-
Για το μήκος πάντως προσωπικά το φοκους ή η σειρά 1 ειναι πιο λογικό το κόψιμο τους πίσω.
Ναι είναι, αλλά δεν έχει καμία σημασία πρακτικά. Απλά η Κορόλα το έκαε για λόγους αεροδυναμικής (το εξηγούν). Πρακτικά είναι ακριβώς ίδιο με ένα Φόκους σε μήκος, δεν έχει διαφορά. Ναι υσερεί σε χώρους πίσω (μπροστά 1.82 είμαι και κάθομαι υπερ-άνετα), το έχουμε πει. Δεν είναι τραγικά αλλά υστερεί, είναι αλήθεια. Εμένα που δεν με ενδιαφέρουν οι χώροι μου είναι αδιάφορο, αλλά δεν μπορώ να μην το πω.
-
Μια χαρά είναι η κορολλα ρε συ. Απλά εδώ το ψειρίζουμε λιγακι περισσότερο και προτάσσουμε και προσωπικά κριτήρια.
Καλοταξιδη btw !!!! -
Μάλιστα είχα βάλει το γιαρις δίπλα στο τεστ ένα βράδυ στην Κηφισιας και το γιαρις έδειχνε Chr δίπλα στο κορολλα. (1510mm το παλιότερο γιαρις, 1435 η κορολλα, 1555 το chr
1435 το λες κανονικό προς το ψηλό. Που να κάτσεις σε πραγματικά χαμηλό αυτοκίνητο δηλαδή τι θα πεις... Και φυσικά εκτός από το συνολικό ύψος ρόλο παίζει η θέση οδήγησης. Όσο πιο χαμηλή, τόσο καλύτερη για όποιον θέλει να οδηγεί και όχι να καπετανεύει καράβι...
-
Θα με ψήσετε κι εμένα για Corolla όπως πάτε πανάθεμά σας..! Εμένα με χαμηλωμένη E46 Compact πάντως μια χαρά φυσιολογική σε ύψος μου φάνηκε η Corolla πάντως.
-
Θα με ψήσετε κι εμένα για Corolla όπως πάτε πανάθεμά σας..! Εμένα με χαμηλωμένη E46 Compact πάντως μια χαρά φυσιολογική σε ύψος μου φάνηκε η Corolla πάντως.
Το πακέτο κινητήρας/κιβώτιο/ηχομόνωση/κύλιση είναι το όνειρο του συνταξιούχου.
Η γυναίκα την θέλει σε μπλε jeans. Λέει τίποτα το χρωμα ;
-
iceman7 wrote:
Μάλιστα είχα βάλει το γιαρις δίπλα στο τεστ ένα βράδυ στην Κηφισιας και το γιαρις έδειχνε Chr δίπλα στο κορολλα. (1510mm το παλιότερο γιαρις, 1435 η κορολλα, 1555 το chr
1435 το λες κανονικό προς το ψηλό. Που να κάτσεις σε πραγματικά χαμηλό αυτοκίνητο δηλαδή τι θα πεις... Και φυσικά εκτός από το συνολικό ύψος ρόλο παίζει η θέση οδήγησης. Όσο πιο χαμηλή, τόσο καλύτερη για όποιον θέλει να οδηγεί και όχι να καπετανεύει καράβι...
Μεγαλώνουμε και δεν μπορούμε να σκύβουμε για να μπούμε ούτε να παλεύουμε και να αγκομαχαμε για να βγούμε από το καθημερινό αυτοκίνητο.
Αντικειμενικά και βάσει διαστάσεων η κορολλα είναι στα χαμηλότερα της κατηγορίας.
Μαζι με το σχεδιαστικό ατόπημα του πίσω μέρους που χωρίς κέρδος δημιουργεί αχρείαστο μήκος είναι τα μόνα που της προσάπτω.
Για εμένα σημαντικά στην επιλογή, για άλλους πταίσματα.
Αλλα μιας και τα λέμε όλα εδώ καλό να υπάρχει η καταγραφή τους. -
Η γυναίκα την θέλει σε μπλε jeans. Λέει τίποτα το χρωμα ;
Εγώ το έχω και μου αρέσει, αλλά de gustibus et coloribus non disputandum est, που λένε και στο χωριό μου
-
Iceman7 κι εγώ κοντεύω τα 45 αλλά τέτοια γεροντίλα δεν με έπιασε ακόμα. Μόνο σε 2-3 αυτοκίνητα δυσκολεύτηκα να μπω-βγω. Lotus Elise, BMW i8, Ferrari F40. Αλλά ΟΚ, εμένα το 'γραφείο' μου ήταν αυτό οπότε ίσως είμαι μαθημένος:
Για αυτό γελάω και όταν ακούω για κλειστοφοβικά CHR για παράδειγμα...
-
Καθαρά οδηγοκεντρικα το θέμα. Αν είσαι λίγο ανήσυχος οδηγός δεν αγοράζεις το χαζοκουτι chr, πας για Corolla. Αν θέλεις crossover με οδηγική αίσθηση ανώτερη και από Corolla πας στο Puma. Αν δεν έχεις καθόλου ανησυχίες τιμονευεις το πλοιάριο chr.
-
Ε όχι και πλοιάριο το chr. Τι οδηγεις; Porsche;
Δηλαδη κάτι almera τι θα τα έλεγες
-
Ε όχι και πλοιάριο το chr. Τι οδηγεις; Porsche;
Δηλαδη κάτι almera τι θα τα έλεγες
Γιατί θεωρείς ότι προσφέρει καμμία οδηγική χαρά αυτό το πράγμα; Ακόμη και αυτοί που το επιλέγουν το κάνουν επειδή ξεχωριζει κάτι μεταξύ βατραχοσκαθαροσχεδιασης.
-
Καλό ητνα ρε συ. Το έχεις οδηγησει; Πατάει πολύ καλά.
-
Τελικά είχε δίκιο ο φιλος πιο πίσω.Το Yaris Cross έχει επακριβώς ίδιους χώρους με το Yaris. Το έξτρα μήκος έχει πάει στο πορτ μπαγκαζ. Πραγματικά απαράδεκτο μιλάμε για πίσω χώρους μικρότερους και από το Puma. Όποτε τρώει αναγκαστικά Χ. Και επειδη πλέον από Toyota μας μένει η επιλογή ΜΟΝΟΝ της Corolla την οποία η γυναίκα δεν θέλει επειδη είναι χαμηλό (τα νεύρα μου) μου ζήτησε να κοιτάξουμε το c4 c cross και να ξανά οδηγήσουμε το Puma..... πραγματικά ανάθεμα τη στιγμή που εμφανίστηκαν τα mini suv/crossover.
-
Το Puma είναι κι όμορφο και οδηγικά άριστο λένε, οι χώροι του εντάξει είναι σε σύγκριση με ΤΟΥΟΤΑ, αλλά το αυτόματο θα βγει ακριβό και θα είναι και διπλού συμπλέκτη και αδοκίμαστο στην αγορά.
Το C4 για όποιον θέλει crossover είναι αμαξάρα, το κόστος ανεβαίνει αλλά σε λογικά πλαίσια, έχει πολύ καλό κιβώτιο.
Και τα δύο θα είναι πιο γρήγορα απ τα ΤΟΥΟΤΑ αλλά καίνε και περισσότερο, ανάλογα τα χιλιόμετρα ή διαφορά κόστους πορεί να είναι μεγάλη σε βάθος χρόνου.
-
Το Puma είναι κι όμορφο και οδηγικά άριστο λένε, οι χώροι του εντάξει είναι σε σύγκριση με ΤΟΥΟΤΑ, αλλά το αυτόματο θα βγει ακριβό και θα είναι και διπλού συμπλέκτη και αδοκίμαστο στην αγορά.
Το C4 για όποιον θέλει crossover είναι αμαξάρα, το κόστος ανεβαίνει αλλά σε λογικά πλαίσια, έχει πολύ καλό κιβώτιο.
Και τα δύο θα είναι πιο γρήγορα απ τα ΤΟΥΟΤΑ αλλά καίνε και περισσότερο, ανάλογα τα χιλιόμετρα ή διαφορά κόστους πορεί να είναι μεγάλη σε βάθος χρόνου.
Το Puma τρομερό στήσιμο αλλά θα το ήθελα πιο φαρδύ στην θέση οδηγού και να είχε καλύτερη ηχομόνωση. Το C4 το γουστάρω και θα το δοκιμάσω αυτή την εβδομάδα. Full extra με manual γύρω στα 24500 βγαίνει είναι μέσα στο budget μου. Απλά είναι καινούργιο και το φοβάμαι για νεανικά θεματάκια. Και εννοείται πως γουστάρω και facelift c3 air cross full extra στα 21500.... με υπερκαλύπτει σε χώρους/boot.
-
Το Puma τρομερό στήσιμο αλλά θα το ήθελα πιο φαρδύ στην θέση οδηγού και να είχε καλύτερη ηχομόνωση. Το C4 το γουστάρω και θα το δοκιμάσω αυτή την εβδομάδα. Full extra με manual γύρω στα 24500 βγαίνει είναι μέσα στο budget μου. Απλά είναι καινούργιο και το φοβάμαι για νεανικά θεματάκια. Και εννοείται πως γουστάρω και facelift c3 air cross full extra στα 21500.... με υπερκαλύπτει σε χώρους/boot.
Πάρε το C3 Aircross με αυτόματο, εξαιρετική επιλογή. Κρίμα να πάρεις χειροκίνητο αυτοκίνητο το 2021 (2022).
Σάκη, σου απάντησα στο email αλλά δεν έρχεται μου γυρνάει πίσω.
-
Εγώ αυτόματο Aircross diesel έχω και σου λέω να το πάρεις αν σου αρέσει. Δεν είναι το τέλειο αυτοκίνητο, αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι άλλο στην αγορά αυτή τη στιγμή που να αξίζει τα λεφτά του περισσότερο, αν το βρεις σε αυτη την τιμή φουλ. Όποια στραβά έχω βρει, είναι λεπτομέρειες.
-
Εγώ αυτόματο Aircross diesel έχω και σου λέω να το πάρεις αν σου αρέσει. Δεν είναι το τέλειο αυτοκίνητο, αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι άλλο στην αγορά αυτή τη στιγμή που να αξίζει τα λεφτά του περισσότερο, αν το βρεις σε αυτη την τιμή φουλ. Όποια στραβά έχω βρει, είναι λεπτομέρειες.
Στο ταξίδι πως είναι ; Επηρεάζεται απο έντονο αέρα σε σταθερότητα και ηχομόνωση ;
-
Το C4 είναι περισσότερο μοντέρνο από το C3 Aircross (από την πλατφόρμα έως το αυτόματο κιβώτιο), το ερώτημα είναι αν κάποιος προτιμάει crossover ή περισσότερο SUV.
Η διαφορά στην τιμή τώρα με το facelift έχει μειωθεί επίσης.
Κάνε και τα 2 test drive να δείς, από όσα έχεις πει νομίζω κλείνεις προς C4, να πας από Corolla και C-HR σε C3 Aircross θέλει τεράστια βήματα, ενώ το C4 κάθεται γλυκά στη μέση αυτών, και με αρκετά χαμηλή τιμή για crossover (σε σχέση με C-HR) και κόστος συντήρησης (σε σχέση με Xceed, π.χ).
-
sakiss wrote:
Το Puma τρομερό στήσιμο αλλά θα το ήθελα πιο φαρδύ στην θέση οδηγού και να είχε καλύτερη ηχομόνωση. Το C4 το γουστάρω και θα το δοκιμάσω αυτή την εβδομάδα. Full extra με manual γύρω στα 24500 βγαίνει είναι μέσα στο budget μου. Απλά είναι καινούργιο και το φοβάμαι για νεανικά θεματάκια. Και εννοείται πως γουστάρω και facelift c3 air cross full extra στα 21500.... με υπερκαλύπτει σε χώρους/boot.
Πάρε το C3 Aircross με αυτόματο, εξαιρετική επιλογή. Κρίμα να πάρεις χειροκίνητο αυτοκίνητο το 2021 (2022).
Σάκη, σου απάντησα στο email αλλά δεν έρχεται μου γυρνάει πίσω.
Καλημερα...... επειδη ειμαι απο τα πιο παλια μελη εδω μέσα ειδα οτι ειχα το παλιο email γιαυτο δεν μπορουσες να μου απαντησεις. Fixed. Ειχα να γραψω χρονια στο forum απο εποχες Alfa Romeo Vs Germans :P..... στις 2 εχω το test drive της C4 οποτε θα επανελθω.
Corolla Vs CHR (βοήθεια/1.8 hybrid)