Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    kimi

    @kimi

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    kimi Unfollow Follow

    Latest posts made by kimi

    • RE: Σωστή επιλογή Διαστάσεων ελαστικών και Ζαντών. (όχι μάρκας)

      Ο χρήστης strangezero έγραψε:
      Καλησπέρα σε όλους,

      Θα ήθελα τη βοήθεια σας για επιλογή των σωστών διαστάσεων στις ζάντες και λάστιχα που αποφάσισα να πάρω.

      Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο μου (fiat barchetta '03) φοράει 195/55/15 και σκέφτομαι για την αντικατάσταση τους σε 205/??/16 και ένας από τους λόγους των φαδύτερων ελαστικών είναι ότι τα υπάρχων δείχνουν υπερβολικά λεπτά για το αυτοκίνητο....

      Οι ερωτήσεις μου έχουν ως εξής:

      1. Συμφωνείτε με το '205' ή θα μου προτείνατε '215' ?
      2. Θα χάσω πολύ σε αίσθηση 'νεύρου' και 'ταχύτητας' ?
      3. ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ---> Όπως θα είδατε έχω γράψει 205/??/16!! Θα ήθελα προτάσεις για το προφίλ διότι δεν θέλω το αυτοκίνητο να φαίνεται τρακτέρ και ούτε θέλω να υπάρχει τεράστιο κενό μεταξύ θόλου και ελαστικού. Θα παρακαλούσα λοιπόν για προτάσεις όσον αφορά το προφίλ ή γενικά το σύνολο διαστάσεων χωρίς όμως να χάσει αισθητικά και οδηγικά το αυτοκίνητο!!!

      Ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων!

      205/45/16 είναι η σωστή διάσταση (ή 215/45) αν έχεις αποφασίσει να βάλεις 16άρες.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kimi
    • RE: Αττική Οδός

      Ο χρήστης syele έγραψε:

      Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά από το κομμάτι της Κάντζας μέχρι την Αθηνών - Λαμίας κάποια στιγμή θα γίνει πολύ μεγάλη καραμπόλα ή σοβαρό ατύχημα. Τα αυτοκίνητα δεν κρατάνε αποστάσεις, στην αριστερή έχουν αρχίσει πλέον κάποιοι να πηγαίνουν με 140+ πιέζοντας τους προπορευόμενους να τους ανοίξουν δρόμο την στιγμή που η μεσαία και ηδεξία λωρίδα είναι γεμάτη, ενώ πλέον αρκετοί έχουν αρχίσει μυστήριες σφήνες χωρίς λογική.
      Τα αυτοκίνητα είναι πολλά όπως και τα φορτηγά και κάποιοι δυστυχώς οδηγούν δίχως αύριο.

      To πρόβλημα δεν είναι μέχρι την Αθηνών - Λαμίας αλλά μέχρι την έξοδο του Γέρακα. Εκεί είναι το πρόβλημα. Φυσικά, χωρίς να ξεχνάμε τη βοήθεια του μελετητή - κατασκευαστή με την φοβερή έξοδο από τα αριστερά

      Από ό,τι είδα την έκλεισαν την έξοδο αυτή. Επιτέλους...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kimi
    • RE: Αττική Οδός

      Ο χρήστης cpp έγραψε:
      Νομίζω ότι υπάρχει ένα βενζινάδικο πάνω στην ΑΟ κοντά στο αεροδρόμιο, χωρίς να είμαι σίγουρος.
      Μήπως θα έπρεπε να υπήρχε στην Αττική Όδο και επιπλέον βενζινάδικο στην μέση κάπου στην Κύμης πχ?
      Είναι αρκετά τα χιλιόμετρα, και δεν υπάρχει λογική αμα χρειαστείς βενζίνη να βγεις και μετά να πρέπει να ξαναμπεις.

      Το βενζινάδικο είναι SHELL και μένει ανοιχτό 24 ώρες το 24ωρο
      Τα χιλιόμετρα δεν είναι και τόσο πολλά. Αν θυμάμαι καλά γύρω στα 25-30 απο την είσοδο της Α.Ο. εως το αεροδρόμιο. Οπότε κάποιος που μπαίνει Α.Ο. και έχει ανάψει το λαμπάκι, φτάνει άνετα μέχρι τη SHELL

      Και κάτι ακόμα που ενδιαφέρει !

      Νέο Συνδρομητικό Πακέτο

      19/9/2003

      Εντυπωσιακή ήταν τόσο η ανταπόκριση όσο και η προσαρμογή του κοινού στις νέες κυκλοφοριακές συνθήκες που δημιουργήθηκαν από τις 3 Σεπτεμβρίου όπου δόθηκε στην κυκλοφορία το Τμήμα της Περιφερειακής Υμηττού. Η εταιρία αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει όλους αυτούς που επιλέγουν την Αττική Οδό για τις μετακινήσεις τους.

      Πρωταρχικός σκοπός της εταιρίας στην φάση λειτουργίας είναι η συνεχής βελτίωση της εξυπηρέτησης των χρηστών της Αττικής Οδού και η παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, σε ένα από τους πλέον σύγχρονους και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους της Ευρώπης. Στα πλαίσια της γνωριμίας του κοινού με τον αυτοκινητόδρομο, η εταιρία διέθεσε υπό μορφή προσφοράς από τον περασμένο Φεβρουάριο 100.000 έξυπνες κάρτες (Smart Pass) με αξία 30 ευρώ έκαστη, η χρήση της οποίας επέτρεπε στον κάτοχο της να έχει έκπτωση 0,30 ευρώ σε κάθε διέλευση του από τα διόδια της Αττικής Οδού. Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν εντυπωσιακή και οι 100.000 κάρτες έχουν ήδη εξαντληθεί.

      Η Αττική Οδός αποφάσισε λοιπόν να συνεχίσει την πολιτική αυτή προσφέροντας στους χρήστες οδηγούς ένα νέο βελτιωμένο πακέτο με σκοπό, να επιταχύνει την είσοδο των χρηστών στον αυτοκινητόδρομο από τους σταθμούς διοδίων, ώστε να διευκολύνει την αποσυμφόρηση των βασικών εισόδων του δρόμου από το εκτός Αττικής Οδού οδικό δίκτυο. Το νέο συνδρομητικό πακέτο έχει την ίδια έκπτωση 0,30 ευρώ για κάθε διέλευση και υποκαθιστά την κάρτα με την παροχή ηλεκτρονικού πομποδέκτη, χωρίς χρονικούς περιορισμούς και χωρίς πάγιο.

      Για την απόκτηση της ηλεκτρονικής συσκευής απαιτείται μία ΜΟΝΟ αρχική επίσκεψη σε οποιοδήποτε Σημείο Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (Κεντρικά Γραφεία και κτήρια Σταθμών Διοδίων Κατεχάκη, Μεταμόρφωσης και Αεροδρομίου) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από την Δευτέρα 22/09/03. Η εγγραφή στο νέο συνδρομητικό πρόγραμμα Express Pass γίνεται με προκαταβολή ποσού 30 ευρώ, για την πληρωμή των 20 πρώτων διελεύσεων (κόστος διέλευσης 1,5 ευρώ εκάστη) και καταβολή εγγύησης για τη συσκευή 20 ευρώ,η οποία επιστρέφεται στον συνδρομητή σε περίπτωση διακοπής της συνδρομής και επιστροφής της συσκευής. Η ανανέωση του ποσού γίνεται σε όλους τους σταθμούς διοδίων, 24 ώρες το 24ωρο με την καταβολή κατ' ελάχιστον 30 ευρώ.

      Οι εγγεγραμμένοι συνδρομητές του υφιστάμενου προγράμματος προπληρωμής Friendly Pass θα μπορούν να επιλέξουν την παραμονή τους στο πρόγραμμα της αρχικής τους εγγραφής ή την μετάταξη τους στο νέο πρόγραμμα από την αρχή κάθε επόμενου μήνα. Επιπρόσθετα, αν επιθυμούν να παραμείνουν συνδρομητές του Friendly Pass ώστε να επωφελούνται των υψηλότερων εκπτώσεων, θα υπάρχει δυνατότητα μείωσης των μηνιαίων παγίων τελών, ανάλογα με τις επιλογές του συνδρομητή που αφορούν την εγγύηση χρήσης της συσκευής και τον τρόπο αποστολής λογαριασμού. Έτσι θα δοθεί η δυνατότητα και στους συνδρομητές του Friendly Pass ακόμα και να μην χρεώνονται καθόλου πάγιο.

      Από το http://www.aodos.gr

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kimi
    • RE: www.athanassoulas.gr

      Ευχαριστώ τον Παύλο και το Λάμπρο για τη μοναδική εμπειρία είχα .
      Εύχομαι πάντα επιτυχίες !

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      kimi
    • RE: www.athanassoulas.gr

      Και εγώ ανταλλάσσω το μπλουζάκι με τη συνοδήγηση

      Κρίμα γιατί μάλλον δε θα μπορέσω να έρθω...
      Σε 1-2 μέρες θα ξέρω.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      K
      kimi
    • RE: re 720 vs michelin exalto

      Για πίστα είναι ότι πρέπει

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kimi
    • RE: Ζαντες 15'' για 106 Rallye 16V

      Ο χρήστης PG220 έγραψε:

      Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάς οτι σε κάθε αλλαγή ελαστικών θα σκάς 400+ Ευρώ για το 45άρι προφίλ.

      Υπάρχουν αξιόλογες προτάσεις όπως τα F1 GSD3 στα 300-320 ευρώ .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kimi
    • RE: re 720 vs michelin exalto

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Μάλλον επειδή ήταν άλλη διάσταση ;

      Δε νομίζω πως μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο....

      Γιατί όχι ; Επειδή βγήκε το χ ελαστικό καλύτερο απο το ω σε διάσταση 185/55/14 είναι απαραίτητο να έιναι έτσι και για την 195/55/15 ?
      Νομίζω είναι κάτι που το τονίζουν και στα περιοδικά όταν κάνουν τις δοκιμές. Οτι τα συμπεράσματα αφορούν τη συγκεκριμένη διάσταση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kimi
    • RE: ΚΙΤ Βελτιωσης για SEAT IBIZA 101 HP?

      Ο χρήστης timkoul έγραψε:
      Μ' αρεσουν οι πικαντικες απαντησεις σας αλλα στον ανθρωπο που ρωτησε δεν εχετε πει τιποτα ακομα.
      Λοιπον εγω απο δοκιμες σε ενα αντιστοιχο Polo κατεληξα μαζι με τον ιδιοκτητη του στο συμπερασμα οτι ενα οικονομικο και σχετικα αποδοτικο πακετο βελτιωσης αποτελειται απο :

      1. Ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι. Καλο θα ηταν να τροποποιηθει η εισαγωγη του κουτιου ετσι ωστε να ρουφαει κρυο αερα απο την μετωπη.
      2. Εξατμιση ελευθερη απο καταλυτη και πισω
      3. Αντικατασταση του καταλυτη με αγωνιστικο
      4. Καταργηση του προκαταλυτη
        Εφοσον ο αγωνιστικος καταλυτης ειναι καλης ποιοτητας δεν υπαρχει κανενα προβλημα με ρυπους και το αυτοκινητο με τα παραπανω τονωνεται αρκετα. Κανενα καλο προγραμμα δεν ειχε βγει μεχρι προσφατα, αλλωστε σε αυτο το αυτοκινητο πιθανοτατα δεν χρειαζεται.

      Μας προσδιορίζεις λίγο το 'τονωνεται αρκετα' ; Δηλαδή πόσο βελτιώνονται οι επιδόσεις ; Γιατί από άλογα , ειδικά όταν προέρχονται από βελτιωτές (δεν αναφέρομαι σε σένα) έχουμε χορτάσει . Το πακέτο βελτίωσης που προτείνεις κοστίζει περίπου στα 700 ευρώ .

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      K
      kimi
    • RE: Το καλύτερο προσθιοκίνητο, Μέρος Δεύτερον: Φτιάξτο μόνος σου

      Α) Πρόσφυση:
      3) Η έννοια της πρόσφυσης πρέπει να είναι ανάλογη με το στυλ οδήγησης.

      Β) Υπερστροφή/Υποστροφή:

      1. Το πίσω μέρος πρέπει να παρουσιάζει «ενδοτικότητα» κατά βούληση

      Γ) Ρυθμισιμότητα σε χειρισμούς:
      3) Θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του εμπρός ή του πίσω μέρους με γκάζι και τιμόνι, ακόμα και αν οι αντιδράσεις είναι απότομες

      Δ) Επιδόσεις:
      2) Μπορώ να θυσιάσω την απόλυτη απόδοση για μια πιο ομοιογενή συμπεριφορά

      Ε) Προβλεψιμότητα:
      3) Το βίαιο φρενάρισμα στη στροφή κλείνει ελαφρά την τροχιά

      Ζ) Σχεδιαστική σχολή:
      2) Το τέλειο προσθιοκίνητο έχει κινητήρα που να «ακούει» άμεσα στο γκάζι και στροφάρει μέχρι πολύ ψηλά.

      Η) Αίσθηση:
      2) Το τιμόνι πρέπει να είναι σαν από καρτ, ακόμα και αν κάποιες φορές γίνεται υπερβολικό

      Θ) Άνεση:

      1. Δεν με ενδιαφέρει η άνεση, δεν με πήραν τα χρόνια!

      Ι) Ιδανικές Διαδρομές
      3) Το ίδιο καλό τόσο σε κλειστά όσο και ανοιχτά κομμάτια, με κάποιες παραχωρήσεις σε σχέση με το απόλυτο

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kimi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr