-
Καλησπέρα σας,
Είμαι η Κατερίνα, καινούργια οδηγός, με μηδενική εμπειρία οδήγησης μιας και πήρα το δίπλωμα τον Ιούλιο του 2021, οδήγησα ελάχιστα (με την προσωρινή άδεια) και ακόμα δεν έχω παραλάβει το δίπλωμα μου. Αποφάσισα να μπω στην διαδικασία αγοράς ενός καινούργιου αμαξιού για να μην κληρονομησω τα προβλήματα ενός μεταχειρισμένου και είμαι και 27 οπότε θα μπορούσα να έχω ένα αμάξι που θα χρησιμοποιώ για τα επόμενα τουλάχιστον 10 χρόνια ίσως ακόμα και αν αποκτήσω οικογένεια. Θα ήθελα λοιπόν τις εμπειρίες και τις συμβουλές σας ανάμεσα στα 4 μοντέλα που έχω κοιτάξει με λεπτομέρεια και στα οποία έχω καταλήξει.Αυτά που με ενδιαφέρουν είναι:
Suzuki Ignis GL+
Mitsubishi Space Star (πιθανότατα το Invite)
Kia Picanto LX Optimum
Huyndai i10 (Style ή Premium)Έχω δει και τα 4 σε αντιπροσωπεία απλά δεν έχω ακόμα κάνει test drive (ο πατέρας μου δηλαδή γιατί εγώ δεν μπορώ). Όλα έρχονται τον Ιούλιο εκτός του Ignis που έρχεται τον Ιανουάριο.
Ξέρω πως τα 3 τελευταία είναι πολύ κοντά μιας και μιλάμε για αυτοκίνητα πόλης ενώ το Ignis είναι το μοναδικό Compact Urban SUV και θα μου έλεγε κανείς άμα σου αρέσουν τα SUV γιατί δεν επιλέγεις αυτό να τελειώνεις. Το θέμα πως την ιδέα του Ignis μου την καλλιέργησε ο σύντροφός μου μιας και πάντα κοιτούσαμε πχ ένα Wrangler ή ένα Jimny που μπορεί να περνούσε στο δρόμο και το θαυμάζαμε, και ενώ εγώ δεν είχα καν υποψην μου πως θα μπορούσα να αγοράσω ένα SUV, το Ignis κάνει κάτι τέτοιο εφικτό μιας και είναι πιο οικονομικό από άλλα, αλλά είναι και πιο μικρό άρα ιδανικό και για πόλη αλλά και για εκδρομή που καλά να είμαστε θέλω να κάνω πολλές με το αμαξάκι μου! Δεν το συζητώ πως αν το Ignis είχε την ίδια τιμή με τα άλλα δεν θα το σκεφτόμουν καν και θα αγόραζα αυτό αλλά επειδή μιλάμε για περίπου 2.000 ευρώ διαφορά, το σκέφτομαι.
Επιπλέον, μιας και μιλάμε για το 2022 όπου τα αυτόματα αμάξια είναι πλέον ισάριθμα με τα χειροκίνητα, σκεφτόμουν πως όποιο μοντέλο από αυτά και αν επιλέξω να πάρω αυτόματο, πιστεύετε πως αξίζει να δώσω τα λίγα παραπάνω χρήματα και αν ναι αλλάζει κάτι στις απόψεις σας σχετικά με τα παραπάνω μοντέλα;
Δύο υποσημειώσεις: πρώτον, από όλα τα μοντέλα που ανέφερα το Ignis είναι το μόνο υβριδικό (δεν ξέρω αν έχει σημασία και πόσο μεγάλη). Δεύτερον, για να καταλάβετε τις κλίμακες τιμών το χειροκίνητο Ignis κοστίζει όσο το αυτόματο Space Star. Πως θα απανταγατε σε ένα τέτοιο δίλημμα;
Οποίες απόψεις, εμπειρίες, σκέψεις, ελεύθερα, ακόμα και για να αποκλείσω κανένα! Σας ευχαριστώ πολύ!
Κατερίνα -
Hyundai i10 χειροκίνητο. Για μέσα στην πόλη και μικρές εκδρομές. Για τους τολμηρούς και μεγάλες εκδρομές, Αθήνα-Αλεξανδρούπολη πήγε συγγενής μου, μου το έλεγε ότι θα το κάνει και δεν τον πίστευα...
Οικονομικό σε όλα, σκυλί σε αξιοπιστία και με πλήρη εξοπλισμό στην τιμή που το δίνουν.Τα παραπάνω με ψυχρή λογική. Επί προσωπικού παίζει ρόλο και το γούστο, το συναίσθημα, τι σου βγάζει κάθε αυτοκίνητο όταν το βλέπεις, όταν το οδηγείς. Εδώ εσύ ξέρεις.
-
+10, στηρίζουμε.
-
Δεν ξέρω αν είδες το swift. Το swift είναι ανώτερο από όλα όσα αναφέρεις ως αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα. Παλτφορμα, αναρτήσεις, οικονομία καυσίμου, τεχνολογία, εξοπλισμός ασφαλείας και εμφάνιση (αυτό είναι υποκείμενο βέβαια)
Όλα αυτά που αναφέρεις ανταγωνίζονται στην Α κατηγορία με ότι αυτό συνεπάγεται και έχουν ένα συγκεκριμένο μήκος. Αν δεχτείς 10 εκ μεγαλύτερο μήκος μπαίνει στην λίστα και το swift που ως όχημα πατάει μεταξύ της A κατηγορίας αλλά και της Β κατηγορίας, με ότι αυτο συνεπάγεται.
Σε αυτές τις κατηγορίες των hyundai kia έβγαινε το suzuki celerio που πλέον δεν εισάγεται και άφησε στην θέση του μόνο το suzuki ignis που λόγω ιδιαίτερης φύσης (crossover) έχει κάπως μέτρια συμπεριφορά. Βοηθά όμως σε χωμάτινο δρόμο να μην ακουμπάς κάτω αλλά αν θες να πηγαίνεις εκτός δρόμου πρέπει να το αγοράσεις με το σύστημα τετρακίνησης που διαθέτει και τότε φτάνει σχεδόν το 20.000 ευρω. Ίσως και φθηνότερα. Πρέπει να το δεις με τις προσφορές της κάθε εποχής.
Το swift όμως λένε θα αλλάξει φέτος το καλοκαίρι και θα ερθει ολοκαίνουργιο μοντέλο, με κάποιες φήμες να αναφέρουν πως θα φτάσει πλέον τα 4 μέτρα σε μήκος. Καλό είναι να το γνωρίζεις και αυτό μιας και είσαι σε φάση αναζήτησης
Γενικά τι κεφάλαιο διαθέτεις;
-
Αν θέλεις οπωσδήποτε αυτόματο, Ignis και Swift που σου είπε ο Lap είναι τίμιες προτάσεις.
Φαντάζομαι στο Ignis κοιτάς την 2κίνητη έκδοση. Πέρα από την εμφάνιση μη νομίζεις ότι έχει και τρομερές διαφορές από απλό αυτοκίνητο ως crossover. Είναι απλά λίγο πιο ψηλό...
Αν είσαι ΟΚ και με χειροκίνητο, Picanto/i10 είναι τέλεια. Πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο ουσιαστικά, με άλλη εμφάνιση. Το i10 είναι λίγο πιο καινούριο. Σε καμία περίπτωση μη πάρεις ένα από αυτά τα 2 σε αυτόματο... Είναι τραγικά.
Πέρα από το τεστ ντράιβ του πατέρα σου, προτείνω και να τα δεις η ίδια φυσικά από κοντά αλλά και να τα οδηγήσεις. Αυτοκίνητο παίρνεις και θα είσαι μαζί του κάθε μέρα για χρόνια. Δε γίνεται να μη τα δοκιμάσεις. Μπορεί να υπάρχει κάτι που σε χαλάει τρομερά σε οποιοδήποτε από αυτά.
-
Είχα το ignis του 18. Φοβεροί χώροι σε μήκος κάτω από 4μ, σχετικό ύψος για να πας σε χωματόδρομο η να μην σκουντουφλας σε πεζοδρόμια... Πολύ καλές επιδόσεις αλλά είχα αυτο με τους 91 ίππους, το καινουριο είναι λίγο παρακάτω. Κατανάλωση κοντά στο 5.5 - 6 στα 100 με χρήση κυρίως στην πόλη, το τρέχον ψιλο-υβριδικό θα είναι ελάχιστα παρακάτω. Πολύ ευχάριστο για οδήγηση, πανοραμική θέα και ύψος, ανοιχτόχρωμο φωτεινό εσωτερικό.
Σχετικά μειονεκτήματα η φτωχή ηχομόνωση και το κοπανημα από τον πίσω άξονα, οδήγησε το όμως γιατί στο τωρινό μπορεί να το έχουν βελτιώσει
Α, έχει και περίεργη διάσταση ελαστικών με σχετικά λίγες επιλογές. Εμένα καινούριο φόραγε τα Bridgestone Ecopia που θέλανε προσοχή στην βροχή. -
Εαν αυτόματο ξεχνάς Κια & Hyundai, είναι ρομποτιζέ χειροκίνητα και είναι επιεικώς άθλια. Οπότε αν και το i10 ίσως είναι το καλύτερο από όσα κοιτάς, μόνο εαν το πάρεις χειροκίνητο.
Μιτσουμπίσι καλύτερα να μην μπλέξεις με την εισαγωγική.
Το καλύτερο από όλα είναι το Swift που πρότεινε και ο Lap.
-
Γεια σου Κατερίνα. Το Swift είναι με διαφορά το καλύτερο από όλα αυτά, εκτός αν μιλάς για i10 turbo 100 ίππων. Αν και τα παιδιά παραπάνω έχουν ένα δίκιο για το αυτόματο κιβώτιο των Hyundai-Kia, θα πω ότι δεν είναι τόσο κακό ώστε να αποτελεί λόγο απόρριψης. Το Ignis σε δικίνητη έκδοση δεν έχει καμία τύχη απέναντι στα υπόλοιπα αυτοκίνητα που συζητάμε. Σε τετρακίνητο έχει νόημα, αν πηγαίνεις εκτός δρόμου. Αν έχεις πρατήριο φυσικού αερίου κοντά σου, έχε υπόψιν και το Panda, το οποίο είναι με διαφορά το οικονομικότερο σε κόστος κίνησης, αν και δεν είναι τόσο καλό αυτοκίνητο όσο το Swift και το i10.
-
@dimitriscsd said in Αγορά νέου αμαξιού: Suzuki Ignis, Mitsubishi Space Star, Kia Picanto ή Huyndai i10;:
Πέρα από το τεστ ντράιβ του πατέρα σου, προτείνω και να τα δεις η ίδια φυσικά από κοντά αλλά και να τα οδηγήσεις. Αυτοκίνητο παίρνεις και θα είσαι μαζί του κάθε μέρα για χρόνια. Δε γίνεται να μη τα δοκιμάσεις. Μπορεί να υπάρχει κάτι που σε χαλάει τρομερά σε οποιοδήποτε από αυτά.
Οπωσδήποτε. Σκέψου μικρολεπτομέρειες που με εκνεύρισαν τόσο όταν οδήγησα αυτοκίνητα, που αν δεν το είχα δοκιμάσει και τα είχα πάρει θα έβριζα κάθε μέρα: τα μετακινημένα προς τα δεξιά πεντάλ του Octavia ή το πολύ κάθετα πεντάλ του Punto.
-
Τι πρόβλημα έχουν τα ρομποτιζέ κιβώτια;
Είναι απότομα; -
@bassstarlet said in Αγορά νέου αμαξιού: Suzuki Ignis, Mitsubishi Space Star, Kia Picanto ή Huyndai i10;:
Τι πρόβλημα έχουν τα ρομποτιζέ κιβώτια;
Είναι απότομα;Είναι χάλια γενικά....σε τίποτα δεν είναι καλά και δεν κάνουν για τίποτα!! Μόνο το ότι είναι φτηνά, τίποτε άλλο.
Αγορά νέου αμαξιού: Suzuki Ignis, Mitsubishi Space Star, Kia Picanto ή Huyndai i10;