Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 244
    • 245
    • 63 / 245
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    156
    4881
    305684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits @andya3 last edited by

      @andya3 said in Mazda CX-30:

      Ένα μπράβο λοιπόν για κάθε χρόνο που γίνεται. Παραμύθι δε θέλετε? Γιατί να κάνω εγώ τον κακό...

      Παραμύθι είναι πως "όλα είναι το ίδιο".
      Όχι δεν είναι το ίδιο.
      Το κοινό που έχουν, είναι πως στηρίζονται στην ίδια αρχή λειτουργίας και άρα αποτελούνται από παρόμοια τμήματα με ίδιες ονομασίες.
      Οι διαφορές όμως είναι υπαρκτές και κυρίως, ΣΥΝΕΙΔΗΤΕΣ.
      Δεν υπάρχει δηλαδή, όντως, κάποιο σπάνιο κατασκευαστικό μυστικό που το ξέρει μόνο ο Χατόρι Χάνζο και δεν το έμαθαν ποτέ ο Πήταα, ο Γιόχαν, κι ο Φρίτζ.
      Αλλά υπάρχει διαφορετική κατασκευαστική/εμπορική φιλοσοφία.

      Οι "Γερμανοί" του γκρουπ, και μεγαλύτερα κατασκευαστικά κόστη έχουν και σε μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους αποσκοπούν, κι απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό, που ζητάει άλλα πράγματα, κι έχει μεγαλύτερη σημασία να τουνάρουν και πουσάρουν τα μοτερ τους, αλλά και όλο το αυτοκίνητο, ώστε να επιτύχουν συγκεκριμένο αποτέλεσμα που ζητάει το κοινό τους.
      Συνειδητά δεν φτιάχνουν το μοτέρ για να "το αφήσεις στα παιδιά σου" όπως επί το πλείστον κάνουν στην Ιαπωνία, αλλά εφαρμόζουν το Planned Obsolescence σαν στρατηγική επιλογή τους, όχι μόνο για το μοτέρ αλλά όλο το αμάξι.
      Από την άλλη, υπάρχει διαφορά υπέρ των Γερμανών στην ευρυχωρία, εργονομία κι αυτό που συνηθίσαμε να λέμε "ποιότητα κύλισης" γιατί αυτό ζητά ο μέσος Ευρωπαίος στο περιβάλλον που ζει.
      Πάτημα καλό, άνεση και γκαζάκι.
      Στην Ασία είναι άλλα τα ζητούμενα, δεν προέχει ούτε η ευρυχωρία, η αισθητική άποψη, ούτε η ποιότητα κύλισης (κι η Ελλάδα-Αθήνα βρίσκεται πιο κοντά σε συνθήκες κι ανάγκες Ασιατικής παρά Κεντροευρωπαϊκής χώρας) και τα ακριβά βιομηχανικά προϊόντα έχουν μακρύτερο κύκλο ζωής.
      Στη Μάζντα, αναγνωρίζω εκ πείρας, πως συνδυάζει όσο γίνεται τα καλύτερα στοιχεία των δύο κόσμων.
      Κι αυτό επαινώ, όχι ότι είναι τα τέλεια αυτοκίνητα, αλλά βρίσκονται μεταξύ των δύο πόλων και χωρίς να θυσιάζουν κάτι σημαντικό, ψηλά σε όλους τους τομείς.
      Δεν είναι ούτε αδιάφοροι ανθρωπομεταφορείς όπως τα Νισσάν και τα Τογιότα, ούτε ζημιάρες καλλονές με μπρίο, όπως μας είχαν συνηθίσει κάτι Άλφα και Μπεμπέ, είναι μεν αξιόπιστα αλλά και με άποψη, και τιμόνι έχουν αλλά και αισθητική, κι ενώ δεν γίνονται κορυφαία σε ποιότητα κύλισης-ηχομόνωση, στέκονται αξιοπρεπώς και μετράνε πάνω απ το μέσο όρο. Νομίζω πως το πήραν μυρωδιά και στην Τογιότα και επιχειρούν κι αυτοί στροφή, αλλά έχουν πολύυυ δρόμο ακόμα...
      Οι "Γερμανοί" που μπορεί ο μέσος άνθρωπος να φτάσει οικονομικά, έχουν πολύ διαφορετική φιλοσοφία, οπότε δεν είναι "όλα ίδια".

      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • D
        dstou last edited by dstou

        Σε πανεπιστημιακές σημειώσεις-κολλάζ (όχι σε βιβλίο) που μας είχε μοιράσει ένας λέκτορας πριν από 30 και βάλε χρόνια!, είχε ένα εκτεταμένο απόσπασμα για την μάζντα των σέβεντις, αλλά κατά προέκταση και την περιβόητη ιαπωνική αξιοπιστία. Μαθαίναμε τότε :
        Έχοντας επενδύσει 'και τα ρέστα της' στον ρόταρυ, 'τον κινητήρα που θα αντικαταστήσει στο προσεχές μέλλον τον παλινδρομικό' όπως έλεγε η ίδια και έφτασε να τον τοποθετεί και σε φορτηγά!, με το ξέσπασμα της ενεργειακής κρίσης του 1973 και τα καθηλωτικά προβλήματα του νέου κινητήρα, το μαγαζί είχε φτάσει στην καταστροφή, ενώ μπήκε συνέταιρος και η Φορντ για να σωθεί. Η μάζντα δεν απέλυσε κανένα υπάλληλο, πιστή στον ιαπωνικό άτυπο κανόνα της οικογενειοποίησης με το προσωπικό της, παρά το γεγονός ότι για πολλούς μήνες οι πωλήσεις είχαν καταρεύσει. Αντίθετα διέθετε δωρεάν το πλεονάζον προσωπικό στους αντιπροσώπους της για κάποια χρονικά διαστήματα, και σύντομα κέρδισε τη φήμη του καλύτερου άφτερ σέιλς σέρβις στη χώρα της. Επειδή λειτουργούσε κυρίως στην ιαπωνική αγορά, την αγορά με τα υψηλότερα ποιοτικά στάνταρντ τότε στον κόσμο και τις πλέον εκτεταμένες εγγυήσεις, μετά το φιάσκο του ρόταρυ έγινε διπλά προσεκτική σε θέματα αξιοπιστίας, εγγυήσεων και μακροζωίας και σε μερικά χρόνια επέστρεψε πάλι στο τοπ των σχετικών τσαρτς. Επίσης, για τις αγορές του εξωτερικού, εκμεταλλεύτηκε το πλεονέκτημα που είχαν τότε όλες οι ιαπωνικές εταιρείες, το γεγονός ότι οι εξαγωγές ενός μοντέλου ξεκινούσαν συνήθως αρκετούς μήνες ή και περισσότερο μετά την κυκλοφορία του στην ιαπωνική αγορά, έχοντας λύσει τα όποια πρώιμα θέματα αξιοπιστίας προλάβαινε να εμφανίσει.
        Και κάπως έτσι φτιάχτηκε και συντηρείται ακόμη σε κάποιο βαθμό η θρυλική ιαπωνική αξιοπιστία, όχι μόνο της εν λόγω εταιρείας. Δεν είναι θεοί οι άνθρωποι, ούτε ξέρουν κάτι που οι άλλοι αγνοούν. Είναι προσεκτικοί στη δουλειά τους και στις διαδικασίες τους, μεθοδικοί, θεωρούν μέγιστη προσωπική/εταιρική τιμή τη δέσμευση με τον πελάτη τους, και εφάρμοσαν προχωρημένα ποιοτικά στάνταρντ έγκαιρα. Μην ξεχνάμε ότι ιδιαίτερα στα σίξτις-σέβεντις μόνο δύο λόγοι υπήρχαν για να αγοράσει κάποιος ιαπωνικό αμάξι, το ότι ήταν φθηνότερα και ότι δεν χάλαγαν. Το πρώτο δεν ισχύει πλέον, παρα μόνο για πολύ ειδικά ή ακριβά μοντέλα, όμως εκεί δεν παίζει ρόλο και τόσο η τιμή, αλλά η ΜΟΥΡΗ. Στο δεύτερο η διαφορά πλέον έχει μειωθεί, οι δε βαγκέουλες εδώ και χρόνια είναι τσακωμένοι με την αξιοπιστία ας μην γίνονται συγκρίσεις μαζί τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          andya3 last edited by

          Τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι ιδιόμορφα για τους Ευρωπαίους. Και σε σχεδίαση και σε άνεση και παντού. Γι' αυτό δεν έχουν τύχει ευρύτερης αποδοχής στην Ευρώπη.
          Γενικά είναι οικονομικές κατασκευές και μέρος της οικονομίας είναι και η φημολογούμενη αξιοπιστία, να μην πληρώνει ο πελάτης πολλά.
          Η Mazda δεν αποτελεί εξαίρεση, ίσως μαζί με τη Honda να είναι ένα σκαλί πάνω απ' την Toyota σε ποιότητα κατασκευής, αλλά μέχρι εκεί.
          Το ίδιο ισχύει και στις ΗΠΑ, που πουλάνε καλύτερα. Οικονομικές επιλογές είναι.
          Οι Ιάπωνες είναι απροσάρμοστοι στην Ευρωπαική αγορά. Τόσες δεκαετίες και δεν μπορούν να βγάλουν ένα αυτοκίνητο να είναι ελκυστικό για τον κόσμο. Σε αντίθεση π.χ. με τους Κορεάτες.
          Οι ΜΕΚ καίνε λάδια. Από τον τρόπο που δουλεύουν, και από τη φθορά των τμημάτων τους με το χρόνο. Είναι νομοτελειακό. Το πόσο θα κάψουν και πότε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σχεδιασμό, την ποιότητα κατασκευής, το στρώσιμο, τη χρήση, τον τρόπο οδήγησης κλπ.
          Το καλύτερο μοτέρ να σου δώσουν, αν δεν το προσέχεις και αν π.χ. το καταπονείς όλη του τη ζωή στην πόλη ή αντίθετα το πας συνέχεια στον κόφτη, θα κάψει πιο πολλά λάδια και συντομότερα.
          Η δημιουργία μύθων και παραμυθιών για μάρκες, μοτέρ κλπ, δηλ. να παίρνεις κάποια πιθανά πλεονεκτήματα και να τα γιγαντώνεις, είναι είναι παραπληροφόρηση. Αντίστοιχα ισχύει για τα μειονεκτήματα.

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Ποια ευρωπαϊκά είναι ποιοτικές κατασκευές;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t last edited by

              Απροσάρμοστοι οι Ιάπωνες και η Toyota το 2021 ήταν τρίτη σε πωλήσεις, πίσω μόνο από VW και Peugeot.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Υπάρχει κάποιος mod να σβήσει τα ,off topic από το θέμα του cx30?

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  spiros75 @andya3 last edited by

                  @andya3 said in Mazda CX-30:

                  Τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα είναι ιδιόμορφα για τους Ευρωπαίους. Και σε σχεδίαση και σε άνεση και παντού. Γι' αυτό δεν έχουν τύχει ευρύτερης αποδοχής στην Ευρώπη.
                  Γενικά είναι οικονομικές κατασκευές και μέρος της οικονομίας είναι και η φημολογούμενη αξιοπιστία, να μην πληρώνει ο πελάτης πολλά.
                  Η Mazda δεν αποτελεί εξαίρεση, ίσως μαζί με τη Honda να είναι ένα σκαλί πάνω απ' την Toyota σε ποιότητα κατασκευής, αλλά μέχρι εκεί.
                  Το ίδιο ισχύει και στις ΗΠΑ, που πουλάνε καλύτερα. Οικονομικές επιλογές είναι.
                  Οι Ιάπωνες είναι απροσάρμοστοι στην Ευρωπαική αγορά. Τόσες δεκαετίες και δεν μπορούν να βγάλουν ένα αυτοκίνητο να είναι ελκυστικό για τον κόσμο. Σε αντίθεση π.χ. με τους Κορεάτες.
                  Οι ΜΕΚ καίνε λάδια. Από τον τρόπο που δουλεύουν, και από τη φθορά των τμημάτων τους με το χρόνο. Είναι νομοτελειακό. Το πόσο θα κάψουν και πότε εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σχεδιασμό, την ποιότητα κατασκευής, το στρώσιμο, τη χρήση, τον τρόπο οδήγησης κλπ.
                  Το καλύτερο μοτέρ να σου δώσουν, αν δεν το προσέχεις και αν π.χ. το καταπονείς όλη του τη ζωή στην πόλη ή αντίθετα το πας συνέχεια στον κόφτη, θα κάψει πιο πολλά λάδια και συντομότερα.
                  Η δημιουργία μύθων και παραμυθιών για μάρκες, μοτέρ κλπ, δηλ. να παίρνεις κάποια πιθανά πλεονεκτήματα και να τα γιγαντώνεις, είναι είναι παραπληροφόρηση. Αντίστοιχα ισχύει για τα μειονεκτήματα.

                  Το σουζούκι μου 80.000 χλμ δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα. Το δεύτερο σουζούκι που έχουμε στην οικογέννεια 250.000 χλμ δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα.
                  Παρόλα αυτά επιμένεις σε κάτι το οποίο πολλοί κάτοχοι σου λέμε τις δικές μας εμπειρίες . Και για εμένα είναι ωραία στην οδήγηση τα γερμανικά (κυρίως το Α3 που έχω οδηγήσει) αλλά τα προβλήματα του τα είχε. Επίσης ναι είναι υπεριμημένο. Επίσης είχα και απογοητεύτικα πλήρως ρενώ και όπελ. Γιαυτό και πάντα ξαγυρνάω σε ιαπωνικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap @kostis20 last edited by lap

                    @kostis20 said in Mazda CX-30:

                    Υπάρχει κάποιος mod να σβήσει τα ,off topic από το θέμα του cx30?

                    Δίκιο έχεις αλλά που είναι αυτό το περί ανέμων..... δεν λειτουργεί σωστά η εύρεση και έτσι απαντάμε εδώ.

                    Edit....επιτέλους.

                    https://forum.4troxoi.gr/topic/93344/forum-peri-aytokinisis-peri-aytokinisis-anemon-ydaton/541?page=28

                    Λοιπόν παίδες μαζέψτε τα και σε αλλη παραλία.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      ss_76 last edited by

                      Πραγματικά η επιμονή κάποιων να πείσουν όλους τους υπόλοιπους ότι εκείνοι έχουν δίκιο γιατί κάπου άκουσαν κάτι, με ξεπερνά!

                      Πίσω στο on topic:

                      1ο service (αλλαγή λαδιών 0W-20, φίλτρο λαδιού και ροδέλα τάπας) μαζί με κάρτα καυσαερίων στα 175€
                      Αρκετά ακριβά τα λάδια γύρα στα 80€. Η εργασία μάλλον στο μέσο όρο 55€ + ΦΠΑ

                      Έγινε αναβάθμιση του MAZDA CONNECT στην έκδοση 11000

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        super-t last edited by

                        20€/L για 0W-20 και αντιπροσωπεία είναι μάλλον "κανονική" τιμή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Εντωμεταξυ χθες με σταμάτησε ο 3ος κατά σειρα άνθρωπος να με ρωτήσει για το cx και να μου πει πόσο ωραίο είναι...
                          Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό με αμάξι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            ggab last edited by

                            Να τους λες κατευθείαν τα κυβικά ώστε να φεύγουν με συνοπτικές διαδικασίες!

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • A
                              andya3 last edited by

                              Χωρίς παρεξήγηση από τους αγαπητούς κατόχους CX-30, για να κάνουμε και λίγο χιούμορ...
                              Πόσο πάει ο φόρος του 2-λιτρου στη δεκαετία?
                              Αναρωτιέμαι πόσα dsg μπορείς ν' αλλάξεις άμα σπάσουν σε τόσα χρόνια...😊

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              gtsartsal K 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Στην 5 ετία γίνεται μισος και μετά τη δεκαετία δεν έχει φόρο

                                440 το έτος η εισφορά

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  Ιεροσυλία να συγκρίνεις έστω και για πλάκα,οτιδήποτε μαζνταιο με φαουβαιο.......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Πάντως 3300 τα δίνεις θες δεν θες στη δεκαετία.
                                    Οπότε όντως αγοράζει δύο ακόμα mechatronic

                                    Σοβαρό ποϊντ. Και εντάξει ένα 1.5 με dsg δεν είναι κακο

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal @andya3 last edited by gtsartsal

                                      @andya3 said in Mazda CX-30:

                                      Χωρίς παρεξήγηση από τους αγαπητούς κατόχους CX-30, για να κάνουμε και λίγο χιούμορ...
                                      Πόσο πάει ο φόρος του 2-λιτρου στη δεκαετία?
                                      Αναρωτιέμαι πόσα dsg μπορείς ν' αλλάξεις άμα σπάσουν σε τόσα χρόνια...😊

                                      Στη δεκαετία βγαίνει 3800 ευρώ.

                                      Χωρίς παρεξήγηση γιατί έψαξα πολύ την αγορά πριν καταλήξω και επειδή έχω καταλάβει την αγάπη σου για συγκεκριμένη μάρκα κάνω την σύγκριση.

                                      cx 30 awd 186 hp, τέλη κυκλοφοριας 82 ευρώ
                                      Κατανάλωση μικτή 7.5
                                      34.000 σούπερ εξοπλισμένο
                                      tiguan, 1.5 150hp, 120 τέλη
                                      κατανάλωση σίγουρα 9
                                      αντίστοιχος εξοπλισμός κοντά 36.000
                                      Μάλλον περισσότερα θα βγουν και χωρίς σπάσιμο.
                                      Αν θέλεις βέβαια πάρε dsg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in Mazda CX-30:

                                        Χωρίς παρεξήγηση από τους αγαπητούς κατόχους CX-30, για να κάνουμε και λίγο χιούμορ...
                                        Πόσο πάει ο φόρος του 2-λιτρου στη δεκαετία?
                                        Αναρωτιέμαι πόσα dsg μπορείς ν' αλλάξεις άμα σπάσουν σε τόσα χρόνια...😊

                                        και μια σημαντική λεπτομέρεια.
                                        το φόρο τον γνωρίζεις εκ των προτέρων, τη ζημιά δεν ξέρεις πότε και που

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Μισό λεπτό, πόσα κυβικά είναι το Μάζντα ακριβώς.... Τα έχουν κάνει με πολλά σκαλοπάτια

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t last edited by

                                            1998

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 63 / 245
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr