-
Είχε το full hybrid για μια βδομάδα.Αναρτήσεις (multi link πίσω) ρυθμισμένες στην άνεση -όμως οχι τόσο όσο στα απλά Kona- και διαδρομή γύρω από τη Γένοβα όλες τις μέρες,λέει εύκολα 20km/lt=5lt/100 km.Με ελάχιστη προσοχή και 22-23km/lt=4,4-4,5. Το εντυπωσιακό είναι πως είδε σε συγκεκριμένη διαδρομή σε 25 km. απόσταση, 44km/lt=2.7km/100 (!),αλλά με ιδανικές συνθήκες,cruise και 90km/h. Σε αυτοκινητόδρομο κατανάλωση 16-17km/lt=5,8-6,2lt/100km. Δυο βασικά μειονεκτήματα α) θόρυβος τροχασμού ενοχλητικός σε ταχύτητες autostrada (μάλλον εννοεί 120-130km/h και -αυτό δεν ξέρω αν ισχύει κι εδώ - β) αν πάρεις τη μεγάλη οθόνη info δεν έχεις ασύρματο ΑΑ και Carplay,που έχεις στη μικρή! Η αντιπροσωπεία είπε ότι θα διορθωθεί εν καιρώ.
Ερώτηση σε όποιον γνωρίζει: το DCT της Hyundai (το 6ταχυτο,για το υβριδικό, οχι το 7ταχυτο του 1.6 turbo) ειναι υγρού ή ξηρού τύπου;
-
Τελικά,το βρήκα (και μάλλον έχει ξαναειπωθεί). Το DCT 6 ή 7τάχυτο είναι ξηρού τύπου.Το καινούριο 8τάχυτο που μπαίνει στα Ν είναι υγρού.
Aν κι από Ινδία μεριά το βιντεάκι, λέει πως να χειριστεί κάποιος το DCT της Ηyundai για να έχει λιγότερα προβλήματα:
-
Για το ηλεκτρικο Kona παιδια, τωρα που ξεκιναει απο τα 27 χιλιαρικα τι λετε?
-
Για το ηλεκτρικο Kona παιδια, τωρα που ξεκιναει απο τα 27 χιλιαρικα τι λετε?
Λουκουμάκι
-
Eίναι όμως με τη μικρή μπαταρία (39 kWh), άρα και μικρότερη αυτονομία (305χλμ. μικτή και 435 αστική)
-
υππυετοντας οτι για Αθηνα σου ειναι υπεραρκετη η αυτονομια (φορτιση μια φορα τη βδομαδα στο πατρικο μου πχ που εχει parking και ειναι στον απο κατω δρομο) και οτι στο εξοχικο μου που ειναι σε νησι στις κυκλαδες παλι δεν υπαρχει θεμα γιατι με πλοιο πας, και εκει παλι εχει parking, μενει το θεμα ενος σπανιοτερου ταξιδιου προς βορεια Ελλαδα η πελοπονησο πχ. Αν πουμε οτι για μια στο τοσο συμβιβαζεσαι και εκει να κανεις 1 ωρα σταση για fast charging, εν τελει αξιζει?
Σε σχεση με ενα υβριδικο υπολογιζω περιπου 600€ αποσβεση το χρονο και κανα 4χιλιαρο διαφορα στην αρχικη τιμη. Σε 7 χρονια εχεις κανει break even και αρχιζεις να κερδιζεις, αλλα σε 7 χρονια ποιο θα εχει μεγαλυτερη απαξιωση αν θες να το πουλησεις?
το παλιας τεχνολογιας υβριδικο η το παρωχημενης τεχνολογιας (σε σχεση με τα τοτε καινουρια) ηλεκτρικο με οποια καταπονηση στις μπαταριες του?
Η ερωτηση δεν ειναι ρητορικη, δε μπορω να φανταστω...
-
υππυετοντας οτι για Αθηνα σου ειναι υπεραρκετη η αυτονομια (φορτιση μια φορα τη βδομαδα στο πατρικο μου πχ που εχει parking και ειναι στον απο κατω δρομο) και οτι στο εξοχικο μου που ειναι σε νησι στις κυκλαδες παλι δεν υπαρχει θεμα γιατι με πλοιο πας, και εκει παλι εχει parking, μενει το θεμα ενος σπανιοτερου ταξιδιου προς βορεια Ελλαδα η πελοπονησο πχ. Αν πουμε οτι για μια στο τοσο συμβιβαζεσαι και εκει να κανεις 1 ωρα σταση για fast charging, εν τελει αξιζει?
