Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa 147 forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa 147 forum
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 141
    • 142
    • 30 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    2822
    18313
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      147-gr last edited by

      και γω τυχερος που εμεινε απο μπαταρια.εν την απουσια μου βεβαια,αφου το παθε στα χερια της μανας μου.μετα ηρθε η εξπρες και δεν επαιρνε γιατι ειχε μπλοκαρει το ιμομπιλαιζερ.μετα απο εντολη μου μεσω τηλεφωνου απο ιταλια... αποσυνεδεσε τους πολους,εκανε reset προφανως και πηρε μπρος,αλλα με μπαταρια ψοφια....κρατησε 2χρονια και5μηνες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kosavr last edited by

        Καθώς είμαι κάτοχος ενός Punto 7 χρόνια και της 147 1 χρόνο έχω να αναφέρω τα εξής : στο Punto αλλαγή μπαταρίας κάθε 2 χρόνια περίπου. Την τελευταία φορά που την άλλαξα (πριν 1 εβδομάδα) ο ηλεκτρολόγος μου είπε ότι στα Ιταλικά αυτοκίνητα το δυναμό τραβάει στιγμιαία κατά την εκκίνηση της μίζας λίγο περισσότερα Amper απο αυτά που μπορεί να δώσει η μπαταρία με αποτέλεσμα αυτή να ξελιγώνεται πιο συχνά από ότι σε άλλα αυτοκίνητα. Χαρακτηριστικά μου ανέφερε ότι καλά που είναι και τα Ιταλικά και πουλάμε συχνά μπαταρίες. Το φαινόμενο αυτό το άκουσα και από γνωστό μου με Punto δεύτερης γενιάς που άλλαξε μπαταρία σε λιγότερο από 2 χρόνια. Το αντίθετο συμβαίνει στα Ιαπωνικά όπου φίλος με Carina δεν είχε αλλάξει μπαταρία μέχρι που την πούλησε (8 χρόνια).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aleng last edited by

          Καθώς σιγά σιγά η Αλφα μου κοντεύει να κλείσει χρόνο, αρχίζει και με απασχολεί όλο και περισσότερο που θα κάνει τα σέρβις της. Υπάρχουν τελικά εξουσιοδοτημένα όπου δεν γίνεται ο γνωστός πανικός, και μπορείς να εμπιστευθείς το αυτοκίνητό σου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            alfistis last edited by

            Ο χρήστης aleng έγραψε:
            Καθώς σιγά σιγά η Αλφα μου κοντεύει να κλείσει χρόνο, αρχίζει και με απασχολεί όλο και περισσότερο που θα κάνει τα σέρβις της. Υπάρχουν τελικά εξουσιοδοτημένα όπου δεν γίνεται ο γνωστός πανικός, και μπορείς να εμπιστευθείς το αυτοκίνητό σου;

            duskola file mou na emisteyteis kapion!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              alfistis last edited by

              mipws xerei kaneis ti syntelesti aerodynamikis exei to 147???????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης alfistis έγραψε:
                mipws xerei kaneis ti syntelesti aerodynamikis exei to 147???????

                Cd=0,32

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alfistis last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  mipws xerei kaneis ti syntelesti aerodynamikis exei to 147???????

                  Cd=0,32

                  se eyxaristo file!!polu den einai?????

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alfistis last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    mipws xerei kaneis ti syntelesti aerodynamikis exei to 147???????

                    Cd=0,32

                    se eyxaristo file!!polu den einai?????

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης alfistis έγραψε:
                      polu den einai?????

                      Όχι, ο συντελεστής 0.32 είναι μάλλον οριακός για αμαξώματα τύπου χάτσμπακ, πολύ δύσκολα κατεβαίνει πιο κάτω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefanos147 last edited by

                        Και αν σκεφτείτε τους ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ αρμούς που έχει το μπροστινό τμήμα της 147, καθώς και την σχεδόν κατακόρυφη μάσκα, θα δείτε ότι το 0,32 είναι πραγματικά καλό νούμερο. Αυτό βέβαια δεν εμποδίζει κάποιους αεροδυναμικούς θορύβους στα 160+

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gmak last edited by

                          ακριβώς, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι της ξεκινάνε μετά τα 160. Πάντως προχθές με 190, αλλά με νηνεμία, δεν μου έκανε κιχ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Υπάρχει κανένα site με λίστες αυτοκινήτων παραγωγής με τους αεροδυναμικούς τους συντελεστές?
                            Έψαξα λίγο αλλά δεν βρήκα κάτι συγκεντρωτικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gatony last edited by

                              Έτσι για την ιστορία μια που το έφερε η κουβέντα έχω εντυπωσιαστεί απ'το 0,26 του νέου Αccord της Ηonda!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilios last edited by

                                Μετά από μια παρατεταμένη περίοδο σχεδόν ψύχωσης, θα έλεγε κανείς, με την αεροδυναμική, η Αυτοκινητοβιομηχανία φαίνεται σχεδόν να έχει γυρίσει την πλάτη σε οποιαδήποτε έρευνα επί του θέματος. Εξαιρέσεις υπάρχουν, όπως αυτή που επεσήμανε ο Αντώνης.

                                Ωστόσο είναι πλέον υπερβολικά δύσκολο να φτιάξεις ένα αεροδυναμικά βελτιωμένο σχήμα, ενώ παράλληλα προσπαθείς να αυξήσεις το πλάτος και ειδικά το ύψος (σύγχρονη τάση που ακολουθούν όλοι). Ακόμα και τα θεόρατα λάστιχα που φοράνε μέχρι και τα 1000άρια βαίνουν εις βάρος της αεροδυναμικής απόδοσης.

                                Προσωπικά δεν τρελαίνομαι με τα νούμερα. Θα προτιμούσα μια πιο λογική αντιμετώπιση του ζητήματος των τροχών, που ανέφερα παραπάνω, παρά να ξοδέψει μια εταιρία για μια οριακή βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aleng last edited by

                                  Παιδιά sorry άσχετο, αλλά θέλω να κάνω μια παρατήρηση: Απ' ότι βλέπω κυκλοφορώντας και διαβάζοντας διάφορα στο forum, η 147 έχει γεμίσει πολύ κόσμο με κόμπλεξ. Ωραία, το' πα και ξεθύμανα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ekvus last edited by

                                    Ο χρήστης aleng έγραψε:
                                    Παιδιά sorry άσχετο, αλλά θέλω να κάνω μια παρατήρηση: Απ' ότι βλέπω κυκλοφορώντας και διαβάζοντας διάφορα στο forum, η 147 έχει γεμίσει πολύ κόσμο με κόμπλεξ. Ωραία, το' πα και ξεθύμανα

                                    Χμμμμ!! Τι εννοει αραγε ο ποιητης; Please be more explanatory!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      ekvus last edited by

                                      Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                                      Ακόμα και τα θεόρατα λάστιχα που φοράνε μέχρι και τα 1000άρια βαίνουν εις βάρος της αεροδυναμικής απόδοσης.

                                      Ναι ρε παιδια τι ειναι αυτο που εχουν παθει οι εταιρειες με τα λαστιχα? Αν δεν κανω λαθος η Citroen βγαζει εκδοση του C2 στα 1100 cc με ελαστικα 215/55 R16!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης ekvus έγραψε:

                                        Ακόμα και τα θεόρατα λάστιχα που φοράνε μέχρι και τα 1000άρια βαίνουν εις βάρος της αεροδυναμικής απόδοσης.

                                        Ναι ρε παιδια τι ειναι αυτο που εχουν παθει οι εταιρειες με τα λαστιχα? Αν δεν κανω λαθος η Citroen βγαζει εκδοση του C2 στα 1100 cc με ελαστικα 215/55 R16!!!

                                        Δεν νομίζω ότι το χουν πάθει οι εταιρείες, οι αγοραστές ζητάνε όσο το δυνατόν μεγαλύτερες ζάντες (για να 'δείχνει' κακό και ας έχει 60 άλογα ) και οι εταιρείες το δίνουν απλόχερα (και το χρεώνουν φυσικά )

                                        Περίμενε λίγο να δεις και μία έκδοση του Ypsilon με τι ζάντα θα έρθει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aleng last edited by

                                          Χμμμμ!! Τι εννοει αραγε ο ποιητης; 😎 Please be more explanatory!!

                                          Άσε ekvus δεν θέλω να το συνεχίσω, γιατί θα με κατηγορήσουν για οπαδισμό! (Βλέπε forum νέων μοντέλων)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            Ο χρήστης aleng έγραψε:

                                            Χμμμμ!! Τι εννοει αραγε ο ποιητης; Please be more explanatory!!

                                            Άσε ekvus δεν θέλω να το συνεχίσω, γιατί θα με κατηγορήσουν για οπαδισμό! (Βλέπε forum νέων μοντέλων)

                                            [list:16i0bapc]Τι νεα μοντελα ρε μαστορα, που ειδατε 6κυλινδρο μοτερ σε χατσμπακ............περυσι [/list:u:16i0bapc][list:16i0bapc]Τ οπα και ξεθυμανα [/list:u:16i0bapc]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 30 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr