-
Κατόπιν αιτήματος του Vasilios, το θέμα μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης' από το 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' διότι είναι ευρύτερου ενδιαφέροντος
(Moderator)Συνεχίζω εδώ το θέμα που είχε ανοιχτεί στο Το καλύτερο προσθιοκίνητο, προσπαθώντας να επιστρέψω το θέμα στην αρχική του ιδέα.
Έχω λοιπόν καταγράψει μια λίστα από χαρακτηριστικά, βοηθούμενος πολύ από τα πολυάριθμα post στο προηγούμενο θέμα. Με βάση αυτά (και άλλα που μπορεί να προταθούν ενδεχομένως!), μπορείτε να 'ψηφίσετε' ώστε να δούμε ποια είναι εν τέλει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του 'καλύτερου προσθιοκίνητου'.
Α) Πρόσφυση:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά, ακόμα και εις βάρος της ευελιξίας
2) Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότητας
3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.[/list:u:38l5anq2]
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:[list:38l5anq2]1) Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
2) Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνεις
3) Θέλω το πίσω μέρος να είναι βιδωμένο σε κάθε περίπτωση[/list:u:38l5anq2]
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
[list:38l5anq2]1) Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στημένο ώστε να μην έχει καθόλου απότομες αντιδράσεις, ακόμα και εις βάρος της ρυθμισιμότητας.
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολές
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομες[/list:u:38l5anq2]
Δ) Επιδόσεις:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις τόσο σε ευθεία όσο και στις στροφές ακόμα και εις βάρος της ομοιογένειας
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά
3) Οι επιδόσεις «στα φανάρια» δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή μου.[/list:u:38l5anq2]
Ε) Προβλεψιμότητα:
[list:38l5anq2]1) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή απλά επιβραδύνει το αυτοκίνητο
2) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή αποσταθεροποιεί την ουρά
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά[/list:u:38l5anq2]
Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
[list:38l5anq2]1) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα (με turbo ή supercharger) που να έχει άφθονη ροπή και αρκετή ιπποδύναμη
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος του[/list:u:38l5anq2]
Η) Αίσθηση:
[list:38l5anq2]1) Προτιμώ το τιμόνι να είναι λιγώτερο «επικοινωνιακό» αλλά πιο βαρύ και σίγουρο.
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικό
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.[/list:u:38l5anq2]
Θ) Άνεση:
[list:38l5anq2]1) Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
2) Θα πρέπει να μπορώ να κάνω και μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζομαι
3) Μπορώ να δεχτώ κάποιες θυσίες τόσο στην άνεση όσο και στην απόλυτη αίσθηση, προκειμένου να το χαίρομαι ποικιλοτρόπως.[/list:u:38l5anq2]
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
[list:38l5anq2]1) Πολύ καλό στα ανοιχτά κομμάτια, αρκετά καλό στα πιο κλειστά
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο[/list:u:38l5anq2]Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!!!
-
Κατόπιν αιτήματος του Vasilios, το θέμα μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης' από το 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' διότι είναι ευρύτερου ενδιαφέροντος
(Moderator)Συνεχίζω εδώ το θέμα που είχε ανοιχτεί στο Το καλύτερο προσθιοκίνητο, προσπαθώντας να επιστρέψω το θέμα στην αρχική του ιδέα.
Έχω λοιπόν καταγράψει μια λίστα από χαρακτηριστικά, βοηθούμενος πολύ από τα πολυάριθμα post στο προηγούμενο θέμα. Με βάση αυτά (και άλλα που μπορεί να προταθούν ενδεχομένως!), μπορείτε να 'ψηφίσετε' ώστε να δούμε ποια είναι εν τέλει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του 'καλύτερου προσθιοκίνητου'.
Α) Πρόσφυση:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά, ακόμα και εις βάρος της ευελιξίας
2) Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότητας
3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.[/list:u:38l5anq2]
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:[list:38l5anq2]1) Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
2) Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνεις
3) Θέλω το πίσω μέρος να είναι βιδωμένο σε κάθε περίπτωση[/list:u:38l5anq2]
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
[list:38l5anq2]1) Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στημένο ώστε να μην έχει καθόλου απότομες αντιδράσεις, ακόμα και εις βάρος της ρυθμισιμότητας.
