ίδιες διαστάσεις έχουν bigster και arkana, ετκός από ύψος, 4.57Χ1,810Χ1,710 και 4,568Χ1,821Χ1,576
Best posts made by stnd
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
Απλά σαν επιλογή μου φαίνεται πιο λογικό να σε προβληματίζει η σύγκριση arkana με bigster παρά με scross που είναι ~26cm μικρότερο.
Αν δλδ το scross σου κάνει σε θέμα χώρων και διαστάσεων, τα άλλα 2 είναι ουσιαστικά μια κατηγορία πάνω. Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Εκεί, το θέμα είναι τι ανάγκες έχεις. Που μετακινείσαι (πόλη, περιφερειακά), τι κουβαλάς κτλ.
Αν δλδ με τα ίδια λεφτά πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε δυσκολέψει τελικά στην κίνηση και στο παρκάρισμα στην πόλη, αξίζει; Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου.
Τώρα για τα πλαστικά και τις επενδύσεις του scross gl+ και γω όταν πρωτομπήκα είπα "τους κιαρατάδες δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο;". Στο λίγο καιρό που το χω όμως ούτε καν ασχολούμαι με τα πλαστικά. Αρχίζω και καταλαβαίνω ότι όσα είχα σκεφτεί για το τι χρειάζομαι από το νέο αμάξι, το κάνει, το χει, οπότε με καλύπτει. Αυτό με ευχαριστεί περισσότερο απ το να ακουμπάω το πλαστικό και να λέω τι μαλακό που είναι. Προσωπική γνώμη έτσι; Δε λέω σωστό λάθος. Ο καθένας ότι γουστάρει κάνει με τα λεφτά του. -
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..
στο glx έχει και δίχρωμες ζάντες, 360 κάμερες και επένδυση στα καθίσματα και στις πόρτες νομίζω με δέρματίνη, εκτός της ηλιοροφής.
Τώρα αν αξίζουν αυτά, τα 3K.... εγώ λέω όχι αλλά ok
Latest posts made by stnd
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
Απλά σαν επιλογή μου φαίνεται πιο λογικό να σε προβληματίζει η σύγκριση arkana με bigster παρά με scross που είναι ~26cm μικρότερο.
Αν δλδ το scross σου κάνει σε θέμα χώρων και διαστάσεων, τα άλλα 2 είναι ουσιαστικά μια κατηγορία πάνω. Είναι μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Εκεί, το θέμα είναι τι ανάγκες έχεις. Που μετακινείσαι (πόλη, περιφερειακά), τι κουβαλάς κτλ.
Αν δλδ με τα ίδια λεφτά πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε δυσκολέψει τελικά στην κίνηση και στο παρκάρισμα στην πόλη, αξίζει; Εσύ ξέρεις τις ανάγκες σου.
Τώρα για τα πλαστικά και τις επενδύσεις του scross gl+ και γω όταν πρωτομπήκα είπα "τους κιαρατάδες δεν μπορούσαν να βάλουν κάτι καλύτερο;". Στο λίγο καιρό που το χω όμως ούτε καν ασχολούμαι με τα πλαστικά. Αρχίζω και καταλαβαίνω ότι όσα είχα σκεφτεί για το τι χρειάζομαι από το νέο αμάξι, το κάνει, το χει, οπότε με καλύπτει. Αυτό με ευχαριστεί περισσότερο απ το να ακουμπάω το πλαστικό και να λέω τι μαλακό που είναι. Προσωπική γνώμη έτσι; Δε λέω σωστό λάθος. Ο καθένας ότι γουστάρει κάνει με τα λεφτά του. -
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
glx ειναι +3κ απο το gl+, κ στην πραξη πληρωνεις την ηλιοροφη που την βαζουν μονο εκει... Οποτε για το γμτ κ μονο δν θα πηγαινα στην glx..
στο glx έχει και δίχρωμες ζάντες, 360 κάμερες και επένδυση στα καθίσματα και στις πόρτες νομίζω με δέρματίνη, εκτός της ηλιοροφής.
Τώρα αν αξίζουν αυτά, τα 3K.... εγώ λέω όχι αλλά ok
-
RE: Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου
ίδιες διαστάσεις έχουν bigster και arkana, ετκός από ύψος, 4.57Χ1,810Χ1,710 και 4,568Χ1,821Χ1,576
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν με το σουζούκι γρύλο αυτό το U μπαίνει όλο στην εγκοπή (σαν ασφάλεια δλδ) και ουσιαστικά το "κεφάλι" του γρύλου ακουμπάει στο σασί και ουσιαστικά εκεί είναι το σημείο ανύψωσης.
Δλδ με έναν οποιοδήποτε άλλο η άκρη του U πατάει στο "κεφάλι" του γρύλου και το αμάξι ανυψώνεται από το U.
Πιθανώς δεν έχει λογική αυτό που λέω με το σουζούκι γρύλο γιατί θα πρεπε τα διάφορα συνεργεία να έχουν και "ειδικό τεμάχιο σουζούκι" για να τα σηκώνουν.Και γω το κιτ έχω και μάλλον από συνήθεια δε μου χει κάτσει καλά (δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει τέτοιο) και κοιτάω μήπως βρω ρεζέρβα ανάγκης και τα παρελκόμενα (αλλά λέω μήπως αποφύγω τα 250-300 του ορίτζιναλ)
Αυτος π.χ χωράει από κάτω; Ύψος λέει 23cm ενώ εδώ λέει Lift height: 145-285mm
-
RE: SUZUKI SX4 SCROSS
Ο γρύλος της suzuki ξέρουμε τι προδιαγραφών είναι;
και λόγω του σημείου ανήψωσης του scross που έχει αυτό το U σχήμα ποιός γρύλος είναι καλύτερος/ασφαλέστερος/πρακτικότερος;
Κάποιος τύπου Bormann Μηχανικός Ψαλιδωτός Γρύλος για Φορτίο Βάρους έως 2 Τόνους BWR5208 που έχει αυτή την εγκοπή ή δεν παίζει τόσο ρόλο η εγκοπή αυτή;
Από υδραυλικό γρύλο δε θα πρέπει το ύψος του να είναι μικρότερο από 175mm για να χωράει κάτω από το αμάξι (επειδή έχω μπερδευτεί λίγο);
Μιλάμε για γρύλο για απλή τοποθέτηση ρεζέρβας όχι για άλλη χρήση.