-
Οταν εχεις επιλεξει αυτοκινητο και κολλας στο χρωμα τοτε τι γινεται;
Ασπρο,μαυρο,γκρι,ασημι ή κοκκινο,μπλε;Οι διαφημιστικες χρησιμοποιουν κοκκινα αυτοκινητα για τις μικρες κατηγοριες αλλα κοκκινα δεν κυκλοφορουν στον δρομο
-
Οταν εχεις επιλεξει αυτοκινητο και κολλας στο χρωμα τοτε τι γινεται;
Ασπρο,μαυρο,γκρι,ασημι ή κοκκινο,μπλε;Οι διαφημιστικες χρησιμοποιουν κοκκινα αυτοκινητα για τις μικρες κατηγοριες αλλα κοκκινα δεν κυκλοφορουν στον δρομο
-
Οταν εχεις επιλεξει αυτοκινητο και κολλας στο χρωμα τοτε τι γινεται;
Ασπρο,μαυρο,γκρι,ασημι ή κοκκινο,μπλε;Οι διαφημιστικες χρησιμοποιουν κοκκινα αυτοκινητα για τις μικρες κατηγοριες αλλα κοκκινα δεν κυκλοφορουν στον δρομο
-
Ο καθένας προτιμά το χρώμα που του αρέσει.
Κάποιοι κοιτάνε και τυχόν πλεονεκτήματα που μπορεί να έχει ένα χρώμα.Προσωπικά έχω απορρίψει καινούρια αυτοκίνητα γιατί δεν έβγαιναν στο χρώμα που ήθελα.
Έχω περάσει από διάφορα χρώματα και πλέον μόνο ασημί. Τα υπόλοιπα χρώματα δεν με ενδιαφέρουν, με μία μικρή επιφύλαξη για το μπεζ αν τυχόν δεν υπάρχει σε ασημί. -
Ειναι θεμα γουστου κι εγω θεωρω. Στο μεταχειρισμενο βεβαια θα κανεις και μια παραχωρηση αλλα πραγματικα δυσκολα θ αγοραζα μαυρο αυτοκινητο.
-
Ο χρήστης chris86 έγραψε:
Οταν εχεις επιλεξει αυτοκινητο και κολλας στο χρωμα τοτε τι γινεται;
Ασπρο,μαυρο,γκρι,ασημι ή κοκκινο,μπλε;Οι διαφημιστικες χρησιμοποιουν κοκκινα αυτοκινητα για τις μικρες κατηγοριες αλλα κοκκινα δεν κυκλοφορουν στον δρομο
Τα τελευταία χρόνια είναι της μόδας το λευκό.Προσωπικά δε με απασχολεί ιδιαίτερα,δε θα ήταν στα πρώτα κριτήρια για αγορά αυτοκινήτου εκτός και αν ήταν π.χ. καφέ ή μωβ
Εξαρτάται βέβαια και από το μοντέλο...σε κάποια αυτοκίνητα ταιριάζει πολύ ένα χρώμα και λιγότερο ένα άλλο.Σε κάποια επίσης δίνεται και η δυνατότητα της διχρωμίας που τα ομορφαίνει ακόμα πιο πολύ.
Αν σκέφτεσαι τη (σύντομη) μεταπώληση,τότε να επιλέξεις ένα πιο ''εμπορικό'' χρώμα. -
Δε ξερω αν ειναι τη μοδας ή απλ το φτηνοτερο το λευκο
-
To 70 και το 80 μέχρι τα μέσα του 90 έπαιρνα λευκό . Μετά παίρνω ασημί , εκτός αν υπάρχουν κάποια χρώματα που ταιριάζουν στο αυτοκίνητο και έτσι πήρα καφέ ανοικτό σε μεγάλο τζίπ και γκρί-μπλέ στο C4 .
Σήμερα αν και δεν προβλέπεται να πάρω σύντομα αμάξι , θεωρώ ότι πλέον με τα νέα σχήματα και με τις διχρωμίες , αν δεν σε πειράζει να δώσεις τα λεφτά για το μεταλλικό , μπορείς να πάρεις πολλά και όμορφα χρώματα , ιδιαίτερα σε μικρά και μικρομεσαία .
