο μονοθέσιο δεν χρειάζονται και έναν κορυφαίο οδηγό;
Δηλαδή δεν υπάρχει μια συσχέτιση μεταξύ των δύο;
-
Πολλοί από τους αγοραστές αυτών των κατασκευών κοιτάζουν το racing pedigree. Δεν είναι χαζά τα εργοστάσια που τρέχουν σε αγώνες. Πλέον τρέχει και η Lamborghini (σε μικρότερες κατηγορίες), ενώ δεν ήταν αυτό το αρχικό το DNA της (σε αντίθεση με την Ferrari που ξεκίνησε σαν αγωνιστικό ομάδα).
Το μονοθέσιο είναι σαφώς σημαντικότερο από τον οδηγό. Δες ας πούμε τον Hamilton όταν η Mercedes κυριαρχούσε και δες τον και τώρα.
-
Άρα, όσοι αγοράζουν Λαμποργκίνι τι αγοραστές είναι;
-
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Παιδιά εγώ σας είπα τι πιστεύουν και τι είναι σημαντικό για τις ομάδες. Από εκεί και πέρα μπορείτε να πιστεύετε ότι θέλετε, αλλά μην σας κάνει έκπληξη αν οι στρατηγικές τους προκρίνουν το Κατασκευαστών και μην αναρωτιέστε γιατί δεν στήριξαν τον οδηγό τους στο οδηγών, αν είναι να διαλέξουν ανάμεσα στα δύο. Βέβαια το ιδανικό είναι να κερδίσουν και τα δύο, αλλά αν έπρεπε να διαλέξουν, θα διάλεγαν το Κατασκευταστών. Επίσης αυτό που λες Χάρη, το ανέφερα πιο πάνω. Η Ferrari στα αυτοκίνητα που πουλάει αναφέρει σε ταμπελάκι τα κατασκευαστών που έχει πάρει, καθώς ο πελάτης αγοράζει Ferrari, δεν αγοράζει Leclerc ή Sainz!
@katafractos17 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Άρα να τους πούμε εκεί στη Ferrari, ότι τα ποσοστά να πάρεις το πρωτάθλημα κατασκευαστών είναι πολύ περσσότερα αν καταφέρεις να πάρεις και των οδηγών.
Αλλά μου φαίνεται, όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια. Και το λέω εγώ που είμαι fan της Ferrari.Ανάποδα πάει. Επειδή είχαν καλό μονοθέσιο και κέρδισαν το Κατασκευαστών, μπόρεσε και ο οδηγός τους να πάρει το Οδηγών. Δεν πήραν το Κατασκευαστών, επειδή ο οδηγός τους έγινε πρωταθλητής.
Το ίδιο λέμε ή αν το θες το ίδιο εννοούμε.
Απλά εγώ το έγραψα κάπως αλλιώς. -
@lap said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Άρα, όσοι αγοράζουν Λαμποργκίνι τι αγοραστές είναι;
Που δεν ενδιαφέρονται τόσο για το pedigree. Βέβαια τα τελευταία χρόνια έχει αγωνιστική παρουσία και η Lamborghini.
-
Μάλλον, βέβαια μου γεννάται η απορία πώς γίνεται να κομπάζει κάποιος για κάτι που δεν έχει σχέση με αυτό που αγοράζει.
Για παράδειγμα αγοράζω ένα καλό ψυγείο για το σπίτι μου και η εταιρία που το κατασκευάζει κατασκευάζει πολύ καλά ψυγεία για νταλίκες. Και εγώ χαίρομαι και κομπαζω για το τι καταφέρνει η εταιρία σε κάτι που εγώ όμως δεν έχω, διότι αγόρασα ένα καλό μεν, απλό και οικιακό όμως ψυγείο.
Μήπως οι πελάτες που κοιτούν αυτά και όχι την ουσία του αυτοκινήτου που αγοράζουν είναι ας πούμε λίγο .....ψωνάρες και άσχετοι με την αυτοκίνηση;
-
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@harisma23 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@harisma23 said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Δεν υπάρχει Νο 1 και Νο 2 οδηγοί στην Ferrari. Πάνω από όλα μετράει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών!
ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ κύριε Μπινότο ή αλλιώς, πως κάνουμε την ανάγκη φιλοτιμία!
Όλοι εμείς που παρακολουθούμε εδώ και δεκαετίες μηχανοκίνητα σπορ (είτε πρόκειται για F1. είτε για WRC. είτε για MotoGP. είτε πρακτικά για οποιαδήποτε άλλη μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού) ξέρουμε ότι ο τίτλος με τη μακράν μεγαλύτερη προβολή είναι αυτός των οδηγών. Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι μεν επιθυμητός, αλλά στην ουσία μπορεί να αποτελέσει μόνο παρηγοριά στον άρρωστο, αν απολεσθεί το πρωτάθλημα οδηγών.
Όχι βέβαια. Για τις ομάδες αυτό που μετράει είναι ο τίτλος των Κατασκευαστών. Αυτή ήταν και η εντολή του Enzo: "Φέρτε μου το δικό μου πρωτάθλημα και μετά παλεψτε εσείς για το δικό σας!". Ο τίτλος των οδηγών δεν μετράει στο παλμαρέ του Κατασκευαστή στα βιβλία της ισοτρίας. Η FIA λέει ότι το πήρε ο Φερστάπεν ή ο Χάμιλτον, όχι η red Bull ή η Mercedes. Πρψταθλητής σαν ομάδα γίνεσαι όταν κερδίσεις το Κατασκευαστών και αυτό είναι που δίνει και τα λεφτά στην ομάδα (κάθε χρόνο παίρνουν ένα ποσό ανάλογα με το που τερμάτισαν στο Κατασκευαστών).
Ρε συ Αλέξανδρε, δεν μπορεί να το πιστεύεις αυτό που γράφεις; Δεν σε έχω για να τρως αμάσητο το σανό που σερβίρει ο Μπινότο.
Τα λεφτά που δίνει η FIA και αναφέρεις ως επιχείρημα είναι ασήμαντα σε σχέση με τα υπόλοιπα κέρδη που αποκομίζουν οι ομάδες.
Καμία σχέση με τον Binotto, Χάρη. Αυτή ήταν η φιλοσοφία της Ferrari από εποχής Enzo. Αλλά και άλλων μεγάλων, όπως του Williams που απέλυε τους Πρωταθλητές του για να μην πάρουν αέρα, καθώς πάνω από όλα η ομάδα. Το τι ξέρει ο μέσος άσχετος που χαζεύει F1 είναι αδιάφορο. Το τι μετράει για τις ομάδες είναι το σημαντικό. Δες και τι έλεγε ο Arrivabene (ο τότε Αγωνιστικός Διευθυντής της Ferrari) to 2017:
MA: No. I was reading after Monaco and hearing a lot of speculation about number one and number two. I always said that it’s not that situation in the team. We are looking forward to the Championship. We do all our best for the Constructors’ Championship. To be able to do well in the Constructors’ Championship, you need two drivers. This is very important for the house, this is very important for Ferrari. It’s the only trophy. That trophy, if you are able to win that trophy, stays at home. The drivers’ trophy goes to the driver, of course. I was very, very clear since the beginning of the season in our rule of engagement, the team it’s above anything. But, until the numbers, they’re not going in one direction or in the other direction – I’m talking about the drivers – no team orders. This is very, very clear. The drivers know about this, they accept it and I think what’s happening in Monaco, I was… let me say I was also a bit laughing when I heard all these comments – because it’s not the reality. There’s no problem in between the drivers. We are looking as Ferrari to the Constructors’. The Drivers’ Championship is their job. They are free to do it, until the numbers are going clearly in one direction or the other. In that case, we apply our rules of engagement – but not now, and not in Monaco.
Και είναι απόλυτα λογικό. Η Ferrari στα ταμπελάκια που έβαζε στα αυτοκίνητα της (γράφω έβαζε γιατί έχει να πάρει τίτλο από το 2008), ανέγραφε τα πρόσφατα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών που πήρε. Για την Ferrari αυτό μετράει, καθώς είναι ο κατασκευαστής!
Μην επιμένεις. Όντως αυτά τα λένε μεταξύ τους και όντως τα πιστεύουν. Αποτέλεσμα:όλος ο πλανήτης θυμάται τον οδηγό που ήταν στην τάδε ομάδα.
-
@lap said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Μήπως οι πελάτες που κοιτούν αυτά και όχι την ουσία του αυτοκινήτου που αγοράζουν είναι ας πούμε λίγο .....ψωνάρες και άσχετοι με την αυτοκίνηση;
Προφανώς και το αυτοκίνητο έχει ουσία και μεταφορά τεχνολογίας από τους αγώνες. Αλλά ναι, το παλιό ρητό των αυτοκινητοβιομηχανιών "win on Sunday, sell on Monday" ισχύει ακόμα. Είναι μεγάλη διαφήμιση.
@ggab said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Μην επιμένεις. Όντως αυτά τα λένε μεταξύ τους και όντως τα πιστεύουν. Αποτέλεσμα:όλος ο πλανήτης θυμάται τον οδηγό που ήταν στην τάδε ομάδα.
Αυτό που μετράει είναι τι μετράει στους άμεσα εμπλεκόμενους.
-
Ατέρμονη γκουβεντα!
Επί της ουσίας,βλέπω ότι με την στρατηγική που έχουν οι τιφοζι,μηδε οδηγών,μηδε κατασκευαστών. -
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@lap said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Αλλά ναι, το παλιό ρητό των αυτοκινητοβιομηχανιών "win on Sunday, sell on Monday" ισχύει ακόμα. Είναι μεγάλη διαφήμιση.Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν στην F1 για να διαφημιστούν; Η Mercedes. Η Ferrari και η MacLaren είναι ειδικές περιπτώσεις.
Η Red Bull, η Haas, η Williams, τι πουλάνε; -
@tgd said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@realzeus said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
@lap said in Formula 1, Γενικά Νέα!!!:
Αλλά ναι, το παλιό ρητό των αυτοκινητοβιομηχανιών "win on Sunday, sell on Monday" ισχύει ακόμα. Είναι μεγάλη διαφήμιση.Ποιες αυτοκινητοβιομηχανίες τρέχουν στην F1 για να διαφημιστούν; Η Mercedes. Η Ferrari και η MacLaren είναι ειδικές περιπτώσεις.
Η Red Bull, η Haas, η Williams, τι πουλάνε;Εκτός από αυτές που ανέφερες (και φυσικά δεν είναι ειδική περίπτωση η Mercedes, μαζικός κατασκευαστής είναι που απλά έχει και μερικά πολύ ακριβά μοντέλα), η Alpine-Renault (που τρέχει ως κατασκευαστής κινητήρων για δεκαετίες), η Alfa Romeo, η Aston Martin και η Honda με την παροχή κινητήρων (αν και αποσύρθηκε επίσημα). Μην ξεχνάμε επίσης ότι την φήμη και την αίγλη που έχουν οι Ferrari και McLaren την οφείλουν στους αγώνες. Αυτό τους έκανε τα ονόματα που είναι σήμερα. όπως και την Alfa Romeo (οι οδηγοί της οποίας κέρδισαν τα πρώτα πρωταθλήματα - δεν υπήρχε κατασκευαστών ακόμα, καθώς έτρεχαν κυρίως ιδιώτες). H Aston Martin δεν έχει ιστορία στην F1, αλλά έχει σε άλλες μορφές αγώνων. Κι αυτή όμως βλέπει την F1 σαν την καλύτερη διαφήμιση. Παλιότερα ήταν μέσα και οι BMW, Ford-Cosworth, Toyota και άλλοι. Και φυσικά αυτές οι εταιρείες που έφυγαν από την F1, συνεχίζουν σε άλλες μορφές αγώνων.
Formula 1, Γενικά Νέα!!!