-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην πάτε μακριά. Φέτος με το χιονιά,κάποιες περιοχές δεν είχαν ρεύμα κάμποσες μέρες. Οπότε αν είμασταν εξηλεκτρισμενοι,δεν θα είχαν και αυτοκίνητο. Να βάλω στην εξίσωση και το πανάκριβο ρεύμα;;;
Ακόμη μία ανώτερη εμπειρία οδήγησης!Αυτές οι περιοχές δεν μπορούσαν να κουνήσουν έτσι και αλλιώς το αυτοκίνητο, εκτός εαν είχαν Unimog.
Και επειδή το έχεις κάνει καραμέλα αυτό που έχω γράψει, ναι είναι ανώτερη εμπειρία οδήγησης εφόσον συγκρίνεις όμοια. Πάρε ένα Tesla M3 LR και μια 440xi GC και σημείωσε που υπερτερεί το Τέσλα:
- Πιο γρήγορο
- Μισή τιμή
- Καλύτερος εξοπλισμός
- Πιο αγχολυτική οδήγηση, ειδικά εντός πόλης
- Πολύ πιο οικονομικό
- Πιο αθόρυβο
- Χαμηλότερο κόστος συντήρησης
- Ανώτερη ποιότητα οδήγησης
Υστερεί σε:
- Αυτονομία (όχι απόλυτα, συγκριτικά γιατι με ένα "γέμισμα" ίδια αυτονομία έχουν)
- Ποιότητα κατασκευής
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην πάτε μακριά. Φέτος με το χιονιά,κάποιες περιοχές δεν είχαν ρεύμα κάμποσες μέρες. Οπότε αν είμασταν εξηλεκτρισμενοι,δεν θα είχαν και αυτοκίνητο. Να βάλω στην εξίσωση και το πανάκριβο ρεύμα;;;
Ακόμη μία ανώτερη εμπειρία οδήγησης!https://cartalk.gr/ilektriko-pick-up-ilektrodotei-spiti-sas-gia-3-meronychta-vid/
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μην πάτε μακριά. Φέτος με το χιονιά,κάποιες περιοχές δεν είχαν ρεύμα κάμποσες μέρες. Οπότε αν είμασταν εξηλεκτρισμενοι,δεν θα είχαν και αυτοκίνητο. Να βάλω στην εξίσωση και το πανάκριβο ρεύμα;;;
Ακόμη μία ανώτερη εμπειρία οδήγησης!https://cartalk.gr/ilektriko-pick-up-ilektrodotei-spiti-sas-gia-3-meronychta-vid/
Πόσες πιθανότητες έχει να αγοράσει κάποιος ένα τέτοιο όχημα στην Ελλάδα;! Καλύτερα να πάρω μια γεννήτρια και 5 μπιτονια εκ το μεταξύ!
Αγία Παρασκευή και Χολαργό σε κάποιες περιοχές έμειναν για 3-4 μέρες χωρίς ρεύμα. Ξέρω γιατί ήταν το ακριβός επόμενο οικοδομικό τετράγωνο από εμάς (παλιότερα είμασταν και εμείς σε αυτούς, αλλά κάτι έγινε και άλλαξε η γραμμή πριν 2 χρόνια) και επειδή πήγαινα power banks σε μία φίλη για να φορτίζει το κινητό της!
Η αυτονομία πάντως είναι απίστευτα σημαντική για εμένα, από ταξίδι, περίπτωση έκτακτης ανάγκης (εμείς ας πούμε την πρώτη καραντίνα την κάναμε εκτός Αθηνών), έως χαμένο χρόνο στα βενζινάδικα. Θυμάμαι με το Auris (τελευταίο θερμικό, και μάλιστα το είχαμε για 2ο) πήγαινα 1 φορά την εβδομάδα τουλάχιστον.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αγία Παρασκευή και Χολαργό σε κάποιες περιοχές έμειναν για 3-4 μέρες χωρίς ρεύμα.
Σωστά, εγώ ήμουν τυχερός και έμεινα λιγότερο από μέρα. Αλλά δεν μπορούσα να κουνήσω το αυτοκίνητο για 5 ημέρες από το χιόνι! Οπότε το ρεύμα εαν είχα ηλεκτρικό πάλι δεν θα ήταν πρόβλημα...και φουλ βενζίνη που είχα πάλι δεν μπορούσα να κουνηθώ!
-
Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Είμαι σφόδρα αντίθετος σε αυτό που προσπαθούν να μου πασάρουν για το καλό μου και του πλανήτη! Πρέπει εγώ να δώσω υπερβολικά πολλά χρήματα για να έχω υπερβολικά πολλά προβλήματα.......
Τώρα τελευταία νοιάζονται υπερβολικά πολύ για το καλό μου και με κάνει καχύποπτο.
Αλήθεια ξέρεις πόσο μολύνει το περιβάλλον ένα πολιτικό αεροσκάφος;;;ξέρεις πόσα πετάνε στο 24ωρο;;; άκουσες κάποιο μέτρο γι'αυτά;;;για τα πλοία;;;
Χρησιμοποιώ την φράση σου διότι η πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που είπες: χειριστή εμπειρία οδήγησης. -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω. Είμαι σφόδρα αντίθετος σε αυτό που προσπαθούν να μου πασάρουν για το καλό μου και του πλανήτη! Πρέπει εγώ να δώσω υπερβολικά πολλά χρήματα για να έχω υπερβολικά πολλά προβλήματα.......
Τώρα τελευταία νοιάζονται υπερβολικά πολύ για το καλό μου και με κάνει καχύποπτο.
Αλήθεια ξέρεις πόσο μολύνει το περιβάλλον ένα πολιτικό αεροσκάφος;;;ξέρεις πόσα πετάνε στο 24ωρο;;; άκουσες κάποιο μέτρο γι'αυτά;;;για τα πλοία;;;
Χρησιμοποιώ την φράση σου διότι η πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που είπες: χειριστή εμπειρία οδήγησης.Συμφωνώ στα περισσότερα (και ναι ξέρω πόσο μολύνουν τα αεροσκάφη), εκτός από το τελευταίο. Η εμπειρία οδήγησης (έχεις οδηγήσει αλήθεια?) είναι συγκλονιστικά και συντριπτικά ανώτερη...δεν υπάρχει σύγκριση!! Είναι 10 φορές (για να μην πω 100) ανώτερα αυτοκίνητα, κυρίως λόγω του ότι τραβάνε από 0 στροφές αβίαστα και συνεχόμενα.
Τώρα στα υπόλοιπα, σαφώς κοστίζει, σαφώς δεν είναι για το καλό του πλανήτη και όλα γίνονται μόνο για το χρήμα. Αυτά τα έχω πει πολλές φορές. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το εαν είναι καλά ή όχι. Ούτε εμένα μου αρέσει που μας τα επιβάλλουν...όμως δεν μπορώ να κάνω και πολλά εκτός από να μην τα αγοράσω για όσο μου επιτρέπεται. Εαν ειχα όμως τα χρήματα, με κλειστά μάτια θα έπαιρνα ένα Mach-E.
-
Όχι δεν έχω οδηγήσει ηλεκτρικό. Πιθανόν να με ενθουσιάσει η δύναμη αλλά όσο υπάρχει στο μυαλό μου η ανασφάλεια τις αυτονομίας και ότι πρέπει να έχω απαρέγκλιτο πρόγραμμα για την επόμενη φόρτιση,συναρτήσει και του διαθέσιμου χρόνου μου,όλα τα θετικά αυτομάτως εκμηδενίζονται.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...Αλήθεια ξέρεις πόσο μολύνει το περιβάλλον ένα πολιτικό αεροσκάφος;;;ξέρεις πόσα πετάνε στο 24ωρο;;; άκουσες κάποιο μέτρο γι'αυτά;;;για τα πλοία;;;
Χρησιμοποιώ την φράση σου διότι η πραγματικότητα είναι ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που είπες: χειριστή εμπειρία οδήγησης.Επειδή έχω ακούσει εγώ για πλοία, τα διεθνή όρια είναι χαλαρά γιατί είναι ... διεθνή και παρόλα αυτά Κίνα και Αμερική έχουν τα πιο αυστήρα για τα διεθνή πλοία (που παραμένουν αρκετά χαλαρά) και αρχίζουν και ζητάνε και υβριδικά συστήματα. Όπου ισχύουν ευρωπαικά όρια μια χαρά αυστηρά είναι.
tl;dr, επειδή δεν ξέρουμε εμείς κάτι, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει.
-
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όχι δεν έχω οδηγήσει ηλεκτρικό. Πιθανόν να με ενθουσιάσει η δύναμη αλλά όσο υπάρχει στο μυαλό μου η ανασφάλεια τις αυτονομίας και ότι πρέπει να έχω απαρέγκλιτο πρόγραμμα για την επόμενη φόρτιση,συναρτήσει και του διαθέσιμου χρόνου μου,όλα τα θετικά αυτομάτως εκμηδενίζονται.
Για αυτό μιλάω για εμπειρία οδήγησης και όχι μετακίνησης!
Επίσης, με αυτονομία 500-600χλμ, δεν είναι και τόσο μεγάλο το άγχος, ειδικά εαν κινείσαι εντός πόλης. Προσωπικά π.χ. με ένα τέτοιο ηλεκτρικό θέλω φόρτιση 1 φορά την εβδομάδα. Ταξίδια κάνω 1 τον χρόνο και εαν (μιλάω για μεγάλα που θα με προβληματίσει η αυτονομία όχι για Χαλκίδα), οπότε μου είναι πρακτικά αδιάφορο.
-
Ελάχιστα έως κανένα ηλεκτρικό δεν έχει πραγματική αυτονομία 500-600 ΣΗΜΕΡΑ. Υπάρχει κάποιο που να δίνει τέτοια αυτονομία με τιμή έως 25000€ άντε βαριά 30000€,που είναι η αγοραστική δύναμη κάποιων λίγων της μεσαίας τάξης;;;
Οι περισσότεροι ούτε των 15000€ δεν μπορούν σήμερα. -
@ggab said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ελάχιστα έως κανένα ηλεκτρικό δεν έχει πραγματική αυτονομία 500-600 ΣΗΜΕΡΑ. Υπάρχει κάποιο που να δίνει τέτοια αυτονομία με τιμή έως 25000€ άντε βαριά 30000€,που είναι η αγοραστική δύναμη κάποιων λίγων της μεσαίας τάξης;;;
Οι περισσότεροι ούτε των 15000€ δεν μπορούν σήμερα.Φυσικά και υπάρχει, το Τέσλα αλλά οχι σε αυτα τα λεφτά. Το εχω πει επισης πολλες φορες, τα ηλεκτρικα σημερα ειναι για οσους εχουν φραγκα. Και αντί για ενα γρηγορο βενζινης να θα παρουν με τα μισα λεφτα ενα ηλεχτρικο. Οπως ενας φιλος μου που εδωσε την 335 (φτιαγμενη με 400 άκογα) για ενα Τεσλα.
Σε 3-4 χρονια και τα αμαξια των 25-30.000 θα εχουν τετοια και μεγαλύτερη αυτονομία.
-
Άδειοι φορτιστές, αραχνιασμένοι, χρήματα που επενδύθηκαν και μαραζώνουν. Διαβάστε για τον εντελώς λανθασμένο στρατηγικό σχεδιασμό της ΔΕΗ.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άδειοι φορτιστές, αραχνιασμένοι, χρήματα που επενδύθηκαν και μαραζώνουν. Διαβάστε για τον εντελώς λανθασμένο στρατηγικό σχεδιασμό της ΔΕΗ.
Δηλαδή ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ κάποιος τα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝΤΑ κόστη μεταφοράς διανομής-συντήρησης-ΑΠΕ-φόρων-ρητρα αναπροσαρμογής κλπ. συν το κόστος τοποθεσίας κι εγκατάστασης του σταθμού φόρτισης και βρίσκει πως τα 0,45€ είναι ακριβά;
Σε σύγκριση με τι;
Στην οικιακή φόρτιση , πρέπει να αφαιρεθούν τα Δημοτικά Τέλη & ΕΡΤ και να διαιρέσει το υπόλοιπο ποσό για να βρει το αληθινό κόστος κιλοβατώρας. Και να προσθέσει το κόστος απο τα τετραγωνικά πάρκινγκ, μερος απο τα ηλεκτρολογικα ρολόι-πινακας-ασφαλειες-καλωδιωση του κτιριου + εγκατάσταση του οικιακού φορτιστή, αν θέλει να κάνει λογιστική αποτίμηση του κόστους. -
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
"Επιασε φωτιά την περασμένη Τετάρτη. Έκτοτε παρασύρεται στη θαλάσσια περιοχή ανοικτά από τα νησιά των Αζορών. "
Έχει γραφτεί και τραγούδι για την περίπτωση:
Αν και νομίζω έσβησε η φωτιά, γιατί το πλοίο πήγε στον πάτο, εκτός κι αν καίγονται ακόμη υποβρυχίως οι μπαταρίες...
Πορτογαλία: Βυθίστηκε το φορτηγό πλοίο Felicity Ace που καιγόταν επί δύο εβδομάδες ανοιχτά των Αζορών.
https://www.capital.gr/diethni/3618395/portogalia-buthistike-to-fortigo-ploio-felicity-ace-pou-kaigotan-epi-duo-ebdomades-anoixta-ton-azoronΚατηραμένη νήσος, νήσος των Αζορών...
-
Το ποσταρα για το ότι δεν έχουν προβλεφθεί μέτρα πυρασφάλειας για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις μεταφορές και τα καράβια, σε συνδιασμό με παλιότερα ποστ που έχουμε ανεβάσει για το ότι οι πυροσβεστικές του πλανήτη μόλις ξεκινούν να αξιολογούν τους κινδύνους - αφού δεν σβήνουν με τα συνήθη μέσα.. Ο κόσμος μας δεν είναι προετοιμασμένος γι' αυτά, και δεν ξέρω τώρα με τις γεωπολιτικές εξελίξεις αν θα προλάβει!
-
Με τις γεωπολιτικές εξελίξεις, μάλλον δεν θα δούμε μπαταριοκίνητα για κάποιες δεκαετίες ακόμη...
-
Βοηθάνε βέβαια και τα ντόπια χαρακτηριστικά
https://www.newsauto.gr/news/apagorevmeni-i-arachova-gia-osous-echoun-ilektriko-aftokinito/
-
Ταξί που φορτίζουν ασύρματα με τετραπλάσιο ρυθμό σε σχέση με τους αστικούς φορτιστές AC ρεύματος. Μήπως αυτή είναι η λύση για τους επαγγελματίες; Μερικοί τέτοιοι φορτιστές σε κάθε πιάτσα κι έληξε το ζήτημα.
https://cartalk.gr/volvo-cars-dokimazei ... -fortisis/
-
This post is deleted!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης