-
Χαιρετώ. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου. Είμαι 22, οδηγώ αρκετά χρόνια (και πριν πάρω το δίπλωμα) και ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο.
Οι απαραίτητες προυποθέσεις είναι
α) να ειναι sportcar
β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.
Επειδή είμαι φανατικά αγγλόφιλος (από τις Aston Martin ως τη West Ham) η πρώτη μου επιλογή είναι η Elise μεχρι να πειστώ εντελώς ότι δεν είναι αξιόπιστη ή ότι δεν είναι value for money.
Από και και πέρα έχουν περάσει από το μυαλό μου το audi s3, το audi TT, η bmw 320cc, η bmw z4 και το honda s2000.
περιμένω ιδέες και προτάσεις. -
Χαιρετώ. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου. Είμαι 22, οδηγώ αρκετά χρόνια (και πριν πάρω το δίπλωμα) και ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο.
Οι απαραίτητες προυποθέσεις είναι
α) να ειναι sportcar
β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.
Επειδή είμαι φανατικά αγγλόφιλος (από τις Aston Martin ως τη West Ham) η πρώτη μου επιλογή είναι η Elise μεχρι να πειστώ εντελώς ότι δεν είναι αξιόπιστη ή ότι δεν είναι value for money.
Από και και πέρα έχουν περάσει από το μυαλό μου το audi s3, το audi TT, η bmw 320cc, η bmw z4 και το honda s2000.
περιμένω ιδέες και προτάσεις. -
Χαιρετώ. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου. Είμαι 22, οδηγώ αρκετά χρόνια (και πριν πάρω το δίπλωμα) και ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο.
Οι απαραίτητες προυποθέσεις είναι
α) να ειναι sportcar
β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.
Επειδή είμαι φανατικά αγγλόφιλος (από τις Aston Martin ως τη West Ham) η πρώτη μου επιλογή είναι η Elise μεχρι να πειστώ εντελώς ότι δεν είναι αξιόπιστη ή ότι δεν είναι value for money.
Από και και πέρα έχουν περάσει από το μυαλό μου το audi s3, το audi TT, η bmw 320cc, η bmw z4 και το honda s2000.
περιμένω ιδέες και προτάσεις. -
Καπέλο χρημάτων; Είναι σημαντικότερο από το καπέλο στα κυβικά...
-
50.000-60.000 euros...
-
Και επίσης πολύ σημαντικό, ποιες είναι οι ανάγκες σου;
Το κινείς περισσότερο στην πόλη; Kάνεις ταξίδια; Σε ενδιαφέρει να έχει 2 ή 4 θέσεις, ή σου είναι παντελώς αδιάφορο;
-
Οι θέσεις μου είναι αδιάφορες μιας και δεν έχω παιδιά σκυλιά κτλ.
Όσο για το που το κινώ, αν και εντός πόλης είναι (και θα είναι) οι περισσότερες μετακινήσεις μου, θέλω αν χρειαστεί να μπορώ να κάνω και ταξίδια.
Γενικά το θέλω για όλες τις δουλειές -
S3 αν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα και ο all-around χαρακτήρας. Απλά είναι κάπως αδιάφορο εμφανισιακά. Αν θες κάτι αρκετά όμορφο και πισωκίνητο 320ci για 4-θέσιο ή mx-5 2λιτρο Sport για διθέσιο cabrio. Είναι πίσω σε επιδόσεις από το Audi αλλά έχουν την κίνηση στο σωστό άξονα και το Mazda έχει και μπλοκέ. Και τα τρία είναι αυτοκίνητα που μπορείς να χαίρεσαι κάθε μέρα είτε πας στη δουλειά σου είτε στα λιμανάκια είτε ένα ταξίδι.
-
Ο χρήστης db9 έγραψε:
50.000-60.000 euros...Αν είναι έτσι, δεν λες στον πατέρα σου να βάλει το κάτι παραπάνω να πάρεις μια Boxter S ή μια Cayman;
Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί:- Είναι καλό αυτοκίνητο.
- Είναι Porsche.
- Πιθανότερα δεν θα έχει κάποιος άλλος στην παρέα σου κάποιο ακριβότερο.
- Συνέπεια των παραπάνω, θα έχεις προτεραιότητα για τα καλύτερα μωρά, ενώ οι άλλοι θα τις παίρνουν 2ο χέρι.
- Εχει 2 θέσεις μόνον, οπότε θα χωράει εσένα και μία ακόμη. Αποφεύγεις χάρες σε τρίτους. Στην τελική, ας πάρουν κι αυτοί τουτού, μπαμπάδες έχουν.
Καλές αγορές.
-
Ο χρήστης db9 έγραψε:
β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.50.000-60.000 euros...
Αυτά τα δύο δε συμβαδίζουν με ΤΙΠΟΤΑ!!!
Από κει και πέρα το το να μην είναι πάνω από 2000 κε για να μη στα παίρνει η εφορία να πω ότι η διαφορά θα είναι ελάχιστη συγκριτικά με τα 50-60 Κ που είσαι διατεθειμένος να δώσεις.
Όσο για το ότι η εφορία σας τρώει ήδη πολλά, η εφορία παίρνει ανάλογα με το πόσα έχει κανείς, οπότε είναι άτοπο ως επιχείρημα...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όσο για το ότι η εφορία σας τρώει ήδη πολλά, η εφορία παίρνει ανάλογα με το πόσα έχει κανείς, οπότε είναι άτοπο ως επιχείρημα...
+1...
αν και η εφορία (ή πιο σωστά το σύστημα φορολόγησης) μόνο δίκαιο δεν είναι, με τους μεσαίους-χαμηλόμισθους να πληρώνουν το τίμημα της συστηματικής φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής των μεγάλων, αλλά και της ευνοϊκής προς αυτούς μεταχείρισης του κράτους....
Θα ήταν ιδανικό να παίρνει η εφορία ανάλογα με το πόσα έχει κανείς...
Αν έχεις στα 22, 50-60Κ για τουτού, μάλλον λίγα σας παίρνει η εφορία...
....πάρε μια slk.
-
Min mpoume pali sti logiki 'to plousiopaido tou mpampa pou thelei na parei neo toutou sta 20 tou' kai arhizoume na ta honoume sto sistima. Den tha alaxei to systima apo to 4TF. Eseis diladi an ta eihe o mpampas sas den tha pernate oti goustarate, lamvanontas yp'opsin oti den tha sas eihan dimiourgithei oikonomikes anasfaleies?
Gia na voithisoume to filo loipon tha itan kalytera na vreis mia elise kai na deis a) an xoras kai b) an eisai diatetheimenos na eisai monimos se mia katastasi disforias gia tin ousia tiw odigikis apolafsis. Kata ta loipa oi ligoi idioktites Lotus edo mesa den thimamai na ehoun paraponethei gia anaxiopistia. Ama thes rota tous me p.m. (TheoM5, Blacktan o opoios tin poulaei edo http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=27503 )
Pantos pistevo gia tin pleiopsifia i kalyteri lisi me tous periorismous pou theteis einai ena S3. Grigoro kai mourato einai mia kali gomenopagida kai mporeis na kaneis kai tis ekdromes sou...
Prosopiki epilogi mou an eiha tosa polla lefta tha itan ena S2000 efoson xoraga vevaia. To kalytero moter atmosfaira, panemorfo kai made in Japan. An eixe kai ena ESP + TRC tha itan akoma kalytero...
-
Αν δεν έχεις θέμα χρημάτων πάρε μια Z4 ή ένα MX-5....να ευχαριστηθείς πίσω κίνηση και οδήγηση, να έχεις και όμορφο αυτοκίνητο και να το κάνεις τώρα που μπορείς και δεν έχει παιδιά και οικογένεια.