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολές
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομες[/list:u:38l5anq2]
Δ) Επιδόσεις:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις τόσο σε ευθεία όσο και στις στροφές ακόμα και εις βάρος της ομοιογένειας
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά
3) Οι επιδόσεις «στα φανάρια» δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή μου.[/list:u:38l5anq2]
Ε) Προβλεψιμότητα:
[list:38l5anq2]1) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή απλά επιβραδύνει το αυτοκίνητο
2) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή αποσταθεροποιεί την ουρά
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά[/list:u:38l5anq2]
Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
[list:38l5anq2]1) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα (με turbo ή supercharger) που να έχει άφθονη ροπή και αρκετή ιπποδύναμη
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος του[/list:u:38l5anq2]
Η) Αίσθηση:
[list:38l5anq2]1) Προτιμώ το τιμόνι να είναι λιγώτερο «επικοινωνιακό» αλλά πιο βαρύ και σίγουρο.
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικό
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.[/list:u:38l5anq2]
Θ) Άνεση:
[list:38l5anq2]1) Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
2) Θα πρέπει να μπορώ να κάνω και μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζομαι
3) Μπορώ να δεχτώ κάποιες θυσίες τόσο στην άνεση όσο και στην απόλυτη αίσθηση, προκειμένου να το χαίρομαι ποικιλοτρόπως.[/list:u:38l5anq2]
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
[list:38l5anq2]1) Πολύ καλό στα ανοιχτά κομμάτια, αρκετά καλό στα πιο κλειστά
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο[/list:u:38l5anq2]Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!!!
-
Κατόπιν αιτήματος του Vasilios, το θέμα μεταφέρεται στο 'Περί αυτοκίνησης' από το 'Τεχνικά θέματα - Βελτιώσεις' διότι είναι ευρύτερου ενδιαφέροντος
(Moderator)Συνεχίζω εδώ το θέμα που είχε ανοιχτεί στο Το καλύτερο προσθιοκίνητο, προσπαθώντας να επιστρέψω το θέμα στην αρχική του ιδέα.
Έχω λοιπόν καταγράψει μια λίστα από χαρακτηριστικά, βοηθούμενος πολύ από τα πολυάριθμα post στο προηγούμενο θέμα. Με βάση αυτά (και άλλα που μπορεί να προταθούν ενδεχομένως!), μπορείτε να 'ψηφίσετε' ώστε να δούμε ποια είναι εν τέλει τα επιθυμητά χαρακτηριστικά του 'καλύτερου προσθιοκίνητου'.
Α) Πρόσφυση:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά, ακόμα και εις βάρος της ευελιξίας
2) Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότητας
3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.[/list:u:38l5anq2]
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:[list:38l5anq2]1) Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
2) Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνεις
3) Θέλω το πίσω μέρος να είναι βιδωμένο σε κάθε περίπτωση[/list:u:38l5anq2]
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
[list:38l5anq2]1) Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι στημένο ώστε να μην έχει καθόλου απότομες αντιδράσεις, ακόμα και εις βάρος της ρυθμισιμότητας.
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολές
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομες[/list:u:38l5anq2]
Δ) Επιδόσεις:
[list:38l5anq2]1) Θέλω τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις τόσο σε ευθεία όσο και στις στροφές ακόμα και εις βάρος της ομοιογένειας
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά
3) Οι επιδόσεις «στα φανάρια» δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή μου.[/list:u:38l5anq2]
Ε) Προβλεψιμότητα:
[list:38l5anq2]1) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή απλά επιβραδύνει το αυτοκίνητο
2) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή αποσταθεροποιεί την ουρά
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά[/list:u:38l5anq2]
Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
[list:38l5anq2]1) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα (με turbo ή supercharger) που να έχει άφθονη ροπή και αρκετή ιπποδύναμη
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος του[/list:u:38l5anq2]
Η) Αίσθηση:
[list:38l5anq2]1) Προτιμώ το τιμόνι να είναι λιγώτερο «επικοινωνιακό» αλλά πιο βαρύ και σίγουρο.
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικό
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.[/list:u:38l5anq2]
Θ) Άνεση:
[list:38l5anq2]1) Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
2) Θα πρέπει να μπορώ να κάνω και μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζομαι
3) Μπορώ να δεχτώ κάποιες θυσίες τόσο στην άνεση όσο και στην απόλυτη αίσθηση, προκειμένου να το χαίρομαι ποικιλοτρόπως.[/list:u:38l5anq2]
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
[list:38l5anq2]1) Πολύ καλό στα ανοιχτά κομμάτια, αρκετά καλό στα πιο κλειστά
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο[/list:u:38l5anq2]Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!!!
-
Απλά επιλογή χωρίς αιτιολόγηση -για την ώρα:
Α - 3
Β - 2
Γ - 1
Δ - 2
Ε - 3
Ζ - 1
Η - 2
Θ - 2
Ι - 1Τώρα θα ρωτάτε γιατί αγόρασα πισοκίνητο;
-
Προς το παρόν θα σχολιάσω ότι τα χαρακτηριστικά του 'καλύτερου προσθιοκίνητου' εξαρτώνται από τις ανάγκες που καλείται να καλύψει αυτό. Άλλα είναι τα κριτήρια για ένα αυτοκίνητο που θα είναι το μοναδικό ενός οδηγού με σπορτίφ ανησυχίες (άρα πρέπει να μπορεί να το οδηγήσει και η πεθερά χωρίς να κινδυνεύει να σβουρίξει στο παραμικρό φρενάρισμα) και άλλα αν είναι δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο 'διασκέδασης' (ενδεχομένως και σε πίστα) δεδομένης της ύπαρξης ενός άλλου περισσότερο 'οικογενειακού' προσανατολισμού.
-
Α) Πρόσφυση:
2) Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότηταςΒ) Υπερστροφή/Υποστροφή:
- Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομεςΔ) Επιδόσεις:
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφοράΕ) Προβλεψιμότητα:
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιάΖ) Σχεδιαστική σχολή:
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος τουΗ) Αίσθηση:
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.Θ) Άνεση:
- Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά -
Α - 3
Β - 1
Γ - 2
Δ - 1
Ε - 3
Ζ - 1
Η - 2
Θ - 2
Ι - 3 -
Ψηφίζω με το σκεπτικό ότι το αυτοκίνητο θα είναι περισσότερο 'παιχνίδι' παρά μεταφορικό μέσο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορεί να καλύψει κάποιες στοιχειώδεις μεταφορικές ανάγκες αν χρειαστεί.
Α) Πρόσφυση:
Θα ψήφιζα το (3 - Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.) αλλά θεωρώ ότι δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι το στυλ οδήγησης διαφέρει και ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού. Οπότε ψηφίζω το- Η απόλυτη πρόσφυση μπορεί να θυσιαστεί για χάρη της ρυθμισιμότητας
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:
- Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνεις
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολές, με την προϋπόθεση ότι αυτό μπορεί να αλλάξει προς το πιο 'ρυθμίσιμο' (προς το 3 δηλαδή) με εύκολο τρόπο, π.χ. με άλλες πιέσεις στα ελαστικά.Δ) Επιδόσεις:
3) Οι επιδόσεις «στα φανάρια» δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή μου.Ε) Προβλεψιμότητα:
Συνδυασμός των
2) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή αποσταθεροποιεί την ουρά
και
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά
με προτίμηση στο (2) ίσως με εύκολη εναλλαγή προς το (3), όπως στο (Γ).Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.
3) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα με επαρκή ροπή και ιπποδύναμη και κερδίζει από το χαμηλότερο βάρος του[/list]Το (2) όσον αφορά το 'χαρακτήρα' του κινητήρα και το (3) όσον αφορά την ισχύ του.
Η) Αίσθηση:
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικόΘ) Άνεση:
[list]1) Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!Ι) Ιδανικές Διαδρομές
2) Κορυφαίο στα κλειστά, κι'ας θέλει προσοχή στα ανοιχτά -
εν συντομία:
Α-3
Β-2
Γ-2
Δ-2
Ε-2
Ζ-2
Η-2
Θ-3
Ι-3θέλω παιχνιδιάρικη συμπεριφορά μέχρι ενός σημείου [ειδικά στα κλειστά κομμάτια], ομοιογένεια στις υψηλές ταχύτητες, τιμόνι καρτ, λατρεύω τους υψηλόστροφους κινητήρες και αναζητώ την απόλυτα σπόρ συμπεριφορά-όχι όμως την σκληροπυρηνική, το αυτοκίνητο πρεπει να παραμένει φιλικό στο χρήστη, δεν είναι μόνο προς διασκέδαση.
-
Α: 3
Χωρίς σχόλια...Β: 1
Είναι που είναι προσθιοκίνητο, ας μην είναι εντελώς 'γιαλαντζί'...Γ: 3
Άμα έχω τη μαμά και τη θεία μέσα στο αμάξι, δεν είναι ανάγκη να βλέπουν πως το πάω στις στροφές των χωριών!Δ: 1
Ε: 2
Γίνεται απλά να μου πετάει λίγο 'κώλο';Ζ: 1
Ροπή και αρκετή ιπποδύναμη! Άλλωστε η ροπή είναι πολύ σημαντική στις στροφές για ένα προσθιοκίνητο. Δεν μπορώ να αλλάζω ταχύτητες κάθε τόσο... 'Η μπορώ;;;Η: 1
Αλλά με μέτρο, έτσι; Τα υδραυλικά τιμόνια είναι τέλεια για μέσα στην πόλη, παρκάρισμα κτλ, αλλά σε γρήγορη οδήγηση...Θ: 2
Είπαμε, τα αμάξια δεν είναι μόνο για πίστες (δυστυχώς...)Ι: 2
Απορία: Γίνεται να είναι κορυφαίο στα κλειστά και να θέλει προσοχή στα ανοιχτά; Ένα αμάξι με στήσιμο για κλειστές γρήγορες στροφές, λογικά θα είναι ακόμα πιο άνετο και πιο σίγουρο στα ανοιχτά. Ή κάνω λάθος;Τώρα, αν η πεθερά μου θα θέλει να παίρνει το αμάξι μου και να κάνει βόλτες, που είπε κάποιος φίλος, θα πρέπει η κόρη της να είναι ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ώστε να αξίζει τον κόπο!!! Και φυσικά να έχει χρήμα για να μου πάρει το επόμενο αμάξι... Μία 360 μήπως;;; Διαφορετικά, ας κάνει βόλτες το Agila ή το Matiz.
-
Γίνεται να είναι κορυφαίο στα κλειστά και να θέλει προσοχή στα ανοιχτά; Ένα αμάξι με στήσιμο για κλειστές γρήγορες στροφές, λογικά θα είναι ακόμα πιο άνετο και πιο σίγουρο στα ανοιχτά. Ή κάνω λάθος;
Σε αγωνιστικό επίπεδο WRC είναι η διαφορά του 206 και του Impreza. Μικρό μεταξόνιο για ευελιξία στα στενά κομμάτια ή μεγάλο για σταθερότητα στα ανοιχτά.
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Απορία: Γίνεται να είναι κορυφαίο στα κλειστά και να θέλει προσοχή στα ανοιχτά; Ένα αμάξι με στήσιμο για κλειστές γρήγορες στροφές, λογικά θα είναι ακόμα πιο άνετο και πιο σίγουρο στα ανοιχτά. Ή κάνω λάθος;Το κοντό μεταξόνιο των σουπερμίνι δεν τα βοηθά στις ανοιχτές καμπές και πολλές φορές θα κόψεις το ρυθμό σου επειδή δε θα σου εμπνέουν εμπιστοσύνη στα ανοιχτά κομμάτια, ενώ στα κλειστά θα κάνεις παπάδες. Το μεγάλο μεταξόνιο δίνει ευστάθεια στις παρατεταμένες και στα ανοιχτά κομμάτια γενικά, ενώ το κοντό δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στα κλειστά. Πάντα, κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις όταν σχεδιάζεις ένα προϊόν.
