*Υψηλότερες των αναμενόμενων είναι οι τιμές πώλησης του νέου Mazda 3, το οποίο ήδη φιγουράρει στις εκθέσεις ορισμένων αντιπροσωπειών στην Ελλάδα, ενώ από την επόμενη εβδομάδα θα έχει ολοκληρωθεί η διάθεσή του σε όλο το δίκτυο. Το μικρομεσαίο της ιαπωνικής εταιρείας διατίθεται σε δύο τύπους αμαξωμάτων, πεντάθυρο και τετράθυρο, με κινητήρες των 1.600κ.εκ. και 2.000κ.εκ. των 105 και 150 ίππων αντίστοιχα.
Η μικρότερη έκδοση διαθέτει τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού. Το βασικό κοστίζει 16.490 ευρώ και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τέσσερις αερόσακους, ABS και EBD, air condition, κεντρικό κλείδωμα, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα και ραδιόφωνο με τέσσερα ηχεία.
Στο αμέσως επόμενο, στο Touring το οποίο στοιχίζει 17.890 ευρώ, προστίθενται η δερμάτινη επένδυση του τιμονιού και του επιλογέα ταχυτήτων, τα χειριστήρια του ραδιοφώνου στο τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο. Με 1.000 ευρώ επιπλέον το Mazda 3 εξοπλίζεται με αυτόματο κλιματισμό, ζάντες με ελαστικά διαστάσεων 205/55 R16, προβολείς ομίχλης και υπολογιστή ταξιδίου (επίπεδο εξοπλισμού Touring Clima). *
Και εγω ειμαι της αποψης οτι ειναι σχετικα ακριβο. Το αν τα επερχομενα Golf, Astra, Focus ειναι και εκεινα ακριβα ειναι κατι διαφορετικο και μενει να το δουμε. Μη ξεχναμε οτι μερικες φορες το αυξημενο κοστος μπορει να δικαιολογηθει μεσω των κανοτομιων που παρουσιαζει το καθε μοντελο
Το περιεργο ειναι πως ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες ενω κανουν τεραστια προσπαθεια εξοικονομησης χρηματων μεσω συγχωνευσεων, χρησης κοινων υλικων, πατωματων κτλ , καταφερνουν τελικα και προσφερουν μοντελα τα οποια διαφερουν τοσο πολυ σε τιμη απο αυτα που αντικαθιστουν!