Σε κάποια μοτέρ υπήρχε ρυθμιστής πίεσης στο φίλτρο καυσίμου, για να το πλήρωσες 50€, μάλλον τέτοιο είναι και το δικό σου.
Δεν είναι ευχάριστο αν ανοιχτεί το μοτέρ για βαλβίδες, αλλά μάλλον προς τα εκεί πας. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις, δεν θα έχεις θέματα. Έτσι κι αλλιώς αν καταλήξεις εκεί δεν έχεις κι επιλογές.
Να πάρεις όμως και μια 2η γνώμη, εκτός κι αν εμπιστεύεσαι πολύ το συνεργείο που το πήγες. Μου έχει αφήσει καλή εντύπωση πάντως, το έχει ψάξει πολύ καλά και μεθοδικά το αυτοκίνητο.