Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 6
    • Best 0
    • Groups 0

    pisokinitos

    @pisokinitos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    6
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pisokinitos Unfollow Follow

    Latest posts made by pisokinitos

    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Ο χρήστης Kid έγραψε:
      Καλά, το bravo έχει λογική σαν αγορά, είναι πιο φτηνό από το Golf και έχει περισσότερη δύναμη. Συμφωνώ ότι το πιθανότερο είναι να πάει άκλαφτο στην αγορά, αλλά όχι επειδή δεν είναι ένα καλό αυτοκίνητο.

      Επιτέλους κάποιος κατάλαβε το πνεύμα μου.

      Προσωπικά δεν πάω τα Fiat. Προσπάθησα όμως να είμαι αντικειμενικός.
      Aυτό δεν σημαίνει ότι είναι άσχημα αυτοκίνητα.
      Απλώς ΠΟΤΕ δεν πρόκειται στην κατηγορία Bravo, Linea, Croma (παλαιότερα) να πωλήσουν ΤΙΠΟΤΑ.
      Όπως και οι γάλλοι δεν πουλάνε τίποτα στην κατηγορία C5, C6 ή 407, 607 ή Laguna κλπ
      Πολλοί με κράξανε γιατί παρανόησαν τα γραφόμενά μου.

      Ο φίλος παραπάνω έπιασε το νόημα:
      'το Bravo θα πάει άκλαφτο!!', ανεξαρτήτως της αξίας του σαν προιόν.

      Αυτό μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος από τους προλαλήσαντες?
      Γιατί Αstra, Focus και σια πάνε σφαίρα στις πωλήσεις,
      ενώ Bravo και σια πιάνουν (και θα πιάνουν) πάτο ??
      Εδώ σας θέλω παιχταράδες μου!!

      καλά τα λογύδριά σας περί Cee'd, αλλά θα δείτε πόσα θα πουλήσει το εν λόγω όχημα-προιόν-'μπρίκι'-'χρέπι' (ας το ονομάσει ο καθένας όπως νομίζει).
      και μη μου αρχίσετε 'ουκ εν τω πολλω το ευ' κλπ
      δεν είναι όλοι έρμαια του καθενός δημοσιογράφου ή μαρκετίστα πωλητή.
      ΟΛΟΙ τις πωλήσεις κοιτάνε
      ΟΛΟΙ από τις πωλήσεις κρίνονται

      Υ.Γ. και κάτι ακόμα που το προσπεράσατε οι περισσότεροι...
      είπατε κάτι για Fiat after sales,
      για αξία μεταπώλησης Fiat,
      για αξιοπιστία Fiat ?

      Υ.Γ. (2) Και τα Opel και τα VW βγάζουν βλάβες (ίσως και περισσότερες από Fiat)
      Γιατί όμως ο κόσμος τα αγοράζει?
      Ας μου απαντήσει κάποιος και σε αυτό το ερώτημα...
      Τι παραπάνω του δίνει το (ακριβότερο) VW και πάει και τα σκάει ??

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pisokinitos
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      όπως προείπα, δέχομαι την κριτική αδιαμαρτύρητα.
      ιδιαίτερα όταν προέρχεται από πάλιουρες του forum (11χιλ+ posts)
      και ιδιαίτερα όταν ένας εξ αυτών δηλώνει τα πανέμορφα Χανιά ως κατοικία.
      Σαφώς και υπάρχει ένα μικρό ποσοστό που αγοράζει και αυτά τα οχήματα.
      Είναι όμως ελάχιστο μπροστά στο συνολικό ποσοστό που συγκεντρώνουν τα μοντέλα που ανέφερα εγώ.
      Και δεν νομίζω να είναι όλοι επηρεασμένοι από τα περιοδικά ή να θέλουν όλοι να το παίξουν 'μούρη' στη γειτονιά αγοράζοντας π.χ. ένα Golf.
      Σκέφτονται και άλλα πράγματα όπως το after sales, την αξία μεταπώλησης κλπ
      Αν παρατηρήσατε, δεν μίλησα για Alfa, Lancia και Peugeuot.
      Αυτές οι εταιρείες (ξέρω ότι οι 2 πρώτες είναι ουσιαστικά Fiat και η 3η είναι και Citroen) έχουν κάτι να πουν σε ένα μικρό (και πάλι) ποσοστό της αγοράς. Έχουν όμως αυτό το κάτι που τις ξεχωρίζει...
      Αυτή είναι η διαφορά μας!!
      Γιατί να πάρω ένα Fiat τη στιγμή που με τα ίδια χρήματα παίρνω Cee'd
      ή βάζω κάτι παραπάνω και παίρνω χίλια δυό άλλα μοντέλα,
      που έχουν κάτι να μου πουν και στη λογική και στην καρδιά μου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pisokinitos
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      εκτός της (μάλλον προφανούς) εμπάθειας του AMS κατά της FIAT, να κοιτάγαμε και λίγο την ουσία?
      ΔΗΛΑΔΗ:
      γιατί να τσακωνόμαστε και να ασχολούμαστε με ένα αυτοκίνητο που είτε καλό είναι είτε κακό είναι θα πουλήσει ελάχιστα κομμάτια...
      Τα πράγματα (κατά την ταπεινή μου άποψη) είναι απλά:
      Έχεις φράγκα? διαλέγεις μεταξύ Auris, Golf, Focus, Astra (δεν αναφέρομαι στα πανάκριβα A3, 116i κλπ)
      Δεν έχεις ή δεν θες να τα σκάσεις: έχεις Cee'd, i30 κλπ να σε βγάλουν ασπροπρόσωπο.
      Τώρα κάτι αυτοκίνητα τύπου Fiat Bravo, Citroen C4 κλπ δεν έχω καταλάβει τι 'ρόλο' παίζουν στην αγορά.
      Ποιο είναι δηλαδή το 'target group' τους?
      Sorry που είμαι λίγο απόλυτος...
      Είμαι ανοικτός σε κάθε κριτική επί των παραπάνω...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pisokinitos
    • Yaris 1.3 MMT vs Jazz CVT

      Είμαι σε δίλημμα.
      Βοηθάτε Χριστιανοί...
      Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πάρω αυτόματο.
      Αναζητούνται μικρά με κάποιους χώρους.
      Αποκλείονται ποδήλατα στυλ Aygo
      και τα νέα 4μετρα θηρία (Corsa, 207, Clio κ.λ.π.).
      Heeeelp...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pisokinitos
    • RE: Νέο Opel Meriva για νέα οικογένεια ? Γνώμες plz

      Μην τρελλαθούμε κιόλας.
      Το Μeriva 1.8 με τις λίγο σκληρότερες αναρτήσεις πάει τρένο.
      (Για πολυμορφικό έτσι, μην ξεχνιόμαστε)
      To Note μέσα χειρότερο κι απ'το Jazz.
      Άσε που αυτή η συνεργασία με τη Renault εμένα μου μυρίζει
      γρήγορες παιδικές ασθένειες και βλάβες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pisokinitos
    • RE: Νέο Opel Meriva για νέα οικογένεια ? Γνώμες plz

      Από χώρους το Meriva είναι θεϊκό
      Ιδιαίτερα ως αίσθηση ευρυχωρίας.
      Σου φτιάχνει το κέφι και μόνο που μπαίνεις στο εσωτερικό του.
      Για Jazz μην ξανακούσω λέξη.
      Μπορεί να είναι αξιόπιστα κλπ,
      αλλά αυτοκίνητο συγκρίσιμο με το Meriva δεν είναι.
      Γενικά τα ιαπωνικά με τα γερμανικά δεν συγκρίνονται άμεσα.
      Αν θέλεις αξιοπιστία κλπ παίρνεις γιαπωνέζικο.
      Αν θέλεις στιβαρότητα, ποιότητα κατασκευής κλπ παίρνεις γερμανικό.
      Ζητώ συγνώμη που τα γράφω κάπως απόλυτα,
      αλλά είναι λόγω έλλειψης χρόνου και χώρου.
      Άσε, είδα και το Nissan Note...
      Ποδήλατο μπροστά στο Meriva.
      Τελικά δεν μπορείς να τα χεις όλα σε ένα αυτοκίνητο...
      Απλώς διαλέγεις τι θέλεις, τις προτεραιότητές σου,
      και προχωράς...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      P
      pisokinitos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr