-
Καλησπέρα, είμαι νέα οδηγός και είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου! Ξέρω πολύ λίγα πράγματα για τα αυτοκίνητα οπότε θα ήθελα την γνώμη σας-εμπειρίες σας. Ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο αμάξι, έως 7000€. Θέλω ένα αυτοκίνητο πόλης και να μπορώ να πηγαίνω και μια μίνι εκδρομή. Βλέπω διάφορες αγγελίες με τα kia picanto, toyota yaris, nissan micra, citroen c1, hyundai, vw..Ποιο θεωρείται το πιο αξιόπιστο; Έχουν μεγάλη σημασία τα χιλιόμετρα; Γενικά κοιτάω για εως 100.000km
-
@eleni-1 said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Καλησπέρα, είμαι νέα οδηγός και είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου! Ξέρω πολύ λίγα πράγματα για τα αυτοκίνητα οπότε θα ήθελα την γνώμη σας-εμπειρίες σας. Ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο αμάξι, έως 7000€. Θέλω ένα αυτοκίνητο πόλης και να μπορώ να πηγαίνω και μια μίνι εκδρομή. Βλέπω διάφορες αγγελίες με τα kia picanto, toyota yaris, nissan micra, citroen c1, hyundai, vw..Ποιο θεωρείται το πιο αξιόπιστο; Έχουν μεγάλη σημασία τα χιλιόμετρα; Γενικά κοιτάω για εως 100.000km
Πιο αξιοπιστα ειναι συνηθως τα Ιαπωνικα και τα Κορεατικα. Καλα κανεις και κοιτας και τα χλμ, οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα. Αλλά προσεξε να μην ειναι γυρισμενα. Επισης προτιμησε ιδιώτη που πουλαει το αμαξι του, παρά μαντρα . Δεν εχεις καποιον να σε βοηθησει ?
-
Σίγουρα απέφυγε αυτή την κατηγορία από το link https://forum.4troxoi.gr/topic/90795/node-90795
-
Θα σου πρότεινα ένα μίκρα 1200 δεκαετίας. Ή ένα πικάντο αντίστοιχο. Με 6-7 χιλιάρικα, κάτι θα βρεις. Άμα πας σε γιάρις, θα πρέπει να συμβιβαστείς με ένα 12-15 ετών. Το σιτροέν που ανέφερες, είναι φτιαγμένο από την τουότα. Αν σου κάνουν οι χώροι και ο διάκοσμος, είναι και αυτό προτεινόμενο.
Τέλος, αφού δίνεις προτεραιότητα σε αξιοπιστία, μακρυά από υγραέριο. Επίσης μακρυά από όμιλο vw. -
Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
-
πικαντο ή άι 10 απο μικρα
-
Mazda 2.
-
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
C1 πρώτη γενιά σε περίπου 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Δεύτερη γενιά Facelift άλλα 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Τρίτη γενιά, η τρέχουσα σε 150 κομμάτια έχει θεματάκια με τον αισθητήρα πίεσης αέρα λάστιχου που ανάβει με το παραμικρό. Το check engine επίσης. Τα 82 άλογα τέλος σε ένα τόσο ελαφρύ σκάφος, με κάπως στο κόσμο του, τιμόνι θέλει προσοχή. Προσωπικά η συμβίωση με αυτό τα αυτοκίνητα και τσεκαροντας στάθμες λαδιών δεκάδες φορές καθημερινά, δεν καίνε ούτε γραμμάριο
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
-
@megane98hp said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
C1 πρώτη γενιά σε περίπου 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Δεύτερη γενιά Facelift άλλα 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Τρίτη γενιά, η τρέχουσα σε 150 κομμάτια έχει θεματάκια με τον αισθητήρα πίεσης αέρα λάστιχου που ανάβει με το παραμικρό. Το check engine επίσης. Τα 82 άλογα τέλος σε ένα τόσο ελαφρύ σκάφος, με κάπως στο κόσμο του, τιμόνι θέλει προσοχή. Προσωπικά η συμβίωση με αυτό τα αυτοκίνητα και τσεκαροντας στάθμες λαδιών δεκάδες φορές καθημερινά, δεν καίνε ούτε γραμμάριο
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
Κλασσικός γνώστης των σιτροέν, απ΄ έξω βέβαια, ο φίλος, όπως πολλοί . Ευτυχώς που ο χρήστης 250 αυτοκινήτων έβαλε τα πράγματα στην θέση τους...
