-
ειναι φευ... ειναι ραβ δηλαδη κριμα μεγαλο και αμαρτια εκανε η σουζ.
Όλα τα Σουζούκια θα γίνουν Τογιότα....τέλος!!
-
Nέος τιμοκατάλογος 7/9/2021 (ως μια διαφορά βλέπω εκδόσεις Vit. με 9" οθόνη info)
-
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
Nέος τιμοκατάλογος 7/9/2021 (ως μια διαφορά βλέπω εκδόσεις Vit. με 9" οθόνη info)
Ουσιαστικά κατάργησαν τις ενδιάμεσες εκδόσεις ρύπων που υπήρχαν παράλληλα με τις WLTP. Δεν βλέπω άλλη σημαντική διαφορά, πέρα του Βιτάρα όπως είπες.
-
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
Nέος τιμοκατάλογος 7/9/2021 (ως μια διαφορά βλέπω εκδόσεις Vit. με 9" οθόνη info)
Είναι η οθόνη που αναφέραμε μερικά ποστ πιο πριν. Μπαίνει στην Ελλάδα και όχι στο εργοστάσιο.
Οι τιμές είναι περίπου στα 50 ευρώ κάτω από τον παλιό τιμοκατάλογο στο Vitara
Γελάμε εδώ με τη κοπελιά γιατί ο πωλητής όταν συζητούσαμε πριν μια βδομάδα για το Vitara μας είπε "βιαστείτε γιατί από Δευτέρα θα πάρουν 300 ευρώ πάνω"
-
@dimitriscsd said in SUZUKI FORUM:
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
Nέος τιμοκατάλογος 7/9/2021 (ως μια διαφορά βλέπω εκδόσεις Vit. με 9" οθόνη info)
Είναι η οθόνη που αναφέραμε μερικά ποστ πιο πριν. Μπαίνει στην Ελλάδα και όχι στο εργοστάσιο.
Οι τιμές είναι περίπου στα 50 ευρώ κάτω από τον παλιό τιμοκατάλογο στο Vitara
Γελάμε εδώ με τη κοπελιά γιατί ο πωλητής όταν συζητούσαμε πριν μια βδομάδα για το Vitara μας είπε "βιαστείτε γιατί από Δευτέρα θα πάρουν 300 ευρώ πάνω"
Τα 300 ευρώ εννοούσε μάλλον για εκδόσεις του Vit. με την 9αρα οθόνη. Αλλά αν όπως λες μπαίνει εδώ,ίσως καλύτερα να το πάρει κάποιος με την 7" εργοστασιακή και με 50 ευρώ φθηνότερα.
-
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
@dimitriscsd said in SUZUKI FORUM:
@panormus772 said in SUZUKI FORUM:
Nέος τιμοκατάλογος 7/9/2021 (ως μια διαφορά βλέπω εκδόσεις Vit. με 9" οθόνη info)
Είναι η οθόνη που αναφέραμε μερικά ποστ πιο πριν. Μπαίνει στην Ελλάδα και όχι στο εργοστάσιο.
Οι τιμές είναι περίπου στα 50 ευρώ κάτω από τον παλιό τιμοκατάλογο στο Vitara
Γελάμε εδώ με τη κοπελιά γιατί ο πωλητής όταν συζητούσαμε πριν μια βδομάδα για το Vitara μας είπε "βιαστείτε γιατί από Δευτέρα θα πάρουν 300 ευρώ πάνω"
Τα 300 ευρώ εννοούσε μάλλον για εκδόσεις του Vit. με την 9αρα οθόνη. Αλλά αν όπως λες μπαίνει εδώ,ίσως καλύτερα να το πάρει κάποιος με την 7" εργοστασιακή και με 50 ευρώ φθηνότερα.
Η τιμή που μου είχε δώσει ηταν ΜΕ την 9άρα. Μάλιστα μου τόνισε πως πλέον είναι στάνταρ σε όλα τα καινούρια, στην ίδια τιμή!
Τα 50 ευρώ λιγότερα που βλέπω (περίπου δεν είναι ακριβώς 50 σε όλες τις εκδόσεις), είναι ΜΕ την 9άρα.
