Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Πραγματικα εργονομικα εχει γινει μια προσπαθεια απο την Φιατ να φτιαχτει ενα εσωτερικο αυτοκινητου για ανθρωπο. Αλλα ειναι βλαχομπαροκ και ακαταλληλο για γρηγορη οδηγηση. Αληθεια φιλοι της Alfa, πως αλλαζετε ταχυτητες? το χερακι δεν βρισκει καθολου στον τεμπελη?
επιτελους καταλαβετε οτι και φτηνη να ηταν η αλφα (που δεν ειναι πια) στην ουσια ειναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ γιατι κατασκευαστικα ακομα εχει πολλα φαουλ
Τουλαχιστον δεν εχουν χαλασει ακομα τον τροπο που στριβει (τέλειος)
Μη κρινετε λοιπον τα κοστη αλλων αυτοκινητων ετσι ευκολα...Οτι πληρωνεις παιρνεις....
Εσεις πηρατε κρατηματα και τιμονι και μπραβο σας που τα πληρωσατε. Ειστε οντως φανατικοι της οδηγησης.ε και εχετε δωρο μερικα αναπαντεχα, οπως διαβαζω κ στο forum της 147...
ετσι για να ειστε σε εγρηγορση. Στο μεταξυ κοιταξτε μη σας περασει απο πανω κανα ταπεινο skodaki με βελτιωμενη αναρτησουλα...Δεν ειναι cuore sportivo αλλα τη δουλεια του τη κανει (και φτηνοτερα ε?)
Αντε πάλι!
Ρε Ανδρέα, πάλι θα τα λέμε; Γιατί προκαλείς πάλι και μάλιστα σε άσχετο θέμα; Ποιος είπε ότι τα Σκόντα είναι ταπεινά; Αν τραβάς ζόρι με τις Άλφα έλα (πάλι) να μας τα χώσεις στο 'Άλφα 147 φόρουμ' (και να πάρεις και τις κατάλληλες απαντήσεις) αλλά άσε ήσυχο αυτό το θέμα, έτσι;