-
A - 3
B - 2 Να υπαρχει η δυνατοτητα τοποθετησης αναλογα τις ορεξεις
Γ - 2 Ουτε αποτομο ουτε ομως να μην ειναι ρυθμισιμο.
Δ - 3 Βασικα να στριβει, αν πηγαινει κ στην ευθεια οk, αν οχι, παλι ok.
Ε - 2 Bασικα μεταξυ 2-3, αναλογα την περιπτωση.
Ζ - 3
Η - 2 Γρηγορο αμεσο κ να μεταφερει τα παντα απο τον δρομο
Θ - 1 Kαλη η ανεση αλλα καλη κ η εξασκηση στην μεση!
Ι - 3 Κ κλειστα κ ανοιχτα κομματια, δεν με νοιαζει που θα ειναι καλυτερο -
Α) Πρόσφυση:
3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:
- Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομεςΔ) Επιδόσεις:
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφοράΕ) Προβλεψιμότητα:
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιάΖ) Σχεδιαστική σχολή:
2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.Η) Αίσθηση:
2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικόΘ) Άνεση:
- Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο -
Πάντως, θα πρέπει να πω κάτι που αργά το κατάλαβα. Ένα αυτοκίνητο για να είναι διασκεδαστικό πρέπει:
- να μην είναι κούτσουρο στη βύθιση των αναρτήσεων
- να μην πετάει μούρες στα φρένα
- να 'εχει κοντούς προβόλους
- να ΜΗΝ έχει τρελή πρόσφυση αλλά όση χρειάζεται για να παιζεις στα όρια της πρόσφυσης. Ομαλά πράγματα, όχι ξυράφια.
- να γλυστράει το πίσω μέρος στο άφημα του γκαζιού
- Να΄έχει γεμάτη καμπύλη ροπής
- Να έχει ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω
- να έχει κοντή κρεμαγέρα
-
(Πολύ ωραίο θέμα Vasilios!)
Α) Πρόσφυση:
- Θέλω τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι πολύ υψηλά, ακόμα και εις βάρος της ευελιξίας
Σε δημόσιους δρόμους κινούμαστε, προτιμώ να μην σπινάρει και να μην γλυστράει, και ας μην μπορώ να πάω σε ρυθμούς ειδικής διαδρομής. Στο κάτω-κάτω, δε νομίζω πως έχω τα χέρια για κάτι τέτοιο
Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:
2) Το αυτοκίνητο πρέπει να γλυστράει με τα τέσσερα παρουσιάζοντας ελάχιστη υπερστροφή/υποστροφή ό,τι και να κάνειςΤο βασικό όμως είναι να μην ξαφνιάζει τον οδηγό, δηλ. να έχει πάντοτε συνεπή συμπεριφορά, όχι να υποστρέφει τη μία και να υπερστρέφει την άλλη (με παρόμοιες συνθήκες εννοείται)
Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
2) Προτιμώ το αυτοκίνητο να είναι ρυθμίσιμο μέχρι κάποιο βαθμό χωρίς να επιτρέπει υπερβολέςΘεωρώ τη ρυθμισιμότητα τύπου 106R υπερβολική για δημόσιους δρόμους
Δ) Επιδόσεις:
2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφοράΕ) Προβλεψιμότητα:
3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιάΕτσι και αλλιώς το να φρενάρω βίαια για να 'γυρίσει' δεν το θεωρώ σωστή οδήγηση
Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
- Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα (με turbo ή supercharger) που να έχει άφθονη ροπή και αρκετή ιπποδύναμη
Στην πραγματικότητα δεν έχω ακόμα αποφασίσει τι από τα παραπάνω προτιμώ...