Φαίνεται πάντως ότι τελικά σε αφήνουν να το πάρεις και χωρίς αλλαγή οθόνης και κερδίζεις 300 ευρώ (όπως προτείνεις). Δεν ξέρω ποια είναι καλύτερη επιλογή. Το βασικό πρόβλημα είναι πως δεν έχω δει πουθενά βίντεο, ή από κοντά πως είναι το μενού και η λειτουργία της 9άρας.
-
δεν εχω ακομη αυτο που εχω ζητησει.... οταν εχω θα σας πω, μεσα στην εβδομαδα
-
@gatoz said in SUZUKI FORUM:
δεν εχω ακομη αυτο που εχω ζητησει.... οταν εχω θα σας πω, μεσα στην εβδομαδα
Γάτε δώσε και σώσε γιατί μας βλέπω με Fiesta! Πάντως έχω καταφέρει μετά το τεστ ντράιβ να την πάω από το "είναι τεράστιο" στο "είναι πολύ καλό αλλά πολλά λεφτά"
-
@dimitriscsd said in SUZUKI FORUM:
Γάτε δώσε και σώσε γιατί μας βλέπω με Fiesta!
To καλύτερο supermini (και όχι μόνο!!), δεν μπορείς να κάνεις λάθος με Φιέστα!!
ΥΓ: Δίκιο έχει για τα χρήματα....ειδικά την GLX που κοιτάτε, πολλά τα λεφτά.
-
@fanis75 said in SUZUKI FORUM:
@dimitriscsd said in SUZUKI FORUM:
Γάτε δώσε και σώσε γιατί μας βλέπω με Fiesta!
To καλύτερο supermini (και όχι μόνο!!), δεν μπορείς να κάνεις λάθος με Φιέστα!!
Συμφωνώ και μου αρέσει και μένα πολύ. Αλλά:
- Θεωρώ πως το Vitara σε συνδυασμό με το Focus θα μας δώσει έναν "στόλο" που θα μπορεί να κάνει περισσότερα πράγματα λόγω ύψους και τετρακίνησης.
- Δεν έχω ιδέα για το fiesta χρονικά. Δεν έχει καν παρουσιαστεί ακόμη και δε ξέρω πότε θα ανοίξουν οι παραγγελίες και πότε θα μπορούν να είναι εδώ τα πρώτα. Η κατάσταση, εν τω μεταξύ, με τους ημιαγωγούς ξεφεύγει κάθε μέρα και περισσότερο... Κλείνουν τα εργοστάσια το ένα μετά το άλλο... Τα βλέπω από πρώτο χέρι στη δουλειά...
- Ιδανικά, αν καταλήξουμε σε Fiesta θα ήθελα την Active έκδοση για διάφορους λόγους. Δε θέλω να φοβάμαι και το 2ο αμάξι όσο φοβάμαι το μεγάλο... Ουσιαστικά θέλω να το παίρνω σε όλα τα μέρη που θα φοβάμαι να πάρω το Focus. Δεν έχω ιδέα αν θα ξαναφέρουν Active.
- Σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά το 2ο να είναι αυτόματο και στο Fiesta, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν βάζανε αυτόματο 155άρι, παρόλο που στο Puma το κάνουν! Επίσης είναι διπλοσύμπλεκτο και παρά την 8ετή εγγύηση το φοβάμαι...
-
@dimitriscsd said in [SUZUKI FORUM]
- Ιδανικά, αν καταλήξουμε σε Fiesta θα ήθελα την Active έκδοση για διάφορους λόγους. Δε θέλω να φοβάμαι και το 2ο αμάξι όσο φοβάμαι το μεγάλο... Ουσιαστικά θέλω να το παίρνω σε όλα τα μέρη που θα φοβάμαι να πάρω το Focus. Δεν έχω ιδέα αν θα ξαναφέρουν Active.
- Σκεφτόμαστε πολύ σοβαρά το 2ο να είναι αυτόματο και στο Fiesta, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν βάζανε αυτόματο 155άρι, παρόλο που στο Puma το κάνουν! Επίσης είναι διπλοσύμπλεκτο και παρά την 8ετή εγγύηση το φοβάμαι...
Δίκιο έχεις σε αυτά που λές!
-
Δεν ξέρουμε εαν θα έρθει ξανά το Active Ελλάδα. Το σταμάτησαν γιατί δεν πούλαγε τίποτα δυστυχώς. Πάντως δεν έχει μεγάλη διαφορά στο ύψος, δηλαδή διαφορά που να προσφέρει κάτι επί της ουσίας.
-
Από όσο ξέρω δεν θα μπεί το DCT στο 155αρι Φιέστα, μόνο στο 125αρι. Δεν ξέρω εαν θα αλλάξει κάτι στην πορεία, πάντως αυτές είναι οι πληροφορίες μέχρι σήμερα. Και ναι εαν το θές αυτόματο, δεν πάς εύκολα σε dct.
Δεν κοιτάς και το Ignis? Ξέρω σε πολλούς φαίνεται άσχημο, αλλά είναι αυτόματο και με 18εκ από το έδαφος. Απλά είναι αργό. Αλλιώς το Vitara είναι μονόδρομος, εκτός εαν δεις και το C3 Aircross auto, που βγαίνει σε καλή τιμή και πάει παντού (ως 2κινητο), λόγω ύψους.
-
Το Ignis το είδα στην έκθεση... Είναι το αγαπημένο της αυτοκίνητο από εμφάνιση (άκουσον άκουσον)!!! Δυστυχώς απλά δεν χωράω... Χιλιες φορές να κρατήσουμε το Picanto! Αν ήταν λίγο μεγαλύτερο ίσως, αλλά και πάλι έχει κάποια σοβαρά φάουλ: 5τάχυτο, ταμπούρα πίσω, μέτρια εργονομία κ.ά. Σκέφτομαι και για το Panda Cross 4x4 αλλά επίσης πολύ μικρό και δεν έχουν καν στην έκθεση Panda να το δώ...
Όσο για το 125 στο Fiesta, δεν είναι καν mild hybrid. Μόνο το 155. Χώρια τα ταμπούρα πίσω... Το ξέρω ότι είναι ψυχολογικό και είναι μάλλον αρκετά, αλλά δε μπορώ να τα βλέπω ρε παιδιά σε μοντέρνο αμάξι...
Στο θέμα ύψους, σκέψου πως δεν είναι μόνο τα + εκατοστά του Active, αλλά και τα - εκατοστά του ST Line. Ακόμα και 3-4 εκατοστά, κάτι προσφέρουν στους κατσικόδρομους που έχει η επαρχία. Θυμίζω ότι η γυναίκα είναι δασκάλα και γυρνάει hardcore χωριά... Κακά τα ψέματα την ST Line την "πριμοδωτούν" και είναι η πιο σωστή επιλογή αυτή τη στιγμή. Έχει και φοβερό εξοπλισμό.
To C3 Aircross πήγα γεμάτος όρεξη και χαρά να το δω και απλά με απογοήτευσε... Έπεσε Χ μέσα σε λίγα λεπτά. Δεν έχει νόημα να το αναλύσω... Δε μας κάνει.
-
Για το Ignis, εαν δεν χωράς πάω πάσο! Το έχει μια φίλη μου και είχαμε πάει βόλτα (δεν το οδήγησα) και μου φάνκε αρκετά καλό για αυτό που είναι (αν και ακριβό).
@dimitriscsd said in SUZUKI FORUM:
Στο θέμα ύψους, σκέψου πως δεν είναι μόνο τα + εκατοστά του Active, αλλά και τα - εκατοστά του ST Line. Ακόμα και 3-4 εκατοστά, κάτι προσφέρουν στους κατσικόδρομους που έχει η επαρχία.
Είναι περίπου 1.6εκ πιο ψηλό το Active από ένα κανονικό αυτοκίνητο και -1 το ST Line, αρα οριακά κάτω από 3 εκ, όμως με "κακή" διάσταση ελαστικών. Δηλαδή ότι κερδίζει σε ύψος το χάνει από τα ελαστικά.
Έτσι όπως τα λές και το Yaris Cross θα ήταν καλή λύση για το ύψος αν και υπερτιμημένο επίσης.
Το Βιτάρα είναι το πιο ολοκληρωμένο αλλά και το πιο ακριβό με τον εξοπλισμό που θές. Αλλά μπορείς να το πάρεις 2κίνητο αυτόματο, εαν δεν θες σοβαρό off roading και απλά σε νοιάζει το ύψος για τους κατσικόδρομους. -
To Yaris Cross παίζει μπάλα στα ίδια χρήματα με το Vitara! Ειδικά στις 4κίνητες εκδόσεις. Επιφυλάσσομαι να το δω από κοντά, αλλά κάτι μου λέει πως ποιοτικά θα είναι σαν το απλό Yaris, που σημαίνει... Καλύτερα Vitara! Φυσικά το ατού του Yaris είναι η οικονομία χρήσης, αλλά δεν με απασχολεί καθώς και το mild hybrid vit τα πάει μια χαρά.
Είναι μια επιλογή το 2κίνητο, όμως η διαφορά είναι 2 χιλιάρικα και η ερώτηση που τίθεται είναι, θυσιάζεις την 4κίνηση για 2 χιλιάρικα; Νομίζω πως αυτό που προσφέρει αξίζει πολλά. Κάποιος θα πει ίσως με την χρήση που κάνεις (τώρα) δε το χρειάζεσαι. Όμως στο δικό μου μυαλό υπάρχει το επιχείρημα πως τώρα ΔΕΝ την έχω. Αν την είχα θα πήγαινα σε περισσότερα μέρη χωρίς να με φοβίζει το τι μπορεί να γίνει! Επίσης αν πάμε για 2κίνητο, προτιμώ να πάρω ένα πιο φθηνό crossover (σαν το fiesta active, kia stonic - πήξαμε στα dct...) και να κερδίσω κι άλλα χρήματα. Πιο εύκολα θα θυσίαζα το αυτόματο νομίζω στο Vitara, παρά την 4κίνηση. Στο τεστ ντράιβ ήταν χειροκίνητο και μου άρεσε πολύ η αίσθηση. Παρόμοιο ή και λίγο καλύτερο από το 125 fiesta!
Και φυσικά υπάρχει και η επιλογή του Active Plus Corolla!
-
Συμφωνώ Δημήτρη σε όλα!
-
Το Γιάρις Κροσ το είπα στις φτηνές εκδόσεις, 2κίνητο με 22-23.000 μαξ απλά για το ύψος. Το Βιτάρα είναι ΣΑΦΩΣ καλύτερο σε όλα!!
-
Επίσης σαφώς εαν πας στο Βιτάρα και πορείς το παίρνεις 4κίνητο, κρίμα να πάρεις τέτοιο αυτοκίνητο 2κίνητο. Και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ αυτόματο...μην κάνεις το λάθος του χειροκίνητου! Στην GLX θα έχεις ένα πλήρες πακέτο για 10+ χρόνια που θα πάει παντού χωρίς να πάθει κάτι. Όπως είπα, εαν είχα τα χρήματα, αυτό θα έπαιρνα!!
-
Κορόλα, να ξέρεις δεν είναι ιδιαίτερα ψηλή, κάπου 13 εκ. ένα κλασσικό χατς.
-
-
Αν απορρίφθηκε το Aircross θα ήθελα να μοιραστείς τους λόγους, όχι για να κάνω αντίλογο, να δω πως το βλέπουν άλλα μάτια, καθώς στη γοητεία του Focus wagon συμφωνούμε. Το Citroën είναι ας πούμε η καλύτερη επιλογή για αυτή τη χρήση μετά το Vitara αν δεν είναι κρίσιμη η 4κινηση. Το Vitara είναι όντως ορόσημο και θα είναι καλύτερο σε όλα. Έκτος όμως από την κατανάλωση. Αν κινείστε σε επαρχιακούς με στροφές και υψομετρικα και μέσα στην πόλη, παρ'όλη τη βελτίωση του mild hybrid, στα ΤΟΥΟΤΑ είναι ρεαλιστικές μεσες καταναλώσεις με άνω όριο τα 5 λίτρα, όταν στο κανονικό Vitara ήταν κοντά στα 8 και στο mhybrid θα ξεκινάνε απ' τα 6.5λτ
Η "χρυσή τομή" θα ήταν το 4κινητο ΑΥΤΟΜΑΤΟ σε GL+ για να μην φτάνει η τιμή σε εξωτικά επίπεδα.
-
@piliourits said in SUZUKI FORUM:
Αν απορρίφθηκε το Aircross θα ήθελα να μοιραστείς τους λόγους, όχι για να κάνω αντίλογο, να δω πως το βλέπουν άλλα μάτια, καθώς στη γοητεία του Focus wagon συμφωνούμε. Το Citroën είναι ας πούμε η καλύτερη επιλογή για αυτή τη χρήση μετά το Vitara αν δεν είναι κρίσιμη η 4κινηση. Το Vitara είναι όντως ορόσημο και θα είναι καλύτερο σε όλα. Έκτος όμως από την κατανάλωση. Αν κινείστε σε επαρχιακούς με στροφές και υψομετρικα και μέσα στην πόλη, παρ'όλη τη βελτίωση του mild hybrid, στα ΤΟΥΟΤΑ είναι ρεαλιστικές μεσες καταναλώσεις με άνω όριο τα 5 λίτρα, όταν στο κανονικό Vitara ήταν κοντά στα 8 και στο mhybrid θα ξεκινάνε απ' τα 6.5λτ
Η "χρυσή τομή" θα ήταν το 4κινητο ΑΥΤΟΜΑΤΟ σε GL+ για να μην φτάνει η τιμή σε εξωτικά επίπεδα.
Η εικόνα του facelift C3 Aircross με είχε ενθουσιάσει. Δυστυχώς όμως με λίγα λόγια όχι και η καμπίνα του.
Στις φωτογραφίες μου είχε δώσει μια πιο upmarket εντύπωση. Τα υλικά μέτρια και λάθος σε κάποια σημεία (π.χ. ανοιχτόχρωμο ύφασμα στο υποβραχιώνιο που είναι μάλιστα μόνο για τον οδηγό). Ο χώρος πίσω για το μέγεθός του περίμενα να είναι μεγαλύτερος. Η θέση οδήγησης παρ ότι άνετη σαν κάθισμα (στατικά - δεν το οδήγησα), δε μου φάνηκε απόλυτα βολική. Αρκετά λάθη στους διακόπτες και στο που είναι τι (αυτό βέβαια ίσως είναι και λόγω αυτών που έχω συνηθίσει).
Το χειροκίνητο κιβώτιο του αυτοκινήτου της έκθεσης δε το σχολιάζω, γιατί έτσι κι αλλιώς θα το έπαιρνα αυτόματο.
Το πιο σημαντικό όμως είναι πως όντας 2κίνητο, δεν μου έδειξε κάτι που θα με τραβήξει σε τέτοιου είδους αμάξι έναντι ενός λίγο ψηλώτερου hatchback. Δεν άρεσε και η εμφάνιση στην κύρια οδηγό... Γούστα είναι αυτά... Και στο Puma άκυρο έριξε...
Αντίθετα ένα C5 Aircross που είχαν εκεί δίπλα και τσέκαρα στα γρήγορα ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΑΝΕ μέσα! Καταπληκτική καμπίνα (αν και πάλι με κάποια εργονομικά φάουλ). Δυστυχώς όμως δε μας κάνει γι αυτό που θέλουμε.
-
Καταλαβαίνω σε γενικές γραμμές την αίσθηση ως προς τα αυτοκίνητα που κοιτάς, και το Aircross. Εγώ γράφω επανειλημμένα πως την εργονομία (σωματομετρικα & χειριστηρίων) αυτής της γενιάς Ford, δύσκολα τη βρίσκεις αλλού...
Να σημειώσω μόνο έναν παράγοντα, που φαινεται πως δεν είναι στο σκεπτικό σου;Πρέπει να κοιτάς ένα προϊόν πάντα σε συνάρτηση με την τιμή του για να το κρίνεις, εκτός κι αν η κατάσταση είναι τέτοια που δεν κοιτάς το ταμπελακι της τιμής ποτέ και για τίποτα...
