Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
ANΟΥΣΙΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΤΙΜΗΣ ΒΕΒΑΙΑ.ΤΟ 8ΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ,ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ TYPE-R KAINOYΡΓΙΟΥ,ΚΟΙΤΑΞΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ S3,AΛΛΑ ΑΠΟ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΙ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ.ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΤΥPE-R ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ,ΧΑΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ.
εδω μεσα θα ακουστουν τα παντα τελικα...το typer το καινουριο ειναι χειροτερο απο το παλιο σε αναρτηση χρονους εμφανιση(καλα αυτο ειναι γουστο) δηλαδη παντου...επισης δε μπορω να ακουω περι καλυτερων εσωτερικων...ειπαμε να λεμε ο,τι θελουμε αλλα οχι κι ετσι...!!!δεν υπαρχει χοντα με καλο εσωτερικο,τουλαχιστον καλυτερο απο audi απο hyundai ισως.. θα συμφωνησω με την αποψη οτι δεν εχουν καμια σχεση αυτα τα 2 αυτοκινητα,το typer ανηκει στη κατηγορια των gti cupra και mazda 3 mps απο τα οποια διασυρεται..δεν ξερω γιατι χαιροντα οι χοντακιδες που στροφαρουν στις 8500-9000 rpm...δε νομιζω οτι κανεις αλλος ενδιαφερεται γαι αυτο τη στιγμη που υπαρχει εδω και 10ετιες μια εφευρεση που λεγεται ΤΟΥΡΜΠΟ!!!η οποια δινει περισσοτερα αλογα πιο πολλη ροπη και ναι μπορει να μην κανει τον ηχο των 9000 στροφων αλλα με ενα προγραμμα μονο δινει τα +50 αλογακια στο gti τα οποια για να παρει το ταπερ πρεπει να ξεφραγκιαστεις και μεχρι εκει θα φτασει το πολυ αντε 260...ενω το αλλο μπορει να δωσει πολυ περισσοτερα..πανε οι εποχες που λεγατε bye bye gti τωρα σας πατανε τα 1600αρια με τουρμπο.... και οσο επιμενουν ατμοσφαιρικα αυτο θα γινεται εκτος και αν βαλουν V6 sto typer kai v8 στο s2000
οσο για τις σουμπες(το wrx το απλο ειναι αισχρο οχημα) και τα evo ειναι rally replicas δεν εχουν επισης καμια σχεση με το s3 ειναι αμαξαρες δε μπορω να το αμφισβητησω φυσικα αλλα μη μου πει κανει οτι ειναι καθημερινα αυτοκινητα!!!!αν ειναι το 2ο ή 3ο αυτοκινητο σου για να κανεις τη καυλα σου,τοτε ναι μαλιστα αλλα προτιμω να τρωω 2 καροτσες στο φαναρι(πραγμα που διορθωνεται) μπορει να τρωω καποιο σημαντικο ξυλο στις στροφες αν ο αλλος εχει χερια αλλα τουλαχιστον θα ειμαι στη κυριλλα μου και θα ξερω οτι εδωσα ενα σκασμο λεφτα για να παρω ενα all-around αυτοκινητο που ειναι ικανοποιητικα γρηγορο,ανετο ποιοτικο με καποιο κυρος και στον εκτος λιμανακιων/βουτας κοσμο,και δεν τα εδωσα για να παρω ενα αυτοκινητο με σημα ιδιο του κλιματιστικου μου...εκτιμω παρα πολυ τους τυπαδες με τα evo/sti αλλα δεν το παιζω σκληροπυπηνικος και αναρωτιεμαι και ποσοι απ'αυτους ειναι πραγματικα...
EXEIS MΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΡΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΟΠΑΔΙΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΣΥ,ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΠΟΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑΝ ΟΙ Π$#@$ΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΥPE-R...
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΛΙΓΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ,ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΣΤΩ ΟΤΙ ΤΟ TYPE-R EXEI TO KAΛΥΤΕΡΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ GT-Ι,ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ GTi...ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΥΤΑ,ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ DRIVE MAIOY TA ΛΕΝΕ(ΑΝΤΕ ΑΝΤΕ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ S3 EXEI THN ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΗΧΑΝΗ,ΦΡΕΝΑ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ,ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΕΣ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΣΥΧΡΟΝΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΥΤΗ) ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΥΤΟI KAI OI MONOI ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΤΟ ΤΑΠΕΡΑΚΙ,ΤΟ ΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΖΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΟΤΩΣΑΝ,ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ,ΣΦΥΡΟΚΟΠΗΣΑΝΕ,ΔΙΑΜΕΛΗΣΑΝΕ,ΞΕΦΤΙΛΙΣΑΝΕ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΤΑΠΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ Ο ΜΕΓΑΚΛΕΦΤΗΣ,Ο ΠΑΡΑΓΚΑΣ,Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ,Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ,ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ,ΥΠΟΓΕΙΟΣ,ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΣ,Ο ΓΚΑΝΚΣΤΕΡ ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ....
με ενα προγραμμα μονο δινει τα +50 αλογακια στο gti τα οποια για να παρει το ταπερ πρεπει να ξεφραγκιαστεις και μεχρι εκει θα φτασει το πολυ αντε 260...ενω το αλλο μπορει να δωσει πολυ περισσοτερα..
AKYΡΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΠΙΣΗΣ,ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΤΑΠΕΡ ΜΕ 276 ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ R-SPEC,DEMO CAR THΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗ8Ω ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΕΤΩΝ ΕΙΣΑΙ Η΄ ΤΙ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙΣ..
ΜΗ ΦΑΝΑΤΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ...ΔΙΑΣΥΡΜΟΙ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΟΥΤΕ ΠΟΛΩΣΕΙΣ.ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ,ΑΠΟΛΑΥΣΗ,ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΓΚΑΖΩΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΜΑΞΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣ(ΝΑΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΠΕΙΝΟ ΤΑΠΕΡΑΚΙ....) ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟΥΣ Η' ΜΙΑ ΣΤΡΑΒΟΤΙΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΣ...
Καλύτερα να μην αναφέρεις καν τα Leon Cupra και Mazda 3 mps συγκριτικά με το Type-R, γιατί το τελευταίο δεν ξέρει που να κρυφτεί σε σχέση με τα 2 αυτά αυτοκίνητα. Και πραγματικά τη σχέση έχουν τα demo cars με αυτά που μπορεί να κάνει ένας απλός άνθρωπος για να βελτιώσει λίγο το αυτοκίνητό (φίλτρο - πρόγραμμα - εξάτμιση) του είναι ένα άλλο θέμα. Να δω πόσα άλογα θα πάρει ένα Type R με ΦΠΕ και πόσα ένα από τα τουρμπάτα που αναφέρθηκαν. Ειδικά με το Golf δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης στη βελτίωση του μοτέρ. Μη λέμε ότι να ναι. Αν λοιπόν προτιμήσει κανείς το Type R ναι, θα έχει το καλύτερο τιμόνι. Μπράβο. Αυτό είναι πολύ πιο σημαντικό από το να έχεις τα καλύτερα φρένα - ανάρτηση - κινητήρα. Ο οδηγός του Type R θα είναι παντού πιο αργός από Mazda 3 mps και Leon Cupra (που είναι και στα ίδια λεφτά) και και πολύ πιο αργός από ένα S3 (που είναι πολύ ακριβότερο). Και μη μου πείτε τώρα ότι αν είναι χεράς ο άλλος θα του περάσει από πάνω εξαιτίας των μαγικών του χεριών. Γιατί ένας αντίστοιχος χεράς οδηγώντας τα τουρμπάτα της παρέας θα ταν πολύ πιο γρήγορος.