@andreas72 said in CITROEN C4 III mod 2021:
@sakiss έχεις παραλάβει;
Ναι από προχθές. Όταν το οδηγώ νιώθω γέρος…… αργά αργά χωρίς κραδασμούς και τέρμα πολυθρονατο. Και γουστάρω τρελα με την ομαλότητα του.
Πρώτες εντυπώσεις ότι μου έρχεται: η πίσω κάμερα κάνει μια χαρά την δουλειά της όποτε πάει το παράπονο για την περιορισμένη πίσω ορατότητα. Δεν ήξερα καν ότι δείχνει και από ψηλά. Αν και φουσκωμένο έχει μαζεμένο όγκο…. χώνεσαι και παρκάρεις παντού κ άνετα. Δε νιωθω καμία δυσκολία μετάβασης από το C3. Έχεις επαρκή ορατότητα στην μούρη που σβήνει κάθετα όποτε κανένα πρόβλημα και με το μπροστά.
Με ενοχλούν τα μηνύματα για 2 χέρια στο τιμόνι και lane assist. Οπως και το head up display…. απορώ ποιο τζιμάνι σκέφτηκε κάτι τέτοιο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το multimedia πολύ εύκολο στην λειτουργία του. Δεν του έχω κάνει ακόμα αναβάθμιση….. αν και ολίγον αργό δουλεύει άψογα, ευκρινέστατο και χωρίς issues….. μια χαρά και οι χαρτες δεν καθυστερούν για παράδειγμα όταν πλησιάζεις σε στροφή. Γενικά δεν βρήκα λόγο να χρησιμοποιήσω Apple car. Και μουσική είχα και τα podcast μου και χαρτες. Επιτέλους ρε παιδιά Citroen με κλιματιστικό ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ. Βελτιώθηκαν και σε αυτό. Οι παλιοί ξέρουν. Κλιματιστικό, φώτα και αισθητήρες βροχής τα πάντα όλα στο Auto δουλεύουν όπως πρέπει.
Κινητήρας ελαστικότατος με μηδενικούς κραδασμούς. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τα 130 βενζίνα αλλά δεν το πίεσα κιόλας. Το τιμόνι είναι κλασσικο αδιάφορο υπερβολικά μαλακό Citroen. Εντός πόλης έχει καλή πληροφόρηση. Σε ταξίδι σκληραίνει artificial και δεν πληροφορεί επαρκές. Είναι για ομαλή οδήγηση χωρίς να σημαίνει ότι δεν στρίβει ΑΛΛΑ δεν εμπνέει για πλαγιασμα όπως ένα focus. Το δε focus που εμπνέει πάντως πήγα να το στρίψω τις προάλλες και με το παραμικρό γλιστρήμα επενέβη άκομψα το anti spin και με αποσταθεροποίησε ακόμα περισσότερο. ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!
Για την ανάρτηση και τα καθίσματα τα ξέρετε…. είναι ένα μικρό έπος και μαζί με την άριστη ηχομόνωση συνθέτουν ένα απαράμιλλο περιβάλλον χαλάρωσης. Αν έχετε οδηγήσει σε ταξίδι c3 air cross θα νομίζετε ότι μπήκατε σε λιμουζίνα. Κλείσιμο της πόρτας και τα κλικ των διακοπτών δεν βγάζουν την παλια clicky πλαστικιλα…. είναι smooth και solid. Εργονομικά το βρίσκω και εκεί άριστο. Καφεδουμπα solid, πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, μεγαλο ντουλάπι, μεγάλος τεμπέλης για να κανείς τα πάντα με τα ακροδάχτυλα. Ψηλή θέση οδήγησης (επιβιβαζεσαι και βγαίνεις χωρις να καμπουριαζεις) και καλή περιφερειακή ορατότητα.
Δεν μου αρέσουν οι μαύρες ζάντες αλουμινίου. Οι ασημένιες έδειχναν καλύτερα. Προτιμώ βέβαια τα bumper που δεν είναι χρωμιωμένα.
Σε γενικές γραμμές το μόνο αρνητικό μέχρι στιγμής είναι η μυρωδιά της καινουργιλας…… δεν ήταν παλιά έτσι τ αυτοκίνητα. Μιλάμε για λιποθυμία απάλευτη κατάσταση. Και δυστυχώς εμαθα ότι δεν απενεργοποιείται το μήνυμα για 2 χέρια στο τιμόνι…..επίσης κάποια review από χρήστες ότι βαρκιαζει και παίρνει μεγάλες κλήσεις ούτε καν. Απλά έχει ασαφές τιμόνι στα πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδι όταν κανείς απότομες μετατοπίσεις.
Αύριο του βαζω τα φιμέ. Και από εβδομάδα βρηκα να του τοποθετήσω αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο με την γυναίκα. Και τέλος. Εντός καμπίνας δεν κάνει το παραμικρό τσικ. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι! Καλα μας χιλιόμετρα.