Δηλαδή το Aircross μπορεί να πάει κάποιος να ψωνίσει 120 ίππους τουρμπάτους με αυτόματο Aisin και σχεδόν όλα τα γνωστά τζιβιτζιλίκια της τεχνολογίας, για 21.500€ βάλε κι άλλο 1-1μιση χιλιάρικο αν θέλει να εξαντλήσει τη λίστα εξοπλισμού. Η οποία έχει και πράγματα που δύσκολα θα βρεις αλλού μερικές φορές.
Με τα ίδια λεφτά μπορεί να πάρει και το Cross με ό,τι τεχνολογία κουβαλάει και να ξέρει πως στη διάρκεια ζωής του θα ξοδέψει τα μισά για καύσιμα, δηλαδή χοντρικά, αφαίρεσε 5000€ απ την τιμή του, ή θεώρησε πως έχεις προπληρωσει 5 χρόνια δωρεάν μετακίνησης (το αντίστοιχο, με Aircross diesel)...
Δεν αμφιβάλλω για το πόσο καλό αμάξι είναι και τι δυνατότητες έχει το Vitara. Αλλά σου φαίνεται πως αξίζει τα 28+ χιλιάρικα, για να το πάρεις όπως το θες;Επίσης κάποιος με 28 χιλιάρικα θα πάρει π.χ. ένα Focus AT8 150 ή 180 άλογα (κατά προτίμηση βάγκον ή Active, αλλά δεν ξέρω τί εκδόσεις φέρνουν τώρα) και κάποιος άλλος ένα Vitara GLX κι είναι και τα δύο "καλή αγορά" ?
Προσωπικά πιστεύω πως κάθε προϊόν έχει ένα εύρος στο οποίο η τιμή του μπορεί να γίνεται αποδεκτή, στα αυτοκίνητα μάλιστα πρέπει να το βλέπουμε ως "πακέτο 5ετιας" ή δεκαετίας, για τη χρήση που θέλει να κάνει. Για μένα ως τέτοιο πακέτο, δυστυχώς, το Vitara αξίζει μόνο γι αυτούς που "δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους" με κάποιο ανταγωνιστικο αμάξι και έχουν ανάγκη όλα τα χαρακτηριστικά του.
Βέβαια για φιλαράκι μου στη Κροατία (το ντίζελ πιο ακριβό από βενζίνη) που πριν 2 μήνες παρέλαβε το αυτόματο 4κινητο mHybrid GL+ με κάποια εξτραδάκια και μεταλλικό χρώμα στα 24 χιλιάρικα, βεβαίως και είναι εξαιρετική αγορά κι εξαιρετικό όχημα...
-
Εννοείται πως σωστές αγορές αποτελούν διάφορα, ανάλογα με τα κριτήρια και την χρήση του καθενός. Συμφωνώ απόλυτα. Στην παρούσα φάση κρίνω με βάση τα δικά μας θέλω και για 2ο αυτοκίνητο. Είναι σημαντικό αυτό.
Το C3 Aircross όντως προσφέρει πολλά και δεν αμφιβάλω για το vfm του, απλά εγώ προσωπικά δεν θα το διάλεγα. Πιο εύκολα θα αγόραζα το απλό C3 για δεύτερο. Πάντα με βάση αυτά που είδα από κοντά και λαμβάνοντας υπ όψιν την τιμή τους. Ναι το C3 είναι "χειρότερο" αλλά και αρκετά φθηνότερο.
Στο παράδειγμα που έφερες (Vitara & Focus) εννοείται πως αν δεν υπήρχε άλλο όχημα για μεγάλα ταξίδια και πολύ αυτοκινητόδρομο, θα προτιμούσα το Focus! Το έκανα άλλωστε. Και ευτυχώς γιατί αν αργούσα δεν θα υπήρχε αυτό που έψαχνα! Ειλικρινά δε ξέρω τι θα είχα πάρει αντί γι αυτό ακόμα και σήμερα...
Όσο για το Vitara όντως είναι λίγο ακριβό σαν σύνολο και με τοσα χρόνια στη πλάτη του. Ναι έχει τρομερό στήσιμο, φοβερή αίσθηση στο δρόμο, αλλά καταλαβαίνεις ότι κάθεσαι σε όχημα προηγούμενης γενιάς. Δεν είναι όσο μοντέρνα είναι άλλα του ανταγωνισμού. Δεν έχει πχ διζωνικό κλιματισμό, φωτοχρωματικό καθρέφτη, δυνατότητα φόρτισης συσκευών πίσω, ασύρματη φόρτιση, dab ραδιόφωνο και κανα δυο άλλα πραγματάκια που εκ πρώτης όψεως δεν είναι κάτι ουσιώδες, αλλά ανήκουν στην σημερινή εποχή! Έχουν καταφέρει βέβαια να το εκσυγχρονίσουν αρκετά, ακόμα και στα υλικά, χωρίς να καταφέρει να φτάσει τα πιο καινούρια μοντέλα.
Εξακολόυθεί να είναι ακριβό, ΑΛΛΑ έχει ένα βασικό στοιχείο που δυστυχώς δε προσφέρει κανείς (πλην Dacia - άλλη κουβεντα αυτή...). 4WD! Αυτό το ξέρουν και φυσικά το εκμεταλεύονται και βαράνε... επειδή μπορούν.
Ιδανικά θεωρώ πως αν με κάποιο τρόπο έπεφτε η τιμή του 1 με 1.5 χιλιάρικο θα αποτελούσε τρομερο vfm και δεν θα το σκεφτόμουν καν. Δυστυχώς έχασα την προωθητική ενέργεια του καλοκαιριού αν και δε νομίζω να ήταν αυτής της τάξεως.
-
η ερωτηση προφανης: γιατι να παρεις κατι ψηλο αν δεν ειναι τετρακουνητο?
καλυτερα χαμηλο που ειναι και φθηνοτερα.
περι ερκρος και γαλλικουρας γενικοτερα, γιατι να παρεις κατι ιδιοτροπο χειριστικα, που ειναι, μετριοτατο εργονομικα αν δεν σου δινει και κατι ξεχωριστο? επειδη ειναι φθηνο? και το τρενο ειναι φθηνοτερο ακομη. και οχι, δεν ειναι ιδιαιτερο χαρακτηριστικο η επιλογη βαρκογιαλου στο δρομο ή το πετρελαιο, υπαρχουν πολλα τετοια. μονο το κιβωτιο ειναι αιτια επιλογης. μην με λησμονει: γαλλικουρα εχω και καθε μερα αναρωτιεμαι γιατι πρεπει να μην εχω σκετη σκουπισια στους τζαμοκαθαριστηρες ή το να τους βαλω στο άουτο πρεπει καθε φορα να το κανω απο την αρχη οταν μπαινω μεσα και ΑΝ ξεχαστω και κανω κατω το μοχλο ξαναβγαινει? γιατι να μην μπορω να κανω σκαν στο ραδιο απο το τιμονι αλλα να περναω απο 134 μενου? γιατι πρεπει το αντροιντ άουτο ΑΝ απαντησω στο τηλεφωνο να πατησω 3-4 κουμπια στην οθονη για να το ξαναδω?
και περι γιαρι τετρα, να μην το γραψω εγω, γραψτε εσεις την ισχυ του πισω ηλεκτρομοτερ.... ουτε καν χουβερ, σκουπακι για σκονη....
γενικα ενα αμαξακι στυλ βιταρα αυτο που προσφερει ειναι ελευθερια στο τι θα κανεις στο σουκου, να πας εκει που βλεπεις στον χαρτη, να πας εκει που σου ειπανε οτι ειναι ξεχωριστα, να πας οπου γουσταρεις τελικα. και με εξαιρετκη καθημερινοτητα. οκ, ναι, ειναι ακριβο σε σχεση με τη φορτωμενη με ταμπλετες δικουνα. και? σε 2 χρονια οι ταμπλετες θα ειναι παλιατζουρα, τα χρονια περνανε και δεν ξαναρχονται, οι χαρες στον υπεροχο τοπο μας αμετρητες...
SUZUKI FORUM