-
Z4 3.0si θα πρότεινα ή S3. Η Elise δεν είναι και το πιο άνετο αυτοκίνητο του κόσμου, ούτε έχει το παραμικρό ίχνος πολυτέλειας μέσα της. Οπότε αν δεν είσαι αποφασισμένος να την αγοράσεις -που δεν είσαι για να ανοίγεις τόπικ - καλύτερα να μην την αγοράσεις.. Θέλει πολλές παραχωρήσεις στην καθημερινή συμβίωση, βέβαια, σε έναν επαρχιακό δρόμο ή στην πίστα είναι....
-
Oπως κατάλαβες άνοιξες θέμα που καίει πολύ κόσμο. Εφόσον είσαι διατεθειμένος να δώσεις αυτά τα χρήματα, πήγαινε σε ότι σου κάνει εσένα κλκ.
Εγώ θα προτιμούσα την BMW (σειρά 3) γιατί:
1 Μου αρέσει εμφανησιακά καλύτερα από το S3
2. Eίναι άλλη κατηγορία από το MX5
3. Έχει περισσότερους χώρους (ένα διθέσιο αμάξι σε περιορίζει πολύ, όχι μόνο στα άτομα που μπορείς να μεταφέρεις, αλλά και στα πράγματα που μπορείς να πετάξεις πίσω)
4. Η Λότους, είναι πολύ εξειδικευμένο αυτοκίνητο που σημαίνει ότι δεν αξίζει να τη σπάς στην πόλη ή να σου παίρνει το κεφάλι όταν θες να πας ενα 3ημερο κάπου ήρεμα...Αυτά (αλλά εγώ είμαι και 3 χρόνια πιο μεγάλος από σένα και ίσως με πιο διαφορετικές ανάγκες).
-
Η γνώμη μου είναι να πάρεις στην ηλικία αυτή κάτι που δεν θα σκεφτείς να αγοράσεις αργότερα λόγω αλλαγής συνθηκών...
Άρα διθέσιο...
Sportcar σχεδόν πάντα σημαίνει πισωκίνητο
Οπότε SLK-Z4-MX5-S2000( caymanS aαν μπορείς να ανεβείς σε € )
Από αυτά εγώ θα διάλεγα το S2000
Τα γερμανικά μοντέλα είναι πολυ βαριά σε σχέση με τους Ιάπωνες. Το ΜΧ-5 το έχω. Είμαι σε όλα ευχαριστημένος αλλά θα ήθελα κάτι πιο δυνατό σε μηχανή.΄Δεν προκαλεί με την εμφάνισή του(θετικό για εμένα) και με κάτι λιγότερο από 35κ€ σου προσφέρει ότι δεν σου προσφέρουν τα άλλα 2, με +10κ€, στην οδήγηση(όχι στο πουλ-μουρ).
Εφόσον όμως έχεις την άνεση για καλύτερο μην κάνεις οικονομία...
S2000
Υ.γ. υπομονή με τον Σαρακάκη άμα κάτσει στραβή... -
ακου τον γρηγορη! μια χαρα τα λεει!
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Min mpoume pali sti logiki 'to plousiopaido tou mpampa pou thelei na parei neo toutou sta 20 tou' kai arhizoume na ta honoume sto sistima. Den tha alaxei to systima apo to 4TF. Eseis diladi an ta eihe o mpampas sas den tha pernate oti goustarate, lamvanontas yp'opsin oti den tha sas eihan dimiourgithei oikonomikes anasfaleies?Δε διαφωνώ... απλά δε θα παραπονιόμουν για το πόσα μου παίρνει η εφορία τη στιγμή που άλλους τους ξεζουμίζει και δεν τα 'χουν κιόλας...
Στο θέμα τώρα... καλό είναι πριν αποφασίσει ο φίλος, να λάβει σοβαρά υπόψη και την οδηγική του εμπειρία - ικανότητα.. απ' όσα λέγονται τουλάχιστον από τους ιδιοκτήτες του, το S2000 είναι απαιτητικό αυτοκίνητο στην οδήγηση και δύσκολα συγχωρεί το λάθος..
Οπότε μόνο αν νιώθεις σίγουρος για τις ικανότητές σου ή πιστεύεις ότι θα μπορέσεις να εξοικειωθείς με το αυτοκίνητο, να το πάρεις..
Αλλιώς κοίτα κάτι πιο φιλικό και ταυτόχρονα πιο πουλ-μουρ που λένε και τα παιδιά πχ TT ή slk... -
Λοιπον φιλε αφου δεν υπαρχει θεμα χρηματων ξεχνα τις εφοριες (ασε να παρουμε και κανα F16) , αδραξε την ευκαιρια και παρε μια cayman (την απλη αφου εισαι μικρος). Οδηγικη απολαυση , αριστοκρατικο πουλ-μουρ και θα ξεχωριζεις απο λαϊκους ή καγκουρες νεοπλουτους. (και ασε τους ζηλιαριδες στη μιζερια τους να σου λενε περι baby porsche , αργη κλπ)
Επισης αν σ'αρεσει να ξεχωριζεις για τις επιλογες θα σου προτεινα την Z4 3.0 coυpe. Αλλα εχε υποψιν σου οτι η Z4 αλλαζει μοντελο σε κανα 1,5 χρονο.
Η elise μ'αρεσει πολυ και φανταζομαι οδηγικα θα ειναι αλλου , αλλα οταν το κοιταω δεν νιωθω οτι ειναι αμαξι αλλα καρτ. Θεωρω οτι κανει για **τριτο **αμαξι για να βγαζεις γουστα.
Το mx5 χρυσο αυτοκινητακι αλλα αφου εχεις ανεση χρηματων γιατι να μην παρεις κατι πιο glamουρατο?
Το s2000 ονειρικο αμαξι , αλλα κυκλοφορει τοσα χρονια και απο τοτε που γεμισαμε μεταχειρισμενα και επεσε η τιμη του το πηρε ο καθε καγκουρας με 35Κ. Αν δεν σε πειραζει αυτο ΟΚ , αλλα εμενα θα με ενοχλουσε πολυ.
Η 3αρα κουπε πανεμορφη και πιο allround αμαξι , αλλα ολοι θα νομιζουν οτι ειναι του μπαμπα σου...
Η slk καλη επιλογη ακουγεται , αλλα δεν ξερω ποσο θα σου αρεσει οδηγικα. Και εγω προσωπικα την εχω συνδυασει με την παραπανω κατηγορια που ανεφερα 'των λαϊκων νεοπλουτων'. Αλλα αυτα ειναι προσωπικες αντιληψεις του καθενος.
Ρε παιδια απο ποτε το S3 εγινε γκομενοπαγιδα???!! Ποσες κοπελες μπορουν να ξεχωρισουν το S3 απο το Α3. Και απο αυτες ποσες τους νοιαζουν τα 265 αλογα και ο haldex??? Σε λιγο θα λεμε γκομενοπαγιδες και το Impreza και το evo. Αν θες ομως ΚΑΙ χωρους ΚΑΙ να εντυπωσιαζεις με τα αλογα τους φιλους σου αλλα δεν σε νοιαζει να σου τρωει τις γκομενες το φτωχαδακι φιλος σου με το mx5 τοτε go for it ειναι πολυ καλο αμαξι.
Ανακεφαλαιωνοντας λοιπον εγω στην θεση σου θα επαιρνα την cayman 2.7 ή Z4 3.0 coupe.
-
get a job βγαλε αλλα 20-30 χιλιαρικα και παρε οτι γουσταρεις για να νιωθεις οτι κατι κανεις και εσυ γιατι αν παρεις τωρα 60000euro car και το ανταλλαξεις με passat αργοτερα θα κοψεις φλεβες. Αντε γιατι δουλεψαν οι πατεραδες μας, παιρνουμε ακριβα αυτοκινητα και πινουμε frappeee στις 11:00 και μετα μας φταιει η εφορια και το συστημα!!!!!
Αγορά καινούριου μέχρι 2.000cc