-
@megane98hp said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
C1 πρώτη γενιά σε περίπου 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Δεύτερη γενιά Facelift άλλα 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Τρίτη γενιά, η τρέχουσα σε 150 κομμάτια έχει θεματάκια με τον αισθητήρα πίεσης αέρα λάστιχου που ανάβει με το παραμικρό. Το check engine επίσης. Τα 82 άλογα τέλος σε ένα τόσο ελαφρύ σκάφος, με κάπως στο κόσμο του, τιμόνι θέλει προσοχή. Προσωπικά η συμβίωση με αυτό τα αυτοκίνητα και τσεκαροντας στάθμες λαδιών δεκάδες φορές καθημερινά, δεν καίνε ούτε γραμμάριο
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
To 1000αρι δεν εκαιγε λαδι ?
Ποσο καιρο τα κραταγατε? 2 χρονια και μετα τα δινατε πισω λογω λιζινγκ ? -
@criuser said in [Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια]
Κλασσικός γνώστης των σιτροέν, απ΄ έξω βέβαια, ο φίλος, όπως πολλοί . Ευτυχώς που ο χρήστης 250 αυτοκινήτων έβαλε τα πράγματα στην θέση τους...
Σου θιξαμε τις μετοχες ?
Ειπα για το C1 οτι εκαιγε λαδι. Δεν ειπα για τα Citroen γενικως. αλλά δεν μπορουμε να πουμε κατι κακο, βαραει αλαρμ μαλλον -
Είχε άλλο κινητήρα το C1 από τα 108 και Αιγκο ?
Εγώ ξέρω ότι είχαν έναν χιλιάρι, νομίζω άλλης εταιρείας, της Μιτσουμπίσι.
Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν αν θυμάμαι καλά 68 άλογα και κάποια στιγμή ανέβηκαν στα 72.
Το ότι το φόρεσαν και τον 1.2 με τα 82, έγινε προς το τέλος της ζωής του σε ειδικές εκδόσεις.
Δεν είναι λοιπόν οι μετοχές. Είναι η απορία πως γίνεται ένα αμάξι να βγαίνει με 3 ονόματα και να είναι το ίδιο, αλλά εσύ να κολλάς στην μία μάρκα...
Εμμονή το λένε αυτό, κάπως έτσι.
Α και τώρα που το Μπερλίγκο, πέρα από Πεζό, Οπελ και Φίατ, βγαίνει και σε Τογιότα, όπως εδώ και χρόνια συμβαίνει με το Jampy - Spacetourer, κοίτα να πεις ότι μόνο τα έχοντα σήμα Σιτροέν από τα παραπάνω ίδια, έχουν κουσούρια...
-
Το C1 εμένα μου αρέσει περισσότερο από το 106 και το Aygo.
Εύκολα θα μπορούσα να ζήσω με ένα C1.Για το θέμα δεν εκφέρω άποψη. Είναι άσκοπο, έτσι όπως έχει καταντήσει το φόρουμ.
-
@criuser said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Είχε άλλο κινητήρα το C1 από τα 108 και Αιγκο ?
Εγώ ξέρω ότι είχαν έναν χιλιάρι, νομίζω άλλης εταιρείας, της Μιτσουμπίσι.
Τα αυτοκίνητα αυτά είχαν αν θυμάμαι καλά 68 άλογα και κάποια στιγμή ανέβηκαν στα 72.
Το ότι το φόρεσαν και τον 1.2 με τα 82, έγινε προς το τέλος της ζωής του σε ειδικές εκδόσεις.
Δεν είναι λοιπόν οι μετοχές. Είναι η απορία πως γίνεται ένα αμάξι να βγαίνει με 3 ονόματα και να είναι το ίδιο, αλλά εσύ να κολλάς στην μία μάρκα...
Εμμονή το λένε αυτό, κάπως έτσι.
Α και τώρα που το Μπερλίγκο, πέρα από Πεζό, Οπελ και Φίατ, βγαίνει και σε Τογιότα, όπως εδώ και χρόνια συμβαίνει με το Jampy - Spacetourer, κοίτα να πεις ότι μόνο τα έχοντα σήμα Σιτροέν από τα παραπάνω ίδια, έχουν κουσούρια...
Ο κινητηρας της Toyota ηταν (ή της Daihatsu , δεν θυμαμαι) και εκαιγε λαδι και στο 107 και στο Αygo.
Επειδη προτειναν το C1 ειπα για το C1 . Δεν ειπα οτι εκαιγε μονο στο C1 -
Εντάξει τότε. Βασικά και εγώ για Νταιχάτσου θυμόμουν, αλλά δεν ξέρω αν έκαιγαν λάδια, Αλλωστε δεν θα αγόραζα ποτέ.
Ετυχε πριν 4-5 μήνες να μου δώσουν ένα C1 σαν αντικατάσταση για σέρβις, οπότε εντάξει με κάποια δυσκολία χώρεσα μέσα, στην πόρτα ήταν το πρόβλημα.
Αμάξι αποκλειστικά πόλης όμως. Δεν έκανε για ταξίδια.
-
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
@eleni-1 said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Καλησπέρα, είμαι νέα οδηγός και είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου! Ξέρω πολύ λίγα πράγματα για τα αυτοκίνητα οπότε θα ήθελα την γνώμη σας-εμπειρίες σας. Ενδιαφέρομαι για μεταχειρισμένο αμάξι, έως 7000€. Θέλω ένα αυτοκίνητο πόλης και να μπορώ να πηγαίνω και μια μίνι εκδρομή. Βλέπω διάφορες αγγελίες με τα kia picanto, toyota yaris, nissan micra, citroen c1, hyundai, vw..Ποιο θεωρείται το πιο αξιόπιστο; Έχουν μεγάλη σημασία τα χιλιόμετρα; Γενικά κοιτάω για εως 100.000km
Πιο αξιοπιστα ειναι συνηθως τα Ιαπωνικα και τα Κορεατικα. Καλα κανεις και κοιτας και τα χλμ, οσο λιγοτερα τοσο καλυτερα. Αλλά προσεξε να μην ειναι γυρισμενα. Επισης προτιμησε ιδιώτη που πουλαει το αμαξι του, παρά μαντρα . Δεν εχεις καποιον να σε βοηθησει ?
Έχω έναν θείο μου που θα πάμε να δούμε μαζί
-
@dstou said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Θα σου πρότεινα ένα μίκρα 1200 δεκαετίας. Ή ένα πικάντο αντίστοιχο. Με 6-7 χιλιάρικα, κάτι θα βρεις. Άμα πας σε γιάρις, θα πρέπει να συμβιβαστείς με ένα 12-15 ετών. Το σιτροέν που ανέφερες, είναι φτιαγμένο από την τουότα. Αν σου κάνουν οι χώροι και ο διάκοσμος, είναι και αυτό προτεινόμενο.
Τέλος, αφού δίνεις προτεραιότητα σε αξιοπιστία, μακρυά από υγραέριο. Επίσης μακρυά από όμιλο vw.Γιατί μακριά από υγραέριο, βγάζουν προβλήματα; Αν κάποιο έχει εργοστασιακό;
-
@eleni-1 said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
@dstou said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Θα σου πρότεινα ένα μίκρα 1200 δεκαετίας. Ή ένα πικάντο αντίστοιχο. Με 6-7 χιλιάρικα, κάτι θα βρεις. Άμα πας σε γιάρις, θα πρέπει να συμβιβαστείς με ένα 12-15 ετών. Το σιτροέν που ανέφερες, είναι φτιαγμένο από την τουότα. Αν σου κάνουν οι χώροι και ο διάκοσμος, είναι και αυτό προτεινόμενο.
Τέλος, αφού δίνεις προτεραιότητα σε αξιοπιστία, μακρυά από υγραέριο. Επίσης μακρυά από όμιλο vw.Γιατί μακριά από υγραέριο, βγάζουν προβλήματα; Αν κάποιο έχει εργοστασιακό;
αν ειναι εργοστασιακα οχι, δεν εχουν κανενα προβλημα.
ομως να ειναι εργοστασιακα και οχι 'σαν' εργοστασιακα.
ακομη και αν την τοποθετηση την εκαναν οι εδω αντιπροσωπειες, τοτε ειναι στη κατηγορια 'σαν'
σε πικαντο με lpg θα βρεις ελαχιστα ελληνικα να πουλιουνται και καμποσα εισαγωγης με γνησιο αεριο. γενικα αριστη λυση και εξαιρετικα οικονομικη. ομως θα χρειαστει να πας στις 10000 ή και παραπανω για ενα καλο δειγμα. -
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
@megane98hp said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:
Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
C1 πρώτη γενιά σε περίπου 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Δεύτερη γενιά Facelift άλλα 50 κομμάτια τέρας αξιοπιστίας. Τρίτη γενιά, η τρέχουσα σε 150 κομμάτια έχει θεματάκια με τον αισθητήρα πίεσης αέρα λάστιχου που ανάβει με το παραμικρό. Το check engine επίσης. Τα 82 άλογα τέλος σε ένα τόσο ελαφρύ σκάφος, με κάπως στο κόσμο του, τιμόνι θέλει προσοχή. Προσωπικά η συμβίωση με αυτό τα αυτοκίνητα και τσεκαροντας στάθμες λαδιών δεκάδες φορές καθημερινά, δεν καίνε ούτε γραμμάριο
@alexandros-k said in Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια:Καλα το C1 ας το αφησει απ εξω . Σαν αυτοκινητο των playmobil ειναι. Και καιει και λαδια
To 1000αρι δεν εκαιγε λαδι ?
Ποσο καιρο τα κραταγατε? 2 χρονια και μετα τα δινατε πισω λογω λιζινγκ ?Από τις 2 πρώτες γενιές τα πιο πολλά πουλήθηκαν μετά από 5,6,7 χρόνια σταδιακά. Έχουν μείνει ακόμα περίπου 10 κομμάτια που τα έχουν ξεναγοί. Αυτά για τα 1000ρια τα όποια, όχι δεν έκαιγαν λάδι. Η τρίτη γενιά βαδίζει στον 7 χρόνο και ακόμα ενοικιάζεται. Έπρεπε να είχαν πουληθεί αλλά δεν μπορούμε να βρούμε καινούργια αυτοκίνητα, υπάρχει πρόβλημα σε κάποιες εταιρίες, δεν μπορούν, δεν θέλουν, να παράξουν καινούργια αυτοκίνητα. Το σκάφος παραμένει ίδιο οπότε αντέχουν ακόμα λίγο.
-
@megane98hp
To internet εχει απειρες δημοσιευσεις οτι το 1000αρι καιει λαδια σε πολλους .Αυτο ξερω κι εγω απο πρωην κατοχο και απο μηχανικο συνεργειου . Παραπανω δεν ασχοληθηκα. Απλα ξερω οτι καιει λαδι.https://www.insomnia.gr/forums/topic/701585-δεν-παιρνει-εμπρος-το-αυτοκινητο/page/5/
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=83&t=13217
https://www.autogasforum.gr/viewtopic.php?f=10&t=3431&start=30
https://www.insomnia.gr/forums/topic/734117-δώρο-στο-γιο-μου/page/4/
Τωρα τα δικα σας πως δεν καινε , δεν ξερω. Ισως το εφτιαξαν απο ενα σημειο και μετα?
Αγορά μεταχειρισμένου-βοήθεια