Η) Αίσθηση:
3) Το τιμόνι πρέπει να δίνει όσες πληροφορίες χρειάζεται ο οδηγός και ας μην είναι απόλυτα άμεσο ή γρήγορο.Τα 'φλύαρα' τιμόνια είναι κουραστικά. Από την άλλη, οπωσδήποτε χρειάζεται ένα γρήγορο τιμόνι
Θ) Άνεση:
2) Θα πρέπει να μπορώ να κάνω και μεγάλα ταξίδια χωρίς να κουράζομαιΝα μου λείπει αν μου φεύγουν τα σφραγίσματα για να πάω Θεσσαλονίκη
Ι) Ιδανικές Διαδρομές
3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτοΤο πρόβλημα είναι πως μια άτυχη στιγμή σε ένα κλειστό κομμάτι πιθανά να σημαίνει φαναρτζή, ενώ σε ένα ανοικτό κομμάτι να σημαίνει νοσοκομείο και βάλε... Από την άλλη τα 'κλειστά' είναι συνήθως πιο διασκεδαστικά. Οπότε προκρίνω την ομοιογενή συμπεριφορά
-
Με συγχωρειτε.. Μιλαμε για το τελειο μπροστοκινητο, αλλα δεν εχουμε προσδιορισει τη χρηση για την οποια το θελουμε?
Να μας πηγαινει σβελτα απο την Αθηνα στη Θεσ/κη? Να μας πηγαινει σβελτα και διασκεδαστικα σε μια διαδρομη με στροφουλες, χωρις αυτο να σημαινει οτι θα εχουμε την απολυτη ευχαριστηση και αισθηση? Ή να το ευχαριστιομαστε στον μεγιστο βαθμο σε μια ορεινη διαδρομη και στα Μεγαρα?
Και επειδη το μονο σιγουρο ειναι οτι τα παραπανω δεν μπορουν να συνδιαστουν -ακομα και η Ford που το προσπαθησε με το RS δεν μπορεσε να το επιτυχει 100%, ποσο μαλλον εμεις, με οποιες παρεμβασεις κι αν κανουμε στο δικο μας αυτοκινητο- πρεπει να διαλεξουμε ενα απο τα 3, και επειτα να ψαξουμε να βρουμε το τελειο προσθιοκινητο.Η αποψη μου ειναι η εξης:
Ευχαριστηση, διασκεδαση στα Μεγαρα και σε ορεινους δρομους: το 106 προσφερει πολλα.
Ευχαριστηση, πολυ καλη αισθηση αλλα και ανεση στην πολη και σε ταξιδι: Ford Puma 1.7
Συνδιασμος των 2 παραπανω -ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ που ειναι ΕΦΙΚΤΟ: Focus RS και 306Race-GTI -
BugsR, έτσι όπως τα λές, εγώ προτείνω (από σύγχρονα αυτοκίνητα πάντα!!):
Ευχαριστηση, διασκεδαση στα Μεγαρα και σε ορεινους δρομους: 106 16V
Ευχαριστηση, πολυ καλη αισθηση αλλα και ανεση στην πολη και σε ταξιδι: Focus 1.8 Trend 3door με ελεύθερη εισαγωγή -εξαγωγή (μόνο!)
Συνδιασμος των 2 παραπανω -ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ που ειναι ΕΦΙΚΤΟ: Leon 1.8T FWD.Τα Focus RS, 306Race-GTI και Type-R είναι ψιλοινδιάνοι, αλλά εγώ αυτά θα τα έπαιρνα ευχαρίστως.
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
Με συγχωρειτε.. Μιλαμε για το τελειο μπροστοκινητο, αλλα δεν εχουμε προσδιορισει τη χρηση για την οποια το θελουμε?
Να μας πηγαινει σβελτα απο την Αθηνα στη Θεσ/κη? Να μας πηγαινει σβελτα και διασκεδαστικα σε μια διαδρομη με στροφουλες, χωρις αυτο να σημαινει οτι θα εχουμε την απολυτη ευχαριστηση και αισθηση? Ή να το ευχαριστιομαστε στον μεγιστο βαθμο σε μια ορεινη διαδρομη και στα Μεγαρα?
Και επειδη το μονο σιγουρο ειναι οτι τα παραπανω δεν μπορουν να συνδιαστουν -ακομα και η Ford που το προσπαθησε με το RS δεν μπορεσε να το επιτυχει 100%, ποσο μαλλον εμεις, με οποιες παρεμβασεις κι αν κανουμε στο δικο μας αυτοκινητο- πρεπει να διαλεξουμε ενα απο τα 3, και επειτα να ψαξουμε να βρουμε το τελειο προσθιοκινητο.Η αποψη μου ειναι η εξης:
Ευχαριστηση, διασκεδαση στα Μεγαρα και σε ορεινους δρομους: το 106 προσφερει πολλα.
Ευχαριστηση, πολυ καλη αισθηση αλλα και ανεση στην πολη και σε ταξιδι: Ford Puma 1.7
Συνδιασμος των 2 παραπανω -ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ που ειναι ΕΦΙΚΤΟ: Focus RS και 306Race-GTIΝίκο καλημέρα!
Ας μην παγιδευτούμε πάλι, όπως στο προηγούμενο θέμα, σε μια ανάλυση του ενός ή του άλλου αυτοκινήτου. Άνοιξα αυτό το θέμα για να μιλήσουμε για συμπεριφορές. Και βέβαια για προτιμήσεις!
Επομένως το ζήτημα είναι ποια από τα χαρακτηριστικά θα επέλεγες εσύ, αν μπορούσες να αγοράσεις **ένα και μόνο ένα **προσθιοκίνητο. Τι θα ήθελες για να καλύπτεις (χωρίς παραχωρήσεις) τις ανάγκες σου, συνολικά;
Άντε ντε, ψήφισε!
Υ.Γ. Συμφωνώ με τις επιλογές σου στα αυτοκίνητα, κάπου εκεί είμαι και εγώ.
-
Á) Ðñüóöõóç:
2) Ç áðüëõôç ðñüóöõóç ìðïñåß íá èõóéáóôåß ãéá ÷Üñç ôçò ñõèìéóéìüôçôáòÂ) ÕðåñóôñïöÞ/ÕðïóôñïöÞ:
- Ôï ðßóù ìÝñïò ðñÝðåé íá ðáñïõóéÜæåé «åíäïôéêüôçôá» êáôÜ âïýëçóç
Ã) Ñõèìéóéìüôçôá óå ÷åéñéóìïýò:
- ÈÝëù íá Ý÷ù ôïí áðüëõôï Ýëåã÷ï ôïõ åìðñüò Þ ôïõ ðßóù ìÝñïõò ìå ãêÜæé êáé ôéìüíé, áêüìá êáé áí ïé áíôéäñÜóåéò åßíáé áðüôïìåò
Ä) Åðéäüóåéò:
2) Ìðïñþ íá èõóéÜóù ôçí áðüëõôç áðüäïóç ãéá ìéá ðéï ïìïéïãåíÞ óõìðåñéöïñÜÅ) Ðñïâëåøéìüôçôá:
- Ôï âßáéï öñåíÜñéóìá óôç óôñïöÞ áðëÜ åðéâñáäýíåé ôï áõôïêßíçôï
Æ) Ó÷åäéáóôéêÞ ó÷ïëÞ:
3) Ôï ôÝëåéï ðñïóèéïêßíçôï Ý÷åé êéíçôÞñá ìå åðáñêÞ ñïðÞ êáé éððïäýíáìç êáé êåñäßæåé áðü ôï ÷áìçëüôåñï âÜñïò ôïõÇ) Áßóèçóç:
3) Ôï ôéìüíé ðñÝðåé íá äßíåé üóåò ðëçñïöïñßåò ÷ñåéÜæåôáé ï ïäçãüò êáé áò ìçí åßíáé áðüëõôá Üìåóï Þ ãñÞãïñï.È) ¶íåóç:
2) Èá ðñÝðåé íá ìðïñþ íá êÜíù êáé ìåãÜëá ôáîßäéá ÷ùñßò íá êïõñÜæïìáéÉ) ÉäáíéêÝò ÄéáäñïìÝò
3) Ôï ßäéï êáëü ôüóï óå êëåéóôÜ üóï êáé áíïé÷ôÜ êïììÜôéá, ìå êÜðïéåò ðáñá÷ùñÞóåéò óå ó÷Ýóç ìå ôï áðüëõôïÁõôáááÜ
Το καλύτερο προσθιοκίνητο, Μέρος Δεύτερον: Φτιάξτο μόνος σου