Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούριου μέχρι 2.000cc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούριου μέχρι 2.000cc
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    87
    172
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      db9 last edited by

      Χαιρετώ. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου. Είμαι 22, οδηγώ αρκετά χρόνια (και πριν πάρω το δίπλωμα) και ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο.
      Οι απαραίτητες προυποθέσεις είναι
      α) να ειναι sportcar
      β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
      Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
      Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.
      Επειδή είμαι φανατικά αγγλόφιλος (από τις Aston Martin ως τη West Ham) η πρώτη μου επιλογή είναι η Elise μεχρι να πειστώ εντελώς ότι δεν είναι αξιόπιστη ή ότι δεν είναι value for money.
      Από και και πέρα έχουν περάσει από το μυαλό μου το audi s3, το audi TT, η bmw 320cc, η bmw z4 και το honda s2000.
      περιμένω ιδέες και προτάσεις.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        db9 last edited by

        Χαιρετώ. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου. Είμαι 22, οδηγώ αρκετά χρόνια (και πριν πάρω το δίπλωμα) και ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο.
        Οι απαραίτητες προυποθέσεις είναι
        α) να ειναι sportcar
        β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
        Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
        Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.
        Επειδή είμαι φανατικά αγγλόφιλος (από τις Aston Martin ως τη West Ham) η πρώτη μου επιλογή είναι η Elise μεχρι να πειστώ εντελώς ότι δεν είναι αξιόπιστη ή ότι δεν είναι value for money.
        Από και και πέρα έχουν περάσει από το μυαλό μου το audi s3, το audi TT, η bmw 320cc, η bmw z4 και το honda s2000.
        περιμένω ιδέες και προτάσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          db9 last edited by

          Χαιρετώ. Είμαι καινούριος στο forum και θα ήθελα να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου. Είμαι 22, οδηγώ αρκετά χρόνια (και πριν πάρω το δίπλωμα) και ήρθε η ώρα να πάρω το πρώτο δικό μου αυτοκίνητο.
          Οι απαραίτητες προυποθέσεις είναι
          α) να ειναι sportcar
          β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
          Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
          Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.
          Επειδή είμαι φανατικά αγγλόφιλος (από τις Aston Martin ως τη West Ham) η πρώτη μου επιλογή είναι η Elise μεχρι να πειστώ εντελώς ότι δεν είναι αξιόπιστη ή ότι δεν είναι value for money.
          Από και και πέρα έχουν περάσει από το μυαλό μου το audi s3, το audi TT, η bmw 320cc, η bmw z4 και το honda s2000.
          περιμένω ιδέες και προτάσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Καπέλο χρημάτων; Είναι σημαντικότερο από το καπέλο στα κυβικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              db9 last edited by

              50.000-60.000 euros...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasgti last edited by

                Και επίσης πολύ σημαντικό, ποιες είναι οι ανάγκες σου;

                Το κινείς περισσότερο στην πόλη; Kάνεις ταξίδια; Σε ενδιαφέρει να έχει 2 ή 4 θέσεις, ή σου είναι παντελώς αδιάφορο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  db9 last edited by

                  Οι θέσεις μου είναι αδιάφορες μιας και δεν έχω παιδιά σκυλιά κτλ.
                  Όσο για το που το κινώ, αν και εντός πόλης είναι (και θα είναι) οι περισσότερες μετακινήσεις μου, θέλω αν χρειαστεί να μπορώ να κάνω και ταξίδια.
                  Γενικά το θέλω για όλες τις δουλειές

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lazpinin last edited by

                    S3 αν σε ενδιαφέρει η ταχύτητα και ο all-around χαρακτήρας. Απλά είναι κάπως αδιάφορο εμφανισιακά. Αν θες κάτι αρκετά όμορφο και πισωκίνητο 320ci για 4-θέσιο ή mx-5 2λιτρο Sport για διθέσιο cabrio. Είναι πίσω σε επιδόσεις από το Audi αλλά έχουν την κίνηση στο σωστό άξονα και το Mazda έχει και μπλοκέ. Και τα τρία είναι αυτοκίνητα που μπορείς να χαίρεσαι κάθε μέρα είτε πας στη δουλειά σου είτε στα λιμανάκια είτε ένα ταξίδι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης db9 έγραψε:
                      50.000-60.000 euros...

                      Αν είναι έτσι, δεν λες στον πατέρα σου να βάλει το κάτι παραπάνω να πάρεις μια Boxter S ή μια Cayman;
                      Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί:

                      1. Είναι καλό αυτοκίνητο.
                      2. Είναι Porsche.
                      3. Πιθανότερα δεν θα έχει κάποιος άλλος στην παρέα σου κάποιο ακριβότερο.
                      4. Συνέπεια των παραπάνω, θα έχεις προτεραιότητα για τα καλύτερα μωρά, ενώ οι άλλοι θα τις παίρνουν 2ο χέρι.
                      5. Εχει 2 θέσεις μόνον, οπότε θα χωράει εσένα και μία ακόμη. Αποφεύγεις χάρες σε τρίτους. Στην τελική, ας πάρουν κι αυτοί τουτού, μπαμπάδες έχουν.
                        Καλές αγορές.
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        aserf last edited by

                        Ο χρήστης db9 έγραψε:
                        β) να μην υπερβαίναι τα 2.000cc
                        Θέλω να είναι μέχρι 2.000 κυβικά γιατί είναι το πρώτο αμάξι και δε θέλω υπερβολές, αλλά και γιατί δε θέλω να γίνω βασικός χρηματοδότης του δημοσίου (ήδη πολλά μας τρώει η εφορία).
                        Η τιμή δεν παίζει πρωτεύοντα ρόλο.

                        50.000-60.000 euros...

                        Αυτά τα δύο δε συμβαδίζουν με ΤΙΠΟΤΑ!!!

                        Από κει και πέρα το το να μην είναι πάνω από 2000 κε για να μη στα παίρνει η εφορία να πω ότι η διαφορά θα είναι ελάχιστη συγκριτικά με τα 50-60 Κ που είσαι διατεθειμένος να δώσεις.

                        Όσο για το ότι η εφορία σας τρώει ήδη πολλά, η εφορία παίρνει ανάλογα με το πόσα έχει κανείς, οπότε είναι άτοπο ως επιχείρημα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kovathe last edited by

                          Ο χρήστης aserf έγραψε:

                          Όσο για το ότι η εφορία σας τρώει ήδη πολλά, η εφορία παίρνει ανάλογα με το πόσα έχει κανείς, οπότε είναι άτοπο ως επιχείρημα...

                          +1...

                          αν και η εφορία (ή πιο σωστά το σύστημα φορολόγησης) μόνο δίκαιο δεν είναι, με τους μεσαίους-χαμηλόμισθους να πληρώνουν το τίμημα της συστηματικής φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής των μεγάλων, αλλά και της ευνοϊκής προς αυτούς μεταχείρισης του κράτους....

                          Θα ήταν ιδανικό να παίρνει η εφορία ανάλογα με το πόσα έχει κανείς...

                          Αν έχεις στα 22, 50-60Κ για τουτού, μάλλον λίγα σας παίρνει η εφορία...

                          ....πάρε μια slk.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Min mpoume pali sti logiki 'to plousiopaido tou mpampa pou thelei na parei neo toutou sta 20 tou' kai arhizoume na ta honoume sto sistima. Den tha alaxei to systima apo to 4TF. Eseis diladi an ta eihe o mpampas sas den tha pernate oti goustarate, lamvanontas yp'opsin oti den tha sas eihan dimiourgithei oikonomikes anasfaleies?

                            Gia na voithisoume to filo loipon tha itan kalytera na vreis mia elise kai na deis a) an xoras kai b) an eisai diatetheimenos na eisai monimos se mia katastasi disforias gia tin ousia tiw odigikis apolafsis. Kata ta loipa oi ligoi idioktites Lotus edo mesa den thimamai na ehoun paraponethei gia anaxiopistia. Ama thes rota tous me p.m. (TheoM5, Blacktan o opoios tin poulaei edo http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=27503 )

                            Pantos pistevo gia tin pleiopsifia i kalyteri lisi me tous periorismous pou theteis einai ena S3. Grigoro kai mourato einai mia kali gomenopagida kai mporeis na kaneis kai tis ekdromes sou...

                            Prosopiki epilogi mou an eiha tosa polla lefta tha itan ena S2000 efoson xoraga vevaia. To kalytero moter atmosfaira, panemorfo kai made in Japan. An eixe kai ena ESP + TRC tha itan akoma kalytero...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Αν δεν έχεις θέμα χρημάτων πάρε μια Z4 ή ένα MX-5....να ευχαριστηθείς πίσω κίνηση και οδήγηση, να έχεις και όμορφο αυτοκίνητο και να το κάνεις τώρα που μπορείς και δεν έχει παιδιά και οικογένεια.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kid last edited by

                                Z4 3.0si θα πρότεινα ή S3. Η Elise δεν είναι και το πιο άνετο αυτοκίνητο του κόσμου, ούτε έχει το παραμικρό ίχνος πολυτέλειας μέσα της. Οπότε αν δεν είσαι αποφασισμένος να την αγοράσεις -που δεν είσαι για να ανοίγεις τόπικ - καλύτερα να μην την αγοράσεις.. Θέλει πολλές παραχωρήσεις στην καθημερινή συμβίωση, βέβαια, σε έναν επαρχιακό δρόμο ή στην πίστα είναι....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Oπως κατάλαβες άνοιξες θέμα που καίει πολύ κόσμο. Εφόσον είσαι διατεθειμένος να δώσεις αυτά τα χρήματα, πήγαινε σε ότι σου κάνει εσένα κλκ.

                                  Εγώ θα προτιμούσα την BMW (σειρά 3) γιατί:
                                  1 Μου αρέσει εμφανησιακά καλύτερα από το S3
                                  2. Eίναι άλλη κατηγορία από το MX5
                                  3. Έχει περισσότερους χώρους (ένα διθέσιο αμάξι σε περιορίζει πολύ, όχι μόνο στα άτομα που μπορείς να μεταφέρεις, αλλά και στα πράγματα που μπορείς να πετάξεις πίσω)
                                  4. Η Λότους, είναι πολύ εξειδικευμένο αυτοκίνητο που σημαίνει ότι δεν αξίζει να τη σπάς στην πόλη ή να σου παίρνει το κεφάλι όταν θες να πας ενα 3ημερο κάπου ήρεμα...

                                  Αυτά (αλλά εγώ είμαι και 3 χρόνια πιο μεγάλος από σένα και ίσως με πιο διαφορετικές ανάγκες).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kyr80 last edited by

                                    Η γνώμη μου είναι να πάρεις στην ηλικία αυτή κάτι που δεν θα σκεφτείς να αγοράσεις αργότερα λόγω αλλαγής συνθηκών...
                                    Άρα διθέσιο...
                                    Sportcar σχεδόν πάντα σημαίνει πισωκίνητο
                                    Οπότε SLK-Z4-MX5-S2000( caymanS aαν μπορείς να ανεβείς σε € )
                                    Από αυτά εγώ θα διάλεγα το S2000
                                    Τα γερμανικά μοντέλα είναι πολυ βαριά σε σχέση με τους Ιάπωνες. Το ΜΧ-5 το έχω. Είμαι σε όλα ευχαριστημένος αλλά θα ήθελα κάτι πιο δυνατό σε μηχανή.΄Δεν προκαλεί με την εμφάνισή του(θετικό για εμένα) και με κάτι λιγότερο από 35κ€ σου προσφέρει ότι δεν σου προσφέρουν τα άλλα 2, με +10κ€, στην οδήγηση(όχι στο πουλ-μουρ).
                                    Εφόσον όμως έχεις την άνεση για καλύτερο μην κάνεις οικονομία...
                                    S2000
                                    Υ.γ. υπομονή με τον Σαρακάκη άμα κάτσει στραβή...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tm last edited by

                                      ακου τον γρηγορη! μια χαρα τα λεει!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kovathe last edited by

                                        Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                        Min mpoume pali sti logiki 'to plousiopaido tou mpampa pou thelei na parei neo toutou sta 20 tou' kai arhizoume na ta honoume sto sistima. Den tha alaxei to systima apo to 4TF. Eseis diladi an ta eihe o mpampas sas den tha pernate oti goustarate, lamvanontas yp'opsin oti den tha sas eihan dimiourgithei oikonomikes anasfaleies?

                                        Δε διαφωνώ... απλά δε θα παραπονιόμουν για το πόσα μου παίρνει η εφορία τη στιγμή που άλλους τους ξεζουμίζει και δεν τα 'χουν κιόλας...

                                        Στο θέμα τώρα... καλό είναι πριν αποφασίσει ο φίλος, να λάβει σοβαρά υπόψη και την οδηγική του εμπειρία - ικανότητα.. απ' όσα λέγονται τουλάχιστον από τους ιδιοκτήτες του, το S2000 είναι απαιτητικό αυτοκίνητο στην οδήγηση και δύσκολα συγχωρεί το λάθος..

                                        Οπότε μόνο αν νιώθεις σίγουρος για τις ικανότητές σου ή πιστεύεις ότι θα μπορέσεις να εξοικειωθείς με το αυτοκίνητο, να το πάρεις..
                                        Αλλιώς κοίτα κάτι πιο φιλικό και ταυτόχρονα πιο πουλ-μουρ που λένε και τα παιδιά πχ TT ή slk...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kostserb last edited by

                                          Λοιπον φιλε αφου δεν υπαρχει θεμα χρηματων ξεχνα τις εφοριες (ασε να παρουμε και κανα F16) , αδραξε την ευκαιρια και παρε μια cayman (την απλη αφου εισαι μικρος). Οδηγικη απολαυση , αριστοκρατικο πουλ-μουρ και θα ξεχωριζεις απο λαϊκους ή καγκουρες νεοπλουτους. (και ασε τους ζηλιαριδες στη μιζερια τους να σου λενε περι baby porsche , αργη κλπ)

                                          Επισης αν σ'αρεσει να ξεχωριζεις για τις επιλογες θα σου προτεινα την Z4 3.0 coυpe. Αλλα εχε υποψιν σου οτι η Z4 αλλαζει μοντελο σε κανα 1,5 χρονο.

                                          Η elise μ'αρεσει πολυ και φανταζομαι οδηγικα θα ειναι αλλου , αλλα οταν το κοιταω δεν νιωθω οτι ειναι αμαξι αλλα καρτ. Θεωρω οτι κανει για **τριτο **αμαξι για να βγαζεις γουστα.

                                          Το mx5 χρυσο αυτοκινητακι αλλα αφου εχεις ανεση χρηματων γιατι να μην παρεις κατι πιο glamουρατο?

                                          Το s2000 ονειρικο αμαξι , αλλα κυκλοφορει τοσα χρονια και απο τοτε που γεμισαμε μεταχειρισμενα και επεσε η τιμη του το πηρε ο καθε καγκουρας με 35Κ. Αν δεν σε πειραζει αυτο ΟΚ , αλλα εμενα θα με ενοχλουσε πολυ.

                                          Η 3αρα κουπε πανεμορφη και πιο allround αμαξι , αλλα ολοι θα νομιζουν οτι ειναι του μπαμπα σου...

                                          Η slk καλη επιλογη ακουγεται , αλλα δεν ξερω ποσο θα σου αρεσει οδηγικα. Και εγω προσωπικα την εχω συνδυασει με την παραπανω κατηγορια που ανεφερα 'των λαϊκων νεοπλουτων'. Αλλα αυτα ειναι προσωπικες αντιληψεις του καθενος.

                                          Ρε παιδια απο ποτε το S3 εγινε γκομενοπαγιδα???!! Ποσες κοπελες μπορουν να ξεχωρισουν το S3 απο το Α3. Και απο αυτες ποσες τους νοιαζουν τα 265 αλογα και ο haldex??? Σε λιγο θα λεμε γκομενοπαγιδες και το Impreza και το evo. Αν θες ομως ΚΑΙ χωρους ΚΑΙ να εντυπωσιαζεις με τα αλογα τους φιλους σου αλλα δεν σε νοιαζει να σου τρωει τις γκομενες το φτωχαδακι φιλος σου με το mx5 τοτε go for it ειναι πολυ καλο αμαξι.

                                          Ανακεφαλαιωνοντας λοιπον εγω στην θεση σου θα επαιρνα την cayman 2.7 ή Z4 3.0 coupe.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikodoc_z4 last edited by

                                            get a job βγαλε αλλα 20-30 χιλιαρικα και παρε οτι γουσταρεις για να νιωθεις οτι κατι κανεις και εσυ γιατι αν παρεις τωρα 60000euro car και το ανταλλαξεις με passat αργοτερα θα κοψεις φλεβες. Αντε γιατι δουλεψαν οι πατεραδες μας, παιρνουμε ακριβα αυτοκινητα και πινουμε frappeee στις 11:00 και μετα μας φταιει η εφορια και το συστημα!!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr