Καλημέρα σε όλους. Μετά το πρώτο σοκ χθες από τις πινακίδες του καινούργιου μου αυτοκινήτου (ΚΟΗ 29**) στη Θεσ/νίκη, διαβάζοντας σήμερα στο forum κατάλαβα ότι γίνεται χαμός με αυτές. Αυτό που με παραξένεψε όμως περισσότερο είναι την άδεια και τα τλεη θα μου τα δώσουν μαζί με τις πινακίδες σε 10-15 μέρες. Χωρίς να το θυμάμαι 100%, πρίν 2μιση χρόνια που είχα πάρει το πρώτο μου αυτοκίνητο το παρέλαβα με χάρτινες πινακίδες φυσικά αλλά με την άδεια και τα τέλη κυκλοφορίας του. Άλλαξε κάτι ή έτσι γίνονταν πάντα και δεν το θυμάμαι;
kosavr
@kosavr
ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ - ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΟΥΣΙΚΗ ,Η/Υ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Latest posts made by kosavr
-
RE: Car Plate Spotting!!!
-
RE: NISSAN FORUM
Καλημέρα σε όλους.
Εχθές παρέλαβα το καινούργιο μου MICRA και θα ήθελα να επαληθεύσω αυτά που μου είπε ο υπ. Συνεργείου για τα service. Ισχύει ότι κάθε 7.500χλμ. αλλαγή λαδιών και κάθε 15.000 χλμ. service; Ο πωλητής, ο οποίος εκ των υστέρων αποδείχτηκε εντελώς αναξιόπιστος μου είχε πει 7.500χλμ λάδια ημισυνθετικά ή 15.000χλμ λάδια συνθετικά και 30.000χλμ service. O υπ. Συνεργείου απέκλεισε τη χρήση συνθετικών λαδιών. Αν γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό από αντιπροσωπεία Θεσ/νίκης εκτός της ΤΕΡΖΗΣ ας το αναφέρει. -
RE: NISSAN FORUM
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Το οδήγησα για λίγο το Σάββατο, βέβαια η διαδρομή που έκανα δεν βοήθησε για να καταλάβω πολλά. Τα σχόλιά μου έχουν να κάνουν με το τιμόνι, που μου φάνηκε περισσότερο βαρύ από αυτό της 147 και ένα περίεργο τριγμό από το παράθυρο του οδηγού. Κατά τα άλλα ο κινητήρας αν και με μόλις 180 χλμ. ανέβασε άνετα μέχρι τα 160 με 3 άτομα. Επίσης τα φρένα μου έκαναν καλή εντύπωση, άλλα από οδική συμπεριφορά δεν κατάλαβα και πολλά αφού σε μια ευθεία έκανα ένα μεγάλο πήγαινε-έλα. Όταν το παραλάβω την άλλη εβδομάδα θα έχω περισσότερα να πω.
-
RE: NISSAN FORUM
Καλημέρα σε όλα τα μέλη του forum. Μέχρι σήμερα ήμουν κάτοχος Ιταλικών αυτοκινήτων και σκέφτομαι να αλλάξω το Punto με το Micra 1.2 Motiva. Θα ήθελα σαν πιο ειδικοί, τις απόψεις τόσο σε θετικά όσο και σε αρνητικά σημεία του εν λόγω μοντέλου.
-
RE: Alfa 147 forum
Y.Γ. Όσο κι αν προσπαθήσουν πάντως οι προαναφερθέντες, αμφιβάλω αν θα καταφέρουν να φτάσουν σε αχρηστία την ΕΜΙΚΟ στη Θεσσαλονίκη.
Μια και έχω την ίδια γνώμη από την εν λόγω αντιπροσωπεία, έχεις υπόψη σου κάποιο άλλο αξιόπιστο συνεργείο στην πόλη μας;
-
RE: Alfa 147 forum
καλησπερα σε ολους!στεναχωρηθηκα παλι κυριακατικα!
εκατσα να πλυνω το τουτου σημερα και οταν μπηκα μεσα μετα το σκουπισμα,θυμηθηκα ενα λεκε που ειχα δει προσφατα εσωτερικα του παρπριτς,πανω δεξια στη γωνια με το κολωνακι!
ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ!!!!!ΜΟΥΣΚΕΜΑ ΟΛΑ!!!!
απο τη μοκετα πανω απο το σημειο που τελειωνει το πλαστικο,μεχρι τη χειρολαβη του συνοδηγου!!!!
απο νερο ηταν ο λεκες τελικα,αλλα ειμαι σιγουρος πως εμφανιστηκε το τελευταιο τριμηνο!δεν υπηρχε παντα!το τουτου ειναι 1 1/2 ετους!
ξερω πως και καποιος αλλος εχει αναφερει κατι αντιστοιχο,αλλα sorry ρε παιδες ειμαι πολυ σκατα για να κατσω να ψαξω!
τι αλλο θα μου συμβει.....!!!!
να σημειωσω επισης οτι το τουτου ζητημα να εχει πλυθει 3 φορες σε πλυντηριο(το αναφερω για να μην τεθει τυχων θεμα πιεσης κτλ).Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω πριν από 1,5 χρόνο περίπου από την πλευρά του οδηγού όμως. Αιτία: δεν μπήκε στο σωστό σημείο η κόλλα κατά την κόλληση του παρμπριζ στο εργοστάσιο με αποτέλεσμα να περνάει στο εσωτερικό νερό. Λύθηκε με βγάλσιμο του παρμπριζ και ξανακόλλησή του χωρίς να ξαναεμφανιστεί το πρόβλημα. Πόσο καιρό έχεις το αυτοκίνητο γιατί σε μένα εμφανίστηκε σχεδόν αμέσως χωρίς βέβαια στην αρχή να καταλάβω κάτι γιατί εμφανιζόταν μόνο ένας λεκές. Όταν όμως όλα έγιναν μούσκεμα μου ήρθε κόλπος. Αντικαταστάθηκε στην εγγύηση μαζί με το παρμπριζ που το έσπασαν κατά την αποκόλληση.
-
RE: Alfa 147 forum
Είχα πάθει και εγώ κάτι αντίστοιχο. Φαινόταν σαν να ήταν μπαταρία αλλά όλα τα ηλεκτρικά δούλευαν κανονικά. Τελικά είχε χαλάσει ο εγκέφαλος που ελέγχει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου και αλλάχθηκε εντός εγγύησης.
-
RE: Alfa 147 forum
Μετά τις απαντήσεις σας για τις οποίες και ευχαριστώ, θέλω να αναφέρω τα εξής:
-
Η αναφορά μου για την TOYOTA έγινε με γνώμονα την αξιοπιστία του αυτοκινήτου του πατέρα μου (AVENSIS) αλλά και διάφορα ακούσματα άλλων γνωστών. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό που συνέβει στο φίλο είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα, αφού σε αντίθετη περίπτωση γκρεμίζεται ενάς μύθος που έχω πλάσει για την συγκεκριμένη εταιρεία.
-
Αναφορικά με το μεταβλητό όλα αυτά που αναφέρετε σχετικά με την απόδοση τα γνωρίζω αφού πριν έρθω σε επαφή με το συνεργείο συμβουλεύτικα άλλο τεχνικό με εμπειρία σε ALFA που ανέφερε αναλυτικά τη λειτουργία του μεταβλητού και τα προβλήματα που δημιουργεί στον κινητήρα, τα οποία και ανέφερα στον υπεύθυνο του συνεργείου ο οποίος προσπαθούσε να κρυφτεί πίσω από τις περισσότερες γνώσεις που είχε λέγοντάς μου στο τέλος ότι θα πρέπει να μου αναλύσει πως ακριβώς λειτουργέι ο μεταβλητός, αλλά όχι από το τηλέφωνο, φυσικά για να με αποφύγει. Από τον ίδιο σύμβουλο-φίλο τεχνικό έμαθα ότι ο μεταβλητός στην αρχή αλλάζονταν ολόκληρος χωρίς όμως να λύνονται τα προβλήματα, οπότε στη συνέχεια αλλάζουν μόνο το προβληματικό ελατήριό του. Τέλος η ταμπακιέρα σε όλα αυτά, την οποία έμεσα και ανέφερα στον υπεύθυνο της αντιπροσωπείας, είναι το εργατικό για το οποίο η κεντρική αντιπροσωπεία δικαιολογεί λιγότερα χρήματα στους κατά τόπους αντιπροσώπους για εργασίες που γίνονται εντός εγγύησης με αποτέλεσμα αυτοί να προσπαθούν να αποφεύγουν με άθλιες δικαιολογίες να κάνουν αυτό που πρέπει και να σου σπάνε τα νεύρα. Χαρακτηριστικά του ανέφερα στην διακιολογία του ότι το πρόβλημα είναι μόνο ακουστικό, ότι αν η εργασία δεν κόστιζε πολύ θα μου το άλλαζαν χωρίς δεύτερη κουβέντα, όπως μου άλλαξαν και τα 2 σκιάδια στα οποία το πρόβλημα ήταν εξίσου αισθητικό (όταν ήταν κλειστά δεν ακουμπούσαν στην οροφή αλλά στέκονταν 2 πόντους πιο κάτω).
Κλείνοντας θα συμφωνήσω με αυτούς που λένε ότι όλοι ίδιοι είναι, απλά δεν μου αρέσει να μου τάζουν ότι τους κατέβει πριν την αγορά του αυτοκινήτου και μετά να σου συμπεριφέρονται σαν να είσαι ηλίθιος.(προσωπικά στο test drive πριν την αγορά ο πωλητής μου είπε πάρτην για ένα σαββατοκύριακο για να την καταλάβεις. Δεν το έκανα αλλά κατάλαβα μετά γιατί δεν είχαν αυτοκίνητα να μου δώσουν όταν είχα εγώ πρόβλημα).
-
-
RE: Alfa 147 forum
Καλημέρα σε όλους τους φίλους,
Επανέρχομαι πάλι στο πονεμένο θέμα του μεταβλητού για να σας αναφέρω τη θέση της επίσημης αντιπροσωπείας στο θέμα. Ο γνωστός θόρυβος άρχισε να ακούγεται κοντά στις 30.000 χλμ. και το ανέφερα στους μηχανικούς στο αντίστοιχο service. Αφού με καθησύχασαν ότι δεν είναι κάτι σημαντικό μου είπαν ότι θα το αλλάξουν στο επόμενο. Όταν ήρθε αυτή η στιγμή (πριν από κανένα μήνα) η αλλαγή πήρε πάλι παράταση για το επόμενο service των 50.000. Σε ερώτηση στον υπεύθυνο του συνεργείου γιατί δεν το αλλάζουν, μου εξήγησε ότι το κόστος του ανταλλακτικού (εκ των υστέρων έμαθα ότι πρόκειται για επισκευή του μεταβλητού και όχι αλλαγή του) γίνεται μαζί με τους ιμάντες χρονισμού οι οποίοι αλλάζονται από 40-60.000 χλμ. Ρωτώντας τι θα γίνει στις 50.000 αφού θα είμαι εκτός εγγύησης πια μου έκανε τη χάρη να δεχτεί να μην πληρώσω το ανταλλακτικό της επισκευής (5-10€). Μετά από ακόμη μια αστοχία (χάλασε το έμβολο του συμπλέκτη) και λόγω ότι πλησιάζει το τέλος της εγγύησης προτείνω να αλλαχθεί και ο μεταβλητός και να επομιστώ εγώ το κόστος των ιμάντων (~ 250€) και η αντιπροσωπεία τά εργατικά (~110€). Μετά από πολλές αερολογίες του τύπου δεν θεωρείται πρόβλημα για τη λειτουργία του κινητήρα, είναι μόνο ακουστικό το πρόβλημα, κλπ. του λέω ότι λυπάμαι πολύ που η εταιρεία δεν κάνει κάποια υποχώρηση για 110€, ενώ το αυτοκίνητο έχει παρουσιάσει αρκετά προβλήματα και που κανονικά αν ήταν σοβαρή εταιρεία θα έπρεπε να το αντικαταστήσουν από την αρχή με όποιο κόστος συνεπάγεται αυτό αν θέλει να λέγεται αξιόπιστη και εταιρεία που σέβεται τους πελάτες της και θέλει να τους διατηρήσει. Δυστυχώς όταν παρουσιάζονται προβλήματα ζηλεύω τους κατόχους TOYOTA και τώρα τελευταία FORD οι οποίοι ακόμη και στα service σου προσφέρουν αυτοκίνητο αντικατάστασης ενώ οι δικοί μας όσες φορές έπρεπε να μου δώσουν πάντα δεν είχαν και μου το έδιναν με μισή καρδιά. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι πέρα από την ψυχή και την ομορφιά του αυτοκινήτου, να πω και την βελτιωμένη ποιότητα σε σχέση με το παρελθόν η εταιρεία βρίσκεται μια δεκαετία πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε θέματα υπηρεσιών after sales.
-
RE: Alfa 147 forum
Φίλε TAG μια ιδέα για το κόστος, μιας και κάποια από αυτά που αναφέρεις(τακάκια, φίλτρα, λαμάκια) παρουσιάστηκαν και σε μένα στο πρόσφατο service των 40.000, εντός εγγύησης και σε επίσημο αντιπρόσωπο.