Ακριβώς αυτό. Τα κοντά καταλαμβάνουν πολύ χώρο, γ αυτό και το μεγάλο τόξο στροφής λόγω της μικρής γωνίας στριψηματος των τροχων..
Εντάξει το 5 ειναι καλύτερο από το 4, αλλά και πάλι δεν είναι φοβερή έλλειψη και αυτό λόγω του μετατροπέα ροπής που καλύπτει με πατιναρισμα το κενό της επιπλέον σχέσης.
Το Τζιμνι δε φτιαχτηκε για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην Ευρώπη. Ειναι πολύ απλά τα πράγματα. Οποιος θέλει ανεση, παιρνει Γερμανία, Γαλλία ζουμπερ αυτόματα και τελειώνει. Δεν έχει νόημα η αναλυση για το λόγο που εφτιαξε η Σουζουκι το νεο Τζιμνι. Οι παραγγελίες από όσο διαβαζω λένε άλλα και δε προλαβαίνει ουτε καν της Ιαπωνικές παραγγελίες. H κουλτουρα χρήσης ειναι εντελως διαφορετική εκεί.
Πολλα τζιπ και ιδίως Τζιμνι τα πιανουν στα χέρια τους και τους αλλάζουν τα φώτα στις βελτιώσεις για εκτός δρόμου διαδρομές. Εχω δει τρέλα Τζιμνι εκει εξω και το νετ εχει πολλα μα δει κανεις. Με το νεο Τζιμνι ηδη άρχισαν πειραματισμούς
[youtube:1tzrs8zt]gm5JhCmy4C0[/youtube:1tzrs8zt]
πάρα πολλά κλαμπ διοργανώνουν εκδρομές και πίστες για αγριο οφφ ροαντ
[youtube:1tzrs8zt]Mrcr1uiP__U[/youtube:1tzrs8zt]
εχουν κουλτουρα εκδρομών και καμπινγκ ακόμα και ατομικών (μη ξεχνάτε πολλοί ιαπωνες ειναι μόνοι). Υπνος πολλές φορές μέσα στο αυτοκίνητο.
[youtube]2XsFd0-pFRM&t=313s[/youtube]
ενώ ακόμα και κ-καρ ειναι για τους δικους του λόγους πολλές φορες 4κινητα και τα δοκιμάζουν επίσης σε εκτος δρόμου φάσεις.
[youtube:1tzrs8zt]jmEeOQIJ4yo[/youtube:1tzrs8zt]
[youtube:1tzrs8zt]aoDFPmJcjT0[/youtube:1tzrs8zt]
Και τα λέω εγω αυτά όχι για να υποστηρίξω τη μάρκα (εχω Σουιφτ '17), που δε θα ξαναπάρω αυτοκίνητό της (εκτος από τον ερωτα το Χαστλερ) αλλά δε γίνεται τα 2/3 των ποστ να ειναι σχετικά με τις επιλογές (οχι μονο το κιβώτιο) της εταιρίας. Και μαλιστα για όχημα που απλά μοιάζει να ξεπουλάει.
Το αμάξι είναι πραγματικά πολύ ωραίο για αυτό το 5% της αγοράς που απευθύνεται. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κριτικάρουμε τις μλκιες της Suzuki, ειδικά όταν το αυτόματο κάνει 19-20+ χιλιάρικα... Αν έκανε 15 χιλιάρικα, θα κλείναμε και λίγο τα μάτια. Στα 20 δείχνει απίστευτα τσίπικη επιλογή το 4άρι αυτόματο.
harisma23, δεν ειπα να μη γίνεται κριτική, απλα στις 20 σελίδες του τοπικ οι μισές ειναι για το κιβώτιο και άλλες γιουφτιες της Σουζουκι (που εχω αναφέρει πολλές φορές στο τοπικ για το Σουιφτ). Οτι ειναι ακριβό, ειναι για τη τιμή του αλλά να πω την αλήθεια δε ξέρω πόσοι θα το πάρουν αυτόματο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Με τιμή λοιπον στα 17.000 για το απλο (που θεωρώ ειναι και η ιδανική έκδοση) ειναι μια χαρα.
Στην Ιαπωνια που ισων θα το πάρει παραπάνω κοσμος αυτόματο, η τιμή ειναι οκ αν αναλογιστεί κανεις οτι ενα απλο κ-καρ ειναι στα 15.000 σχεδόν.
4άρι, το τονίζω και το υπογραμμίζω! Έλεος ρε Suzuki, έχουμε 30 χρόνια και βάλε να δούμε 4άρι κιβώτιο!
Αρκετά λιγότερα...4αρι (ZF) είχε και η e36 μου (318i) του 1995, αφού το 5αρι έμπαινε μόνο στα 6κύλινδρα. Το 4αρι κυριαρχούσε πολλά χρόνια, η αύξηση των σχέσεων έγινε πολύ ξαφνικά και γρήγορα.
Εντάξει το αυτόματο δε θα το πάρουν στην Ελλάδα (και) λόγω ρύπων/τελών κυκλοφορίας (κάνα 400άρι νομίζω). Αν δε λάβουν υπόψη και WLTP πάει και το manul...
harisma23 έγραψε:
4άρι, το τονίζω και το υπογραμμίζω! Έλεος ρε Suzuki, έχουμε 30 χρόνια και βάλε να δούμε 4άρι κιβώτιο!
Αρκετά λιγότερα...4αρι (ZF) είχε και η e36 μου (318i) του 1995, αφού το 5αρι έμπαινε μόνο στα 6κύλινδρα. Το 4αρι κυριαρχούσε πολλά χρόνια, η αύξηση των σχέσεων έγινε πολύ ξαφνικά και γρήγορα.
4άρι είχα και σε Land Cruiser 90 του 2000 και σε Land Cruiser 120 του 2004
Εχω πετύχει οικογενεια γιαπωνέζων με 2 μικρά παιδάκια σε παραλία, να έχουν ενα μεγαλο Τογιοτα (φαση Εσπας) και μέσα να έχουν ολα τα εξαρτηματα για το μικρό φουσκωτό, τη μικρή εξωλέμβια (με ειδικο "πιαστήρι" μεσα στο χωρο αποσκευών) και να ξεφουσκώνουν όλο το φουσκωτάκι και να το πακετάρουν μέσα.
Ο χωρος αποσκευων ήταν σουπερ-οργανωμένος με θηκες και ράφια.
Αρκετοί γιαπωνέζοι ειναι της φυσης και εκδρομες ακόμα και μονοι όπως δείχνεις δεν ειναι κάτι το περίεργο.
Εχω πετύχει οικογενεια γιαπωνέζων με 2 μικρά παιδάκια σε παραλία, να έχουν ενα μεγαλο Τογιοτα (φαση Εσπας) και μέσα να έχουν ολα τα εξαρτηματα για το μικρό φουσκωτό, τη μικρή εξωλέμβια (με ειδικο "πιαστήρι" μεσα στο χωρο αποσκευών) και να ξεφουσκώνουν όλο το φουσκωτάκι και να το πακετάρουν μέσα.
Ο χωρος αποσκευων ήταν σουπερ-οργανωμένος με θηκες και ράφια.
Αρκετοί γιαπωνέζοι ειναι της φυσης και εκδρομες ακόμα και μονοι όπως δείχνεις δεν ειναι κάτι το περίεργο.
Ναι,εχω πετυχει και εναν τυπο(terusan tv το καναλι του στο youtube),o οποιος ειναι σε παρομοια φαση αλλα με X-trail T32...
Eιναι στην κουλτουρα τους,και μπραβο τους
Ναι,εχω πετυχει και εναν τυπο(terusan tv το καναλι του στο youtube),o οποιος ειναι σε παρομοια φαση αλλα με X-trail T32...
Οντως φοβερό! Μολις έριξα μια ματιά :-)
Γενικά οι γιαπωνέζοι έχουν άλλη κουλτουρα σε χρήση συσκυεών γι'αυτο εκει κυκλοφορούν έσα σωρό πράγματα μόνο για την ιαπωνική (αντε και γυρω ασιατική) αγορά.
Ναι, μόνο εκτός δρόμου. Έτσι είναι όμως σε όλα τα τετρακίνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό. Όχι ότι δε θα ήταν χρήσιμη αλλά θα αύξανε την κατανάλωση και - λογικά - και την τιμή. Άσε που θα είχε και αρνητική επίδραση στις - ούτως ή άλλως - αναιμικές επιδόσεις. Θεωρώ πως η τωρινή υλοποίηση ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του Jimny.
Ναι αυξανονται οταν ειναι μονιμη η τετρακινηση ειδαλως με πολυ μικρες ταχυτητες στην κατ'επιλογη τετρακινηση δεν θεωρω πως θα εχει και τοσο μεγαλη καταπονηση.
Το θεμα ειναι πως ετσι οι κραδασμοι μειωνονται δραματικα καθως και ο θορυβος που εισχωρει κατω απο τα καθισματα των επιβατων.
Ναι αυξανονται οταν ειναι μονιμη η τετρακινηση ειδαλως με πολυ μικρες ταχυτητες στην κατ'επιλογη τετρακινηση δεν θεωρω πως θα εχει και τοσο μεγαλη καταπονηση.
Δεν μιλάω για μόνιμη Lap, αλλά για κατ' επιλογή χωρίς κεντρικό διαφορικό (όπως του jimny), όπου "κουρδίζουν" οι 2 άξονες, λόγω απουσίας του κεντρικού διαφορικού.
Εδω σχεδιαγραμμα με την αλλαγη των διαστασεων και ιδιαιτερα το πιο ανετο εσωτερικο. Με μπλε χρωμα το νεο μοντελο, με ροζ το προηγουμενο, αυξηση 4 εκατοστων στα μετατροχια οπως επισης και στον χωρο για τα γονατα των πισω επιβατων και αυξηση κατα 3 εκ. στην αποσταση των πηδαλιων και της βασης του καθισματος του οδηγου. https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... /009_o.jpg
Εδω σχεδιαγραμμα για το πως λειτουργει η ηλεκτρονικη τετρακινηση, ενεργοποιοντας τα φρενα του αυτοκινητου στους τροχους που εχουν λιγοτερη προσφυση. https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... /009_o.jpg
Εδω η διαφορα απο το προηγουμενο στα δεσιματα του σασι τυπου σκαλας για υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια, οπως επισης και τα συνεμπλοκ που παταει πανω η καροτσα του αμαξωματος. https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... /005_o.jpg
Σε καποιο σημειο του βιντεο πεφτει σε μια μεγαλη λακουβα. Αλλα παρα το οτι κουνιεται πανω κατω αυτο εννοω οτι δεν καταλαβαινει απο λακουβες εντος ασφαλτου και ειναι ξεκουραστο.
Πηγαινεις κανονικα με τη ταχυτητα που κινουνται ολα τα αυτοκινητα, αλλα μολις συναντας λακουβες δεν αφηνεις το ποδι απο το γκαζι ουτε φρεναρεις. Βουταει στην λακουβα και περα απο την κινηση δεν περνουν στη καμπινα χτυπηματα.
Στα απλα αυτοκινητα και αφηνεις το ποδι απο το γκαζι και πατας φρενο το οποιο σε μια μεγαλη διαδρομη ειναι κουραστικο οταν γινεται συνεχως. Αν δεν το κανεις ακουγονται γκαπ γκουπ απο την αναρτηση ακομα και σε καλα αυτοκινητα και αγχωνεσαι για τις οποιες ζημιες στην αναρτηση και στο αμαξωμα.
Δηλαδη αν τρεχεις με μεσαιες ταχυτητες κανεις πιο ανεμελο ταξιδι με τετοιο οχημα παρα με τα πολυ καλυτερα αλλα απλα αυτοκινητα.
Suzuki Jimny Does A Mean Shimmy Due To Automatic Braking Fault https://www.motor1.com/news/298310/suzu ... e-aTPl5e0k
[youtube:2q64z0ql]BC8Fnjegvwo[/youtube:2q64z0ql]
Ακριβώς αυτό. Τα κοντά καταλαμβάνουν πολύ χώρο, γ αυτό και το μεγάλο τόξο στροφής λόγω της μικρής γωνίας στριψηματος των τροχων..
Εντάξει το 5 ειναι καλύτερο από το 4, αλλά και πάλι δεν είναι φοβερή έλλειψη και αυτό λόγω του μετατροπέα ροπής που καλύπτει με πατιναρισμα το κενό της επιπλέον σχέσης.
Αυτό που λες ισχύει λόγω των διαφορικών, όχι του κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού.
Θεωρώ ότι το 4άρι είναι απλά για περιορισμό του κόστους, όχι λόγω της μίας λιγότερης σχέσης, αλλά επειδή δεν χρειάστηκε να εξελίξουν νέο κιβώτιο.
Εγκάρσια δεν είναι τοποθετημένο;
Πιάνει χώρο το κοντο
και μην ξεχνάμε οτι είναι πισωκίνητο , μη το μπερδεύουμε με τα gay εμπροσθοκίνητα και 3,5 μέτρα μήκος , τι να πρωτοχωρέσει!
Τα πισωκίνητα στρίβουν περισσότερο. Τα τετρακίνητα όμως είναι σαν τα προσθιοκίνητα, σε αυτό το θέμα.
Το Τζιμνι δε φτιαχτηκε για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην Ευρώπη. Ειναι πολύ απλά τα πράγματα. Οποιος θέλει ανεση, παιρνει Γερμανία, Γαλλία ζουμπερ αυτόματα και τελειώνει. Δεν έχει νόημα η αναλυση για το λόγο που εφτιαξε η Σουζουκι το νεο Τζιμνι. Οι παραγγελίες από όσο διαβαζω λένε άλλα και δε προλαβαίνει ουτε καν της Ιαπωνικές παραγγελίες. H κουλτουρα χρήσης ειναι εντελως διαφορετική εκεί.
Πολλα τζιπ και ιδίως Τζιμνι τα πιανουν στα χέρια τους και τους αλλάζουν τα φώτα στις βελτιώσεις για εκτός δρόμου διαδρομές. Εχω δει τρέλα Τζιμνι εκει εξω και το νετ εχει πολλα μα δει κανεις. Με το νεο Τζιμνι ηδη άρχισαν πειραματισμούς
[youtube:1tzrs8zt]gm5JhCmy4C0[/youtube:1tzrs8zt]
πάρα πολλά κλαμπ διοργανώνουν εκδρομές και πίστες για αγριο οφφ ροαντ
[youtube:1tzrs8zt]Mrcr1uiP__U[/youtube:1tzrs8zt]
εχουν κουλτουρα εκδρομών και καμπινγκ ακόμα και ατομικών (μη ξεχνάτε πολλοί ιαπωνες ειναι μόνοι). Υπνος πολλές φορές μέσα στο αυτοκίνητο.
[youtube]2XsFd0-pFRM&t=313s[/youtube]
ενώ ακόμα και κ-καρ ειναι για τους δικους του λόγους πολλές φορες 4κινητα και τα δοκιμάζουν επίσης σε εκτος δρόμου φάσεις.
[youtube:1tzrs8zt]jmEeOQIJ4yo[/youtube:1tzrs8zt]
[youtube:1tzrs8zt]aoDFPmJcjT0[/youtube:1tzrs8zt]
Και τα λέω εγω αυτά όχι για να υποστηρίξω τη μάρκα (εχω Σουιφτ '17), που δε θα ξαναπάρω αυτοκίνητό της (εκτος από τον ερωτα το Χαστλερ) αλλά δε γίνεται τα 2/3 των ποστ να ειναι σχετικά με τις επιλογές (οχι μονο το κιβώτιο) της εταιρίας. Και μαλιστα για όχημα που απλά μοιάζει να ξεπουλάει.
Το αμάξι είναι πραγματικά πολύ ωραίο για αυτό το 5% της αγοράς που απευθύνεται. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να κριτικάρουμε τις μλκιες της Suzuki, ειδικά όταν το αυτόματο κάνει 19-20+ χιλιάρικα... Αν έκανε 15 χιλιάρικα, θα κλείναμε και λίγο τα μάτια. Στα 20 δείχνει απίστευτα τσίπικη επιλογή το 4άρι αυτόματο.
harisma23, δεν ειπα να μη γίνεται κριτική, απλα στις 20 σελίδες του τοπικ οι μισές ειναι για το κιβώτιο και άλλες γιουφτιες της Σουζουκι (που εχω αναφέρει πολλές φορές στο τοπικ για το Σουιφτ). Οτι ειναι ακριβό, ειναι για τη τιμή του αλλά να πω την αλήθεια δε ξέρω πόσοι θα το πάρουν αυτόματο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Με τιμή λοιπον στα 17.000 για το απλο (που θεωρώ ειναι και η ιδανική έκδοση) ειναι μια χαρα.
Στην Ιαπωνια που ισων θα το πάρει παραπάνω κοσμος αυτόματο, η τιμή ειναι οκ αν αναλογιστεί κανεις οτι ενα απλο κ-καρ ειναι στα 15.000 σχεδόν.
Αρκετά λιγότερα...4αρι (ZF) είχε και η e36 μου (318i) του 1995, αφού το 5αρι έμπαινε μόνο στα 6κύλινδρα. Το 4αρι κυριαρχούσε πολλά χρόνια, η αύξηση των σχέσεων έγινε πολύ ξαφνικά και γρήγορα.
Εντάξει το αυτόματο δε θα το πάρουν στην Ελλάδα (και) λόγω ρύπων/τελών κυκλοφορίας (κάνα 400άρι νομίζω). Αν δε λάβουν υπόψη και WLTP πάει και το manul...
4άρι είχα και σε Land Cruiser 90 του 2000 και σε Land Cruiser 120 του 2004
Οι γιαπωνεζοι παντως,ξεκινησαν...
http://www.hks-kyusyu.co.jp/suzuki18.html
Τωρα και σε camper...
https://www.youtube.com/watch?v=8zBNGYWp7LU
https://www.youtube.com/watch?v=YOUyJSWClSI
Εχω πετύχει οικογενεια γιαπωνέζων με 2 μικρά παιδάκια σε παραλία, να έχουν ενα μεγαλο Τογιοτα (φαση Εσπας) και μέσα να έχουν ολα τα εξαρτηματα για το μικρό φουσκωτό, τη μικρή εξωλέμβια (με ειδικο "πιαστήρι" μεσα στο χωρο αποσκευών) και να ξεφουσκώνουν όλο το φουσκωτάκι και να το πακετάρουν μέσα.
Ο χωρος αποσκευων ήταν σουπερ-οργανωμένος με θηκες και ράφια.
Αρκετοί γιαπωνέζοι ειναι της φυσης και εκδρομες ακόμα και μονοι όπως δείχνεις δεν ειναι κάτι το περίεργο.
Ναι,εχω πετυχει και εναν τυπο(terusan tv το καναλι του στο youtube),o οποιος ειναι σε παρομοια φαση αλλα με X-trail T32...
Eιναι στην κουλτουρα τους,και μπραβο τους
Οντως φοβερό! Μολις έριξα μια ματιά :-)
Γενικά οι γιαπωνέζοι έχουν άλλη κουλτουρα σε χρήση συσκυεών γι'αυτο εκει κυκλοφορούν έσα σωρό πράγματα μόνο για την ιαπωνική (αντε και γυρω ασιατική) αγορά.
Η τετρακίνηση εξακολουθεί να μη μπορεί να χρησιμοποιηθεί εντός δρόμου?
Ναι, μόνο εκτός δρόμου. Έτσι είναι όμως σε όλα τα τετρακίνητα χωρίς κεντρικό διαφορικό. Όχι ότι δε θα ήταν χρήσιμη αλλά θα αύξανε την κατανάλωση και - λογικά - και την τιμή. Άσε που θα είχε και αρνητική επίδραση στις - ούτως ή άλλως - αναιμικές επιδόσεις. Θεωρώ πως η τωρινή υλοποίηση ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του Jimny.
Και αυαξάνει και τις φθορές του συστήματος μετάδοσης και των ελαστικών όταν δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό.
Ναι αυξανονται οταν ειναι μονιμη η τετρακινηση ειδαλως με πολυ μικρες ταχυτητες στην κατ'επιλογη τετρακινηση δεν θεωρω πως θα εχει και τοσο μεγαλη καταπονηση.
Το θεμα ειναι πως ετσι οι κραδασμοι μειωνονται δραματικα καθως και ο θορυβος που εισχωρει κατω απο τα καθισματα των επιβατων.
Παίζει να είναι και το τελευταίο μαζί με τα βασικά Wrangler που έχει τέτοιο σύστημα τετρακίνησης...
Δε νομίζω να υπάρχει άλλο επιβατικό πλέον.
Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Δεν μιλάω για μόνιμη Lap, αλλά για κατ' επιλογή χωρίς κεντρικό διαφορικό (όπως του jimny), όπου "κουρδίζουν" οι 2 άξονες, λόγω απουσίας του κεντρικού διαφορικού.
Εδω σχεδιαγραμμα με την αλλαγη των διαστασεων και ιδιαιτερα το πιο ανετο εσωτερικο. Με μπλε χρωμα το νεο μοντελο, με ροζ το προηγουμενο, αυξηση 4 εκατοστων στα μετατροχια οπως επισης και στον χωρο για τα γονατα των πισω επιβατων και αυξηση κατα 3 εκ. στην αποσταση των πηδαλιων και της βασης του καθισματος του οδηγου.
https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... /009_o.jpg
Εδω σχεδιαγραμμα για το πως λειτουργει η ηλεκτρονικη τετρακινηση, ενεργοποιοντας τα φρενα του αυτοκινητου στους τροχους που εχουν λιγοτερη προσφυση.
https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... /009_o.jpg
Εδω η διαφορα απο το προηγουμενο στα δεσιματα του σασι τυπου σκαλας για υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια, οπως επισης και τα συνεμπλοκ που παταει πανω η καροτσα του αμαξωματος.
https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... /005_o.jpg
https://youtu.be/Ir-jpP1PQjA
Σε καποιο σημειο του βιντεο πεφτει σε μια μεγαλη λακουβα. Αλλα παρα το οτι κουνιεται πανω κατω αυτο εννοω οτι δεν καταλαβαινει απο λακουβες εντος ασφαλτου και ειναι ξεκουραστο.
Πηγαινεις κανονικα με τη ταχυτητα που κινουνται ολα τα αυτοκινητα, αλλα μολις συναντας λακουβες δεν αφηνεις το ποδι απο το γκαζι ουτε φρεναρεις. Βουταει στην λακουβα και περα απο την κινηση δεν περνουν στη καμπινα χτυπηματα.
Στα απλα αυτοκινητα και αφηνεις το ποδι απο το γκαζι και πατας φρενο το οποιο σε μια μεγαλη διαδρομη ειναι κουραστικο οταν γινεται συνεχως. Αν δεν το κανεις ακουγονται γκαπ γκουπ απο την αναρτηση ακομα και σε καλα αυτοκινητα και αγχωνεσαι για τις οποιες ζημιες στην αναρτηση και στο αμαξωμα.
Δηλαδη αν τρεχεις με μεσαιες ταχυτητες κανεις πιο ανεμελο ταξιδι με τετοιο οχημα παρα με τα πολυ καλυτερα αλλα απλα αυτοκινητα.
Suzuki Jimny Does A Mean Shimmy Due To Automatic Braking Fault
https://www.motor1.com/news/298310/suzu ... e-aTPl5e0k
[youtube:2q64z0ql]BC8Fnjegvwo[/youtube:2q64z0ql]