Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο σχεδόν ψύχωσης, θα έλεγε κανείς, με την αεροδυναμική, η Αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται σχεδόν να έχει γυρίσει την πλάτη σε οποιαδήποτε έρευνα επί του θέματος. Εξαιρέσεις υπάρχουν, όπως αυτή που επεσήμανε ο Αντώνης.
Ωστόσο είναι πλέον υπερβολικά δύσκολο να φτιάξεις ένα αεροδυναμικά βελτιωμένο σχήμα, ενώ παράλληλα προσπαθείς να αυξήσεις το πλάτος και ειδικά το ύψος (σύγχρονη τάση που ακολουθούν όλοι). Ακόμα και τα θεόρατα λάστιχα που φοράνε μέχρι και τα 1000άρια βαίνουν εις βάρος της αεροδυναμικής απόδοσης.
Προσωπικά δεν τρελαίνομαι με τα νούμερα. Θα προτιμούσα μια πιο λογική αντιμετώπιση του ζητήματος των τροχών, που ανέφερα παραπάνω, παρά να ξοδέψει μια εταιρία για μια οριακή βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή.