-
Κρίμα πραγματικά. Παίζει να έχει το μικρότερο πορτμπαγκάζ απ' όλα τα BSUV.
Να δούμε και live βέβαια την διαρρύθμιση, αλλά και πάλι..
Και επιδόσεις βεβαίως βεβαίως.. -
Γενικά έχει κάποια διαστασιολογικα προηγούμενης δεκαετίας. Πχ 4.34μ με 2.61μ μεταξόνιο. Σχεδιασμός 10 χρόνια πίσω.
-
Θα δούμε στο δρόμο όσα βλέπουμε και τώρα, δηλαδή ελάχιστα προς μηδενικά.
-
Γι αυτό το δήλωσε δημόσια ο CEO της Honda, πως είμαστε δηλαδή ανοιχτοί σε συνεργασίες.
Κάτι βλέπουν που δεν τους αρέσει για να δηλώσουν κάτι τέτοιο. -
Συντηρητικό αλλά όμορφο. Μου βγάζει αίσθηση ποιοτικού οχήματος, όπως κάθε Honda οφείλει να κάνει. Είμαι πολύ περίεργος να μάθω τιμές και αυτού αλλά και για το νέο Civic που πλέον θα κατασκευάζεται πέρα από τον Ατλαντικό. Το HRV ξέρουμε που θα κατασκευάζεται; Καναδά/ΗΠΑ σαν το Civic;
-
-
Το ίδιο βίνδεο βάλατε;
Όντως και εμένα Μ αρέσει πολύ. Φοβάμαι να ακούσω τιμή. -
This post is deleted! -
Αααα! εσύ έχει το μακρύτερο.... Ωραίος
-
This post is deleted! -
Δλδ θα ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με τα νέα Χόντα που κατασκευάζονται στον .... Καναδά;
Εδώ ο Σ έκανε 5 και 8μηνες για να ανταποκριθεί σε ανταλλακτικό όταν υπήρχαν εργοστάσια στην Ευρώπη!
Τώρα δλδ από Καναδά πόσο θα κάνουν ; 2 χρόνια;....
Νομίζω εκτός απροόπτου η Χόντα Ευρώπης να ζήσουμε να την θυμόμαστε. Ήδη οι πωλήσεις του σιβικ στην Ευρώπη το πρώτο 6μηνο του 2021 έχουν πατώσει και θα εναρμονιστούν με τις μηδενικές ελληνικές πωλήσεις...δυστυχώς πάντα η προσήλωση της Χόντα ήταν η Αμερική. Πλέον με το κλείσιμο των ευρωπαϊκών εργοστασίων μπήκε η ταφόπλακα για Ευρώπη.
Όσοι τα έχουν τα παντρεύτηκαν αν πάνε να τα δώσουν θα τα σκοτώσουν γιατί έχει βγει η βρώμα... -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
Μακάρι Ιαπωνία. Απλά τα ανταλλακτικά θα τα βλέπουν ακόμα περισσότερο με το κυαλι. Το σιβικ από 120000 αμάξια το 2007 πανευρωπαϊκά το 2020 έπεσε στα 17000....και αντίστοιχα όλη η Χόντα από τα 311000 το 2007 έφτασε στα 81000 πέρυσι....και η μείωση είναι σταθερή και συνεχής όλα αυτά τα χρόνια....
-
This post is deleted! -
Εμείς θα περιμένουμε τιμές και αυτοί πελάτες...
-
Ουρές ολόκληρες έξω από τις αντιπροσωπείες.
-
Φοβερή τιμή το στάιλ!
Πέραν της πλακός τώρα, αυτή η εταιρεία έχει σοβαρότατο χρόνιο θέμα με το placing των αυτοκινήτων της στην ευρωπαική αγορά. Είναι δραματικό, να έχεις μια μεραρχία μηχανικών στη δούλεψή σου, αλλά να μην έχεις μαρκετίαρς, δηλαδήΣ το κυριότερο τμήμα για να εδραιωθείς στην αγορά. -
-
Πρώτη επαφή με το HR-V:
Youtube VideoΕν συντομία: Κατανάλωση αστικά περίπου 4lt/100km,περιαστικά γύρω στα 5 και σε αυτοκινητόδρομο γύρω στα 6 (17lt/100km).
Ικανοποιητικό οδηγική συμπεριφορά σε ανοιχτό δρόμο (λέει πως το έχουν ρυθμίσει ελαφρώς πιο σκληρό απ'ότι το περίμενε),πολύ καλή ποιότητα,επισημαίνει την πολύ καλή αίσθηση στην αφή κι ανταπόκριση που έχουν οι διακόπτες στο τιμόνι),ευρυχωρία και για τους πίσω. Στα μείον χώρος αποσκευών ( ~330lt),λίγο σκληρά καθίσματα και εξωτ. θόρυβος -κυρίως τροχασμού- σε αυτοκινητόδρομο (στο 8:50 επιταχύνει απο 97km/h σε 145-150)
Συμπερασματικά, απ'τα καλυτερα fullhybrid για αστικά,περιαστικά και μικρές αποδράσεις και λιγότερο -όπως όλα τα υβριδικά- για ταξίδια.
Honda HR-V 2021