Σε σχεση με ενα υβριδικο υπολογιζω περιπου 600€ αποσβεση το χρονο και κανα 4χιλιαρο διαφορα στην αρχικη τιμη. Σε 7 χρονια εχεις κανει break even και αρχιζεις να κερδιζεις, αλλα σε 7 χρονια ποιο θα εχει μεγαλυτερη απαξιωση αν θες να το πουλησεις?
το παλιας τεχνολογιας υβριδικο η το παρωχημενης τεχνολογιας (σε σχεση με τα τοτε καινουρια) ηλεκτρικο με οποια καταπονηση στις μπαταριες του?
Η ερωτηση δεν ειναι ρητορικη, δε μπορω να φανταστω...
πολυ καλή η ερώτηση σου αλλα κανεις δεν ξέρει να απαντησει για 7 χρονια μετα..
Η μπαταρία μεσα στην πόλη ακόμα και η μικρή είναι μια χαρά και θα σε καλύπτει
Θα είναι το ένα και μοναδικό σου μεταφορικό μεσο? Αν ναι εγω θα προτιμουσα υβριδικο (δεν είναι να πεις ότι δεν θα έχεις οικονομία με υβριδικο). Αν όχι και υπάρχει και κάτι άλλο γιατί όχι ηλεκτρικό
-
-
Με τις νέες τιμές του Κόνα, είναι από τις καλύτερες προτάσεις για ηλεκτρικό σήμερα.
-
@fanis75 said in Hyundai Kona:
Με τις νέες τιμές του Κόνα, είναι από τις καλύτερες προτάσεις για ηλεκτρικό σήμερα.
ναι γι'αυτο το σκεφτομαι.
Βεβαια υπαρχει και σιωπηρη εκπτωση 2.000 ευρω στα Nissan Leaf που φερνει το Accenta 40kwh ενα 500αρικο κατω απο το Kona, και ειναι πιο δοκιμασμενο και με καλυτερους χωρους (αλλα και μακρυτερο) οχημα. -
Το Leaf με τα 40kwh το βλέπω 27.500,ένα 500αρικο πάνω από το Kona.Παίζει κι άλλη έκπτωση;
Επίσης αν το θες κυρίως για πόλη, το Kona 39 kwh έχει μικρότερο μεγεθος όπως λες και καλύτερη αυτονομία αστικού κύκλου (435χλμ. vs. 389 του Leaf 40kwh). -
@panormus772 said in Hyundai Kona:
Το Leaf με τα 40kwh το βλέπω 27.500,ένα 500αρικο πάνω από το Kona.Παίζει κι άλλη έκπτωση;
Επίσης αν το θες κυρίως για πόλη, το Kona 39 kwh έχει μικρότερο μεγεθος όπως λες και καλύτερη αυτονομία αστικού κύκλου (435χλμ. vs. 389 του Leaf 40kwh).οπως ειπα η εκπτωση ειναι σιωπηρη, δεν το εχουν βαλει ουτε στο site της nissan.
Κανονικη τιμη εχει 28.500 με την επιδοτηση και 550 για ενα μεταλλικο χρωμα 29.000.
Και με την εκπτωση του εισαγωγεα παει 27.000 .Στο εξωτερικο εχει ανακοινωθει νεα εκδοση του Leaf με μονη διαφορα εξτρα εισοδο ταχειας φορτισης τυπου CHAdeMO και 4 χιλιαρικα περιπου χαμηλοτερη τιμη!
Οποτε φανταζομαι ενοψει αυτης της αφιξης που θα ειναι φτηνοτερο και στην Ελλαδα, δινουν τωρα 2 χιλιαρικα φτηνοτερα το τωρινο. -
@osfp said in Hyundai Kona:
οπως ειπα η εκπτωση ειναι σιωπηρη, δεν το εχουν βαλει ουτε στο site της nissan.
Κανονικη τιμη εχει 28.500 με την επιδοτηση και 550 για ενα μεταλλικο χρωμα 29.000.
Και με την εκπτωση του εισαγωγεα παει 27.000 .Εαν όμως είναι η βασική έκδοση, είναι τραγική από άποψη εξοπλισμού! Να παίρνεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο και να έχει φώτα αλογόνου...έλεος!!
-
Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα. -
@osfp said in Hyundai Kona:
Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.Μια χαρά άποψη θα σχηματίσεις. Έχει ίδια ροπή, αλλά λιγότερα άλογα. Έτσι κι αλλιώς, αυτονομία δε θα διαπιστώσεις . Ησυχία και πολιτισμένη λειτουργία θα είναι αντίστοιχες.
-
@dimsabas said in Hyundai Kona:
@osfp said in Hyundai Kona:
Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.Μια χαρά άποψη θα σχηματίσεις. Έχει ίδια ροπή, αλλά λιγότερα άλογα. Έτσι κι αλλιώς, αυτονομία δε θα διαπιστώσεις . Ησυχία και πολιτισμένη λειτουργία θα είναι αντίστοιχες.
συμφωνω σε ολα, αλλα η διαφορα στην ιπποδυναμη ειναι μεγαλη 136 -> 204 , και ενα πλεονεκτημα των ηλεκτρικων που μαζι με τα υπολοιπα σε κανει να ανεκτεις και καποια μειονεκτηματα, ειναι η ταχυτητα τους , οποτε θα ηθελα να δω ποσο "δινει"...
Δηλαδη για να το πω με αλλα λογια, ο αντιπαλος του θα ειναι το Yaris Cross Hybrid active plus με κοστος 21.700 . Το Kona με μεταλλικο χρωμα ειναι 27.500 , οποτε επειδη αποκλειστικα οικονομικα δε βγαινει η ασκηση , ηθελα να δω και τι θα προσφερει σε επιταχυνση κλπ το ηλεκτρικο για να αξιζει και τις δεσμευσεις.
-
@osfp said in Hyundai Kona:
@dimsabas said in Hyundai Kona:
@osfp said in Hyundai Kona:
Κανονισα την Παρασκευη test drive το ηλεκτρικο. Δεν ειχαν πουθενα και θα το στειλουν απο hyundai hellas στην αντιπροσωπια που με βολευε.
Δυστυχως ακομα και ετσι, θα ειανι το "μεγαλο" με τα 200 αλογα και δε θα σχηματισω σωστη αποψη....αλλα τεσπα.Μια χαρά άποψη θα σχηματίσεις. Έχει ίδια ροπή, αλλά λιγότερα άλογα. Έτσι κι αλλιώς, αυτονομία δε θα διαπιστώσεις . Ησυχία και πολιτισμένη λειτουργία θα είναι αντίστοιχες.
συμφωνω σε ολα, αλλα η διαφορα στην ιπποδυναμη ειναι μεγαλη 136 -> 204 , και ενα πλεονεκτημα των ηλεκτρικων που μαζι με τα υπολοιπα σε κανει να ανεκτεις και καποια μειονεκτηματα, ειναι η ταχυτητα τους , οποτε θα ηθελα να δω ποσο "δινει"...
Δηλαδη για να το πω με αλλα λογια, ο αντιπαλος του θα ειναι το Yaris Cross Hybrid active plus με κοστος 21.700 . Το Kona με μεταλλικο χρωμα ειναι 27.500 , οποτε επειδη αποκλειστικα οικονομικα δε βγαινει η ασκηση , ηθελα να δω και τι θα προσφερει σε επιταχυνση κλπ το ηλεκτρικο για να αξιζει και τις δεσμευσεις.
Έχουν το ίδιο 0-100 (yaris hybrid vs Kona ev 136hp),αλλά το Κona διπλάσια ροπή -κι ακαριαία- 395Νm vs 207Nm. Αν κοιτάξεις επιδόσεις δεν υπάρχει σύγκριση.
-
Συγκρίνεις με το απλο yaris. Το Cross θα ειναι λιγο πιο αργο. Σιγουρα ειναι καλυτερο το Kona σε επιδοσεις και αποτελει και πλεονεκτημα του, απλα ηθελα να "νιωσω" τη διαφορα και με το 204 αλογων θα ειναι λιγο ψευδης η αισθηση.
Αισθηση προκαλει οτι ο 136 ιππων ηλεκτροκινητηρας εχει ιδια ροπη με τον 204 ιππων. Αν δεν ειναι λαθος, λετε να ειναι ο ιδιος κινητηρας περιορισμενος και να εχουμε και στα αυτοκινητα τιποτα φαινομενα "ξεκλειδωματος' και να γινεται ο 136 , 204 αλογα με φλασαρισμα?
-
Δεν είναι λάθος,την ίδια ροπή έχουν.Τώρα για το "ξεκλείδωμα" που ρωτάς, μάλλον θα πρέπει να βάλεις μεγαλύτερη μπαταρία για να έχεις και ισχύ και δεν θα είναι απλώς ένας επαπρογραμματισμός.
-
Τα 6 χιλιάρικα είναι διαφορά που καλύπτεται σε 100.000 χλμ από τα καύσιμα. Συν την ενδεχόμενη διαφορά σε μεταπωλητική αξία. Και βέβαια, αν σε κάποια χρόνια ανέβει το κόστος βενζίνης ή/και μπουν τέλη στα μη ηλεκτρικά, το Cross θα γίνει πιο ασύμφορο.
Hyundai Kona