Μαύρο χρώμα δεν πήρα ποτέ και προφανώς δεν θα πάρω , γιατί και στην Ελλάδα ισχύει ο Νόμος του μέλανος σώματος
-
Εάν μιλάμε για καινούργιο αυτοκίνητο, η εύκολη απάντηση είναι και η προφανής: Αυτό που ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!! Τώρα εάν υπάρχουν άλλοι περιορισμοί (π.χ. τιμή), είναι ένα θέμα που σηκώνει κάποια συζήτηση. Εάν μιλάμε για μεταχειρισμένο, αγοράζεις αυτό που είναι στην καλύτερη κατάσταση με το χρώμα να μετράει από καθόλου έως ελάχιστα.
Προσωπικά δεν μου αρέσει το μαύρο με τίποτα (ζέστη και λερώνει πανεύκολα και φαίνονται και όλες οι ατέλειες) αλλά από τα 8 αυτοκίνητα που έχουν περάσει από την ιδιοκτησία μου, τα 4 ήταν μαύρα γιατί τα είχα αγοράσει μεταχειρισμένα....το χρώμα που δεν ήθελα, αυτό μου καθότανε.
Τέλος, μεγάλο ρόλο παίζει και το αυτοκίνητο. Δεν πάνε όλα τα χρώματα σε όλα τα αυτοκίνητα.
-
Τα τελευταια χρόνια το λευκό είναι της μόδας καθώς οι μισές πωλησεις αφορούν πωλησεις εταιρικών και ενοικιαζομενων αυτοκινήτων και το λευκό δεν έχει επιπλέον χρέωση. Αν η κατανομη ηταν ίδια με πριν την κρίση οπου το 80-90% αφορούσε ιδιωτικά αυτοκίνητα θα ειχαμε εντελώς διαφορετική κατανομή στα χρωματα που επιλέγονται.
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μελέτη σχετικά με τις μεταβολές της θερμοκρασίας στο εξωτερικό και εσωτερικού του αυτοκινήτου από την έκθεση του στον ήλιο,αναλόγως το εξωτερικό του χρώμα (μαύρο ή λευκό):
Σε 25 βαθμούς περιβάλλοντος με έκθεση 10min σε προσομοίωση ηλιακής ακτινοβολίας η εξωτ. θερμοκρασία του αμαξώματος ανεβαίνει στους 50 βαθμούς στο λευκό και στους 60 στο μαύρο.Σε μία ώρα, το λευκό 60 και το μαύρο 80 βαθμούς!
Για την εσωτ. θερμοκρασία, λένε πως δεν υπάρχει διαφορά αν είναι λευκό ή μαύρο (αν και δεν είδα κάποια εξήγηση γι αυτό) και πως χρησιμοποιώντας ηλιοπροστασίες, μειώνεις την εσωτερ. θερμοκρασία κατά 10 βαθμούς και της κονσόλας κατά σχεδόν 40!
Τα ελάχιστα ανοιχτά παράθυρα σε σταματημένο αμάξι δεν μεταβάλλουν σημαντικά την εσωτ. θερμοκρασία,αλλά μόλις αρχίζει να κινείται βοηθούν στην αποβολή θερμότητας κι επομένως να πέσει η θερμοκρασία στην καμπίνα. -
γνωστός μου ,που κάνει πολλά χλμ χρόνια τώρα κυρίως το 90% σε εθνική με αυτοκίνητο (οχι φορτηγάκι-φορτηγό-νταλίκα δηλ.)
κάθε 4-5 χρόνια αγοράζει καινούργιο ιχ για να εχει εγγύηση κλπ ,το πρώτο του αμάξι ηταν bmw μαύρο τόν τράκαραν 2 φορές χωρίς να φταίει αυτός κ τίς 2 φορές ηταν βράδυ στήν εθνική κ τού ειπαν συγνώμη φίλε δεν σε ειδαμε γιατι ηταν μαυρο το χρώμα τού αυτοκινήτου κ δεν σε βλέπαμε στο σκοτάδι ...
απο τότε ΜΟΝΟ ασπρο αγοράζει ...για να με βλέπουν οι στραβοί το βράδυ λέει ... -
Τααυτοκινητα στις διαφημισεις και προωθησεις ειναι εσκεμενα με εντονα χρωματα για να γραφουν καλα στους φακους και να τραβανε το ματι. Οποτς μαλλον δεν θελεις να καταλησε με κανα κιτρινο golf η λαχανι 307
-
Να ρωτήσω και εγώ με την σειρά μου. Αν έχουμε το χρώμα Α και το χρώμα Β εξωτερικά και μας αρέσει το Α λίγο πιο πολύ από το Β αλλά στο Β μας αρέσει πιο πολύ το εσωτερικό (χρώμα ταμπλό, ραφές και λίγο διαφορετικά καθήσματα) του από το Α τι θα επιλέγατε;
Όπου Α και Β βάλτε ο καθένας τα δικά του αγαπημένα όπως και στο χρώμα του ταμπλό. Δεν λέω τι χρώματα είναι στην πραγματικότητα μην σας επηρεάσω γιατί κάποιο από τα δύο μπορεί να μην σας αρέσει και να πείτε ότι επιλέγετε το άλλο.
Τέλος να πω ότι το κάθε ένα βγαίνει με τα δικά του χρώματα στο εσωτερικό άρα δεν μπορώ να πάρω παράδειγμα το Α με το εσωτερικό του Β που θα ήταν το ιδανικό.
Βοηθήστε γιατί είμαι σε αδιέξοδο.
-
Συνήθως στο εξωτερικό χρώμα δίνω προτεραιότητα. Πχ το λευκό δε με ενθουσιάζει αντιθέτως τα σκούρα χρώματα όπως μπλέ, ανθρακί, μαύρο μου αρέσουν πολύ. Στο εσωτερικό μου αρέσει το ταμπά, μπεζ και σκούρο κόκκινο.
Αν είχα ένα μπλε αυτοκίνητο με μαύρο εσωτερικό και ένα λευκό με μπεζ θα επέλεγα το πρώτο. -
Ο χρήστης dimdim έγραψε:
Αν έχουμε το χρώμα Α και το χρώμα Β εξωτερικά και μας αρέσει το Α λίγο πιο πολύ από το Β αλλά στο Β μας αρέσει πιο πολύ το εσωτερικό (χρώμα ταμπλό, ραφές και λίγο διαφορετικά καθήσματα) του από το Α τι θα επιλέγατε;Αν το εξωτερικό χρώμα στο Β μου άρεσε ελάχιστα λιγότερο απο το Α, τότε θα επέλεγα το Β, για τον απλό λόγο ότι το εξωτερικό χρώμα το βλέπεις καθημερινά για 1-2 λεπτά, ενώ το εσωτερικό για 1-2 ώρες...
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Αν έχουμε το χρώμα Α και το χρώμα Β εξωτερικά και μας αρέσει το Α λίγο πιο πολύ από το Β αλλά στο Β μας αρέσει πιο πολύ το εσωτερικό (χρώμα ταμπλό, ραφές και λίγο διαφορετικά καθήσματα) του από το Α τι θα επιλέγατε;
Αν το εξωτερικό χρώμα στο Β μου άρεσε ελάχιστα λιγότερο απο το Α, τότε θα επέλεγα το Β, για τον απλό λόγο ότι το εξωτερικό χρώμα το βλέπεις καθημερινά για 1-2 λεπτά, ενώ το εσωτερικό για 1-2 ώρες...
Θα συμφωνήσω κι εγώ!Θα έδινα μεγάλο πλεονέκτημα στο αμάξι που μ αρέσει εσωτερικά γιατί καλώς ή κακώς εκεί θα περνας τον χρόνο σου και θα θέλεις κάτι που να σου φτιάχνει την διάθεση...
-
Θα διάλεγα το αυτοκίνητο που μου αρέσει πιο πολύ το εσωτερικό του.
Το εξωτερικό είναι για μια ματιά πριν μπεις και μια αφού βγεις. Το αυτοκίνητο όμως το ζεις οδηγώντας το. Εκεί μετράει μόνο το εσωτερικό. -
Ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας. Μέχρι τελικά να καταλήξω και εγώ θα περιμένω μήπως πει και κάποιος άλλος την άποψη του.
-
Σαφώς θα επέλγεα το αυτοκίνητο με το εσωτερικό που μου αρέσει περισσσότερο, έναντι αυτού με το ωριαότερο εξωτερικό. Το εξωτερικό χρώμα το βλέπουμε ελάχιστα ως οδηγοί, ενώ στο εσωτερικό περνάμε όλη την ώρα μας!
Χρωμα αυτοκινητου