-
@cirus said in Citroen Ami:
Χρησιμότητα πάντως έχει. πχ σε πολύ μικρά νησιά μια χαρά νόημα έχει η χρήση του. ουτε δρόμους να πας γρήγορα έχει ούτε μεγάλη αυτονομια θες και είναι ενα όχημα που δεν βρέχεσαι όπως με ενα ποδήλατο.
σιγουρα μπορεί να έχει και αλλες χρήσεις.
συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι κακή υλοποιηση και θα μπορούσε να είναι καλύτερο αλλά οκ, αν σε κάποιους κάνει παω πάσο.
Εγω πάντως δεν θα κυκλοφορούσα με κάτι τέτοιο. Με το twizzy που είναι ίδιας φιλοσοφίας αλλά το βρίσκω καλύτερη υλοποίηση θα κυκλοφορούσα αν μου έκανε. Και στα 2 το κόστος είναι απαγορευτικό για αυτό που παίρνεις θεωρώ. Ομως είναι μια καλή αρχή καθώς τα επόμενα θα είναι όλο και καλύτερα και όλο και πιο φτηνα.
Το δεν βρέχεσαι είναι σχετικό πάντως!
-
Μόνο και μόνο που γράψατε 3 σελίδες σε 1 μέρα δείχνει την επιτυχία του εγχειρήματος.
Αλλά προφανώς εδώ στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, στην χώρα που αν δεν έχεις υδροπνευματική στενοχωριέσαι από τους διαλυμένους δρόμους, που τα αμάξια τρίζουν, που διπλο και τριπλοπαρκάρουν, που κάνουν τις διανομές του τελευταίου χιλιομέτρου τριαξονικά, σε αυτή την χώρα λοιπόν το ΑΜΙ ζορίζεται.Αν είχαμε ένα ιστορικό κέντρο, που δεν έμπαινε κανείς αν δεν ήταν πράσινος, τότε το αμι και τα άλλα θα ήταν αναγκαίο...
Τον τελευταίο καιρό, τυχαίνει να πηγαίνω τον γιό μου άλλοτε οδηγώντας εγώ, άλλοτε εκείνος στην δουλειά του.
Εγώ προσωπικά δεν είχα ποτέ την λογική του ωραρίου , σαν ελεύθερος επαγγελματίας και αν έπρεπε να πάω κάπου σε σχετικά ορισμένη ώρα, την κανόνιζα σε ώρες μη αιχμής και πήγαινα και νωρίτερα.
Τώρα λοιπόν κάποιες φορές πηγαίνω και από περίεργους δρόμους των προαστίων, όπου ξαφνικά μπορεί κάποιο μεγάλο βαν ή φορτηγό, να σταματήσει για να ξεφορτώσει και εσύ να πρέπει να αγχώνεσαι αν θα μπορέσεις να είσαι στην δουλειά στην ώρα σου.
Σκέφτομαι ότι εύκολα πολλοί από εμάς θα έπαιζαν ξύλο με τον κάθε οδηγό, που θα σταμάταγε την κυκλοφορία 4-5 λεπτά, ή όπως έτυχε έξω από γνωστό ιδιωτικό σχολείο που έχει κτήματα σε χωριό της Θεσσαλίας και πολλές μέλισσες, να κλείσουν τον διπλό στενό δρόμο μεγάλης κυκλοφορίας για να βάλουν ένα σχολικό σε μία μάντρα και να περιμένουν πάνω από 50 αυτοκίνητα ίσως και 100.
Ολα αυτά λοιπόν, κάνουν δύσκολη την ζωή του ΑΜΙ, στην χώρα μας. Γιατί εμείς είμαστε γρήγοροι και πάμε στα στενά με 70. Τι ξέρουν οι κουτόφραγκοι που πάνε με 25-30.
Ασε που δεν θα μπορεί να ανέβει στις ανηφόρες του Λυκαβηττού και του Γαλατσίου.
-
Για να μην πούμε ...στις ανηφόρες της Μονμάρτρης που είναι και προς τιμήν της χώρας προέλευσης
ας περιοριστούμε στις ανηφόρες του Ζωγράφου, της Κατεχάκη, της Κυψέλης, της Καστέλλας, της Πετρούπολης, του Βύρωνα και του πάρκιν του Mall....
not Ami friendly places -
Στην περίπτωση μποτιλιαρίσματος τι θα κάνει το Αμι ? Θα γυρίσει στις 2 ρόδες? ή θα απογειωθεί ? αφού δεν μπορεί να σφηνώσει όπως το μηχανάκι.
Όσο για την ταχύτητα του εμένα δεν με πειράζουν τόσο τα 45 αν και θα προτιμούσα μικρότερη αυτονομία και 55-65 χαω .
Τώρα για ανηφόρες δεν ξέρω τι ζόρι τραβάει δεν έχω δει σχετικά βίντεο , πολύ θα ήθελα να το οδηγήσω αλλά φαντάζομαι σε περιοχές γύρω μου όπως Μανιάτικα/λόφος Βώκου , Νεάπολη , Αγία Βαρβάρα -και παντού στα πέριξ της Αττικής μόνο λόφους έχει - ίσως του δημιουργούνε πρόβλημα .
-
Δες προηγούμενο βίντεο πώς τα πάει στις ανηφόρες.
Μελίσσια μόνο χαμηλά, Κερατσίνι το ξεχνάτε και Κατεχάκη αν πάρεις γερή φόρα...
Super market το αφήνεις έξω, δεν πας πολύ υπόγειο ! -
Το έχουμε ξαναπεί, έχει 45χλμ τελική για να οδηγείται με δίπλωμα ΑΜ, δηλαδή από 16 ετών Ελλάδα. Θα βρει αμέτρητες χρήσεις, δεν έχω καν λόγω να συνεχίσω να επιχειρηματολογω, πιστεύω θα είναι instant hit, όσα φέρνουν θα πουλιούνται. Η ένστασή μου είναι η φρασεολογία, έχω κάνει πτυχιακή πάνω στην προπαγάνδα και ξέρω πόσο ισχυρή είναι σε αδύναμους χαρακτήρες η χρήση έντονης και σοκαριστικης γλώσσας.
Αναφέρουμε το Γαλλία, 14, επειδή αυτοί τότε βγάζουν το ΑΜ, δηλαδή τα 14, ή τα 16 Ελλάδα, είναι τα χρόνια που ένας άνθρωπος μπορεί να οδηγεί νόμιμα. Εγώ προσωπικά οδηγώ από τα 16 μου νόμιμα, δεν ξέρω αν σας φαίνεται περίεργο, αλλά στην επαρχία όλοι παίρναμε νωρίς διπλώματα.
Είδα πριν λίγο ένα, πήγαινε ακριβώς τα ίδια χιλιόμετρα με το QQ που ήμουν μέσα και δεν νομίζω να ετριζε περισσότερο το Ami μέσα..
-
επειδή ειπώθηκε και ξαναειπώθηκε,
λοιπόν η μόνη προπαγάνδα είναι από την ανάποδη :αφήνουμε εκτός πεδίου κριτικής το υποκείμενο Ami
και δικάζουμε προθέσεις εκείνων που το κρίνουν το Amiτις χρήσεις του Ami κρίναμε, και την ικανότητά του να επιτελέσει με επάρκεια αυτό που πουλάει
ε πώς να το κάνουμε;... -
Να ρωτήσω τότε γιατί δεν πούλησαν τα μικρά ηλεκτρικά που εισάγονται και έχουν καλύτερο εξοπλισμό και πιο δυνατούς κινητήρες;
Τι ξεχωριστό έχει το ami που να αξίζει να πουλήσει περισσότερο από αυτά ;Τόσα χρόνια, ίσως και 20 έτη, και στην Ελλάδα εισήγαγαν τα τετρακυκλα με μικρούς diesel κινητήρες που έπιαναν και αυτά τα 45 χλμ/ώρα. Πόσα είδατε στους δρόμους;
Συγνώμη στην επαρχία πως παίρνεις δίπλωμα στα 16; Και γιατί να πάρεις δίπλωμα στα 16 ;
Μιλάμε για θόρυβο, τριγμούς. Δείτε τα βίντεο. Στα 45 χλμ/ώρα έχει τόση φασαρία μέσα σαν να οδηγείς με 150 χλμ/ώρα. Αεροδυναμικοί θόρυβοι στα 45χλμ/ώρα !
-
@lap said in Citroen Ami:
Τι ξεχωριστό έχει το ami που να αξίζει να πουλήσει περισσότερο από αυτά ;
Όμιλος Συγγελίδη και Citroën «πρασινίζουν» τη Χάλκη
Εξηλεκτρισμός του στόλου οχημάτων των δημόσιων φορέωνhttps://marketingweek.gr/omilos-syngelidi-ke-citroen-prasinizoun-ti-chalki/
-
@yem said in Citroen Ami:
Στην περίπτωση μποτιλιαρίσματος τι θα κάνει το Αμι ? Θα γυρίσει στις 2 ρόδες? ή θα απογειωθεί ? αφού δεν μπορεί να σφηνώσει όπως το μηχανάκι.
Όσο για την ταχύτητα του εμένα δεν με πειράζουν τόσο τα 45 αν και θα προτιμούσα μικρότερη αυτονομία και 55-65 χαω .
Τώρα για ανηφόρες δεν ξέρω τι ζόρι τραβάει δεν έχω δει σχετικά βίντεο , πολύ θα ήθελα να το οδηγήσω αλλά φαντάζομαι σε περιοχές γύρω μου όπως Μανιάτικα/λόφος Βώκου , Νεάπολη , Αγία Βαρβάρα -και παντού στα πέριξ της Αττικής μόνο λόφους έχει - ίσως του δημιουργούνε πρόβλημα .
Πόση αυτονομία να θυσιάσεις για λίγα χλμ τελικής παραπάνω;;;;
Δεν πάει πιο κάτω -
Δεν χρειάζεται πάνω απο 50-60χλμ αυτονομία , εάν πεις ότι η χρήση είναι s/m , καράτε-κολυμβητήριο-μπαλέτο τα παιδιά , καμιά δουλειά στο κέντρο. Ακόμα και για καθημερινή μετάβαση στην δουλειά δεν κάνεις πάνω από 60χλμ , αν κάνεις πάνω από 60χλμ κακώς πήρες Αμι
-
Το ΑΜΙ πάει στις λεωφορειολωρίδες, άρα στο μποτιλιάρισμα θα πάει πιο άνετα.
Τα ντίζελ που έφερναν πήγαιναν στα 10000, όσο έκαναν και όλα τα Α κατηγορίας, οπότε γιατί να το πάρει κάποιος.
Εδώ μιλάμε πλέον για το 30-40 % της αξίας της σημερινής Α κατηγορίας που ξεκινάει από τα 12-13000.Αν πηγαίνει για τις δουλειές που αναφέρει ο Γιεμ, δηλαδή για δευτερότριτο αμάξι, τότε μια χαρά κάνει.
Το ίδιο αν μένεις στο ιστορικό κέντρο των πόλεων.Τα 50άρια παπιά ανεβαίνουν τις ανηφόρες που λέτε με ένα άτομο 100 κιλών πάνω τους ?
Σας λέω πως δύσκολα έως καθόλου. -
Επειδή πολλά γράφτηκαν πάμε από την αρχή:
- Δεν μπορεί να κινηθεί ώς δίκυκλο, άρα δεν μπορεί να το αντικαταστήσει.
- Δεν προσφέρει προστασία 4τροχου ούτε άνεση (ζέστη, κρύο, μπάζει νερά κλπ.) άρα δεν μπορεί να το αντικαταστήσει.
- Είναι επικίνδυνο να κινείται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας (Μεσογείων, Κηφισίας, Λαυρίου, Μαραθώνος, κλπ.) με αυτή την ταχύτητα.
- Είναι επικίνδυνο να το οδηγούν (ειδκά σε αυτούς τους δρόμους) 16χρονα.
- Δεν μπορεί να κινηθεί σε νησιά (εκτός μεγάλων για μέσα στο κέντρο) που έχουν τεράστιες ανηφόρες (ασ δοκιμάσει να ανέβει στην Χώρα Σερίφου, Τήνου, Σίφνου, Μήλου κλπ.).
- Είναι εξαιρετικό για ιστορικά κέντρα και δρόμους ήπια κυκλοφορίας ή πεζοδρόμησης (π.χ για Αθήνα: πλάκα, κεραμεικός, μοναστηράκι κλπ.). Άρα κάποιος πρέπει να έχει €6.000 για να έχει εμταφορικό μέσο μόνο για αυτές τις περιοχές...άρα σε ποιους απευθύνεται?
- Ναι εαν μπορούσες να το νοικιάσεις με €20/μήνα μια χαρά θα ήταν και στην Ελλάδα για πολύ συγκεκριμένη χρήση. Αλλά στα €6.000 κάποιος πρέπει να είναι ΠΛΟΥΣΙΟΣ για να το πάρει ώς γκάτζετ ή ως 5ο ή 6ο μεταφορικό όχημα.
Φυσικά οι έχοντες τρικολόρ γυαλιά (που λέει και ο Χάρης) το βλέπουν ώς next best thing to sliced bread!!
-
@criuser said in Citroen Ami:
Τα 50άρια παπιά ανεβαίνουν τις ανηφόρες που λέτε με ένα άτομο 100 κιλών πάνω τους ?
Σας λέω πως δύσκολα έως καθόλου.Δεν θέλω να ακυρώσω το Ami, ούτε μου αρέσει να είμαι αρνητικά προκατειλλημένος για ένα προϊόν που δεν το γνωρίζω, ειδικά αυτοκίνητο που δεν το έχω οδηγήσει.
Το σχόλιο μου αφορά καθαρά τα δίκυκλα, επειδή μπήκαν στην ζωή μου σε πολύ μεγάλη ηλικία (36ετών).
Το πρώτο μου δίκυκλο ήταν ένα σκούτερ 50άρι της Kymco. Από τα ποιο βαριά και τα ποιο νωχελικά αφού ήταν μόλις 3,6 άλογα. Φυσικά η κατανάλωσή του ήταν αμελητέα. Συχνά/πυκνά έπαιζα σε μεγάλες ανηφόρες (Πεντέλη, Μελίσσια κλπ...). Το κακόμοιρο πήγαινε μια χαρά παρόλο που είμαι "βόδι" σε κιλά. Φυσικά ποτέ δικάβαλο και κάπου λίγο ποιο πάνω από τα 50km/h (κοντέρ) έμπαινε κόφτης.
Τα 50άρια παπάκια πάνε ποιο άνετα γιατί είναι ποιο ελαφριά, αλλά από ασφάλεια είναι στο μηδέν και τα θεωρώ και πολύ επικίνδυνα.
Αν το Ami έβγαινε βενζίνη και είχε κλιματιστικό πολύ χαλαρά το αγόραζα, φυσικά σε μία νορμάλ τιμή και όχι 15 και 20 χιλιάρικα. Πάντα για αντικατάσταση του σκούτερ. Για ηλεκτρικό δεν το συζητώ καθόλου. Τα ηλεκτρικά μόνο για το λούνα παρκ, στα συγκρουόμενα που έχουν μόνιμη σύνδεση στο ρεύμα.
Σόρυ για το σεντόνι.
-
https://www.aixam.com/en/licence-free-car-e-city/sport
Αυτό γιατί δεν αναφέρεται στο forum μας ως εισαγωγή των νέων στην ηλεκτροκίνηση; Είναι ηλεκτρικό
Επικά καλύτερο αυτοκίνητο για 16 αρηδες.
Δεν είναι έξυπνη ιδέα που λογικά θα πουλάει σαν τρελό;Βγαίνουν αντίστοιχα και σε εκδοσεις με μικρό κινητήρα diesel με τελική κάπου στα 70χλμ/ώρα και φυσικά φουλαρουν με diesel. Φυσικά πάντα μιλάμε για αυτόματο κιβώτιο.
Έχουν και abs, ως έξτρα και a/c και είναι για 16 αρηδες
Εδώ και άλλο:
https://www.ligier.fr/en/product/due/
Παιδιά, είναι γύρω στα 8-10 μοντέλα και εταιρίες αυτήν την στιγμή στην αγορά.
-
-
@lap said in Citroen Ami:
https://www.carandmotor.gr/nea/ayto-einai-elliniko-iliako-aytokinito-poy-kataskeyazetai-stin-kriti
Αυτά βλέπει ο @criuser και δοξάζει το ΕΣΠΑ
-
@lap said in Citroen Ami:
Τα αυτοκινητάκια της Ligier ήταν μασκότ στις Εκθέσεις της Αθήνας πριν πολλά-πολλά χρόνια (αρχές 2000). Στα τελευταία περίπτερα, εκεί δίπλα στις καραμέλες, στα ξηροκάρπια και σε κάτι καθαριστικά, τσουπ και κάτι μικρά Γαλλικά αυτοκινητάκια. Φυσικά τότε ήταν με τους θερμικούς κινητήρες και πάσχιζε ο αντιπρόσωπος εδώ στην Ελλάδα να πουλήσει κανά κομμάτι.
Άραγε υπάρχει ακόμη ο αντιπρόσωπος ή τα παράτησε και έφυγε για Ακτή Ελεφαντοστού;
-
Απλά τον πήρε το όριο ηλικίας.
Τα ντιζελάκια τα είχε πάρει το κόστος των 10000 που είχαν την εποχή που και τα Σε 1 , 108 και Αιγκο είχαν τόσο και λιγότερο.Τώρα που το Αιγκο το θερμικό ακουμπάει στα 20 χιλιάρικα , σας φταίει το ΑΜΙ.
-
Η τοπ εξοπλοστικα έκδοση με αυτόματο κιβώτιο και κάμπριο οροφή έχει 20 χήνες...
Citroen Ami