Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Opel Meriva για νέα οικογένεια ? Γνώμες plz
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Opel Meriva για νέα οικογένεια ? Γνώμες plz
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    46
    1207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      papagn last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:

      Τα καθίσματα στο jazz δεν πέφτουν μόνο. Σηκώνονται κιόλας και αυτό είναι το μεγάλο κέρδος. Τωρα για το ρεζερβουαρ είσαι ο πρωτος που το λεει αυτό (οτι τον ενοχλεί...) Δε μπορω να καταλάβω τι σχεση έχει μετα πόδια αφου ουσιαστικά είναι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού...

      Φίλε Coyote και τα δύο είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Και τα δύο έχουν πολύ καλά συστήματα πολυχρηστικότητας των καθισμάτων. Ισως του jazz να είναι και καλύτερη. Πιο φινετσάτη. Προσωπικά (πάντα), για μένα έχει σημασία, αλλά όχι και την μεγαλύτερη. Σπάνια κάνουμε χρήση αυτών των προτερημάτων του αυτοκινήτου. Ομως εγώ όσον αφορά χώρους , ύψος και λοιπά για οικογένεια θα προτιμούσα το ΜΕΡΙΒΑ. Φανταστικοί χώροι. Αν το πάρεις και στα 1.600 πάρα πολύ καλό (απλά ακόμη καλύτερα). Βέβαια μπαίνει θέμα τι ζητάει ο καθένας. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Θέλει χώρους ? θέλει αξιοπιστία? θέλει πολυχρηστικότητα καθισμάτων? θέλει ενεργητική και παθητική ασφάλεια ?, θέλει επιδόσεις?,...Θέλει ωραίο εσωτερικό?,..Θέλει..?? θέλει ???..

      Τώρα για το ρεζερβουάρ, είπα ότι προσωπικά εμένα με χάλαγε. Πάντα προσωπικά εμένα. Εξείχε αν θυμάμαι καλά ένα ημικύκλιο δεξιά από τον οδηγό κάτω και πλάγια . Σε άλλα αυτοκίνητα ( νομίζω και στο Μεριβα, αλλά στο Μίκρα για παράδειγμα) ο χώρος κάτω από τον συνοδηγό αξιοποιείται. Αλλον τον πειράζει , άλλον όχι.

      Επαναλαμβάνω ότι το τζαζ είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του. Πάρα, πάρα πολύ καλό. Γι αυτό το κοίταγα άλλωστε. Εχει πάρα , πάρα πολύ καλό αυτόματο κιβώτιο . Εμένα προσωπικά μ άρεσε πολύ και η κονσόλα του σε σχέση με το Μερίβα ( σ άλλους , στα περιοδικά, δεν αρέσει), καλό αλλά δεν τρελλαινόμουν κι όλας εξωτερικά, αλλά το ρεζερβουάρ σ αυτή την θέση με χάλαγε. Προσωπική πάντα άποψη

      Φιλικά,

      PAPAGN

      ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Δεν υπάρχει θέμα

        Απλως εγω το εχω ερωτευθεί σε σχέση με τα πράγματα που βάζω (βαλίτσες, καροτσια και λοιπες δημοκρατικές δυνάμεις)
        Εχω παρει τωρα και το type _R και περιμένω του χρόνου το καινούργιο ΤΑΠΕΡ για να το κανω το οικογενειακό μου αυτοκίνητο.... (λόγω τον καθισμάτων που είναι κουφια και σηκώνονται)
        Με εχουν σώσει
        Αν μπορουσα να βαλω και την πεθερα μου από κάτω θα το έκανα..!!!!!

        Y.G. αν κα μου φαίνεται καλή ιδέα να την βάλω τώρα που δε σηκώνονται!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          papagn last edited by

          Ο χρήστης coyote έγραψε:
          Δεν υπάρχει θέμα

          Απλως εγω το εχω ερωτευθεί σε σχέση με τα πράγματα που βάζω (βαλίτσες, καροτσια και λοιπες δημοκρατικές δυνάμεις)
          Εχω παρει τωρα και το type _R και περιμένω του χρόνου το καινούργιο ΤΑΠΕΡ για να το κανω το οικογενειακό μου αυτοκίνητο.... (λόγω τον καθισμάτων που είναι κουφια και σηκώνονται)
          Με εχουν σώσει
          Αν μπορουσα να βαλω και την πεθερα μου από κάτω θα το έκανα..!!!!!

          Y.G. αν κα μου φαίνεται καλή ιδέα να την βάλω τώρα που δε σηκώνονται!!!!

          Πολύ αγάπη της έχεις βλέπω!!!!
          Οπως όλοι μας!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pisokinitos last edited by

            Από χώρους το Meriva είναι θεϊκό
            Ιδιαίτερα ως αίσθηση ευρυχωρίας.
            Σου φτιάχνει το κέφι και μόνο που μπαίνεις στο εσωτερικό του.
            Για Jazz μην ξανακούσω λέξη.
            Μπορεί να είναι αξιόπιστα κλπ,
            αλλά αυτοκίνητο συγκρίσιμο με το Meriva δεν είναι.
            Γενικά τα ιαπωνικά με τα γερμανικά δεν συγκρίνονται άμεσα.
            Αν θέλεις αξιοπιστία κλπ παίρνεις γιαπωνέζικο.
            Αν θέλεις στιβαρότητα, ποιότητα κατασκευής κλπ παίρνεις γερμανικό.
            Ζητώ συγνώμη που τα γράφω κάπως απόλυτα,
            αλλά είναι λόγω έλλειψης χρόνου και χώρου.
            Άσε, είδα και το Nissan Note...
            Ποδήλατο μπροστά στο Meriva.
            Τελικά δεν μπορείς να τα χεις όλα σε ένα αυτοκίνητο...
            Απλώς διαλέγεις τι θέλεις, τις προτεραιότητές σου,
            και προχωράς...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              καλά, αν το Note είναι ποδήλατο, το Meriva θέλει και βοηθητικές για να στρίψει

              γερμανικά τα Opel;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pisokinitos last edited by

                Μην τρελλαθούμε κιόλας.
                Το Μeriva 1.8 με τις λίγο σκληρότερες αναρτήσεις πάει τρένο.
                (Για πολυμορφικό έτσι, μην ξεχνιόμαστε)
                To Note μέσα χειρότερο κι απ'το Jazz.
                Άσε που αυτή η συνεργασία με τη Renault εμένα μου μυρίζει
                γρήγορες παιδικές ασθένειες και βλάβες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο χρήστης pisokinitos έγραψε:
                  :ysterical:
                  Μην τρελλαθούμε κιόλας.
                  Το Μeriva 1.8 με τις λίγο σκληρότερες αναρτήσεις πάει τρένο.
                  (Για πολυμορφικό έτσι, μην ξεχνιόμαστε)
                  To Note μέσα χειρότερο κι απ'το Jazz.
                  Άσε που αυτή η συνεργασία με τη Renault εμένα μου μυρίζει
                  γρήγορες παιδικές ασθένειες και βλάβες...

                  το 1.8 είναι άλλο αυτοκίνητο
                  Εδω μιλάμε για 1,2 1,4... εκει τα στανταρ είναι αλλα.
                  Προφανως και είναι στιβαρό το μεριβα στα λιγα κυβικά.... Από το ΒΑΡΟΣ δε παει πουθενα.... Μόνο ευθεία

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 3 / 3
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr