-
-
-
Πανέμορφο μπράβο
Επειδή έχω το fiesta st συμφωνώ σε όλα όσα έχεις περιγράψει για την απόλαυση που σου δίνει απ'την ώρα που θα πατήσεις το κουμπί ...
Μήπως ήσουν Κυριακή μεσημέρι κάτω Γλυφάδα ;
2 έχω δεί όλα κ όλα κ τα 2 Γλυφάδα σε μαύρο χρώμα -
@panos198 said in Ford Puma 2019:
Πανέμορφο μπράβο
Επειδή έχω το fiesta st συμφωνώ σε όλα όσα έχεις περιγράψει για την απόλαυση που σου δίνει απ'την ώρα που θα πατήσεις το κουμπί ...
Μήπως ήσουν Κυριακή μεσημέρι κάτω Γλυφάδα ;
2 έχω δεί όλα κ όλα κ τα 2 Γλυφάδα σε μαύρο χρώμαΕυχαριστώ πολύ!!!
Οχι δεν ήμουν εγώ. Αυτό που είδες να ξέρεις είναι stage 2 με 260 αλογα. Ειναι σκέτο μαύρο και δεν έχει κόκκινες λεπτομέρειες όπως το δικό μου
Εμένα είναι μαμα στην μηχανή
-
Το σκέφτεσαι έστω για stage 1 πού είναι vfm ή νωρίς ακόμα ;
-
@panos198 said in Ford Puma 2019:
Το σκέφτεσαι έστω για stage 1 πού είναι vfm ή νωρίς ακόμα ;
μπορεί αργότερα. Γενικα δεν μαρέσει να πειράζω τα αυτοκίνητα μηχανικά
αν με ενδιέφερε να πάρω το πιο γρήγορο σε αυτα τα χρήματα ετσι και αλλιώς δεν θα επέλεγα αυτό.
Ειναι αρκούντως διασκεδαστικό και μαζεμένο και με μεγαλους χώρους (για το μέγεθος του) και ομορφο και ψηλό και στριφτερο και για αυτά επιλέχθηκε.
Το δικό σου ιδια άλογα 10000 ευρώ πιο κατω και πιο γρήγορο είναι. και επίσης πολυ όμορφο. Μονο στην ευρυχωρία μου τα χάλαγε και δεν επιλέχθηκε
-
Σωστά ναι στους χώρους έχει τα θέματα του
Βασικά το είχα πάρει χωρίς το performance pack κ μου βγήκε 22500 κ ήμουν ήδη πολύ οριακά ...
Αλλά είναι απίστευτο ακόμα κ αν νωρίτερα έβαλα βενζίνη με 2.08 ... -
Καλά όλα τα παραπάνω, αλλά ξέρετε αν είναι καλό στο ταξίδι; Για διαβάστε:
https://cartalk.gr/ford-puma-st-4i-anafora-ston-aftokinitodromo/
Για μια ακόμη φορά, να θερμοευχαριστήσω δημόσια τον Cirus για τα παραπάνω τέσσερα άρθρα.
-
Θόρυβος κ ηχομόνωση σε πολύ καλό επίπεδο
Μετά τα 220 αρχίζεις κ καταλαβαίνεις κάτι αλλά σε μικρό βαθμό
Οι στροφές είναι η ζωή του αλλά κ σε αυτοκινητόδρομο σταθερό, σίγουρο, άμεσο
Όπως η παραπάνω περιγραφή -
καιρό είχα να γράψω γενικά. Φυγαμε για 3ημερο στον Κοσμά Κυνουρίας και γυρίσαμε απο Λεωνίδιο. Πραγματικά πέρασα υπέροχα και ήταν και οδηγηγικά πολύ όμορφα αν εξαιρέσεις την κίνηση προς Αθηνα στο γύρνα. Βάζω μερικες φώτο. Να ευχαριστιέστε τα αυτοκίνητα σας είναι απόλαυση η οδήγηση.
-
-
Οχι που δεν θα παινέψω το σπίτι μου lol:
Ναι το PUMA ST είναι το πιο φτηνό και το πιο αργό σε αυτό το τεστ!!!!!
αλλά κερδίζει γενικά στο συγκριτικό σύμφωνα βεβαια με αυτή την δημοσιογράφο. "το τονίζω μην αρχίσετε" (χωρις να χρειαστει το πλεονεκτημα στην Ελλάδα που δεν έχει φόρο πολυτελείας)
καλά εννοειται και τα αλλα 2 φανταστικά είναι (για μενα) και αρκετά πιο γρήγορα (στην ευθεία τουλάχιστον).
-
Ρε συ......
Βουνό πάνε; -
@lap said in Ford Puma 2019:
Ρε συ......
Βουνό πάνε;μέχρι εκεί που έχει άσφαλτο ναι πάνε.
Μετά φωνάζουμε το Vitara Του γάτου να μας τραβήξει. Τι τον έχουμε
Απλά πρέπει να περιμένουμε λίγο μέχρι να έρθει.
Κοντολογίς, πίνουμε καφέ, μετά κάνουμε 5-6 τσιγάρα, τρώμε κάτι, πάμε για επιστροφη στην φύση αγναντεύοντας. και λίγο πριν πέσουμε για ύπνο.............. θα φτασει
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@lap said in Ford Puma 2019:
Ρε συ......
Βουνό πάνε;μέχρι εκεί που έχει άσφαλτο ναι πάνε.
Μετά φωνάζουμε το Vitara Του γάτου να μας τραβήξει. Τι τον έχουμε
Απλά πρέπει να περιμένουμε λίγο μέχρι να έρθει.
Κοντολογίς, πίνουμε καφέ, μετά κάνουμε 5-6 τσιγάρα, τρώμε κάτι, πάμε για επιστροφη στην φύση αγναντεύοντας. και λίγο πριν πέσουμε για ύπνο.............. θα φτασει
κρυβεσαι....
στο δασος?
πουμα πουμα εισαι εδω? -
@gatoz said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@lap said in Ford Puma 2019:
Ρε συ......
Βουνό πάνε;μέχρι εκεί που έχει άσφαλτο ναι πάνε.
Μετά φωνάζουμε το Vitara Του γάτου να μας τραβήξει. Τι τον έχουμε
Απλά πρέπει να περιμένουμε λίγο μέχρι να έρθει.
Κοντολογίς, πίνουμε καφέ, μετά κάνουμε 5-6 τσιγάρα, τρώμε κάτι, πάμε για επιστροφη στην φύση αγναντεύοντας. και λίγο πριν πέσουμε για ύπνο.............. θα φτασει
κρυβεσαι....
στο δασος?
πουμα πουμα εισαι εδω?Εμεινα ρε συ στο δάσος. Ελα να με μαζέψεις. Οχι από κακοτράχαλο δρόμο πάντως.
Από βενζίνη..................
καιω 5ευρα τώρα να ζεσταθώ, φτηνότερα μου έρχεται
ΥΓ δεν ξέρω αν το έχετε σκεφτεί αλλά αν μείνει το PUMA μου και δεν υπάρχει αλλη επιλογή μπορεί να έρθει SUPER PUMA να με σώσει, SUPER VITARA δεν υπάρχει οπότε κερδίζω χαλαρά
-
Κάτοχος εδώ και 4 μήνες του Puma 125 mhev Auto σε έκδοση ST line X και χρώμα solar silver, με 4000 περίπου χιλιόμετρα, σκέφτηκα να γράψω ένα αναλυτικό review όπως είχα υποσχεθεί, προσπαθώντας να βοηθήσω τους τυχόν υποψήφιους αγοραστές. Ελπίζω να το βρείτε ενδιαφέρον και όχι κουραστικό.
Το αυτοκίνητο παραγγέλθηκε τον Ιούλιο του 2021 και παραδόθηκε τον Νοέμβριο, δηλαδή σε 4 μήνες, χρόνο ρεκόρ σε σχέση με το τι ισχύει για το ίδιο αυτοκίνητο σήμερα. Κόστισε € 26.600 μείον την αξία του παλιού που ανταλλάχθηκε, ενώ σήμερα σύμφωνα με τον διαμορφωτή, κοστίζει € 29.230 (δεν γνωρίζω αν ισχύει αυτό τον καιρό κάποια έκπτωση).
Για την εμφάνιση και το σχεδιασμό του αυτοκινήτου δεν θα γράψω κάτι, καθώς είναι υποκειμενικό. Στα δικά μου μάτια είναι πανέμορφο και πιάνω τον εαυτό μου ακόμα και σήμερα να το κλειδώνω και πριν φύγω να κοντοστέκομαι να το χαζεύω με ένα ηλίθιο χαμόγελο.
Σαν χώρους το αυτοκίνητο καλύπτει πλήρως τις ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο χώρο αποσκευών, όπου το megabox πραγματικά κάνει τη διαφορά (θυσιάζοντας όμως τη ρεζέρβα). Έξυπνη ιδέα και η εύκαμπτη εταζέρα του χώρου αποσκευών – γενικότερα στο θέμα αποσκευών το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό για το μέγεθός του. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετοί - αν μπορούσα να αλλάξω κάτι στον τομέα αυτό θα ήταν το μέγεθος του υποβραχιόνιου που δεν έρχεται αρκετά μπροστά για να φτάνει να ακουμπήσει ο αγκώνας του οδηγού καθώς και την έλλειψη ποτηροθηκών στα πίσω καθίσματα.
Η συναρμογή δεν δρέπει δάφνες, αλλά στο δικό μου δεν έχω κάτι δραματικό ούτε προς το παρόν έχω τριξίματα. Διαβάζω κάποια παράπονα στον τομέα αυτό αλλά στο δικό μου δεν έχω παρατηρήσει κάτι, ίσως είμαι από τους τυχερούς. Η ποιότητα του εσωτερικού είναι ικανοποιητική – τα πλαστικά είναι μαλακά με ωραία υφή ψηλά και σκληρά χαμηλότερα, χωρίς όμως να δείχνουν πουθενά φθηνιάρικα ενώ οι κόκκινες λεπτομέρειες προσθέτουν χαρακτήρα.
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή. Κάθεσαι σχετικά ψηλά (νομίζω η Ford δίνει 16,6 εκατοστά ύψος για το Puma) και μπαίνεις χωρίς να σκύβεις – σημαντικό για όσους έχουν μέση που έχει αρχίσει να διαμαρτύρεται… Έχεις καλή ορατότητα και προς τα έξω και προς τον πίνακα οργάνων ενώ η εργονομία είναι εξαιρετική – όλα είναι εκεί που περιμένεις να τα βρεις. Τα ελαφρώς μπάκετ καθίσματα θα δυσκολέψουν λίγο τους πιο εύσωμους αλλά προσφέρουν πολύ καλή στήριξη. Τα καθίσματα στην έκδοση ST Line X είναι ημιδερμάτινα με κόκκινες ραφές – πραγματικά πανέμορφα, αλλά στο θέμα της άνεσης είναι λίγο σκληρότερα από όσο θα τα ήθελα.
Ο κλιματισμός ελέγχεται από περιστροφικά χειριστήρια, είναι μονοζωνικός αλλά εντυπωσιακά αποτελεσματικός και δυνατός.
Το ST Line X φοράει το καλό ηχοσύστημα της B&O – ο ήχος είναι καλός και γεμάτος αλλά μέχρι εκεί, δεν θα τον χαρακτήριζες συναρπαστικό. Το SYNC 3 είναι γρήγορο, εύκολο, πλήρες και με κανονικά πλήκτρα και περιστροφικά χειριστήρια αλλά χωρίς ελληνικά – η Ford επιμένει να μας γράφει εκεί που δεν πιάνει μελάνι (ή μάλλον pixel) στο θέμα αυτό. Η οθόνη στις 8’’ θα μπορούσε να ήταν λίγο μεγαλύτερη ενώ και τα γραφικά της είναι λίγο παρωχημένα σε σχέση με άλλα του ανταγωνισμού που φαίνονται ίσως πιο μοντέρνα (π.χ. στο VW group). Το Android Auto και το Apple Car Play θέλουν καλώδιο αλλά αγόρασα το εξαιρετικό aawireless και έχω ασύρματο Android Auto. Μόλις μπαίνω στο αυτοκίνητο, χωρίς να βγάλω το κινητό από την τσέπη, στη οθόνη εμφανίζεται αυτόματα το Android Auto. Φανταστικό gadget, συνίσταται ανεπιφύλακτα. Το αυτοκίνητο προσφέρει και ασύρματη φόρτιση αλλά δεν την χρησιμοποιώ καθώς το κινητό μου δεν την υποστηρίζει. Τέλος, η κάμερα οπισθοπορείας έχει πολύ καλή ευκρίνεια σε σχέση με άλλες που έχω δει.
Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου νομίζω ότι είναι κορυφαία στην κατηγορία. Το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται εξαιρετικά και εμπνέει εμπιστοσύνη τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και στους επαρχιακούς δρόμους με στροφές, ενώ θεωρώ ότι παρέχει ιδανική ισορροπία και στον τομέα της άνεσης, καθώς περνάει με …πολιτισμένο τρόπο από φρεάτια και σαμαράκια. Μόνο παράπονο στον τομέα της άνεσης ο ελαφρά αυξημένος θόρυβος κύλισης στο ταξίδι.
Η αίσθηση του τιμονιού είναι από τα δυνατότερα σημεία του αυτοκινήτου – κοφτερό και ακριβές με άψογη πληροφόρηση – σημαδεύεις και πάει. Η αίσθηση της στεφάνης είναι ιδανική σε πάχος και με δέρμα, ενώ το κάτω μέρος είναι flat. Το καντράν είναι ψηφιακό 12,3’’ και αλλάζει χρώματα και γραφικά αναλόγως του επιλεγμένου προφίλ οδήγησης. Η οθόνη είναι ευκρινής αλλά δεν έχει πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης (π.χ, δεν μπορεί να δείξει τον χάρτη αλλά μόνο οδηγίες από το σύστημα πλοήγησης).
Η έκδοση ST Line X έχει full led φώτα μπροστά – πίσω. Τα εξαιρετικά φώτα προσαρμόζονται από την μεγάλη σκάλα στη μεσαία όταν έρχεται άλλος από απέναντι ή όταν πλησιάζεις τον μπροστινό, κάτι πολύ χρήσιμο σε βραδινές διαδρομές στους σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους. Θα ήθελα να ρυθμίζεται και το ύψος της δέσμης αυτόματα, ένα χαρακτηριστικό που υπήρχε σε παλιότερες εκδόσεις και κόπηκε λόγω κόστους.
Τα φρένα είναι δυνατά, αποτελεσματικά και εμπνέουν εμπιστοσύνη. Πίσω έχει ταμπούρα, κάτι που με χαλάει μεν και το θεωρώ ψιλογυφτιά της Ford, αλλά ξέρω ότι το θέμα είναι περισσότερο ψυχολογικό και λιγότερο ουσίας.
Ο τρικύλινδρος τουρμπάτος χιλιάρης βενζινοκινητήρας αποδίδει 125 άλογα και συνοδεύεται από 48βολτο mild hybrid σύστημα που βοηθάει προσφέροντας έως 50 Nm επιπλέον ροπής όταν κρίνεται απαραίτητο (π.χ. στην εκκίνηση, στα τελευταία μέτρα πριν το σταμάτημα, στις χαμηλές στροφές πριν μπει το turbo). Όταν αφήνεις το πόδι σου από το γκάζι νιώθεις την ανάκτηση ενέργειας που φορτίζει την μπαταρία. Εκεί που τα πράγματα είναι εντυπωσιακά, είναι στο start stop που πραγματικά δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα. Ο κινητήρας είναι ζωντανός, πρόθυμος (ειδικά στο sport) και το αυτοκίνητο είναι πραγματικά σβέλτο. Ανεβάζει γρήγορα χιλιόμετρα και δείχνει ψυχωμένο μέχρι τα 160+, ενώ οι ρεπρίζ του είναι καλές και επιτρέπουν ασφαλή προσπεράσματα. Αρχικά πήγαινα για τα 155 άλογα αλλά σε συνδυασμό με το αυτόματο που ήταν αδιαπραγμάτευτο ξέφευγε πολύ η τιμή. Δεν το έχω μετανιώσει που γλύτωσα τα 2.000 € της διαφοράς, όχι βέβαια ότι θα με χάλαγαν 30 αλογάκια ακόμα.
Υπάρχουν 5 προγράμματα οδήγησης που εκτός από το να αλλάζουν τα χρώματα και τα γραφικά στο ψηφιακό καντράν, επηρεάζουν κυρίως την ευαισθησία στο γκάζι και τις στροφές που το αυτόματο κιβώτιο πραγματοποιεί τις αλλαγές των σχέσεων: Eco (ελάχιστα το χρησιμοποίησα για να δω τι κάνει, μειώνει την απόκριση στο γκάζι, εμένα με ενοχλεί), Normal, Sport (απολαυστικό!), Slippery (μια φορά το δοκίμασα στο χιόνι, το αυτοκίνητο «ψοφάει» και δεν ανεβάζει και πραγματικά βοηθάει μέχρι ένα βαθμό) και Trial (δεν το έχω δοκιμάσει).
Το αυτόματο κιβώτιο είναι 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη. Αλλάζει ταχύτητες πολύ γρήγορα και χωρίς να καταλαβαίνεις την αλλαγή, ειδικά στις μεγάλες σχέσεις δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα. Αναλόγως του επιλεγμένου προφίλ οδήγησης, η αλλαγή γίνεται σε χαμηλότερες ή ψηλότερες στροφές ενώ ανά πάσα στιγμή έχεις τη δυνατότητα να πάρεις τον έλεγχο από τα αυτάκια στο τιμόνι. Πρώτη φορά έχω αυτόματο και προσωπικά δεν γυρίζω πίσω στην κουτάλα ποτέ πια… Κι αν χαλάσει, ας είναι καλά τα 8 χρόνια εγγύησης της Ford.
Η κατανάλωση του αυτοκινήτου δεν με απασχολεί ιδιαίτερα. Στα 4000 χλμ που έχω κάνει (70% εκδρομές και 30% Αθήνα) είναι στα 6,4 lt/100km, χωρίς να προσπαθώ να οδηγώ οικονομικά (καθόλου χρήση του eco, μόνο normal (στη πόλη) και sport (στο ταξίδι) με σβέλτη/γρήγορη/νευρική οδήγηση, όπως θέλετε πείτε την).
Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου στην έκδοση St Line X είναι υπερπλήρης. Όλα τα συστήματα ασφαλείας είναι διαθέσιμα, αλλά ξεχωρίζω το φανταστικό έλεγχο τυφλού σημείου (blis) με επιπλέον έλεγχο διερχόμενου στην όπισθεν, ένα πραγματικά απαραίτητο βοήθημα. Το αυτόματο φρενάρισμα με έσωσε μια φορά από μικροσύγκρουση και από τότε το εκτιμώ πολύ. To adaptive cruise control και το lane keeping assist δουλεύει άψογα και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο (λειτουργία stop and go στην κίνηση) δίνει μια γεύση από το μέλλον ενώ κάνει το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο ξεκούραστο, ασφαλές και αγχολυτικό. Την αυτόματη προσαρμογή στα όρια ταχύτητας δεν την έχω χρησιμοποιήσει, αλλά θα την δοκιμάσω το Πάσχα που σχεδιάζω road trip στα Βαλκάνια και δεν θέλω… πολλά – πολλά με τους ντόπιους αστυνομικούς. Το αυτόματο παρκάρισμα είναι πιο πολύ για εντυπωσιασμό και δεν το πολυχρησιμοποιώ – όσες φορές πάντως το δοκίμασα το αυτοκίνητο χώθηκε στη θέση με ακρίβεια αλλά αφήνει λίγο περισσότερη απόσταση από το πεζοδρόμιο απ’ όση θα άφηνα εγώ (προσέχει τις ζάντες…). Γενικότερα όλη η σουίτα των συστημάτων ασφαλείας/υποβοήθησης λειτουργεί άψογα και αποτελεσματικά, βοηθώντας και προφυλάσσοντας ουσιαστικά τον οδηγό.
Αυτά τα ολίγα.. ελπίζω να μην κούρασα με το σεντόνι. Αν κάποιος θέλει οτιδήποτε, ευχαρίστως να βοηθήσω εφόσον μπορώ.
-
Πραγματικά ποστ ουσίας...
Τέτοια χρειάζεται το φόρουμ και όχι ανούσιους διαξιφισμούς και επίδειξη ικανοτήτων "τάπας" προς τους όποιους "αντιπάλους"...
Φιλικά πάντα...
-
@antoniokon said in Ford Puma 2019:
Πραγματικά ποστ ουσίας...
Τέτοια χρειάζεται το φόρουμ και όχι ανούσιους διαξιφισμούς και επίδειξη ικανοτήτων "τάπας" προς τους όποιους "αντιπάλους"...
Φιλικά πάντα...
+10000000000
-
@antoniokon said in Ford Puma 2019:
Πραγματικά ποστ ουσίας...
Τέτοια χρειάζεται το φόρουμ και όχι ανούσιους διαξιφισμούς και επίδειξη ικανοτήτων "τάπας" προς τους όποιους "αντιπάλους"...
Φιλικά πάντα...
Μπορούμε να κάνουμε πλακιτσα φαντάζομαι. Διαξιφισμοί δεν νομιζω να υπήρχαν παρα μόνο πλακίτσα
Ford Puma 2019