Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    154
    13957
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gianniscfa97 @nontaskatsaras last edited by

      @nontaskatsaras said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

      Η ίδια η αντλία μπορεί να αποκλείστηκε. Ο ρυθμιστής πίεσης όμως; Τον βγάλατε;

      Όχι.. είναι πάνω στην αντλία η στο φίλτρο βενζίνης?
      Έχει τύχει σε κανένα κάτι παρόμοιο ρε παιδιά? Πως λύθηκε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nontaskatsaras last edited by

        Δεν ξέρω πως είναι στο αμάξι σου. Στα xantia είναι στη μπεκιέρα και έχει τύχει να φταίει αυτό για πληθώρα τέτοιων συμπτωμάτων.

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gianniscfa97 @nontaskatsaras last edited by

          @nontaskatsaras said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

          Δεν ξέρω πως είναι στο αμάξι σου. Στα xantia είναι στη μπεκιέρα και έχει τύχει να φταίει αυτό για πληθώρα τέτοιων συμπτωμάτων.

          Τι εννοείς δεν νομίζεις να είναι στο αμάξι?

          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Και που να ειναι ? Στο σπιτι ? 😁
            Πανω στην μπεκιερα* σου λεει ειναι . Εκει ειναι συνήθως

            *Μπεκιερα= ειναι πριν τα μπεκ . εκει απο οπου παιρνουν την βενζινη τα μπεκ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nontaskatsaras @gianniscfa97 last edited by

              @gianniscfa97 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

              @nontaskatsaras said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

              Δεν ξέρω πως είναι στο αμάξι σου. Στα xantia είναι στη μπεκιέρα και έχει τύχει να φταίει αυτό για πληθώρα τέτοιων συμπτωμάτων.

              Τι εννοείς δεν νομίζεις να είναι στο αμάξι?

              Βρε στο αμάξι είναι. Αλλά δεν ξέρω να σου πω με βεβαιότητα σε ποιο σημείο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                andya3 last edited by

                Λογικά τον αισθητήρα πίεσης που διαβάζει η ECU λέτε, πάνω στη μπεκιέρα είναι.
                Γιάννη να υποθέσω ότι φίλτρο καυσίμου καυσίμου έχεις αλλάξει πρόσφατα σωστά?

                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gianniscfa97 @andya3 last edited by

                  @andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

                  Λογικά τον αισθητήρα πίεσης που διαβάζει η ECU λέτε, πάνω στη μπεκιέρα είναι.
                  Γιάννη να υποθέσω ότι φίλτρο καυσίμου καυσίμου έχεις αλλάξει πρόσφατα σωστά?

                  Ναι, μάλιστα 50€ γιατί μου είπαν είναι το καλό , νομίζω εκεί είναι ο αισθητήρας πίεσης. ( Ίσως και όχι) δεν έχει θέμα πιέσεως καύσιματος από το πίσω μέρος ( φίλτρο - αντλία) το θέμα είναι μπροστά. Η μπεκ η μέσα στις βαλβίδες ( ελπίζω όχι αλλιώς δε ξέρω τι θα κάνω )

                  Σε είναι μόνο το κόστος 500-600€ που είπε , φοβάμαι μετά μην έχω αλλά θεματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andya3 last edited by

                    Σε κάποια μοτέρ υπήρχε ρυθμιστής πίεσης στο φίλτρο καυσίμου, για να το πλήρωσες 50€, μάλλον τέτοιο είναι και το δικό σου.

                    Δεν είναι ευχάριστο αν ανοιχτεί το μοτέρ για βαλβίδες, αλλά μάλλον προς τα εκεί πας. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις, δεν θα έχεις θέματα. Έτσι κι αλλιώς αν καταλήξεις εκεί δεν έχεις κι επιλογές.

                    Να πάρεις όμως και μια 2η γνώμη, εκτός κι αν εμπιστεύεσαι πολύ το συνεργείο που το πήγες. Μου έχει αφήσει καλή εντύπωση πάντως, το έχει ψάξει πολύ καλά και μεθοδικά το αυτοκίνητο.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nontaskatsaras @andya3 last edited by

                      @andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

                      Σε κάποια μοτέρ υπήρχε ρυθμιστής πίεσης στο φίλτρο καυσίμου, για να το πλήρωσες 50€, μάλλον τέτοιο είναι και το δικό σου.

                      Δεν είναι ευχάριστο αν ανοιχτεί το μοτέρ για βαλβίδες, αλλά μάλλον προς τα εκεί πας. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο νομίζεις, δεν θα έχεις θέματα. Έτσι κι αλλιώς αν καταλήξεις εκεί δεν έχεις κι επιλογές.

                      Να πάρεις όμως και μια 2η γνώμη, εκτός κι αν εμπιστεύεσαι πολύ το συνεργείο που το πήγες. Μου έχει αφήσει καλή εντύπωση πάντως, το έχει ψάξει πολύ καλά και μεθοδικά το αυτοκίνητο.

                      Θα συμφωνήσω, το ψάχνει καλά το θέμα ο μάστορας.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gianniscfa97 last edited by

                        Το ψάχνει ρε παιδιά.. έχω φόβο μετά μην καίω λάδια μην χάνω από φλατζες γιατί κάτι τέτοιο είχα ακούσει αν ανοιχτεί το καπάκι δεν ξέρω αν ισχύει...

                        Που να ρωτήσω ρε σεις δεν τον ξέρω προσωπικά απλά πάμε οικογενειακός τα αμάξια εκεί..
                        Αν πάω σε άλλον φυσικά θα πει ναι να ανοιχτεί σαφώς αφού θα πάρουν λεφτά...

                        Οι υπόλοιποι τι πιστεύετε ρε παιδιά?
                        Με βασανίζει το θέμα μήνες... Σχεδόν χρόνο....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          otokomae last edited by

                          Είδες το χρονικό διάστημα που το έχεις στη κατοχή σου να έχει πτωση απόδοσης; Κανένα χρόνο νομίζω το έχεις. Αν ήταν κάτι σοβαρό ήδη θα στο είχε βγάλει. Το ότι τα λαδια είναι σωστά επίσης είναι καλό. Κάνεις τη δουλειά σου όπως είναι.
                          Έχε υπόψιν ότι η αγορά είναι γεμάτη από τέτοια μοτερ οποτε και αν χρειαστεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Γιάννη παίζει και το σενάριο λόγω της χρήσης του προηγούμενου ιδιοκτήτη να έχει πιάσει πολύ καρβουνίλα στις βαλβίδες εισαγωγής και να μην πατάνε πολύ καλά, κι αυτό πιθανόν να μην το πιάνει το διαγνωστικό.
                            Και δεν αξίζει ν' ανοίξεις το μοτέρ γι΄αυτό το λόγο. Μην ταλαιπωρηθείς με καθαριστικά βαλβίδων κλπ δεν κάνουν τίποτα άμα είναι προχωρημένη η καρβουνίλα.

                            Οπότε άστο όπως είναι το αυτοκίνητο. Ανά 6 μήνες ή το πολύ χρόνο θα κάνεις μια μέτρηση συμπίεσης και ένα διαγνωστικό έλεγχο. Αν σου βγάλει misfire στο διαγνωστικό, ή διαφορά τουλάχιστον 2 bar στη συμπίεση πας και το φτιάχνεις. Θα το καταλάβεις κιόλας και χωρίς ελέγχους, θ' αρχίσει να τρέμει πιο πολύ το αυτοκίνητο.

                            Και σε τελική αναλυση αν φταίει κάτι άλλο και δεν το βρίσκετε τώρα, κάποια στιγμή θα στο βγάλει και το φτιάχνεις τότε το αυτοκίνητο.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gianniscfa97 @andya3 last edited by

                              @andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

                              Γιάννη παίζει και το σενάριο λόγω της χρήσης του προηγούμενου ιδιοκτήτη να έχει πιάσει πολύ καρβουνίλα στις βαλβίδες εισαγωγής και να μην πατάνε πολύ καλά, κι αυτό πιθανόν να μην το πιάνει το διαγνωστικό.
                              Και δεν αξίζει ν' ανοίξεις το μοτέρ γι΄αυτό το λόγο. Μην ταλαιπωρηθείς με καθαριστικά βαλβίδων κλπ δεν κάνουν τίποτα άμα είναι προχωρημένη η καρβουνίλα.

                              Οπότε άστο όπως είναι το αυτοκίνητο. Ανά 6 μήνες ή το πολύ χρόνο θα κάνεις μια μέτρηση συμπίεσης και ένα διαγνωστικό έλεγχο. Αν σου βγάλει misfire στο διαγνωστικό, ή διαφορά τουλάχιστον 2 bar στη συμπίεση πας και το φτιάχνεις. Θα το καταλάβεις κιόλας και χωρίς ελέγχους, θ' αρχίσει να τρέμει πιο πολύ το αυτοκίνητο.

                              Και σε τελική αναλυση αν φταίει κάτι άλλο και δεν το βρίσκετε τώρα, κάποια στιγμή θα στο βγάλει και το φτιάχνεις τότε το αυτοκίνητο.

                              Καλημέρα πως μπορώ να το δω τώρα ?
                              Μου το είχε ψηλό αποκλείσει αυτό μιας και δεν καίει λάδι το αμάξι..
                              Μπορούμε κάπως να δουμεαν έχει καρβουνιλα χωρίς να ανοιχτεί καπάκι?
                              Αν ανοίξω την ταπα λαδιού και την βγάλω μέσα μέσα φαίνεται κάτι σα καρβουνιλα ειναι η αλήθεια... Εγώ το είδα δεν ξέρω ίσως πάνω πάνω εγώ αλλάζω λάδια κάθε 5-6 χλμ σε 10-40
                              Να το πάω αντιπροσωπεία μήπως ? Τι λέτε ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gianniscfa97 last edited by

                                Καπου διάβασα για μικρόκαμερα σε ένα σημείο στο αμάξι για να δουν αν έχει λίγο καρβουνιλα μέσα.. ποιος κάνει κατι τέτοιο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andya3 last edited by

                                  Βγάζεις τα μπουζί και βάζεις την καμερούλα, αλλά πιθανόν να πρέπει να γυρίσεις και το στρόφαλο για να είναι τελείως κλειστές οι βαλβίδες. Πολύ φασαρία για το τίποτα. Άντε και το έκανες και είδες καρβουνίλα. Τι θα κερδίσεις? Για να σου φύγει η περιέργεια?

                                  Μια και το κυκλοφορείς σε νησί και μάλλον δεν το ανοίγεις ποτέ, καλύτερα βγάλε το αυτοκίνητο στην Εθνική και οδήγησέ το για κάνα 20λεπτο στη μέγιστη ροπή, κάπου στις 4.500rpm πρέπει να είναι το δικό σου. Αν δεις έστω και ελάχιστα σημάδια βελτίωσης μετά, έχουν πιάσει καρβουνίλα οι βαλβίδες, αλλά και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι αυτό φταίει για το πρόβλημά που εμφανίζει το αυτοκίνητο.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k last edited by

                                    Ειναι εμμεσου ψεκασμου, οχι αμεσου. Δυσκολο να εχει πιασει καρβουνιλα στις βαλβιδες εισαγωγης

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Οταν ειχε αλλαχτει ο ιμαντας χρονισμου, τσεκαρατε αν εχει χρονιστει σωστα ? Στο ειχαμε πει και στην 1η σελιδα

                                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gianniscfa97 @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

                                        Οταν ειχε αλλαχτει ο ιμαντας χρονισμου, τσεκαρατε αν εχει χρονιστει σωστα ? Στο ειχαμε πει και στην 1η σελιδα

                                        Δηλαδή επειδή είναι άμεσου η έμμεσου οι βαλβίδες δεν πιάνουν καρβουνιλα?

                                        Δεν το είδαμε ακόμα θα του το πω αύριο είναι μπελάς μεγάλος?
                                        Χρειάζεται να ανοιχτεί η μηχανή η το κοιτάει με το μάτι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          andya3 last edited by

                                          Έμμεσου είναι? Τι euro γράφει η άδειά σου, 3 ή 4?

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gianniscfa97 @andya3 last edited by

                                            @andya3 said in πυρακια απο βενζινη; τι κανουμε;:

                                            Έμμεσου είναι? Τι euro γράφει η άδειά σου, 3 ή 4?

                                            Στην autodata λέει κινητήρας εσωτερικής καύσης ..

                                            Οποτε?

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr