-
Η διαφημιση του νεου AMS
http://www.autotriti.gr/autotriti/_maga ... 560&admin=
Προσέξτε στη φωτογραφια κάτω που δειχνει το hyundai i10 και τα παληκαρια γραφουν, νέο i30 μεγαλυτερο και καλύτερο
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Κοιταξα τις τελευταιες 10 σελιδες και δεν φανηκε να εχουμε εντοπισει την δευτερη απαντηση της FAH στην Motorpress...Το παρακατω δημοσιευτηκε στις 8/11 στο site της Fiat:
Η κακή πληροφόρηση συνεχίζεται ...
Στο δικτυακό τόπο του ΑUTOTRITI εμφανίσθηκε σήμερα άρθρο το οποίο ισχυρίζεται ότι η δικαιοσύνη δικαίωσε τις απόψεις του Ομίλου ΜΟΤΟR PRESS περί της υποτιθέμενης ελαττωματικότητας των φρένων του BRAVO 1.4. Η πραγματικόττα βέβαια είναι ότι η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων της FIAT κατά των υπευθύνων δεν έχει ακόμα καν δικασθεί! Η συζήτησή της έχει προσδιορισθεί για τον Δεκέμβριο! Και βέβαια η δικαιοσύνη, σε αντίθεση με την πρακτική που φαίνεται να ακολουθεί ο εκδοτικός όμιλος, δεν εκδίδει αποφάσεις χωρίς αποδείξεις και χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και επαλήθευση των ισχυρισμών των εμπλεκόμενων μερών. Αλλά βέβαια άλλη η λειτουργία της δικαιοσύνης και άλλη η λειτουργία του καλού περιοδικού. Η αγωγή και οι σχετικές μηνύσεις δεν έχουν ακόμα κατατεθεί, πολλώ δε μάλλον δικασθεί! Πάρα ταύτα το καλό περιοδικό δε διστάζει να δηλώσει ότι 'η δικαιοσύνη έκρινε ότι κανείς δεν μπορεί να μας στερήσει το δικαίωμα να πούμε ό,τι έγινε'. Mα αυτό ακριβώς θέλουμε όλοι: να μάθουμε (και θα μάθουμε) τι ακριβώς έγινε. Η δημοσιογραφία της μισής (και λιγότερης) αλήθειας, δε θα μας εμποδίσει. Γιατί η πραγματικότητα βέβαια είναι ότι δεν υπάρχει καμμία απόφαση της δικαιοσύνης επί της αλήθειας ή μη των ισχυρισμών του εκδοτικού ομίλου. Το μόνο το οποίο έχει συμβεί είναι ότι ο δικαστής υπηρεσίας κατά την κατάθεση της αίτησης ασφαλιστικών, θεώρησε σκόπιμο να μην προβεί σε έκδοση διοικητικής πράξης (και όχι δικαστικής απόφασης) που να ρυθμίζει την κατάσταση μεταξύ των μερών μέχρι την εκδίκαση των ασφαλιστικών. Αυτό κατά το έγκριτο περιοδικό αποτελεί δικαίωση του! Και επειδή το καλό περιοδικό δε στερείται καλών δικηγόρων, ούτε εδώ υπάρχει η δικαιολογία της άγνοιας ή της παρεξήγησης. Κάποιοι ενεργώντας με απόλυτη επίγνωση της πραγματικότητας και των συνεπειών των λεγομένων τους, επιλέγουν να ενεργούν με συγκεκριμένο τρόπο και με συγκεκριμένους στόχους. Από την πλευρά μας σε ένα πράγμα μπορούμε να συμφωνήσουμε: ότι πράγματι αυτή την φορά κανείς δεν θα στερήσει το δικαίωμα του κόσμου να μάθει τι έγινε. Να μάθει όμως την πραγματικότητα σε όλη της την έκταση. Ήλθε η στιγμή να αποδειχθεί από την ελληνική δικαιοσύνη αν, ποιοι και γιατί παραπληροφορούν. Και η FIAT είναι η μόνη η οποία δεν έχει τίποτα να φοβηθεί από αυτό.
wtf?
Κλασσικά. Το AMS δουλεύει τον κόσμο ψιλό γαζί.
-
εκτός της (μάλλον προφανούς) εμπάθειας του AMS κατά της FIAT, να κοιτάγαμε και λίγο την ουσία?
ΔΗΛΑΔΗ:
γιατί να τσακωνόμαστε και να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που είτε καλό είναι είτε κακό είναι θα πουλήσει ελάχιστα κομμάτια...
Τα πράγματα (κατά την ταπεινή μου άποψη) είναι απλά:
Έχεις φράγκα? διαλέγεις μεταξύ Auris, Golf, Focus, Astra (δεν αναφέρομαι στα πανάκριβα A3, 116i κλπ)
Δεν έχεις ή δεν θες να τα σκάσεις: έχεις Cee'd, i30 κλπ να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο.
Τώρα κάτι αυτοκίνητα τύπου Fiat Bravo, Citroen C4 κλπ δεν έχω καταλάβει τι 'ρόλο' παίζουν στην αγορά.
Ποιο είναι δηλαδή το 'target group' τους?
Sorry που είμαι λίγο απόλυτος...
Είμαι ανοικτός σε κάθε κριτική επί των παραπάνω... -
Kαι δεν σ' αρέσουν αυτά τα 4 ολόκληρα μοντέλα που ανέφερες τι κάνεις;
Για μικρομεσαία αυτοκίνητα μιλάμε, όχι για υπερπολυτελείς λίμο. Δόξα τον καταναλωτή, υπάρχει πίτα για φάγωμα από πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες. -
Μπορεί εσύ να μην καταλαβαίνεις, αλλά πάρα πολύς κόσμος και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό που αγοράζει αυτά που εσύ δεν καταλαβαίνεις τι ρόλο παίζουν καταλαβαίνει και μάλιστα πολύ καλά, γι'αυτό και τα προτιμάει.
-
Mπορει καποιος να μην μπορει να αντεξει το φανταστικο στυλ και τη φινετσα του i30...
Οποτε να κουτσοβολευτει με το συνηθισμενο bravo και τη συντηριτικη C4.. -
όπως προείπα, δέχομαι την κριτική αδιαμαρτύρητα.
ιδιαίτερα όταν προέρχεται από πάλιουρες του forum (11χιλ+ posts)
και ιδιαίτερα όταν ένας εξ αυτών δηλώνει τα πανέμορφα Χανιά ως κατοικία.
Σαφώς και υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που αγοράζει και αυτά τα οχήματα.
Είναι όμως ελάχιστο μπροστά στο συνολικό ποσοστό που συγκεντρώνουν τα μοντέλα που ανέφερα εγώ.
Και δεν νομίζω να είναι όλοι επηρεασμένοι από τα περιοδικά ή να θέλουν όλοι να το παίξουν 'μούρη' στη γειτονιά αγοράζοντας π.χ. ένα Golf.
Σκέφτονται και άλλα πράγματα όπως το after sales, την αξία μεταπώλησης κλπ
Αν παρατηρήσατε, δεν μίλησα για Alfa, Lancia και Peugeuot.
Αυτές οι εταιρείες (ξέρω ότι οι 2 πρώτες είναι ουσιαστικά Fiat και η 3η είναι και Citroen) έχουν κάτι να πουν σε ένα μικρό (και πάλι) ποσοστό της αγοράς. Έχουν όμως αυτό το κάτι που τις ξεχωρίζει...
Αυτή είναι η διαφορά μας!!
Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
ή βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω χίλια δυό άλλα μοντέλα,
που έχουν κάτι να μου πουν και στη λογική και στην καρδιά μου... -
Καλά, το bravo έχει λογική σαν αγορά, είναι πιο φτηνό από το Golf και έχει περισσότερη δύναμη. Συμφωνώ ότι το πιθανότερο είναι να πάει άκλαφτο στην αγορά, αλλά όχι επειδή δεν είναι ένα καλό αυτοκίνητο.
-
40 young chilldren from Levadia....
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
40 young chilldren from Levadia.... -
Ο χρήστης pisokinitos έγραψε:
Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
Γιατί να πάρω Cee'd τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Fiat;
-
Dacia Logan και τα ρέστα, μικτή ασφάλεια.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
Γιατί να πάρω Cee'd τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Fiat;
Aσ'το Tazz, με αυτή του τη φράση αποτελείωσε τους Ιταλόφιλους!
Υγ. Για Bravo δεν ξέρω, ο πρόγονός του το Stilo πάντως είχε πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ και το C4 είναι ωραίο από μέσα.
Τα Citroen είναι 'χαμένα' λόγω του κινδύνου/φόβου βλαβών.
Ένα μικρομεσαίο Fiat όμως μπορεί μια χαρά να σταθεί.
Λένε τώρα εδώ για το Bravo όταν οι ίδιοι είχαν θάψει το Stilo. -
Ο χρήστης pisokinitos έγραψε:
Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
ή βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω χίλια δυό άλλα μοντέλα,
που έχουν κάτι να μου πουν και στη λογική και στην καρδιά μου...Γιατι...αλλο η λογικη και αλλο η καρδια...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
ή βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω χίλια δυό άλλα μοντέλα,
που έχουν κάτι να μου πουν και στη λογική και στην καρδιά μου...Γιατι...αλλο η λογικη και αλλο η καρδια...
Δηλαδή απο πότε η λογική (στο συγκεκριμένο) λέει Ceed?
Και δεν νομίζω να είναι όλοι επηρεασμένοι από τα περιοδικά ή να θέλουν όλοι να το παίξουν 'μούρη' στη γειτονιά αγοράζοντας π.χ. ένα Golf.
Δε νομίζω να μπορείς να το παίξεις μούρη με το παρόν Golf στο γείτονα πλέον. Κι αυτός τέτοιο θα 'χει....
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
Γιατί να πάρω Cee'd τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Fiat;
Aσ'το Tazz, με αυτή του τη φράση αποτελείωσε τους Ιταλόφιλους!
Υγ. Για Bravo δεν ξέρω, ο πρόγονός του το Stilo πάντως είχε πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ και το C4 είναι ωραίο από μέσα.
Τα Citroen είναι 'χαμένα' λόγω του κινδύνου/φόβου βλαβών.
Ένα μικρομεσαίο Fiat όμως μπορεί μια χαρά να σταθεί.
Λένε τώρα εδώ για το Bravo όταν οι ίδιοι είχαν θάψει το Stilo.Δεν καταλαβαίνω γιατί τότε θεωρούν τα Peugeot αξιόπιστα αφού βγαίνουν από τις ίδιες γραμμές παραγωγής!!!!
-
pisokinitos
Το Bravo είναι πολύ πιο όμορφο από αυτά που ανέφερες, σε τιμή είναι στα ίδια επίπεδα και πιο φτηνό, έχει καλύτερη δύναμη, (ίσως) καλύτερη οδική συμπεριφορά και προς το παρόν είναι κάτι διαφορετικό αφού δεν κυκλοφορεί πολύ.
Μούρη με το golf?????
-
Συγγνώμη για τον επιθετικό ίσως τόνο μου, αλλά νομίζω πως πραγματικά σε αυτό το θέμα λέγεται ό,τι να΄ναι, και είναι κάτι παραπάνω από προφανές, κατ'εμέ, πως ορισμένοι ξεχνούν πως τα αυτοκίνητα τα αγοράζουμε για να τα οδηγούμε.
Εκτός πλέον και αν η αγορά αυτοκινήτου έχει ταυτιστεί με την αγορά κομοδίνου για κάποιους, άρα ποιος ο λόγος να συμμετέχουν σε ένα τέτοιο φόρουμ... Έχοντας οδηγήσει λοιπόν αρκετά από τα προαναφερθέντα μοντέλα, μπορώ να βρω αρκετούς λόγους να επιλέξει κάποιος ένα από αυτά που απορρίπτονται.
Όσο για το Bravo, έχοντας ζήσει TSI και Astra, ειλικρινά δε μπορώ να φανταστώ γιατί να ΜΗΝ το αγοράσει κανείς... και όπως είπα σε άλλο post, το C4 είναι το δεύτερο πιο αξιόπιστο αμάξι του περιβάλλοντος μου, μετά από την 116...
Επίσης, οι προτεραιότητες είναι σχετική έννοια (φυσικά), και δε βρίσκω το παραμικρό νόημα το να προβάλλουμε τις δικές μας ως περισσότερο αντικειμενικές.
Π.χ. προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο την εποχή των μικρομεσαίων τούρμπο να πάρω στα ίδια λεφτά ένα ατμοσφαιρικό! Καταλαβαίνω γιατί στα 15Κ αγοράζει κάποιος ένα C4, αλλά όταν φτάνεις στα λεφτά του TSI ή του Bravo αγοράζοντας ένα focus (18Κ+) ή ένα Auris, τότε απλά δεν το καταλαβαίνω. Όμως, είμαι σίγουρος πως υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος- απλά δε με αγγίζει!
Ίσως θα ήταν καλύτερο να έχουμε υπόψη πως όπως κάποιοι δεν ενδιαφέρονται από την εμφάνιση, τη συμπεριφορά ή τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου, κάποιοι άλλοι μένουν εξ'ίσου αδιάφοροι από εγγυήσεις (δεν είχα προβλήματα αξιοπιστίας) και μεταπώληση (δεν θα πάρω αδιάφορο αμάξι για να πάρω 1.5Κ παραπάνω πίσω σε 5-6 χρόνια- έλεος!!!).
-
Ο pisokinitos αν κατάλαβα σωστά αναφέρεται στις απλές εκδόσεις του Bravo με τον 1.4 90Hp. Εκεί ναι έχει δίκιο. Δεν είναι τόσο καλή η επιλογή του Bravo.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ο pisokinitos αν κατάλαβα σωστά αναφέρεται στις απλές εκδόσεις του Bravo με τον 1.4 90Hp. Εκεί ναι έχει δίκιο. Δεν είναι τόσο καλή η επιλογή του Bravo.A... τότε αλλάζει
Απλά νόμιζα πως καταδικάζονται συλλήβδην ορισμένα μοντέλα, και όχι επιμέρους εκδόσεις! Αν και ακόμη την ίδια αίσθηση μου αφήνει η εξέλιξη του thread. Βέβαια, τα 90hp δεν είναι 'προνόμιο' του Bravo. Αν πάλι τα συγκρίνει κανείς με τα 109 του Ceed, τότε τίθεται ένα θέμα... Αλλά επειδή δεν έχω μπει καν μέσα στο KIA, δεν έχω καν γνώμη...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων