Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Kona
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Kona
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 28
    • 29
    • 18 / 29
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    561
    34497
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Youtube Video

      Είχε το full hybrid για μια βδομάδα.Αναρτήσεις (multi link πίσω) ρυθμισμένες στην άνεση -όμως οχι τόσο όσο στα απλά Kona- και διαδρομή γύρω από τη Γένοβα όλες τις μέρες,λέει εύκολα 20km/lt=5lt/100 km.Με ελάχιστη προσοχή και 22-23km/lt=4,4-4,5. Το εντυπωσιακό είναι πως είδε σε συγκεκριμένη διαδρομή σε 25 km. απόσταση, 44km/lt=2.7km/100 (!),αλλά με ιδανικές συνθήκες,cruise  και 90km/h. Σε αυτοκινητόδρομο κατανάλωση 16-17km/lt=5,8-6,2lt/100km. Δυο βασικά μειονεκτήματα α) θόρυβος τροχασμού ενοχλητικός σε ταχύτητες autostrada (μάλλον εννοεί 120-130km/h και -αυτό δεν ξέρω αν ισχύει κι εδώ - β) αν πάρεις τη μεγάλη οθόνη info δεν έχεις ασύρματο ΑΑ και Carplay,που έχεις στη μικρή! Η αντιπροσωπεία είπε ότι θα διορθωθεί εν καιρώ.

      Ερώτηση σε όποιον γνωρίζει: το DCT της Hyundai (το 6ταχυτο,για το υβριδικό, οχι το 7ταχυτο του 1.6 turbo) ειναι υγρού ή ξηρού τύπου;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panormus772 last edited by

        Τελικά,το βρήκα (και μάλλον έχει ξαναειπωθεί). Το DCT 6 ή 7τάχυτο είναι ξηρού τύπου.Το καινούριο 8τάχυτο που μπαίνει στα  Ν είναι υγρού.

        Aν κι από Ινδία μεριά το βιντεάκι, λέει πως να χειριστεί κάποιος το DCT της Ηyundai για να έχει λιγότερα προβλήματα:

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • O
          osfp last edited by

          Για το ηλεκτρικο Kona παιδια, τωρα που ξεκιναει απο τα 27 χιλιαρικα τι λετε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • yem
            yem @osfp last edited by

            Για το ηλεκτρικο Kona παιδια, τωρα που ξεκιναει απο τα 27 χιλιαρικα τι λετε?

            Λουκουμάκι

            Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by

              Eίναι όμως με τη μικρή μπαταρία (39 kWh), άρα και μικρότερη αυτονομία (305χλμ. μικτή και 435 αστική)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • O
                osfp last edited by

                υππυετοντας οτι για Αθηνα σου ειναι υπεραρκετη η αυτονομια (φορτιση μια φορα τη βδομαδα στο πατρικο μου πχ που εχει parking και ειναι στον απο κατω δρομο) και οτι στο εξοχικο μου που ειναι σε νησι στις κυκλαδες παλι δεν υπαρχει θεμα γιατι με πλοιο πας, και εκει παλι εχει parking, μενει το θεμα ενος σπανιοτερου ταξιδιου προς βορεια Ελλαδα η πελοπονησο πχ. Αν πουμε οτι για μια στο τοσο συμβιβαζεσαι και εκει να κανεις 1 ωρα σταση για fast charging, εν τελει αξιζει?

                Σε σχεση με ενα υβριδικο υπολογιζω περιπου 600€ αποσβεση το χρονο και κανα 4χιλιαρο διαφορα στην αρχικη τιμη. Σε 7 χρονια εχεις κανει break even και αρχιζεις να κερδιζεις, αλλα σε 7 χρονια ποιο θα εχει μεγαλυτερη απαξιωση αν θες να το πουλησεις?

                το παλιας τεχνολογιας υβριδικο η το παρωχημενης τεχνολογιας (σε σχεση με τα τοτε καινουρια) ηλεκτρικο με οποια καταπονηση στις μπαταριες του?

                Η ερωτηση δεν ειναι ρητορικη, δε μπορω να φανταστω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @osfp last edited by

                  υππυετοντας οτι για Αθηνα σου ειναι υπεραρκετη η αυτονομια (φορτιση μια φορα τη βδομαδα στο πατρικο μου πχ που εχει parking και ειναι στον απο κατω δρομο) και οτι στο εξοχικο μου που ειναι σε νησι στις κυκλαδες παλι δεν υπαρχει θεμα γιατι με πλοιο πας, και εκει παλι εχει parking, μενει το θεμα ενος σπανιοτερου ταξιδιου προς βορεια Ελλαδα η πελοπονησο πχ. Αν πουμε οτι για μια στο τοσο συμβιβαζεσαι και εκει να κανεις 1 ωρα σταση για fast charging, εν τελει αξιζει?

                  Σε σχεση με ενα υβριδικο υπολογιζω περιπου 600€ αποσβεση το χρονο και κανα 4χιλιαρο διαφορα στην αρχικη τιμη. Σε 7 χρονια εχεις κανει break even και αρχιζεις να κερδιζεις, αλλα σε 7 χρονια ποιο θα εχει μεγαλυτερη απαξιωση αν θες να το πουλησεις?

                  το παλιας τεχνολογιας υβριδικο η το παρωχημενης τεχνολογιας (σε σχεση με τα τοτε καινουρια) ηλεκτρικο με οποια καταπονηση στις μπαταριες του?

                  Η ερωτηση δεν ειναι ρητορικη, δε μπορω να φανταστω...

                  πολυ καλή η ερώτηση σου αλλα κανεις δεν ξέρει να απαντησει για 7 χρονια μετα..

                  Η μπαταρία μεσα στην πόλη ακόμα και η μικρή είναι μια χαρά και θα σε καλύπτει

                  Θα είναι το ένα και μοναδικό σου μεταφορικό μεσο? Αν ναι εγω θα προτιμουσα υβριδικο (δεν είναι να πεις ότι δεν θα έχεις οικονομία με υβριδικο). Αν όχι και υπάρχει και κάτι άλλο γιατί όχι ηλεκτρικό

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Για να διατηρηθεί "ζωντανό" το topic, Kona electric:

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Με τις νέες τιμές του Κόνα, είναι από τις καλύτερες προτάσεις για ηλεκτρικό σήμερα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • O
                        osfp @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in Hyundai Kona:

                        Με τις νέες τιμές του Κόνα, είναι από τις καλύτερες προτάσεις για ηλεκτρικό σήμερα.

                        ναι γι'αυτο το σκεφτομαι.
                        Βεβαια υπαρχει και σιωπηρη εκπτωση 2.000 ευρω στα Nissan Leaf που φερνει το Accenta 40kwh ενα 500αρικο κατω απο το Kona, και ειναι πιο δοκιμασμενο και με καλυτερους χωρους (αλλα και μακρυτερο) οχημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panormus772 last edited by

                          Το Leaf με τα 40kwh το βλέπω 27.500,ένα 500αρικο πάνω από το Kona.Παίζει κι άλλη έκπτωση;
                          Επίσης αν το θες κυρίως για πόλη, το Kona 39 kwh έχει μικρότερο μεγεθος όπως λες και καλύτερη αυτονομία αστικού κύκλου (435χλμ. vs. 389 του Leaf 40kwh).

                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            osfp @panormus772 last edited by

                            @panormus772 said in Hyundai Kona:

                            Το Leaf με τα 40kwh το βλέπω 27.500,ένα 500αρικο πάνω από το Kona.Παίζει κι άλλη έκπτωση;
                            Επίσης αν το θες κυρίως για πόλη, το Kona 39 kwh έχει μικρότερο μεγεθος όπως λες και καλύτερη αυτονομία αστικού κύκλου (435χλμ. vs. 389 του Leaf 40kwh).

                            οπως ειπα η εκπτωση ειναι σιωπηρη, δεν το εχουν βαλει ουτε στο site της nissan.
                            Κανονικη τιμη εχει 28.500 με την επιδοτηση και 550 για ενα μεταλλικο χρωμα 29.000.
                            Και με την εκπτωση του εισαγωγεα παει 27.000 .

                            Στο εξωτερικο εχει ανακοινωθει νεα εκδοση του Leaf με μονη διαφορα εξτρα εισοδο ταχειας φορτισης τυπου CHAdeMO και 4 χιλιαρικα περιπου χαμηλοτερη τιμη!
                            Οποτε φανταζομαι ενοψει αυτης της αφιξης που θα ειναι φτηνοτερο και στην Ελλαδα, δινουν τωρα 2 χιλιαρικα φτηνοτερα το τωρινο.

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @osfp last edited by

                              @osfp said in Hyundai Kona:

                              οπως ειπα η εκπτωση ειναι σιωπηρη, δεν το εχουν βαλει ουτε στο site της nissan.
                              Κανονικη τιμη εχει 28.500 με την επιδοτηση και 550 για ενα μεταλλικο χρωμα 29.000.
                              Και με την εκπτωση του εισαγωγεα παει 27.000 .

                              Εαν όμως είναι η βασική έκδοση, είναι τραγική από άποψη εξοπλισμού! Να παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να έχει φώτα αλογόνου...έλεος!!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                osfp last edited by

                                Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
                                Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @osfp last edited by

                                  @osfp said in Hyundai Kona:

                                  Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
                                  Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.

                                  Μια χαρά άποψη θα σχηματίσεις. Έχει ίδια ροπή, αλλά λιγότερα άλογα. Έτσι κι αλλιώς, αυτονομία δε θα διαπιστώσεις . Ησυχία και πολιτισμένη λειτουργία θα είναι αντίστοιχες.

                                  https://cartalk.gr/

                                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    osfp @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in Hyundai Kona:

                                    @osfp said in Hyundai Kona:

                                    Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
                                    Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.

                                    Μια χαρά άποψη θα σχηματίσεις. Έχει ίδια ροπή, αλλά λιγότερα άλογα. Έτσι κι αλλιώς, αυτονομία δε θα διαπιστώσεις . Ησυχία και πολιτισμένη λειτουργία θα είναι αντίστοιχες.

                                    συμφωνω σε ολα, αλλα η διαφορα στην ιπποδυναμη ειναι μεγαλη 136 -> 204 , και ενα πλεονεκτημα των ηλεκτρικων που μαζι με τα υπολοιπα σε κανει να ανεκτεις και καποια μειονεκτηματα, ειναι η ταχυτητα τους , οποτε θα ηθελα να δω ποσο "δινει"...

                                    Δηλαδη για να το πω με αλλα λογια, ο αντιπαλος του θα ειναι το Yaris Cross Hybrid active plus με κοστος 21.700 . Το Kona με μεταλλικο χρωμα ειναι 27.500 , οποτε επειδη αποκλειστικα οικονομικα δε βγαινει η ασκηση , ηθελα να δω και τι θα προσφερει σε επιταχυνση κλπ το ηλεκτρικο για να αξιζει και τις δεσμευσεις.

                                    P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 @osfp last edited by

                                      @osfp said in Hyundai Kona:

                                      @dimsabas said in Hyundai Kona:

                                      @osfp said in Hyundai Kona:

                                      Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
                                      Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.

                                      Μια χαρά άποψη θα σχηματίσεις. Έχει ίδια ροπή, αλλά λιγότερα άλογα. Έτσι κι αλλιώς, αυτονομία δε θα διαπιστώσεις . Ησυχία και πολιτισμένη λειτουργία θα είναι αντίστοιχες.

                                      συμφωνω σε ολα, αλλα η διαφορα στην ιπποδυναμη ειναι μεγαλη 136 -> 204 , και ενα πλεονεκτημα των ηλεκτρικων που μαζι με τα υπολοιπα σε κανει να ανεκτεις και καποια μειονεκτηματα, ειναι η ταχυτητα τους , οποτε θα ηθελα να δω ποσο "δινει"...

                                      Δηλαδη για να το πω με αλλα λογια, ο αντιπαλος του θα ειναι το Yaris Cross Hybrid active plus με κοστος 21.700 . Το Kona με μεταλλικο χρωμα ειναι 27.500 , οποτε επειδη αποκλειστικα οικονομικα δε βγαινει η ασκηση , ηθελα να δω και τι θα προσφερει σε επιταχυνση κλπ το ηλεκτρικο για να αξιζει και τις δεσμευσεις.

                                      Έχουν το ίδιο 0-100 (yaris hybrid vs Kona ev 136hp),αλλά το Κona διπλάσια ροπή -κι ακαριαία- 395Νm vs 207Nm. Αν κοιτάξεις επιδόσεις δεν υπάρχει σύγκριση.

                                      https://zeperfs.com/duel8761-7772.htm

                                      mastoras78 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • O
                                        osfp last edited by

                                        Συγκρίνεις με το απλο yaris. Το Cross θα ειναι λιγο πιο αργο. Σιγουρα ειναι καλυτερο το Kona σε επιδοσεις και αποτελει και πλεονεκτημα του, απλα ηθελα να "νιωσω" τη διαφορα και με το 204 αλογων θα ειναι λιγο ψευδης η αισθηση.

                                        Αισθηση προκαλει οτι ο 136 ιππων ηλεκτροκινητηρας εχει ιδια ροπη με τον 204 ιππων. Αν δεν ειναι λαθος, λετε να ειναι ο ιδιος κινητηρας περιορισμενος και να εχουμε και στα αυτοκινητα τιποτα φαινομενα "ξεκλειδωματος' και να γινεται ο 136 , 204 αλογα με φλασαρισμα? 😄

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panormus772 last edited by panormus772

                                          Δεν είναι λάθος,την ίδια ροπή έχουν.Τώρα για το "ξεκλείδωμα" που ρωτάς, μάλλον θα πρέπει να βάλεις μεγαλύτερη μπαταρία για να έχεις και ισχύ και δεν θα είναι απλώς ένας επαπρογραμματισμός.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Τα 6 χιλιάρικα είναι διαφορά που καλύπτεται σε 100.000 χλμ από τα καύσιμα. Συν την ενδεχόμενη διαφορά σε μεταπωλητική αξία. Και βέβαια, αν σε κάποια χρόνια ανέβει το κόστος βενζίνης ή/και μπουν τέλη στα μη ηλεκτρικά, το Cross θα γίνει πιο ασύμφορο.

                                            https://cartalk.gr/

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 18 / 29
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr