-
πολύ όμορφο πίσω θυμίζει έντονα toyota Να έβγαινε και σε diesel !!
-
Αν φορέσει το full hybrid της Τογιότα σε λογική τιμή θα ειναι άπαιχτο
-
Βρήκε το ελιξίριο της νεότητας η Suzuki! Αν έχει κάνει κάτι ανάλογο και με το εσωτερικό μιλάμε για μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία, αν κρατήσει τις τιμές θα είναι vfm σίγουρα. Αλλά αν έχει εξοπλίσει το facelift με το full hybrid τότε μιλάμε για την καλύτερη επιλογή! Αλλά απ' ότι διάβασα στον ξένο τύπο μιλάνε για 4κυλινδρο 1.500κε αυτός της Toyota είναι 3κυλινδρος.
-
Στις διάφορες ειδήσεις μιλάνε για mild hybrid και έχει ήδη έναν τέτοιον 1,5 σε άλλες χώρες.
-
Αυτή την απαίσια νικελόμπαρα να μην είχε... Χαλάει όλο το λουκ.
-
@oineas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Βρήκε το ελιξίριο της νεότητας η Suzuki! Αν έχει κάνει κάτι ανάλογο και με το εσωτερικό μιλάμε για μια πολύ καλή πρόταση στην κατηγορία, αν κρατήσει τις τιμές θα είναι vfm σίγουρα. Αλλά αν έχει εξοπλίσει το facelift με το full hybrid τότε μιλάμε για την καλύτερη επιλογή! Αλλά απ' ότι διάβασα στον ξένο τύπο μιλάνε για 4κυλινδρο 1.500κε αυτός της Toyota είναι 3κυλινδρος.
Συμφωνώ απόλυτα, μεγάλο μειονέκτημα όμως ήταν και οι χώροι του στο εσωτερικό, ήταν στενό για τετραμελή οικογενεια
-
Το s cross ήταν στενό για 4 μέλη οικογένεια;
-
5 μέλη οικογένεια με 3 αγόρια μεγάλα και δεν ζορίστηκα με τους χώρους του το αντίθετο.
Όσο για την νικελόμπαρα δεν είναι άσχημη όλα τα suv μπροστά έχουν λίγο η περισσότερο νικελ -
Mια χαρά χώρους έχει για 4μελή.
Ταξιδέψαμε το καλοκαίρι 5 άτομα (3 ενήλικες με 2 παιδιά 5 και 9 ετών) από Αθήνα-Λάρισα-Πλαταμώνα κι επιστροφή για 5θημερο,με απίστευτα μπαγκάζια και πήγε αέρα! Σε 4.30μ. μήκος οι χώροι του και το πορτμπαγκαζ (430-440 lt), είναι κορυφαίοι.Αν βγάλει το νέο με λίγο πιο δυνατό full hybrid
1.500 σαν της Τoyota και περίπου ίδιες διαστάσεις, το ξαναγόραζα χαλαρά! -
Δυστυχώς το mild hybrid ειναι μια τρυπα στο νερό. Εν αναμονή του νέου βιταρα που ακούγεται οτι θα φοράει το full hybrid
-
Μεσα στην πόλη λειτουργεί το mhev. Βελτιώνει την καταναλωση κατά 20% ενώ αυξάνει την ροπή κατά 15% σε χαμηλές στροφές αμέσως μετά το ρελαντί όπου είτε turbo είτε ατμομοσφαιρικος κινητήρας είναι αισθητά αδύνατοι.
Σε ταξίδια είναι σχεδόν ανύπαρκτο και εμφανίζεται ως έξτρα ροπη παρά μόνο σε προσπεράσεις με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
Το να βελτιώσεις 20% την καταναλωση μέσα στην πόλη χωρίς την χρήση ενός mhev συστήματος, είναι απίστευτα δύσκολο. Σχεδόν αδύνατο με το ίδιο αμάξωμα και τις ίδιες ιπποδυνάμεις.
Οπότε όντως είναι καλό και βοηθά ως σύστημα. -
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Το s cross ήταν στενό για 4 μέλη οικογένεια;
Εγώ είμαι 1.90 και η γυναίκα μου 1.78, πίσω είμασταν ζορισμένα. Το συγκρίνω βέβαια με tiguan, Tucson, που είναι άλλη κατηγορια, γι αυτό λέω αν έχουν αυξηθεί οι χώροι του θα δελεάσει αγοραστές από άλλη την πάνω κατηγορια
-
Μάλλον ξαπλωνετε τις πλάτες. Οι χώροι είναι πολύ μεγάλοι.
Κάτσε να το ψάξω περισσότερο -
Έχει αρκετά αποδέκτες διαστάσεις οπως το βλέπω. Θυμαμαι ήταν πολύ καλό όταν το είδα πριν κάτι χρόνια.
Αν όμως κάποιος οδηγεί με την πλάτη του καθίσματος αρκετά ξαπλωμένη τότε μόνο μεγαλύτερα suv θα τον βολεψουν
Γενικά στο s cross μια χαρα χωρά 1,90μ μπροστά και 1,90μ πίσω. Εφόσον το κάθισμα είναι σε μια πιο νορμάλ θέση οδήγησης. -
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Στις διάφορες ειδήσεις μιλάνε για mild hybrid και έχει ήδη έναν τέτοιον 1,5 σε άλλες χώρες.
Ποιος είναι αυτός ο κινητήρας; Έχεις κάποιο λινκ;
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Στις διάφορες ειδήσεις μιλάνε για mild hybrid και έχει ήδη έναν τέτοιον 1,5 σε άλλες χώρες.
Ποιος είναι αυτός ο κινητήρας; Έχεις κάποιο λινκ;
https://www.marutisuzuki.com/corporate/technology/engine
K15B
-
Εχει χώρους το Σ-κρος , αλλά βρε Λαπ , αυτό 1,90 μπροστά , 1,90 πίσω , θα μιλάς για άτομα που θα παίζουν στο gntm και θα έχουν βάρος 70 κιλά και θα φοράνε μίντιουμ μπλουζάκια...
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Έχει αρκετά αποδέκτες διαστάσεις οπως το βλέπω. Θυμαμαι ήταν πολύ καλό όταν το είδα πριν κάτι χρόνια.
Αν όμως κάποιος οδηγεί με την πλάτη του καθίσματος αρκετά ξαπλωμένη τότε μόνο μεγαλύτερα suv θα τον βολεψουν
Γενικά στο s cross μια χαρα χωρά 1,90μ μπροστά και 1,90μ πίσω. Εφόσον το κάθισμα είναι σε μια πιο νορμάλ θέση οδήγησης.Ε όχι και έτσι! 1.92 είμαι βέβαια όχι και 85κιλα αλλά πίσω μου μέχρι 1.70 κάτι κάθεται καονικα μετά ζοριζουν.
Το φάρδος για τετραμελή οικογένεια είναι μια χαρά απλά δεν έχει τον αέρα στους ώμους των τίγκ τουσον καροκ κλπ καθώς είναι κάτω από 1.80μ όταν τα υπόλοιπα πιο μεγάλα έτσι κι αλλιώς παντού είναι από 1.83 ως 1.86. -
Αμάν βρε συ ταξιδευτή κάνε λίγο κράτει....
Χαχαχα
Όχι εντάξει αποδέχομαι πως μετά κάποια ηλικία είναι δύσκολο να χάσεις κιλά και ενώ παλιά ήμουν κάπως απότομος με όσους έχουν κιλά είδα το μεγάλο λάθος μου. Πλέον όσοι κάνουν προσωπικό αγωνα να χάσουν κιλά ή να κόψουν το τσιγάρο ή οτιδήποτε αλλο έχουν τον τεράστιο σεβασμό μου και την ειλικρινή συμπάθεια μου. Τα βλέπω τελείως ανάποδα από ότι παλιά.
Πάντως πόσο λέτε να κοστίζει το s cross με αυτόματο aisin???
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αμάν βρε συ ταξιδευτή κάνε λίγο κράτει....
Χαχαχα
Όχι εντάξει αποδέχομαι πως μετά κάποια ηλικία είναι δύσκολο να χάσεις κιλά και ενώ παλιά ήμουν κάπως απότομος με όσους έχουν κιλά είδα το μεγάλο λάθος μου. Πλέον όσοι κάνουν προσωπικό αγωνα να χάσουν κιλά ή να κόψουν το τσιγάρο ή οτιδήποτε αλλο έχουν τον τεράστιο σεβασμό μου και την ειλικρινή συμπάθεια μου. Τα βλέπω τελείως ανάποδα από ότι παλιά.
Πάντως πόσο λέτε να κοστίζει το s cross με αυτόματο aisin???
Σωστά τα λέω...
Εγώ 78 κιλά ήμουν μόνο μετά την εκδρομή της γ΄ λυκείου , που μόνο έπινα και μέχρι να ξεμεθύσω...
SUZUKI SX4 SCROSS